Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Komunikovali rychle
    • Doprava trvala cca 10 i když zboží bylo skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzeruji zboží které nemají
    • Re
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednání bylo avizováno, že mají skladem a dodání 3-5 dnů. Šestý den mi napsali, že zboží bude až za měsíc.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá doba dodání. Špatna komunikace. Chcete recenzí a zboží ještě nemám!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sice rychlost, ale ?

    Nic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání a cena
    • Zboží bylo nefunkční, zasláno k reklamaci, prodávající mi sdělil,że mu zboží nebylo doručeno a vrátilo se mi zpět. Zboží jsem zaslal k výrobci a ten mi naštěstí narozdíl od prodávajícího reklamaci vyřídil.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěli mi dát jiné zboží

    Reakce obchodu Elespo.cz

    Dobrý den,

    žádné jiné zboží jsme Vám dát nechtěli, objednal jste kladivo které bylo buď v černé nebo stříbrné barvě a z Vaší strany nebylo nijak specifikováno a nebyl od Váš zadán požadavek na barvu. Očekávali jsme že u kladiva se kterým budete tlouct do zdi nebude problém s barvou a tak jsme Vám nabídli to co bylo ihned skladem.

    Věřím, že tato recenze neodradí zákazníky k nákupu, snažili jsme se jen vyhovět v co nejkratším možném termínu a místo toho jsme si vysloužili negativní recenzi.

    S pozdravem Tomáš Dvořák
    Majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, zboží, které jsem si ve Vašem obchodě objednal, po několika dnech mně bylo sděleno, že mnou vybrané zboží není skladem, ač při provádění objednávky zboží bylo nabídnuto a bude dodáno cca za 60 dnů. Objednávku jsem uzavřel zaplacením. Platba nebyla zrovna zanedbatelná. Po oznámení, že zboží není skladem, mně byla nabídnuta alternativa-dražší. Při přistoupení na alternativní nabídku, bylo nutné provést další finanční operace-jako vrácení peněz a znovu provedení platby. Při dodání zboží, nebyl přiložen tištěný český návod, neboť se jedná o německý výrobek. Po telefonickém dotazu, proč není přiložen tištěný český návod-byl silný údiv. Na základě žádosti o dodání českého návodu, byl mně zaslán v elektronické podobě. Musím konstatovat, že větší paskvil jsem neviděl. Na opětovné vyžádání řádného srozumitelného českého návodu, mně bylo panem vedoucím odpovězeno, že jiný nemá. Tím vše s jistou arogancí ukončil. To, že je povinností prodejce dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dodat český návod v tištěné formě, srozumitelný, vůbec pan vedoucí neřeší. Aby si zákazníci udělali obrázek, tak jsem si objednal Šatípač dřeva Lumag HOS 9N. Hned na titulní stránce zaslaného českého návodu je uvedeno, že jde o Splitter. Přeloženo do češtiny jde o rozbočovač. který slouží u xdsl k oddělení datového a hovorového pásma. Díky rozbočovači (splitteru) lze tak na jedné lince být na internetu a zároveň telefonovat. Rozbočovač laicky rozděluje frekvenci pro data a hovor. Takových nesmyslů je v návodu celá řada. A také mně bylo doporučeno, pokud mám dotaz, mám se obrátit na firmu Lumag. Jsem přesvědčen, že takové zařízení, které v závěru stálo cca 15 000 Kč,- si zaslouží řádný český návod. Co se týká dopravy-vůbec jsem nebyl předem informován, kdy a v jakém časovém rozmezí mně zboží bude doručeno. Dopravci jsem slušně vytkl, že mají informovat a odpověď byla taková, že já něco potřebuji. Tak to jsou důvody, které mě vedou k jisté nedůvěře v tento obchod.

