• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ZAjímavé věci.
    • Bohužel mi dorazilo něco jiného, než jsem objednala.

    Doufám, že záměna zboží nebyla úmyslná. ( ležák na skladě ) I tak by se něco podobného nemělo stávat.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že se o tomto problému dovídáme až zde, když je pro naše zákazníky v pohotovosti každý všední den náš obchodník, který vzniklé problémy řeší. Každý zákazník má nárok na vrácení nepoužitého zboží ve lhůtě 14 dní, takže i kdyby došlo k pochybení, je možnost problém vyřešit. Avšak dle kontroly videozáznamu z balírny nedošlo z naší strany k pochybení. Úmyslná záměna zboží není v žádném případě možná.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží vypadalo opotřebené - nikoliv užíváním, ale jako by bylo asi rok někde vystaveno. Rukojeť pánve byla hodně sešlá, v jednom místě (na samotném okraji) byla pánev mechanicky poškozena. Na samotnou funkčnost to nemá vliv, proto jsem vzhledem k nízké ceně zboží nevracel.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    omlouváme se za případnou vadu zboží. V žádném případě se však nejedná o starší, použité nebo vystavené zboží! Jedná se o zcela nový výrobek. Řada pánví PRESTO je orientována na co nejnižší cenu, je tedy možné že se vyskytla vada při výrobě. V případě, že s výrobkem nejste spokojena, je možná výměna za jiný kus.
    Podobné problémy doporučujeme konzultovat s naší zákaznickou linkou, kde Vám bude doporučena výměna pánve, za kterou dále nic neplatíte.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Slevové akce na kvalitní a celkem zajímavé zboží
    • Největší slabina tohoto nákupu byla slevová akce od O2, kterou jsme s nadšením využili, ale zároveň jsme o ni v následných poplatcích za dopravu...,poštovné přišli. Když budeme struční - dosti nefér...

    Slevové akce od tohoto obchodu jsou bohužel k ničemu. Je nutné si vše na začátku dobře propočítat, dojdete tak k závěru, že nula od nuly...

    Reakce obchodu e Tescoma

    Vážená paní,
    Vaši reakci naprosto nechápeme. Je zcela běžné, že za poskytnuté služby se platí a mezi takové služby patří doprava - Česká pošta. V případě nákupu na internetu je nutné s touto položkou počítat a nikdo Vás k nákupu nenutil. Zboží jste mohla zakoupit v kterékoli kamenné prodejně, kde se poštovné neúčtuje. V našem obchodě účtujeme dopravu pouze za 87 Kč a v případě nákupu nad 899 je doprava zdarma. Balné máte také zdarma. Na konvici za 299 Kč jste dostala slevu 60 Kč. Zadarmo bohužel prodávat neumíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • kvalitni zbozi
    • spatny zakaznicky pristup, dodaci lhuty neakceptovatelne, zadna komunikace

    Nemohu doporucit, zbozi jsem objednal pred vice jak dvaceti dny, do ted jsem neobrdzel ani zbozi nebo vyzvu k vyzvednuti a ani zadne info o stavu objednavky. Pokud po necem od Tescoma opravdu touzite, tak tomuto eshopu bych se zdaleka vyhnul.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Vážený zákazníku,
    přes veškerou snahu Vás kontaktovat (telefonicky i e-mailem), bohužel nebyla z vaší strany ŽÁDNÁ odezva. Protože jste objednávku 14 dnů nezaplatil, tak byla objednávka po této době stornována. Je nám líto, že po veškeré urgenci jste schopen nás takto hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazilo jiné zboží, než jsem si objednal na jiného kupujícího se stejným příjmení, ale s jinou adresou. Čekal jsem, že se někdo ozve, ale musel jsem to iniciovat sám.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    vaše reakce na vzniklou situaci nás velice mrzí o to více, že jsme se za toto nedopatření, které vzniklo záměnou stejných jmen velice omluvili a ihned sjednali nápravu. V nejkratší možné době, ve stejný den, jsme poslali správné zboží. Zákazníkovi nevznikly žádné náklady a ke správnému zboží byl přibalen hodnotný dárek jako omluva. O vzniklé chybě jsme se nemohli dovědět dříve, protože druhý zákazník se stejným jménem, kterému přišlo Vaše zboží, se neozval. To, že se zákazník ozve, když mu místo zboží za 500 Kč příjde zboží za 2500 Kč bereme jako slušné jednání. Vhodné je však reagovat a jednat ihned.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pomalost

    potřebovala jsem zboží ihned, posílala jsem meilem potvrzení o zaplacení v den mé objednávky a objednávka byla vyřízena po 14 dnech.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    v průběhu Vánočních svátků byl značně omezený provoz. O této skutečnosti jsme na internetových stránkách řádně zákazníky informovali. V případě, že na zboží spěcháte, je dobré nás nejprve kontaktovat a ověřit si, kdy jsme schopni zboží odeslat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré a kvalitní zboží
    • bohužel obchod nekomunikuje od 23.12.2012 mám objednané zboží a čekám na platbu,aby mohlo zboží přijet. Do dnešního dne nic nedošlo!!!!

