Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Informace o stavu objednávky mi přišla na můj email, ale potvrzení objednávky přišlo na kolegu ze Žatce.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se za chybu kolegyň na pobočce. Objednávku už chystají a ozvou se Vám na správné kontaktní údaje. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace s obchodem, nedorazil e mail, že je objednávka připravena k vyzvednutí, poslední e mail byl, že se objednávka vyřizuje. Na můj email kdy si budu moci zboží odebrat obchod nereagoval. Po 14 dnech jsem se zastavil na výdejním místě, abych se dozvěděl další postup a tam mně řekli, že je zboží připraveno. Prodavačka, říkala, že nejsem první komu informace o připravenosti zboží na výdejně nedorazila.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se za problém při komunikaci. Technický problém při odesílání zpráv byl již opraven. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    22.1.2019 uhrazena faktura 19190227,zboží dosud nedodáno

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Jak je uvedeno v detailu zboží na e-shopu a jak jsme Vás informovali v potvrzení objednávky, tak dodací lhůta objednaného zboží je 14 dní. Jakmile zboží od výrobce dostaneme, ihned Vám vše odešleme. ELIMA.cz - e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký sortiment
    • dlouhé dodací lhůty

    U zboží bylo při objednávce uvedeno, že je skladem. Objednávku jsem provedl 19.1., proforma dorazila 21.1., hned jsem zaplatil. 23.1. jsem musel telefonicky urgovat, až 24.1. byla objednávka odeslána a doručena 25.1. Pokud vám tedy odejde jistič a jste doma bez proudu jako já, tak mohu tento obchod doporučit, jenom díky němu jsme si téměř týden užívaly večery při svíčkách s divokým milováním.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Děkujeme Vám za nákup. Objednávku jsme dostali v sobotu. V pondělí ji zpracovali a poslali Vám předfakturu. Ve středu jsme dostali z naší banky potvrzení o zaplacení a zboží jsme Vám ihned odeslali. Ve čtvrtek jste ho převzal. Příště pro zrychlení dodání doporučujeme použít jiný způsob úhrady. Pokud se tedy budete chtít připravit o ty večery při svíčkách. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Transformator jsem obdrzel,po zapojeni jsem zjistil,ze je vadny a s vytistenym formularem jsem sel na postu zasilku poslat zpet.Cena trafa 440 Kc,postovne zpet 270 Kc....

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se Vám za problémy. Zboží tohoto typu nebývá vadné. Po přijetí transformátoru od dopravce výrobek zkontrolujeme a budeme Vás informovat o dalším postupu. ELIMA.cz - e-shop s elektroinstalačním materiálem

    • Ackoli jsme pri objednavce jasne zadali odberni misto k vyzvednuti (Brno, Ceska 32), zbozi nebylo na tuto adresu dodano

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se za řidiče PPL, který místo na adresu ParcelShopu dodal zboží na Vaši adresu. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá doba dodání zboží

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Zboží, které nemáme skladem, nemůžeme normálně dodat dříve, než je uvedeno v obvyklé dodací lhůtě, která je nastavena podle možností dodavatele nebo výrobce. Obě informace se při objednávání zobrazují. Objednávku dle dohody rušíme. ELIMA.cz - e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Cena.
    • Špatná komunikace, dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! V e-shopu bylo uvedeno, že objednané baterie nejsou skladem i obvyklý termín dodání, o kterém jsme Vás informovali také e-mailem, a který jsme dodrželi. Odeslání zboží v den objednání garantujeme pouze pro výrobky, které máme skladem. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po deseti dnech mi řekli ze nejsou schopní zboží do dat špatní obchot