    Reakce obchodu Elespo.cz

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží u kterého bylo uvedeno, že není skladem a o dostupnosti budete informován. Následně Vám byla nabídnuta náhrada za lepší a silnější model. S náhradou jste souhlasil tak jsme Vám vystavili dobropis na původní objednávku, proplatili ještě ten den a vytvořili novou objednávku. Nevidím zde žádné pochybení či problém. Návod Vám byl doručen v tištěné formě i v PDF formě v dostatečném znění a odbornosti. Upřímně, jste jste jediný člověk co s tímto má problémy a očividně máte problém úplně se vším. Nárok na vrácení peněz či odstoupení od smlouvy máte a nevyužil jste jí. Přeji hodně úspěchu a spokojených nákupu nejen u naší společnosti.

    Firma ELESPO
    Tomáš Dvořák, Majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena 14.12. Chápu předvánoční vytíženost e-shopu, ale nedostala jsem jedinou zprávu o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Objednal jsem hráblo, když bylo v nabídce. Po potvrzení objednávky mi přišla zpráva, že je hrablo vyprodané, že by mělo být za týden. Odpověděl jsem, že počkám. Čekal jsem deset dní a hráblo nebylo, tak jsem zrušil objednávku 14.12. a dnes je 18.12. a peníze jsem ještě neobdržel zpět. Přišla mi storno faktura, ve které je uvedena splatnost 14 dnů, ale to je při vracení zboží, ne při zrušení objednávky. Tak, jak jsem já hned zaplatil, tak mi měla firma ihned vrátit peníze po zrušení objednávky.

    Zboží jistě již nebylo, přesto bylo nabízeno. Nesolidní jednání!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo s nikdo nic neřeší

    Reakce obchodu Elespo.cz

    Dobrý den,

    platbu jste provedli pod špatným VS. Z naší strany nedošlo k pochybení a několikrát jsme se Vás i snažili kontaktovat, bohužel marně.

    Firma ELESPO
    Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednávky se zatím po 6 dnech nikdo neozval a už mám hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Klasické “zboží u dodavatele”, dorazí za měsíc. Část jsem zrušil hned a u zbytku jsem po pár dnech dostal info, že taky polovina bude za 2 měsíce. Za dobu komunikace a vrácení peněz, což bylo bez problémů, jsem koupil jinde a měl stejné zboží i u dveří.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nekorektní pozor na to co si objednáváte popis nesouhlasí obchod nereaguje ani na tel ani @ hlavně prodat a pak už nekomunikují.
    • popis nesedí píšou že věc má 1000mm ale v reálu pouze 900mm 100mm se po cestě asi ztratilo nebo srazilo a to šlo o výměník na kamna z plechu 10cm je dost velký rozdíl.

    Překupníci nedá se věřit jejich popisu u zboží které prodávají jakmile mají vaše bankovky už je nezajímáte dejte si pozor pyšní se spokojenými zákazníky ale to je fake.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do vyplněné objednávky jsem v poznámce vypnil kdy si zboží vyzvednu. T byly 4 prac.dny po odeslání objednávky. V den kdy jsem byl v Praze a bylo plánováno vyzvednutí , jsem uskutečnil ještě dotaz ráno v kolik hodin k vyzvednutí. Bylo mi sděleno "kolem poledne" souhlasil jsem.Ještě ve 12:45 tam zboží nebylo, tak jsem to zrušil. Na to, že mám čekat na mail, že zboží je k vyzvednutí ano, ale byla podána žádost na určitý termín k vyzvednutí a to nikdo nenegoval, takže je to podle všeh pravidel souhlas a tak jsem dle dohodnutého postupoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem 7 dní od objednání ještě nedostal, ani sdělení o termínu dodání !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není na eshop spolehnutí, prodlužují dodávku objednaného zboží, lžou o termínu dodání!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nepoužitý elektrický hoblík má po rozbalení zkorodovanou desku, vysvětlení Elespo, že je to v pořádku, že Al deska rezatí.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Již týden od objednávky a obchod se sám od sebe neozve

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přijatelná cena
    • dodání trvá nekonečně dlouho
    • ne vždy se dá dovolat
    • nedodržená informace o doručení daná po telefonu