• Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevim platba probehla v pondeli , tak uvidime dalsi pondeli .
    Zatim bez reakce bez informaci .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedodáno, na email nikdo nereaguje, obě telefonní čísla nedostupná.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednali jsme si několik škrabek na chřest, dodavatel nám poslal škrabky na mrkev. Takže komplikace a zklamání,

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den, Evo,
    dodali jsme zboží, které bylo objednáno, což byla Škrabka julienne PRESTO Expert, s opěrkou. Tato škrabka je vynikající pro velmi rychlou, snadnou a bezpečnou přípravu jemných proužků z mrkve, celeru, bílé ředkve apod. Pro snadné a rychlé loupání bílého i zeleného chřestu je vhodná Škrabka na chřest PRESTO Expert, s opěrkou.
    Z naší strany tedy nedošlo k pochybení.
    Nevyhovující zboží lze vrátit do 30 dnů od převzetí. V našich obchodních podmínkách naleznete formulář pro odstoupení od smlouvy.

    Za tým eTescoma Martina.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem obdržel poměrně rychle.
    • Přestože mají celou síť obchodů, nemáte možnost vyzvednout si zboží tam, ani spolu nijak nekomunikují.

    Veškeré výrobky od Tescomy, které jsem měl možnost vyzkoušet a používat, nemohu označit jinak, než, že se jedná o předražený šmejd vydávaný za značkové zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nevím kde se stala chyba, ale zboží jsem objednala 6.5.2017. Do teď zboří nemám a ani žádné vyvětlení ze strany obchodu. Třeba, že došlo k nějakým komplikacím a odešlou později nebo tak. Napsala jsem e-amil tak uvidím. Mrzí mě, šlo o jídelní sadu příborů a měl to být dárek. Dárek to možná bude, ale asi až pod stromeček.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den, zákazník byl o problému se zasláním zboží informován. Situace byla vyřešena ke spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prijdete o penize a nervy
    • nekomunikuje
    • nedodal predem zaplacene zbozi

    asi tak :

    dle emailu obchodu z 19.12. melo byt zbozi k vyzvednuti nasledujici pracovni den v inpostu ( tj. 20.12.) zadna sms , zadny email..nic ..21.12. email na tescomu a ulozenku, pres kterou to slo ... odpoved az v patek od ulozenky (23.12.) , ze zbozi bylo 21.12 vyzvednuto z inpostu a prejou hezky den . Zabavne .. po hodine na telefonu , Ulozenka : zbozi bylo 21.12 opravdu predano a nechapou , ze ho nemam . Inpost: balicek vubec do inpostu nedorazil . Prepravce Intime: zbozi ridic omylem neumistil do inpostu , ale predal pani Volne . na mou otazku proc predem zaplaceny balik , ridic jen tak preda nejake cizi zenske, a to kdo vi kde, nedokazal na lince nikdo odpovedet . Prej to budou resit jeste ten samej den. Dalsi vtip. Odezva jen emailem 27.12. Intime: balik ridic nikomu nepredal , jen dovezl zpet na depo. Takze to od te stredy lezelo na depu a ulozenka a inpost si jen tak vymysleli v ten patek , ze balicek byl predan ? No nic psal jsem, at balicek vrati zpet , Tescomu jsem pozadal o vraceni penez ( zadna zpetna vazba na zadny email ) a koncim s timhle obchodem a hlavne s timhle dopravcem . nejlepsi je , ze Vam pak prijde 28.12 email v 9h dopoledne , ze balicek byl umisten v inpostu a o hodinu pozdeji Vam prijde dalsi mail , ze cas pro vyzvednuti vyprsel. :D ... Preji vsem trem "firmam" spoustu spokojenych zakazniku .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nemusím do obchodu, čehož tentokrát lituji. Konve, které nejsou nijak laciné, nemají ani krabici, jsou pouze v bublinkové folii. Jako dárek nevhodné. Kdybych toto viděla na prodejně, asi bych koupi zvážila.
    • Nemám jistotu, v jakém stavu zboží dorazí.

