Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neefektivní systém komunikace = neexistující CRM systém.
    • Nespolehlivá doprava.

    Koktejl pro otrlé - špatná komunikace a nespolehlivý dopravce.

    Pouze pro trpělivé a ochotné připustit několikanásobnou změnu termínu dodání a ujišťování o dodání.
    Majitel obchodu několikrát telefonoval, nejprve potvrzení o připsání platby, poté termín dodání, který nikdy neproběhl dle sdělení, jednou vinou eshopu, podruhé dopravy.
    Měl jsem už pocit, že jsem nalítl podvodníkům.

    Je lepší dostat zprávu emailem, byť automaticky generovanou o zaslání zboží v okamžiku skutečného zaslání než telefonát, že zítra zboží pošlou, což se ve finále nestane.
    Tutéž zprávu dnes zasílají i seriózní dopravci.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že došlo ke zdržení dodání Vašeho zboží. Ať již z naší strany, kdy jsme bohužel museli počkat až dorazí platba na náš účet, jelikož jste zvolil platbu převodem, tak i na straně společnosti TopTrans, která ačkoliv jako dopravce je nejspolehlivější, tak v předvánočním náporu objednávek se problémy nevyhnou ani jim.

    ještě jednou se omlouváme,
    s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pro mne žádné
    • Neochota přizpůsobit se požadavku a potřebám zákazníka

    Pro mne jako zákazníka je obchodník, který mi nechce vyjít vstříc, tak nějak zbytečný.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    dle mailové komunikace se zaměstnancem firmy jste napsal, že z vás nedostaneme telefonní číslo, které je v komunikaci hlavně mezi dopravcem a zákazníkem důležité a je podmínkou pro vyřízení objednávky.
    Z tohoto důvodu jsme se mailem dohodli na zrušení objednávky, takže si jako zbytečný obchodník nepřipadáme.

    s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé doručení
    • Nezvládnuté reklamační řízení
    • Nevhodná komunikace se zákazníkem

    Byl mi doručen vadný výrobek, který jsem reklamovala. Pro zboží si promptně dojel kurýr a zboží bylo odvezeno a pár dní nato doručeno prodejci. Toto hodnotím kladně. Od té doby však vše špatně:
    - prodejce v komunikaci vyžadoval zabalení zboží do původního obalu, což v případě reklamace vyžadovat nemůže
    - ani po 30 dnech od doručení zboží prodejci nebyla má reklamace vyřízena
    - po upozornění na nedodržení zákonné reklamační lhůty a výzvě k navrácení peněz, si prodejce dovolil drze tvrdit, že lhůta překročena nebyla, neboť na servis zboží odeslali až 17 dní po doručení zboží.
    - aktuálně nemám ani peníze zpět, ani funkční výrobek

    Celkově jsem tedy značně nespokojena a nákup nikomu nedoporučuji, neboť prodejce nedodržuje platný Zákon o ochraně spotřebitele. Můžete mít štěstí a narazit na bezproblémové zboží, a pak bude obchod zřejmě vypadat solidně. Překvapuje mě však, že si v dnešní době ještě někdo dovoluje takto drzé jednání se zákazníkem, kdy prodejce zkouší, co vše mu projde. Starší lidé nebo ti, kdo nemají takový přehled, budou v tomto případě obětí jejich jednání.

    Pevně věřím, že si obchod ještě nasype popel na hlavu a situaci vyřeší. Ráda pak recenzi doplním.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    Vaše situace nás velmi znepokojila a okamžitě jsme zjišťovali příčinu nedodání zboží v zákonném termínu.
    Opravené zboží zůstalo v servisu přes jeho dovolenou o vánočních svátcích a tím se termín nestihl.

    Dle domluvy jsme zákazníkovi zaslali nový výrobek, nikoliv ten servisovaný, abychom maximálně vyhověli za prodloužení řešení reklamace. Omlouváme se za vzniklé problémy a věříme i nadále v maximální spokojenost našich zákazníků.

    s pozdravem kolektiv obchodu Elektro Voráček

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Celkem slušná komunikace a domluva
    • Měl by si lépe prověřit své dodavatele

    Obchod se zdál velice solidní i díky skvělým recenzím. Bohužel zboží co píšou skladem a dodání do dvou dnů skladem není. Čeho si cením alespoň zavolali a bez problémů vrátili peníze. A také jsem přišel na to že dalších 14 e-shopů má stejný sklad Dopadlo to stejně, na stránkách napsáno skladem ale když zavoláte tak se vymlouvají že zrovna před hodinou nějaká paní kupila poslední kus.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme nebyli schopni včas expedovat Vaši objednávku. V předvánočním shonu a množství objednávek se snažíme každému zákazníkovi co nejvíce vyjít vstříc a objednávky expedovat co možná okamžitě. Ve vašem případě se nám to bohužel nepodařilo, tudíž jsme Vám ihned vrátili peníze zpět.

    s pozdravem Jan Vrba

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízí skladem a nemá jej
    • nezkouší sehnat

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za nedostupnost Vámi vybraného produktu.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží označené "skladem" skladem neměli!

