Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Modlete se, abyste nepotřebovali opravu v záruční době. Po necelém roce došlo k závadě na pračce koupené přes tento E-shop. Oprava provedena po urgenci přesně za měsíc.

  • Důrazně nedoporučuji objednávat a nechat si dovézt zboží přes tento obchod tedy přes e shop,televize přišla nefunční,vrátit jsem ji musela přes českou poštu,týden čekala na vrácení penez a ve finále mi z pošty přišla sms že si zásilku nevyzvedli a pokud to neudělají včas tak mi to pošlou zpět,takže vůbec nevím jestli ještě letos uvidím svych 11tisíc,prostě hrůza a zklamání!!!!

  • Nedoporučuji, nedoporučuji a zase nedoporučuji

  • Tomto obchodu se vyhnout a to z dálky, nespolehlivý

  • Pište to, troubové, do recenzí obchodu. Takhle jste jen k smíchu. Nebo vám to do recenzí nejde, protože jste si nic nekoupili? :-O

  • OndraN: Ještě štěstí, že se dá v případě zahájení úkonů trestního řízení, zviditelnit IP adresa přístupového bodu autora příspěvku. :D

  • [email protected]: Pan Lukáš K. vám nemůže nic doložit. Pro tolik obchodů, které na Heurece nedoporučuje a doporučuje jen to své Okay, totiž nemá zatím potřebné indicie o zamítnuté reklamaci. Řeší asi 360 jiných řetězců, aby mohl doporučovat nejlepší Okay s nesrovnatelně vyššími cenami. :D

  • Super obchod ...V pondělí jsem objednala zboží a v úterý balík došel...

  • 14.12.2016 objednáno zboží, zatím nedorazilo... V době objednání bylo skladem. Potom oznámili, že vlastně skladem není a že ho zanedlouho opět naskladní.
    Tak uvidim, třeba bude na letošní Vánoce... nebo na příští ... nebo... :)

  • Tento obchodu velmi NEDOPORUČUJI! Objednal jsem si zboží SCHOLL Velvet náh.-1jemný+1 ex.hrubý v hodnotě pouze 300,- Kč s iformací, že zboží bude k vyzvednutí cca do 5 dnů. Objednávku jsem provedl 16.8.2017 a do dnešní chvíle 9.9.2017 mi zboží neodorazilo a nikdo se mi ani neobtěžoval napsat, kdy bude objednané zboží k vyzvednutí. 30.8. jsem poslal dotaz dotaz a nikdo dosud neodpověděl. Myslím, že na trhu je spousta serióznějších prodejců než je tento.

  • Na zbozi jsem cekala 14 dni a stejne jsem se nedockala... Argumenty, kde se stala chyba radsi ani nekomentuji...Nikdy vic....

  • Je hezký, že reagujete na ne úplně kladné recenze (má ze dne 16.5. v 10:47), avšak při nákupu bohužel nešlo o žádný zvonek a ani k žádné výměně tudíž zdržení zcela jistě nevzniklo na základě nějaké výměně...

  • Velmi nedoporučuji, nakupoval jsem tam docela rád, ale tato poslední zkušenost mě odradila
    Před dvěma dny 25.4.2017 jsem zakoupil televizor SAMSUNG UE49K6372SU za 14999kč, dostal jsem zabalený televizor v originálním balení, odvezl jsem si jej domů vybalil zapojil,do této chvíle vše v pořádku, když jsem chtěl vyndat polystyren a další věci z krabice, našel jsem zapomenutý reklamační protokol k tomuto televizoru /shodné výrobní číslo/ z 5.4.2017- televizor prý nešel zapnout.
    Následující den, jsem šel do prodejny s dotazem jestli je standardní prodávat již reklamované zboží za plnou cenu a odpověď na tuto otázku jsem nedostal. Ale v tomto řetězci asi ano. Byla mi nabídnuta výměna za VYSTAVENÝ televizor, nebo vrácení peněz. Zeptal jsem se jestli není možnost kompenzace dostat nějakou slevu, nebo třeba prodlouženou záruku.Odpověď zněla ne, jen vrátit peníze, nebo výměna za vystavený televizor.
    Televizor si ponechám, jen jsem se chtěl podělit o to jak to v K+B EXPERT HODONÍN funguje a myslím, že nejen tam.
    Nedělám si iluze, že to tak není i jinde, jen tady zapomněli reklamak v balení.
    Konkurenční Alza prodává zboží rozbalené, nebo vrácené se slevou, což je myslím rozumné řešení, kterým se vyvarují této antireklamy.

  • [email protected]: věc je nyní *promlčená* psal jsem email na zákaznickou linku a poté přímo na managera prodejny v Šumperku. Do dnešního dne žádná odpověď/odezva.

    Řešila se reklamace Mobilního telefonu, který jsem již vyhodil.

    Doporučuji jako všem v okolí navštěvovat prodejnu Okay, která je hned vedle. Mrzí mě že jsem si ve Vašem obchodě koupil ještě další zboží, které skončí v koši jakmile se objeví závada, protože se nechci ani vidět s Vašim personálem, který se neumí domluvit a každý má na reklamaci jinou odpověď.

    *ano vyřešíme to dobropisem
    * ne reklamace není možná

    co zaměstnanec to jiná odpověď- neprofesionální

  • Lukáš K: Dobrý den pane Lukáši, předáme vedení maloobchodu. Prosím napište nám na [email protected], konkrétně, co jste na prodejně řešil. Děkujeme.