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    přes přes Vánoční svátky jsme měli značně omezený provoz. Nyní jsme již plně v provozu a vaši objednávku vyřídíme v nejkratším možném termínu. Za případné komplikace plynoucí z omezeného mezivánočního provozu se velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • urcite Ulozenka v Brne, pred vanoci se da ocekavat napor objednavacich, velice kratka oteviraci doba a silene fronty.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • komunikace se zákazníkem je nulová

    Komunikace je nulová, přišla mi jiná barva zboží než jakou jsem objednal a na to jak dlouho jsem čekal na zboží je fakt výsměch vůči zákazníkovi, takže eTescoma díky raději ne!

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vše perfektní, jen poslali mi jinou barvu barmanské sady. Chtěla jsem ji pro švagra a místo zelené dorazila růžová. Vracet ji nebudu, protože jsou to mé zbytečné náklady na dopravu, musela bych ještě na poštu atd. Nechám si ji pro někoho jiného, ale mrzelo mě to :-(

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, na skladě pravděpodobně udělali chybu. V případě zájmu jsme ochotni celou věc dále řešit. Více pro Vás udělat nemůžeme. Pokud se nám neozvete, nemáme šanci chybu napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehledný, jasný, výstižný e-shop
    • dlouhá dodací lhůta

    NEDOPORUČUJI, špatná dodací lhůta, běžně e-shopy dodávají do druhého dne, já jsem si objednala zboží před 10-ti dny (4.12.), dosud nepřišlo (15.12.).
    Toto byl můj druhý a poslední nákup.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    ačkoli jste zakoupila NEDOSTUPNÉ zboží, tak přesto se nám jej pro Vás podařilo získat. Do dnešního dne jsme však od Vás bohužel NEOBDRŽELI platbu. Proto doposud nebylo zboží odesláno. Čeká se nyní pouze na Vás.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • přehledná nabídka zboží
    • velký výběr sortimentu
    • po dodání zboží, které přišlo v pořádku, již není možná další komunikace s dodavatelem,neboť tento na dotazy neodpovídá a dělá mrtvého brouka

    při nabídce zboží, až po jeho doručení a převzetí vše v pořádku,ale po dodání veškeré dotazy nezodpovězeny,takže s tímto dodavatelem již komunikovat nebudu,protože pokud jsem mu mailem poslal dotaz,týkající se dodaného zboží,tak jsem očekával odpověď,ale bohužel jsem se jí nedočkal a to ani po několika dnech,čímž jsem si sám udělal obrázek o serioznosti pana Lipiše,který není schopen či ochoten odpovědět na dotaz,který mu byl zaslán 5.12. do dnešního dne tj. 12.12.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    co nejdříve zjistím, z jakého důvodu Vám nebylo zodpovězeno na vaše dotazy. Pravděpodobně došlo k pochybení nebo komunikační překážce. Pokud by se něco podobného stalo příště, tak doporučuji zaslat e-mail přímo na firemní e-mail, který čte více lidí a nemůže se stát, že Vám nebude odpovězeno. Nyní před Vánoci chodí opravdu obrovské množství e-mailů a mohlo se stát, že došlo k přehlédnutí. Velice se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vrací peníze obratem v případě problému
    • nekontrolují dostatečně kvalitu odesílaného zboží

    Zboží přišlo nezkontrolované, co kus to nějaká vada, ale reklamace byla vyřízena rychle a mám už vrácené peníze na účtu, nevím jestli to nebyla náhoda byl to můj první nákup.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Vážená paní,
    naprosto nechápeme vaši reakci, v této věci jsme postupovali v nejlepší víře Vám co nejrychleji vyhovět a pomoci. U porcelánu a přírodního bambusu jsou drobné "odlišnosti" přirozené. Dřevo je dřevo a může mít i drobně jiné odstíny. U tohoto výrobku jsme doposud nezaznamenali žádnou jinou reklamaci.
    Kvalitu odesílaného zboží v rámci možností kontrolujeme vždy a nedovolili bychom si zaslat zákazníkovi poškozené nebo jinak vadné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Lepší je zřejmě nákup v kamenném obchodu.
    • Chápu, že je čas před Vánoci, ale pružností zrovna tento obchod neoplývá.