    Spatni obchot nedoporučuji

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se za problémy. Výhradní dovozce zboží, které jste si objednal, není po nepodařené aktualizaci svého informačního systému schopný dodat objednané zboží a dokonce ani sdělit termín dodání. Tuto mimořádnou situaci bohužel nejsme schopni nijak ovlivnit. Dle Vaší zprávy objenávku rušíme. ELIMA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šmejdi - poslali jiné zboží, které jsem si neobjednal a i když mělo být cenově o mnoho levnější, cenu zanechali za původně objednané zboží.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Poslali jsme Vám přesně ten přímotop, který jste si objednal a za tu cenu, za kterou jste si ho objednal. Vše máme podložené objednávkou a následnými doklady. Pokud není zásilka v pořádku, řešte to s naším reklamačním oddělením. Kontakt je na našich stránkách. Nejsme žádní šmejdi, záměny zboží a změny cen bez souhlasu zákazníka nikdy neděláme. A k případným problémům se vždy stavíme čelem a rychle je řešíme. ELIMA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nulová komunikace

    Objednali jsme sadu - zvonek a další sirénu. Přehlédli jsme se a objednali nekompatibilní sadu. Zamrzelo mě, že nám tato "sada" přišla bez dotazu, zda to opravdu tak chceme. Po zjištění jsme psali na obchod, zda je možno vyměnit (samozřejmě s případným doplatkem). Nikdo nám neodpověděl, takže jsme poslali zvonek zpět jako odstoupení od smlouvy. Peníze byly vráceny v termínu.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Pokud nekompatibilitu mezi díly odhalíme, se zákazníky to samozřejmě komunikujeme. Bohužel nedokážeme odhalit všechny chyby v objednávkách. Dotaz na výměnu jsme nedostali. Přišla pouze zásilka s odstoupením od smlouvy, kterou jsme obratem vyřídili. Mrzí nás, že nás tak hodnotíte, aniž byste se pokusila o další komunikaci, když jste nedostala odpověď na e-mail. ELIMA.cz - e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neúplná zaplacená dodávka materiálu

    Při převzetí materiálu přepravní společností mi přišel balík kabelů smotaný v kole. Kabel jsem následně rozbalil a od každého druhu chyběli 4 m. Banalita - možná,ale za cca 400,- . Reklamace neuznána - prý přepočítaly sklad a nemají přebytek. Ještě, že mi na stavbě ty 4m nechyběly. Z toho plyne, že nejlevnější neznamená seriózní.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Kontrolou hmotnosti balíku u dopravce jsme objevili rozdíl v hmotnosti ukazující na naši chybu při expedici zboží. Za tuto chybu a špatné řešení reklamace se Vám moc omlouváme. Peníze za chybějící zboží Vám obratem vrátíme. Na pobočce, která zásilku odeslala, zlepšíme kontrolu expedice a způsob vyřizování reklamací. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ventilator nefungoval

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Ověřte prosím ještě zapojení a nastavení časového spínače. S objednaným ventilátorem nebývají problémy. Pokud závada trvá, dořešte prosím reklamaci s kolegy na reklamačním oddělení nebo na prodejně. Kontakty naleznete na našich stránkách. ELIMA.cz

    • dlouha čekaci lhuta

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se, ale dodavatel nám Vámi objednaný výrobek včas nedodal. Vzhledem k častým problémům jeho výrobky stahujeme z nabídky. Dle naší komunikace Vaši objednávku rušíme. ELIMA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobré ceny
    • široká nabídka
    • zmatečné vyřizování objednávky
    • pasivní komunikace
    • nemožnost platit kartou

    Při objednávání jsem zvolil platbu předfakturou, zboží mi bylo odesláno na dobírku, předfakturu mi poslali až poté, co jsem musel zboží od transportní služby odmítnout.
    Po zaslání a zaplacení předfaktury došla malá část zásilky (cca 5% zaplacené ceny). O nějakém rozdělení objednávky jsem nebyl vykomunikován.
    Doufám že nakonec zbytek přijde (pak bych změnil hodnocení).

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Děkujeme za Váš nákup a hodnocení, i když pro nás není příznivé. Fakturantky bohužel skutečně chybně zadaly způsob úhrady. Omlouváme se za to a děláme vše, abychom chybu napravili a zboží jste měl co nejdříve doma! Rozdělení do 3 balíků bylo z důvodu ochrany křehkých výrobků před rozbitím a samostatným balením dlouhých lišt. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Příliš dlouhá dodací lhůta (40 dnů).

