• - Obchod nekomunikuje

    Obchod nekomunikuje - potvrdil objednávku na zboží, které uváděl, že má skladem a když jsme se po týdnu ptali, proč ještě zboží nemáme, sdělili nám, že ho nemají a bude možná za dva týdny.. Kdyby to byli řekli hned, ušetřili by nám spoustu starostí.

    Reakce obchodu Exkluzivní spotřebiče

    Dobrý den,

    většinu nejprodávanějších Franke dřezů máme skladem, bohužel váš objednaný model Franke nyní krátkodobě nemá skladem, jinak je vždy do druhé dne.

    Napište mi prosím na [email protected], pokusím se najít co nejrychlejší řešení,

    moc děkuji a omlouvám se za komplikace,


    Michal Jesika, Exkluzivní spotřebiče

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Siroky sortiment zbozi.
    • Neaktualne webove stranky. Produkty, ktore boli na webe uvedene ako dostupne boli v skutocnosti stare modely, ktore nebolo mozne objednat. O tejto veci som bola informovana az po vystaveni objednavky, kedy mi dosiel email, ze objednane modely sa uz nedaju objednat.

    Uplna katastrofa. Objednala som si 3 spotrebice v celkovej cene cca. 30 000 kc.
    Spotrebice mi dorazili na 3 krat, miesto jednej dodavky.
    Transportna sluzba mala nahlasenu spatnu adresu dodania, spotrebice nesedeli s dodacimi listami. Kazdy ridic mal ine dodacie listy a ine zbozi v aute.
    Posledny kus mi bol doruceny o 22:30.
    Uplny chaos!.
    Cakala som iny pristup!
    Urcite, toto bol posledny nakup na tomto e-shope.

    Reakce obchodu Exkluzivní spotřebiče

    Dobrý den,

    mrzí mě situace s přepřevou, některé situace bohužel nejsme schopni ovlivnit i přes veškerou naši snahu.

    Vždy se snažíme doporučit nejnovější modely, vím, že nový model jsme vám dali za opravdu výhodných podmínek.

    pokud mi napíšte více k situaci s přepravou na [email protected] určitě budu rád a budu to samozřejmě s přepravcem řešit,

    děkuji Michal Jesika, Exkluzivní spotřebiče

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodání od třech dnů, když jsem se po týdnu zajímal nic, až mi přišel email, jestli jsem spokojeny s vyřízením objednávky, to mě dorazilo.

    Reakce obchodu Exkluzivní spotřebiče

    Dobrý den,

    omlouvám se Vám za komplikace s dodáním Blanco příslušenství, obhužel nám jej dodavatel zaslal se zpožděním.

    S pozdravem Michal Jesika, Exkluzivní spotřebiče

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízí zboží, které nemá.

    Přestože neměli nabízené zboží a operátorka tvrdila, že u zboží byla uvedena nedostupnost, což v době objednávky nebyla pravda, obchod mne oslovil s jinými nabídkami a snažil se být vstřícný.

    Reakce obchodu Exkluzivní spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě tento průběh objednávky, určitě budu rád, pokud nám dáte v budoucnu příležitost, rád Vám zkusím vše vynahradit co nejlepší nabídkou,

    děkuji Michal Jesika, Exkluzivní spotřebiče

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí zboží, které nemá a to i potom, co zjistili, že ho nemají...stále v nabídce:

    Reakce obchodu Exkluzivní spotřebiče

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi. Mrzí mě, že produkt který jste objednala nebyl dostupný. Když se taková situace stane, řešíme to obratem, tak aby zákazník neztratil žádný čas a vždy podobnou situaci řešíme ve prospěch zákazníka, tedy například finanční kompenzací za model s lepšími paramtry.

    Model který jste objednala a který již není dostupný byl stažen z nabídky,

    děkuji Michal Jesika, Exkluzivní spotřebiče

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • celkem dobré popisky produktů a zajímavé ceny
    • na stránkách má uvedeny výrobky skladem a přitom je nemá

    těch e-shopů má tato firma x, tak přepokládám, že to na všech bude stejné

    Reakce obchodu Exkluzivní spotřebiče

    Dobrý den,

    omlouváme se za počáteční problém u spuštění stránek. Bohužel tam nastalo pár chyb a takto se to sešlo.

    S pozdravem

    Jaroslav Trousil
    Exkluzivní spotřebiče