• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalitní zboží
    • Hezky zabaleno
    • Vzorečky zdarma
    • Zmatek v podávání informací o tom, kde se objednávka nachází
    • Dlouhá doba doručení

    Nákup přes eshop Marionnaudu osobně nedoporučuji. V den objednání mi byla objednávka v pořádku přijata, ale za dva dny mi přišla sms, že se vyřízení objednávky opozdí o 3 pracovní dny. Po uplynutí této doby mi přišla sms, že bylo zboží vyexpedováno a následující den bude na vybrané prodejně. Opravdu další den mi přišla sms, že je zboží na prodejně, ale zrovna když jsem byla na cestě, tak mi přišla další sms, že moje objednávka byla vyexpedována a na prodejně bude další den... Jela jsem tedy zpátky domů a psala email, kde mi obratem sdělili, že už by mělo být zboží opravdu na prodejně - rychlou zpětnou vazbu musím pochválit. Když jsem po pár dnech pro zboží přijela, tak bylo hezky zabaleno i se vzorečky zdarma, nepříjemný personál na pobočce ten požitek mírně pokazil. Osobně už si přes tento eshop už nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží přišlo až za 10 dnů, řasenka byla vyschlá, makeup má houbičku u které se loupe látka.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    buranské chování, při sms o doručení zboží na prodejne nebylo, žádná omluva ze strany obchodu.... co dodat....asi jsem se měl omlivit jáco votravuji, že chci zboží na zakladě sms o doručení na prodejnu.....již nikdy vice..... Králíček Jiří

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po 14ti dnech
    • Nemají přehled o předchozích úkonech (platba, zdržení objednávky - důvody)
    • Několik telefonů z mé strany, obchod má platbu a mlčí. Neozve se, dokud já nezavolám...

    4.7. - vytvořena objednávka, během pár minut objednávka uhrazena (přes účet s variabilním symbolem čísla objednávky)
    Nepřišel validní QR kod, musela jsem vypsat platební údaje ručně.
    9.7. - email od obchodu, že objednávka čeká na zaplacení
    Obratem můj telefonát, že vše bylo zaplaceno jiz 4.7. Zopakovala jsem číslo objednávky. Dohledáno i obchodem. Platbu tedy konečně zaregistroval i obchod, kdy variabilním symbolem bylo číslo objednávky!!!
    9.7. - sms od obchodu, že objednávka bude o 3 pracovní dny opožděna a že se omlouvají.
    12.7. - opět můj telefonický dotaz, jak to s objednávkou vypadá. Odpověď obchodu: jeden výrobek má po expiraci, dnes přijde nová dodávka, obratem mi posílají objednávku
    18.7. - můj telefonický dotaz, jak to s objednávkou vypadá nyní (po 14 dnech od uhrazení). Odpověď obchodu: Čekáme na platbu!!! Nebyla připsána!!! Tak to už mě opravdu vytočilo! To každá telefonistka má jiné informace? To nemají spravné údaje u objednávky? To levá ruka neví, co dělá pravá?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • možnost bezplatného doručení na prodejnu
    • V emailu bylo uvedeno že zboží bude na prodejně 14 dní, poté bude objednávka stornována. Po třech dnech kdy jsem si přišla vyzvednout zboží mi bylo oznámeno že objednávka byla již stornovaná.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    1. Čekala jsem na objednávku týden .
    2.I když doprava zdarma nad 999 Kč , nemůžeš v e-shope uplatnit zákaznický peněžní kupon, který má platnost jen několik měsíců , proto byla nucena jít do obchodu pro vyzvednutí objednávky. Není to vůbec pohodlně !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím co mám hodnotit, když mi bylo zboží z obchodu, kde jsem si ho měla vyzvednout odesláno zpět do skladu, před vypršením doby k vyzvednutí.
    NECHÁPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka byla dorucena na jine misto vydani

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží jsem si nechal zabalit jako dárek, poté co jsem dárek předal a byl rozbalen, tak na zboží byla cenovka

    Zboží bylo zabaleno jako dárek, avšak obchod na zboží nechal nalepenou cenovku - za mě naprosto nevhodné !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejvyšší ceny
    • Zboží, které je nabízeno skladem, skladem není.
    • Po obdržení objednávky obchodem, zareagují cca za 2 dny, kdy zjistí, že zboží nemají a vymýšlejí si výmluvy, že je u výrobku poškozený obal. Ale v eshopu toto konkrétní zboží je i nadále nabízeno SKLADEM - IHNED K ODESLÁNÍ !!!