    Raději kamenný obchod.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den, paní Evo. Prodáváme zboží v originálních obalech od výrobce. V případě džbánu TEO 2.5 l, s vyluhováním a chlazením , oranžová je originálním obalem POUZE bublinková folie, kterou byste dostala i na jakékoliv kamenné prodejně. Zboží je vždy bezpečně zabaleno tak, aby během cesty nedošlo k jeho poškození.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Učinila jsem objednávku zboží, kterou jsem ihned zaplatila. Bohužel zboží nebylo kompletní, a tak mi paní z eshopu napsala, zda-li chci vrátit peníze. Souhlasila jsem, ale do dnešního dne nemám peníze zpět. Za sebe určitě nedoporučuji - již se mnou raději nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednaná termoska přišla rozbitá.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den. Je nám líto, ale informaci o tom, že zboží přišlo poškozené, jsme nedostali. Po kontrole kamerového záznamu z expedice, bylo zjištěno, že zásilka byla řádně zabalena a zboží odešlo v pořádku. V tomto případě je nutné ihned po zjištění poškozeného zboží, kontaktovat přepravce nebo odesílatele. Ihned bychom tuto situaci řešili.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

    • Možnost si prohlédnout zboží na monitoru.
    • Spousta zboží není k dispozici tak,jak je avízováno, nebo se už dokonce vůbec nevyrábí.

    Jsem velmi zklamaná. Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Má špatného dopravce - Česká pošta - balík do ruky. Oznámí JEN DEN dovozu, nikoliv HODINU!!!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé vyřízení objednávky.
    • V případě sáčku Delícia 35 na zdobení jak text, tak video naznačují, že spolu se sáčkem dostane zákazník i zdobicí trysku. Opak je pravda: Bohužel si jich může dokoupit jen 21 za 299 Kč. Považuji to za klamání zákazníka a cenu za holý sáček (119 Kč) za přehnanou.

    Rychlé vyřízení objednávky, přehledné stránky.
    V případě sáčku Delícia 35 na zdobení jak text, tak video naznačují, že spolu se sáčkem dostane zákazník i zdobicí trysku. Opak je pravda: Bohužel si jich může dokoupit jen 21 za 299 Kč (menší množství ne). Považuji to za klamání zákazníka a cenu za holý sáček (119 Kč) za přehnanou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zel velmi slaba komunikace, pri jakymkoliv probleme se z neho chteji vytocit, aby to nemuseli resit... radeji neopovedej

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše reakce, i přesto, že se Vám všichni snažili vyjít vstříc, ať už s fakturací nebo následnou reklamací. Postupujeme dle podmínek, tak, jak jsou stanoveny. Pokud se Vám zdála doba reakce obchodníka na váš email dlouhá, tak se omlouváme - předvánoční období je náročnější. Doufáme tedy, že reklamaci v pořádku dořešíme. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zadne vyhody.
    • stejne zbozi lze nakopit i v kamenem obchode a bez nemilych prekvapeni po rozbaleni krabice!!!!!
    • obchod formou frencizi!
    • muj prodejce neni Tescoma!
    • ale jiny neznamy prodejce!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo špatné, po vrácení mi přišlo druhé, ale poštovné které jsem musela při vrácení zboží zaplatit mi vráceno nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rozmanitost sortimentu, včasné dodání
    • 2 druhy zboží ze 3 druhů jsou absolutně nefunční. Obchod slabiny nemá, ale výrobky jsou nekvalitní

    obchod by si měl nejdříve zjistit, zda sortiment, který nabízí je funkční. Výrobce by měl své zboží předvést.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den, je nám líto, že nejste s výrobky spokojena. Prosíme o zaslání zboží na reklamaci, jak jste se domluvila s naší obchodnicí a vše vyřešíme. Děkujeme tým eTescoma.

    • viz výše

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    reagujeme na vaše negativní hodnocení. Zboží na dotaz, které jste si objednala, znamená, že zákazník se má emailem nebo telefonicky dotázat, kdy bude zboží opět dostupné. Na eshopu je několik výrobků na dotaz, některé výrobky jsou již doprodané, jiné budou dostupné v daném termínu. Náš obchodník Vás ihned informoval, jak je to s daným objednaným zbožím emailem, protože se vám nedovolal. Proto nás mrzí vaše hodnocení. Doufáme, že nám zachováte přízeň. Děkujeme. Tým eTescoma.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízené zboží je hezké "na oko", slabší už je to s bytelností a kvalitou provedení.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    po telefonickém rozhovoru jsme rádi, že se nejedná o žádnou zásadní věc. Každopádně, pokud budete mít do budoucna připomínky k materiálům nebo ke kvalitě provedení, neváhejte nás kontaktovat. Tým eTescoma

  • Objednala sem si formičky na vánoce a do dnešního dne což je 27.12 mi nic nepřišlo

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    zboží jsme odesílali 15.12.2014 na vaši adresu, takže 16.12.2014 Vám ho musela ČP doručovat. Prosím kontaktujte nás, ať můžeme problém dořešit, nemůžeme se vám dovolat. Děkujeme tým eTescoma