• Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když na stránkách zboží skladem, ve skutečnosti skladem není a když ho chtějí objednat u "dodavatele" je vyšší cena než stránkách.
    Za mě kompletně nezvládnutý a chaotický obchod.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že byl s vaší objednávkou problém, který jsme nedokázali vyřešit k vaší spokojenosti. Snažili jsme se však udělat maximum pro nápravu. Bohužel se naskytl technický problém, který jsme odhalili až po přijetí vaší objednávky. Zboží jsme se snažili u dodavatele sehnat obratem, přestože bylo jasné, že jde o technickou chybu z datové věty a nejspíš nebude dostupný. U dodavatele se nakonec opravdu nepodařilo produkt sehnat a tak jsme vás kontaktovali telefonicky s vysvětlením a dohodli jsme se na stornování objednávky. Postupovali jsme co nejrychleji to bylo možné, kontaktovali jsme vás do 4 hodin od provedení objednávky již s definitivní zprávou, že produkt nejsme schopni dodat.

    Omlouváme se tedy ještě jednou za komplikaci se skladovou dostupností.
    Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby, ale ne vždy jsme stoprocentní. :)

    Děkujeme za pochopení a jako omluvu prosím přijměte dárek ve formě slevy na další nákup (poslali jsme vám ji emailem).

    S přáním pohodového dne
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohli mne najít podle adresy i když jsem psala a nakonec mi zboží nedoručí jsem nespokojená ohledně mé zrušené objednávky . Na co jsem tam udávala i telefon. Prostě nedoporučuji .

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Velmi děkujeme za zpětnou vazbu. Pro upřesnění, hodnocení není směřováno k nám, ale na dopravce. O celé situaci jsme ani nevěděli, paní nás nekontaktovala s problémem ohledně doručení zásilky a napsala rovnou tuto recenzi. Až na základě této recenze jsme se s paní spojili telefonicky a situaci vyřešili zasláním balíku jiným dopravcem. :)

    Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat.

    S přáním pohodového dne
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ze zásady nikdy nic nikomu nedoporučuji, každý má svůj úhel pohledu na kvalitu, rychlost, možnosti a úroveň služby...Co se týče kvality kamenného obchodu ESAM v Rychvaldu, tak ten nemá chybu, nakupuji tam již léta vše možné a nikdy jsem nebyl zklamán - zboží i obsluha na nejvyšší úrovni.....Co se týče e-shopu, tak jsem víceméně trošku konsternován, týden mi ještě nikdo nikdy nic nedoručoval - a to ani před vánocemi..... Snad to příště bude lepší....

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Velmi děkujeme za hodnocení. Jsme moc rádi za každého spokojeného zákazníka. Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby, jsme tedy rádi, že je to znát. :)

    Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat.

    S přáním pohodového dne
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neschopnost.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Je nám líto, že nejste spokojen. Bohužel u vaší objednávky nedošlo z naší strany k pochybení. Jedná se o hodnocení směřované k dopravci.

    Čtvrtek 20. dubna 2023 11:32:00 Objednávka přijata
    Čtvrtek 20. dubna 2023 11:40:50 Připravuje se
    Čtvrtek 20. dubna 2023 14:53:54 Odeslaná
    Čtvrtek 20. dubna 2023 14:54:06 Objednávka vyřízená
    -zásilka je nedoručena.
    -od 21.4.2023 stále na depu Ostrava.
    -27.4.2023 telefonicky oznámeno zákazníkem, zaslán email zásilkovně ohledně vyjádření a dohledání balíku, reklamace nelze podat.
    -28.4.2023 online podání na zásilkovnu nový kus.
    -2.5.2023 odeslán nový kus nakonec nebyl zákazník volal, že mu došel první výrobek, druhá zásilka stornována.

    Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat.

    S přáním pohodového dne
    ESAM.cz

  • Dobrý den , ARC Hrnek skleněný A LA BONNE HEURE 320 ml. jsem neobdržela ani sms ,podle mě jste to neposlali . Objednala jsem to 19 .4 . i zaplatila . 25 .4 jsem vám psala toto: Dobrý den , chci se zeptat ,kdy mi pošlete ARC Hrnek skleněný A LA 6 ks . Zaplacené to mám platil to manžel . Děkuji . S pozdravem Zdena Vašíčková .Žádná ODPOVĚD od Vás

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Je nám líto, že došlo ke komplikaci se zásilkou. Sutace je již vyřešena.
    4.5.2023 byl po dohodě se zákaznicí zaslán balík znovu.
    Původní balík zřejmě zaslán bez štítku, nedohledáno.
    Reklamace podána na zásilkovnu.
    Původním balík nakonec dohledán a vrácen 18.5.2023.

    Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat.