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,

    Omlouváme se za nedostupnost Vámi vybraného produktu.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadna kominikace

    nedoporucuji

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,

    všechny objednávky se snažíme vyřídit v co nejkratším čase a zákazníky informovat o průběhu vyřízení objednávky. Omlouváme se, zdali ve vašem případě došlo k nějakému pochybení z naší strany.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neprobíhala žádná zpětná vazba ze strany obchodu
    • Na stránkách uvádí zákazníka v omyl: zboží,které, nemají, mají uvedené jako "skladem"

    V porovnání s ostatními "elektro weby" absolutně nezajištěný prodej před vánočními svátky: ostatní stíhali, což mohu dokladovat tím, že mi po telefonátu do Elektro Voráček neseriózně přislíbené zboží musel nakonec dodat konkurenční web.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za nedostupnost Vámi vybraného zboží. V období vánočních svátků jsme nestíhali doplňovat zásoby díky velkému zájmu zákazníků o dané produkty. Jednalo se o nestandardní situaci za kterou se omlouváme.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chtěli jsme koupit pánev wok ETA
    • Nabízí zboží,které už výrobce nevyrábí

    Obchod nabízí zboží,které už ETA nevyrábí

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se že Vámi vybraná pánev již nebyla k dispozici. Výrobci zpravidla rádi představují novinky, nicméně občas neinformují, když pozastaví výrobu daného produktu.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ŽÁDNÉ
    • Koupil jsem vidiový kotouč a přišel mi běžný kotouč. Tento obchod se neštítí ani klamavé reklamy. Do obchodu jsem dokonce volal a ujišťoval se, jestli je opravdu vidiový a bylo mi potvrzeno, že ano. Pak přišel zcela obyčejný, akorát předražený. 100% NEDOPORUČUJI!!!!!

    Nikdy nenakupujte, neboť nejednají čestně z důvodů, které jsem popsal výše.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,
    v popisu produktu pilového kotouče není uvedeno, že by se jednalo o vidiový kotouč. S vaším dotazem jsme oslovili dodavatele Hecht pro ČR a ten nám potvrdil, že všechny kotouče, které dodávají jsou vidiové. Díky této recenzi, kterou jsme jim přeposlali nám bylo zděleno, že došlo k mylné informaci z jejich strany a že se velice omlouvají.

    Je opravdu mrzuté, do jaké situace jsme se my i vy díky mylné informaci od zastoupení Hechtu dostali.

    Zákazník má právo pokud není s dodaným zbožím 100% spokojený ho do 14-ti dnů bez udání důvodu vrátit.
    Pokud jste kotouč ještě nerozbalil a nepoužil, rádi Vám jej vezmeme zpět i teď po uplynutí této 14-ti denní lhůty.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • sliby
    • majitel a kolektiv prodejen

    katastrofa made in vietnam vlasně ne je to ještě horší

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,
    vámi vybraný vysavač Bosch (vyrobený v Německu) jsme pro Vás měli připravený na provozovně třetí den po Vaší objednávce, o čemž jsme Vás informovali e-mailem. Dopravce nám ho přivezl v odpoledních hodinách a jelikož expedice přepravní společností již nebyla možná, chtěl Vám jej proto osobně (jako omluvu) druhý den zavést majitel firmy až k vám domu.

    Vaše rozhodnutí, že vysavač již druhý den nebudete potřebovat respektujeme a chápeme tudíž zrušení objednávky.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná komunikace, nedodržený termín dodání.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za delší dobu dodání. Vámi vybraný výrobek byl momentálně v ČR vyprodán a neměl jej ani výhradní distributor pro ČR.

    za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsme měli objednané téměř šest týdnů. Nejprve jsme obchod kontaktovali pro potvrzení objednávky protože se nám nikdo neozval, po dvou týdnech jsme opět volali, bylo nám s omluvou řečeno, že zboží zapomněli objednat, zda ještě počkáme, po dalších třech týdnech jsme opět museli volat, nakonec nám poslali email, že zboží nedodal jejich dodavatel a neví, kdy k dodání dojde. U tohoto dodavatele jsme nakonec zboží objednali a s doručením nebyl problém. Objednávku ze dne 25.2. jsme zrušili 6.4.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    Vámi vybraný model dřezu je v ČR dlohodobě vyprodán a jak jsme Vám včera psali, sám výhradní distributor pro ČR nám nebyl schopen zdělit kdy očekává novou dodávku zboží. Pokud jste dnes objednala stejný dřez u jiného obchodníka, obáváme se, že Vám zdělí příští týden to samé, nicméně Vám přejeme, aby ho opravdu měl.

    S pozdravem kolektiv ElektroVoráček.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost vyřízení
    • výborná komunikace s personálem
    • obratem vyřízená výměna zboží při reklamaci
    • doprava - žádné avizo o doručení
    • při doručení reklam. zboží celý den čekání

    obchod výborný, personál ochotný
    doručení zboží nepřijatelné
    proto nemohu doporučit,
    ani si příště neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost, schopnost dodržet slovo!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůta,dosti dlouhá a ještě nevím jak.

    Nakupte v HORNBACHU a ten den si to odnesete z obchodu.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    Obchodní domy samozřejmě mají zboží ihned k dispozici a nemusíte zde čekat,až Vám je přiveze dopravce, nicméně jak každý zákazník internetového obchodu ví, mnohdy až za dvojnásobnou cenu.
    Za kolektiv ElektroVoráček.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když se zboží už neprodává, tak proč inzeruje není skladem, po objednání dodání do 1 týdne.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nedostupnost Vámi objednané karimatky. Před vánoci byl o tento druh zboží veliký zájem, a jak my, tak i dodavatel pro ČR je vyprodal velice rychle.
    Za kolektiv ElektroVoráček.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 10 dny jsem si objednala zboží. Zatím se mi nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • klamava reklama
    • uvadi spotrebitele v omyl

    POZOR

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    vámi zakoupený zahradní gril NEBYL označen logem "Doprava zdarma", ani popisem "Doprava zdarma" , tudíš nechápeme, proč jste u tohoto výrobku dopravu zdarma přesto požadoval.
    Chápeme, že 120 Kč za dopravu je nemalá částka a tudíš Vaše vrácení zboží plně akceptujeme.

    S pozdravem kolektiv ElektroVoracek.cz