    Jestli na nákup pospícháte, nepomůže ani platba předem.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    vaše objednávka byla uskutečněna v pátek v noci s platbou na účet, kdy jsme platbu obdrželi v úterý a hned ten samý den bylo zboží odesláno. Domnívám se, že nelze být v tomto případě pružnější. Chcete-li zboží mít odeslané ihned, tak doporučuji platbu na dobírku, v tomto případě není nutné čekat na připsání platby. V případě, že na zboží spěcháte, stačí zaslat údaje o zaplacení. Je důležité komunikovat.

    Jestliže balíček nedorazil, pak je možné, že Vás Česká pošta nezastihla a pro balíček jste si nezašla. Od nás bylo odesláno několik e-mailů, kdy byl balík odeslán. Stejnou informaci zasílá také Česká pošta. Doporučujeme kontaktovat vaši pobočku České pošty.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží ani po 10 dnech nedorazila a neobdržela jsem ani žádnou informaci o stavu objednávky

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, že jste neobdržela dostatečnou informaci o tom, že nedostupnou položku, kterou jste objednala, nebudeme schopni dodat. Ihned zítra Vás bude kontaktovat náš obchodník.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží nemá kvality, které inzerujete.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    v případě, že nejste s konkrétním výrobkem spokojeni, není problém zboží reklamovat. Zboží bude v krátké době vyměněno nebo budou vráceny peníze. Je nám líto, že jeden výrobek takto ovlivnil pohled na celý e-shop. Budeme se Vám snažit vyjít maximálně vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pěkné webové stránky
    • zřejmě nedokonalý infosystém firemního intranetu. Vysoké ceny odrazující zákazníka.

    obchod na mne udělal špatný dojem ve dvou nákupech, z nichž se realizoval jenom jeden, a to ještě se špatným průběhem.také dlouhé dodání.

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    rádi bychom zjistili, kde nastala chyba. V systému od Vás máme pouze jednu objednávku, dřívejší objednávku jste udělala patrně v jiném e-shopu. V pátek 28.9.2012 jste učinila v nočních hodinách objednávku na doprodejovou položku, která se již nevyrábí a zboží je "na dotaz". U takového zboží je vysoká pravděpodobnost, že výrobce nemá zboží skladem. Ihned v pondělí 1.10.2012 Vás náš obchodník informoval, že zboží je nedostupné, ale pokusíme se zjistit dostupnost a poté Vás budeme informovat. Druhý den tedy 2.10.2012 Vám byl zaslán další e-mail, kde Vás již informujeme, že zboží bude odesláno 3.10.2012. Ve středu 3.10.2012 Vám byl zaslán e-mail, že zboží bylo dle plánu odesláno. Podle všeho, jsme udělali maximum k Vaší spokojenosti a zboží jsme v krátkém čase odeslali. Nevidíme zde důvod k takové kritice, jakou uvádíte. Náš obchod má jedny z nejvýhodnějších cen výrobků Tescoma na internetu. Jestliže na zboží skutečně spěcháte, nedoporučujeme objednávat zboží na dotaz. Je lepší nejprve kontaktovat našeho obchodníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není s kým komunikovat problém -viz výše
    • v kamenném obchodě v Holešovicích bez problémú

    vyhnout se mu

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    po pečlivé kontrole veškeré komunikace, která proběhla mezi Vámi a naším obchodem, si nejsme si vědomi žádného pochybení. Na veškeré Vaše dotazy náš obchodník ihned a srozumitelně odpovídal, veškeré požadavky byly splněny. Vzhledem k několikanásobné komunikaci mezi Vámi a námi je výtka "není s kým kumunikovat" nepochopitelná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedostatek zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá zábava a užitečné, ale nedostatek kontaktu
    • nedostatek kontaktu

    Reakce obchodu e Tescoma

    Dobrý den,
    nerozumíme vašemu komentáři. Vaše objednávka byla stornována, protože do Polska zboží neposíláme. O této skutečnosti jste byla informována. Zboží posíláme pouze po ČR, možnost zasílání do jiné země neumožňujeme. Chcete-li nakoupit v Polsku, využijte např. tento polský e-shop: http://www.tescomapolska.pl