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se, ale objednané zboží není dlouhodobě u dovozce k dispozici. Na Vaše přání byla objednávka stornována. ELIMA.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje. Ačkoliv vědí, že zboží nejsou schopni dodat do Obchod nekomunikuje. Zboží nemají k dispozici, ale nikdo mne neinformoval.

    Pro mne to byl naprostý nezájem o vyřízení mé objednávky. Po 10 dnech čekání jsem tel. zjistila, že zboží není skladem a ani nevědí zda a kdy bude. Kdybych nevolala, pravděpodobně budu čekat stále. Přitom se stačilo omluvit, že nejsou schopni zboží dodat. Za mne je to neúcta k zákazníkovi a to mi vadí.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! O nedostupnosti zboží jsme Vás informovali e-mailem hned druhý den ráno po přijetí objednávky a potom po týdnu, kdy bylo zřejmé, že výrobce zboží, i přes naše urgence, nedodá před svátky včas. Omlouváme se, ale pro objednaný výrobek není jiný dodavatel. Dle Vaší zprávy objednávku rušíme. ELIMA ELEKTRO s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ušetřil jsem!
    • záhadný objednávací systém
    • nedodání faktury na můj email, ale poslali ho někam do prdele (na email který ani nebyl v objednávkovém formuláři)
    • ani po upozornění mi nebyla faktura zaslána.

    Od: Tomáš Marszalek

    Dobrý den, chci se zeptat, fakturační údaje přijdou elektronicky, nebo korespondenčně?
    Způsob platby: Předfaktura
    ----------
    Od: ELIMA

    Dobrý den,
    zálohová faktura se odesílá elektronicky
    ----------
    Od: Tomáš Marszalek

    Zdravím, mám dvě otázky!

    jak je možné, že jsem si na mou emailovou adresu objednal zboží a předfaktura přišla na CIZÍ EMAIL?!!!
    zajímalo by mě, odkud jste přišli na to, že email *******@seznam.cz, patří ke jménu Jarmila **********!!
    Ochrana osobních údajů, nebo tak něco Vám nic neříká? Jsem zvědav, jak tohle vysvětlíte!
    ----------
    Od: ELIMA

    Dobrý den,
    pane Marszalek bohužel systém nám neaktualizoval emailovou adresu, na kterou zde byla provedena objednávka ze dne 5.3.2017. Neboť adresa jak fakturační, tak doručovací zůstala, tak i telefonní kontakt.
    Tímto se Vám za případné komplikace omlouváme.
    ----------
    Dobrý večer,

    Pozdravte oddělení IT a tuhle závažnou chybu si dejte do pořádku. Protože vtip je v tom, že mi přišla informace o stavu objednávky, ale faktura ne, takže nevím koho zde chcete "opít rohlíkem" o aktualizaci systému. Je nějaké Číslo objednávky, které má v sobě všechny informace o adresátovi, DATUM VYTVOŘENÍ atd...

    chyba se stala, faktura mi stále nepřišla na email. Tím pádem nemám co zaplatit a už vůbec si nejsem jist, jestli by mi přišlo to, co jsem si objednal. Objednávku ruším.

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Omlouváme se za chybné odeslání předfaktury na e-mailovou adresu zadanou ve Vaší předchozí objednávce. Zkontrolujeme pracovní postupy našich fakturantek, aby se takovéto zbytečné chyby nemohly opakovat. Dle Vaší zprávy tedy objednávku rušíme. ELIMA.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při prosbě o doporučení krytu stmívače mi byl doporučen (a následně mnou zakoupen) kryt, který sice na stmívač nasadit jde, ale strojek stmívače nekryje - mezi zdí a krytem je asi 0.5 cm mezera!!!

    Reakce obchodu ELIMA.cz

    Dobrý den! Výměnu nebo vrácení krytu prosím řešte přímo s našimi prodejci. I takovéto nestandardní požadavky umíme dořešit až do konce. ELIMA.cz - Váš e-shop s elektroinstalačním materiálem