    S přáním pohodového dne
    ESAM.cz

  • Po tydnu nedoruceno,nekomunikuji

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Velmi děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Jsme moc rádi za každého spokojeného zákazníka. Snažíme se vždy podat co nejlepší výkon a stále zkvalitňovat naše služby. :)

    Mrzí nás, že došlo ke komplikaci s objednávkou a jsme rádi, že jsme vše měli možnost vyřešit k vaší spokojenosti.

    Děkujeme za objednávku a těšíme se na Váš případný návrat.

    S přáním pohodového dne
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Celý nákup proběhl, to že zboží není možné odeslat nikdo nezachytil včas. Po zrušení objednávky objednávky marně čekám peníze zpět na účtu.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Omlouváme se a mrzí nás, že jsme nebyli schopni vaši objednávku dokončit, ale musíme uvést na pravou míru pár informací, které zde uvádíte. Že zboží není možné odeslat, jsme zachytili hned, čekali jsme pouze pár hodin na odpověď dodavatele, abychom měli všechny důležité informace. Vrácení peněz proběhlo nadstandartně do 3 pracovních dnů, ihned po obdržení vaší odpovědi, na kterou jsme čekali několik dnů.

    Objednávka provedena - 10.1.2023 (v 19:14 - až po pracovní době).
    Objednávka se připravuje - 11.1.2023 (podána prosba dodavateli o náhradní kus. Odpověď obdržena následující den ráno. Kus k výměně nebyl dostupný a dostupnost byla znovu až za měsíc.)
    Kontaktovali jsme vás hned 12.1.2023.
    Odpověď až 15.1.2023 (neděle), přejete si objednávku zrušit.
    Odpověď jsme zpracovali v pondělí 16.1.2023 a objednávka byla zrušena, podklady k vrácení předány účetnímu. Hned na druhý den 17.1.2023 jste nám napsala emailem, cituji: "platba zrušena, ale peníze se nevracejí??????!!!!" a napsána tato recenze.

    Omlouváme se tedy, ale z naší strany bylo, kromě problému se zbožím, vše v pořádku. Samozřejmě je vždy co zlepšovat, měli jsme vám určitě zavolat, když jste nereagovala.

    Přesto děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme hezký den
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • deklarované počty kusů a cena neodpovídají dodané skutečnosti

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    V případě, že jste měl problém s objednávkou, můžete nás kontaktovat emailem na [email protected] a podat reklamaci objednávky nebo zavolat na telefonní číslo +420 602494600. Dosud jste nás k této objednávce nekontaktoval, bohužel není v našich silách odhadnout, že se s vaší objednávkou něco stalo. V interní evidenci vše odpovídá tomu, že byla objednávka odeslána v pořádku (i co se týká počtu kusů a typu zboží). Samozřejmě mohlo dojít k pochybení a proto vás prosíme o odezvu, napsali jsme také email.

    Hezký den přeje
    ESAM.cz

    • Zboží které bylo uvedeno jako skladem, vůbec neměli.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, telefon nezvedaji,obj jsem zrusila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tento e-shop NEDOPORUČUJI. Zboží jsem si objednal, zaplatil a přišlo potvrzení od obchodu o přijetí platby. Čekal jsem 7 dní během kterých se NIC nedělo. Kontaktoval jsem obchod e-mailem, telefonicky a nic. Na mail nereagují a telefony nezvedají. Podám na obchod stížnost na ČOI ať si e-shop prověří. NENAKUPUJTE na e-shopu esam.cz.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno týden a stále nic

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Děkujeme za čas věnovaný hodnocení i když negativní. K objednávce jsme Vám sice posílali emailem info, že bude odeslána později, ale to samozřejmě nemění nic na tom, že jste na zboží čekala.
    Objednávala jste ve středu 1.12.2021 odpoledne, my jsme pak (vzhledem k víkendu) obdrželi náhradní zboží k odeslání až v pondělí 6.12.2021 po 12:00. Zásilka byla dopravcem vyzvednuta 7.12.2021 dopoledne a na výdejní místo doručena o den později. Omlouváme se tedy ještě jednou za komplikaci s dodáním, bohužel se to někdy stává, ale pracujeme na zlepšení a proto děkujeme za zpětnou reakci. Pokud jste informační email třeba přehlédla nebo neobdržela a nevěděla jste, co je s vaší objednávkou (vaše hodnocení tak působí), doporučuji příště zavolat na naši zákaznickou linku nebo napsat email s dotazem ohledně objednávky, snažíme se reagovat co nejrychleji je to možné.

    S přáním pohodového dne
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neschopnost dodat objednané zboží

    3.11. jsem objednal French press, který mi i přesto, že byl napsaný skladem nebyli schopni dodat ani do 11.11.

    8.11. mi sice paní psala z obchodu, že mají problém z převozem z externího skladu a že zboží doručí právě do 11.11. ale :
    1. To, že mají skladem napsané zboží, které nejsou schopni doručit rychle to je jejich problém ne můj - od toho tam označení je. Aby zákazníkovi pomohlo při výběru zboží, které je obchod schopný doručit rychle.
    2. Nebyli schopni doručit zboží za více než týden a to jsem jim dal šanci až do uvedeného čtvrtku 11.11. (a potom jsem stejný French press koupil jinde).