    Nesolidní obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • V obchodě jsem si zkoušela tuto vůni, která byla naprosto nádherná. Nechala jsem si jí poslat poštou a vůně jakoby žádná ani nebyla. Nejenom, že nevydržela vonět ani 10 minut, ale dokonce je úplně jiná, než co jsem si zkoušela z testeru na prodejně. Jedním slovem hrůza za nehorázné peníze.
    • To, že píší, že mají 100% originál je absolutní blábol.
    • Nadále si budu kupovat parfémy na internetových obchodech. Vůně sice také ředěné, ale podstatně levnější.

    Nedoporučuji nakupovat v tomto obchodě!!!!!!!!!!!!!!!!!
    V obchodě jsem si zkoušela vůni, která byla naprosto nádherná. Nechala jsem si jí poslat poštou a vůně jakoby žádná ani nebyla. Nejenom, že nevydržela vonět ani 10 minut, ale dokonce byla naprosto jiná, než co jsem si zkoušela z testeru na prodejně. Jedním slovem hrůza za nehorázné peníze.
    To, že píší, že mají 100% originál je absolutní blábol.
    Nadále si budu kupovat parfémy na internetových obchodech. Vůně sice také ředěné, ale podstatně levnější.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani při druhé objednávce nebyli schopni dodat zboží v dohodnutém termínu. Problém obchodu, ne dopravce.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký sortiment
    • Velmi dlouhá doba expedice
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 6ti dnech po dodání na prodejnu, jsem si jela balíček vyzvednout, ale již byl poslaný zpět, i když dle mailu od Marionnaud, byla úložní doba 14 dní.
    • Nulová mailová komunikace.
    • Jela jsem 45 km do prodejny Marionnaud a 45 km zpět zbytečně.
  • Objednal jsem zboží, své snaše k narozeninám, které měla za 3 dny, došla mi však zpráva, že mi zboží doručí o 3 dny později. Takže jsem objednávku zrušil a jel jsem 30 km do Marionnaud v Ostravě do Futura,kde jsem byl s nákupem spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Strašně dlouhá dodací lhůta, zboží jsem objednala před deseti dny a ještě je nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neni skladem to co maji na eshopu. Obchod mi napsal, ze pudr neni skladem, rtenky jsou. Stornovala jsem objednavku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavku jsem mela s dorucenim na prodejnu, nejdrive mi byla prodlouzena dodaci lhuta o tri dny ikdyz na eshopu nylo vse psano skladem. Po trech dnecb mi volala dodavatelka ze mi to nemohou dorucit na prodejnu. Tedy jsem objednavku pro neschopnost eshopu dorucit vcas a na dane misto zrusila a zbozi si koupila na sephora.cz kde ksem mela zbozi druhy den pripravene.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohuzel nemam zadne pozitivni zkusenosti v parfumerii na Novem Smichove.
    • Bohuzel kdyz jsem prisla do obchodu, tak obe prodavacky byly na pokladne a kdyz jedna prodavacka zkoncila, tak me videla stat u pokladny a vubec se neracila zeptat, zdali neco potrebuji a a ni nepozdravila a sla pryc a rovnala stul uprostred. Po par minutach cekani jsem za ni sla, jestli by me nechtela obslouzit a hodila takovy vyraz,ze jsem jen koukala. Donesla mi balik, ktery jsem si objednala. Hodila na zem a rekla, ze to udela kolegyne, ktera obsluhovala jine lidi, misto, aby to nedelala sama. Nezlob te se, ale pokud slecny nemaji zajem delat takovou praci, tak by ji nemely delat. Ja sama pracuji s lidma a v zivote bych si nedovolila nekoho nepozdravit nebo neobslouzit.

    Eshop je uzasny, zabaly zbozi, daji vzorecky, rychle vyrizeno. Takze eshop doporucuji. Po zkusenosti predchozi si radsi zbozi necham poslat domu. Prodejna Novy Smichov hezka, ale prodavacky neochotne!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Středně dlouhý termín dodání zboží na pobočku.