Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Radotín má dobré parkování
    • vysoké ceny
    • oblečení v Radotíně vystaveno podle značek - nepřehledné
    • plášť na skladě jenom jeden lichý
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikoval viac než 1 pracovný deň po vytvorení objednávky a až na dotaz poskytol informáciu že tovar nie je k dispozícii a objednávku musia zrušiť. Potom nech nezavádzajúci zákazníkov a neposielajú SMS s potvrdením objednávky! Ak tovar nie je k dispozícii napriek skutočnosti že je na stránke uvedený ako dostupný, majú kontaktovať zákazníka obratom a nenechávať ho čakať!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží již týden nedorazilo, důvod mi není znám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží (pláště) mělo dorazit ve středu a nedorazilo ani v pátek. V pátek přišla sms "pracujeme na objednávce". Koupil jsem narychlo jinde, bohužel dráž a horší

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Strašně dlouhá doba doručení zásilky od objednání. V dnešní době cca 1 týden, to je moc.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to týden co jsem objednal zboží na skladě a stále ještě nepřišlo.....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po zaplacen částky bankovním převodem stále čekám na zboží,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Servis v obchodě je mizerný, obsluha pomalá, nemá přehled o zásobách ani možnosti zboží objednat (Garmin)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Držák na mobilní telefon SP Connect přišel rozbalený se známkami použití. Je funkční a nebudu ho vracet neboť jsem na něj dlouho čekal.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím produkt nedorazil, chybí informace o stavu objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformují

    Musím říct že teda první a zároveň i poslední zkušenost žalostná. Zboží jsem objednal v pondělí, mělo přijít ve středu. Dnes je úterý dalšího týdne a objednávku jsem musel stornovat protože jí vůbec neměli na skladě. To jsem se tedy dozvěděl ale až dnes, po telefonátu, kdy jsem sám musel volat abych zjistil co se děje. Obchod totiž nějakou informaci o komplikaci nedává. Vlastně i dovolat se mi trvalo pár minut. Chyba se stát samozřejmě může. Ale kontaktovat zákaznika, je podle mě, přinejmenším slušnost. Doufám že mi teda aspoň peníze zpět příjdou co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno v neděli, s osobním odběrem v Brně. Ve středu bylo objednávka stále ve stavu připravuje se. Ve středu jsem několikrát v provozní době infolinky volala na infolinku uvedenou emailu, telefon nikdo nezvedal ani nezavolal zpět. Ve čtvrtek jsem se dovolala na jiné číslo uvedené na www stránkách, dozvěděla jsem se, že zboží není skladem a mohou mi nabídnout jinou alternativu zboží. Obchod mi nebyl sám od sebe schopen sdělit, že zboží není skladem. Jinou alternativu a voucher jako omluvu mi měli poslat na email. Dodnes jsem žádný email s jinou alternativou zboží nedostala. Zboží jsem si nakonec objednala jinde, kde reagovali na moji objednávku během jednoho dne a zboží mám na cestě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi uvedene skladem obchos nemel. Vraceni penez po mnoha urgencich za 7 dnu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nesouhlasí přesný popis zboží

    Nesouhlasí popis zboží :Základní informace
    KATEGORIE Brousky na hrany
    ZNAČKA Swix
    KATALOGOVÉ ČÍSLO TA3001DB
    Technické parametry
    SEZÓNA 2016/17
    VELIKOST uni
    Popis produktu
    Nástroj na broušení hran boků a skluznice s 40mm pilníkem. Úhel hran boků 87 a 88 stupňů. Úhel hran skluznice 0,5 a 1 stupeň.
    Jak mám tímto brouskem "TA3001DB" nabrousit skluznici ve dvou uhlech ??? Na bok je tam diamant - ne pilník. Asi nesprávný popis. Doufal jsem v nesprávný obrázek .
    Důvod koupi cena.
    Valášek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno v originální mírně poškozené a již otevřené krabičce, bylo již rozbalené, bez jakéhokoliv upozornění. Teď jen mohu spekulovat jestli už bylo používané nebo ne.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    V předstihu jsem objednal zboží a dorazilo pozdě - skoro 7 dní jsme čekal na doručení v rámci Prahy. Oblečení jsem potřeboval na hory ...

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zatím první zkušenost a objednané zboží po týdnu ještě ani nebylo vyexpedováno z obchodu.

  • Dvakrat jsem již zboží objednala, přišel email, ze zakazka se zpracovava a pak nic… takze cekam a celam a cekam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem stále nedostal, obchod se mnou nekomunikuje ohledně dodání zboží.

    • Objednané cyklistické brýle přišly upatlané a opocené v oblasti u kořene nosu. Je velmi nepříjemné, když si někdo rozbalí dárek, který nese evidentní známky používání.