    V Esamu jsem zkoušel nakupoval už dříve, jednalo se o proutěný košík na hřiby, ale kupodivu jsem měl stejný problém z dodáním, takže jsem taky musel objednávku zrušit. Tehdy to bylo prý pro to, že řidič zjistil poškození zboží, ale když se to stalo teď podruhé, tak si říkám jestli to vůbec byla pravda a nemají prostě jenom bordel v databázi nabízející skladem zboží, které třeba ani skladem není.

    Už u tohoto obchodu asi nakupovat ani nebudu zkoušet. Zmíněné dvě věci jsem koupil nakonec v Prioru, který asi tedy bude lepší volbou.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Je nám velice líto, že jste měl opakovaně takový problém s dodáním zboží. Snažíme se vše pravidelně z externího skladu doplňovat, ale někdy okolnosti nepřejí, obzvlášť teď v předvánočním období se situace čas od času zhorší. Váš případ byl bohužel opravdu ojedinělý, dovoz ze skladu jinak funguje pravidelně, zboží jsme nakonec na prodejnu obdrželi, ale bylo to bohužel až další den ráno poté, co jste napsal, že jste french press zakoupil jinde. Omlouváme se ještě jednou i zde za komplikaci s objednávkou, jako omluvu jsme zaslali slevový kód, který je přenosný, můžete ho komukoliv darovat.

    Hezký den přeje
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Eshop má dobré ceny i zboží , pouze si své kvality snižuje špatným dopravcem. Doprava byla zdarma a možnost výběru dopravce nebyla .
    DHL zatím zboží nedoručilo a má jej již 5. den na depu v místě doručení.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Doprava se ukazuje u zboží v košíku dle povolených parametrů. Vaše objednávka přesahovala váhu povolenou pro jakoukoliv z dopravců malých zásilek a tak byla zobrazena pouze doprava DHL. Je nám líto, že s dopravcem DHL byl problém, ale za dopravce bohužel neneseme odpovědnost, je to služba sama o sobě a my na správné doručení nemáme možnost dohlédnout. Příště, pokud bude problém s doručením, kontaktujte nás prosím emailem s číslem objednávky a zásilky a my velmi rádi pomůžeme s řešením. Dopravce bychom kontaktovali a zjistili co se děje.

    Hezký den přeje
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Grilovací rošt přišel poškozený,vzhledem k ceně poštovného se mi nevyplatí reklamace. Prodávající už při balení musel vidět že posílá
    poškozenou věc. Zásadně nedoporučuji.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Je nám velice líto, že zboží přišlo poškozeno, bohužel ale bylo poškozeno opravdu přepravou. Pokud jste nás o poškození informoval, jistě jsme Vám napsali, že dodavatel zjistil, že se jednalo o kazivou várku roštů, kde prostřední tyčka a někdy i ostatní, měla již z fabriky špatný, slabý svár, který příliš velký tlak nevydržel. Nebyl jste tedy jediný zákazník, kterému se toto stalo a na základě toho jsme se snažili zjistit, kde je problém. Po informaci od dodavatele jsme situaci okamžitě řešili výměnou zboží z nové várky produktů nebo vrácením peněz na účet, samozřejmě když nás zákazník nějak kontaktoval... Pokud jste nám nepsal a píšete pouze zde do recenze, bez toho aniž byste situaci dříve řešil, protože jste si myslel, že to nemá cenu, udělejte tak prosím nyní, nárok na výměnu máte během celých dvou let záruky, vzhledem k tomu, že se jedná o vadu zboží.

    Hezký den přeje
    ESAM.cz

    • objednal jsem zboží 26.06 2021,3.7.ještě nedorazilo,zboží je samozřejmě zaplacené a bylo skladem.

    Reakce obchodu ESAM

    Dobrý den,

    Je nám velice líto, že se u vaší objednávky vyskytl problém s kompletací zásilky. Jedna položka z objednávky čekala na dodání z externího skladu. Bohužel nevidím, že Vám byl zaslán informační email, chyba je na naší straně, zapomněli jsme vám ho v tom všem shonu poslat. Škoda jen, že jste nás nekontaktoval dříve s dotazem ke stavu objednávky, vše bychom vám vysvětlili. Nyní už bohužel nemůžeme nic udělat, důležité je, že objednávka nakonec byla v pořádku doručena. Děkujeme za objednávku a za trpělivost.

    Hezký den přeje
    ESAM.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo v pořádku
    • Dodání po 7 pracovních dnech
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Byť byl výrobek skladem, byl dodán po týdnu.

    Už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 10 dny jsem objednal a do dnešního dne nic nedošlo.