  • Šumperk prodejna /u kauflandu

    Nejhorší elektro-obchod, neprofesionální přístup, výsměch a nezájem zaměstnanců, neznalost zaměstnanců.

    Žádná odezva na dotazy/stížnosti.
    0 pomoc a ochota při řešení reklamace


    NEDOPORUČUJI, existují o 80% lepší konkurenti s lepším přístupem k zákazníkům včetně znalostí sortimentu.


    jak je možné že má obchod 87% hodnocení?????? zde postačí 20%

  • Dobrý den pane Petře,
    informace k Vaší objednávce jsou přímo z prodejny, která si tato data k ní, posloupně zaznamenala. Ve své odpovědi jsem uvedla pouze tyto údaje. Omlouvám se za případné nedorozumění.

    Zdena - zákaznický servis

  • Musím se připojit do řady nespokojených zákazníků firmy expert elektro, protože reakce paní Zdeny na mojí recenzi je neuvěřitelně arogantní. Ptám se vás paní Zdeno, proč píšete lživé informace??? Proč si napřed neověříte fakta???
    Zboží jsem si objednal 18.9., druhý den mi přišlo oznámení, že zboží, které mělo být na skladě a do dvou dnů od objednávky na pobočce připravené k vyzvednutí, není skladem a bude objednáno u dodavatele. Od této doby se mi nikdo z Vaší společnosti neozval, takže sám jsem musel emailem kontaktovat vybranou pobočku, zda je již moje objednané zboží na pobočce, dostalo se mi záporné odpovědi, Po té co jsem se sám začal pídit kdy objednané zboží bude připravené k odběru, mi přišla sms zpráva, že zboží je připravené na pobočce. Když jsem se 23.9. dostavil na pobočku k vyzvednutí zboží, zaměstnankyně Vaší společnosti mi suše oznámila, že zboží na prodejně NENÍ!!!!!!!!!!!!!Tak mi paní Zdeno netvrďte, že zboží bylo připravené na prodejně a že prodejna udělala maximum k vyřízení mojí objednávky!!!!!!!! Znova se Vás paní Zdeno ptám, proč lžete?????Objednávku jsem samozřejmě dne 23.9. zrušil, když zboží mělo být připravené 20.9. (dle údajů u zboží ve vašem e-shopu). proč bych měl buhví jak dlouho čekat a platit firmě, u které je provozování e-shopu tak tragické. Pokud neumíte provozovat e-shop, tak to přenechte odborníkům!!navíc zaměstnkyně vaší pobočky neudělal nic pro nápravu, ale navíc se se mnou dohadovala a sváděla vinu na někoho jiného. Opravdu profesionální přístup!!!!!
    Závěrem - do expert elektra už nikdy nezavítám a nikomu to ani nedoporučuji.

  • Po dnešku (3. 8. 2016) už do Experta nikdy nezavítám a jak si tady čtu ty příspěvky v diskuzi, tak určitě nejsem bílá vrána!

    Na Vánoce 2015 jsem kupoval dárek a reklamoval jsem ho. Reklamace se natahovala a natahovala, nakonec jsme se domluvili, že mi dají 680 Kč na dárcovskou kartu. Ptal jsem se pokladního a říkal, že má tato karta platnost rok. Ostatně na kartě bylo také napsáno, že má platnost rok od prvního nabití.

    Takže dnes jsem chtěl zaplatit penězi na dárcovské kartě a pokladní mi řekl, že tyto karty nevedou už snad půl roku a zeptal se od kdy jí mám - v tu chvíli jsem nevěděl přesně, řekl jsem od Vánoc. Doma jsem poté našel účtenku a měl jsem tu kartu od 10. 2. 2016, což bude půlrok za sedm dní! Od 10. 2. 2016 má platit rok, uběhne půlrok a prodavač řekne, že snad půl roku už tyto karty nevedou? Kde to dává smysl? Jedná se o pobočku v Třebíči a byl bych rád, kdyby se to řešilo. Na účtence je i jméno pana PP, které tu nebudu zveřejňovat. Nevím, jak se jmenovala dnešní obsluha u pokladny, ale mám dojem, že to byl zrovna tentýž prodavač, ale to se mohu plést. Když píšu o té obsluze - čtyři až pět zaměstnanců stálo u pokladny a nikdo se nezajímal, jestli nechci s něčím pomoct.. musel jsem hledat sám a pak jít já za nimi, což mi zase tak nevadí, ale v jiných elektro obchodech mám zkušenosti, že u mě hned někdo stojí a ptá se, jestli nechci poradit.

    Se vší úctou,
    Jakub Janoušek
    emiikubii(zavináč)gmail.com

  • Nejde mi napsat příspěvek do recenzí, jenom jsem chtěla eshopu vzkázat, že před odesláním zboží doporučuji sundat cenovky. Objednal jsem si pc hru, za cenu 400 kč. Hra mi přišla snad v pořádku, je to dárek, zatím nevyzkoušený, dokonce 2 dny před slibovaným termínem. Hru jsem rozbalila a na obale byla cenovka 199 přeškrtlá a nalepená cedulka 97,- . Když už hru prodají za 400,- tak se hodí sundat cedulky aby nákupčí nezjistil že byl oškubán o 300 :)