Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přesto, že zboží bylo označeno "skladem", po 14 dnech stále nedorazilo, důvod ani přibližný možný termín dodání nesdělen

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají zboží, u kterého jsem měl problémy ho sehnat jinde.
    • Nedořešený e-shop. Zobrazují se tam možnosti ceny dopravy, které nejsou pro danou zásilku možné.

    V obchodě jsem označil možnost dopravy zdarma. Zajímalo mě co z toho bude. Další den mi volala operátorka, s tím že doprava zdarma to nebude, balík mi přijde poštou a budu muset zaplatit poštovné. Následují den mi volali z PPL, že mi ten balík dovezou. Nakonec jsem za dopravu platil 120Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • žádné
    • dlouhé termíny dodání

    nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nevim, objednal jsem, protoze meli nejlevnejsi vyrobek, ktery jsem chtel.
    • Nevim, objednal jsem, protoze meli nejlevnejsi vyrobek, ktery jsem chtel.

    Nevim, objednal jsem, protoze meli nejlevnejsi vyrobek, ktery jsem chtel, bohuzel neni skladem u dovozce ani u vyrobce, takze cekam az se vyrobci uraci ho vyrobit.
    Je nesmysl aby se me na tyto otazky Heureka ptala, kdyz jsem jeste nedokoncil nakup. Jak mam treba odpovedet na to jestli jsem spokojeny s prehlednosti obchodu, kdyz jsem tam nic nehledal a primo jsem prisel na stranku vyrobku, tahle otazka by si zaslouzila kolonku NEVIM.
    Totez se tyka celkove spokojenosti. Z nakupu, ktery jsem nedokoncil asi tezko budu hodnotit celovou spokojenost.
    Tento fomular se sice da vyplnit az mi zbozi dojde, ale vidim to jako systemovou chybu systemu HEUREKA, vzdyt prvni otazka se ptala jestli uz zbozi mam, pokud odpovim, ze nemam, tak snad bych ocekaval, ze mi daji moznost rici "odlozit tento pruzkum na 1 mesic".
    Muj postoj k obchodu je NEUTRALNI, muj postoj k tomuto dotazniku je NAPROSTO ZAPORNY, presto ho vypnuji, protoze bez zpetne vazby by se panove/hamy z Heureka asi tezko chytli/y za hlavy a rekli si, to jsme to ale idioti se tech lidi takhle ptat... doufam ze tohle je primeje aspon trochu se nad timto syttemem zamyslet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • láká cenou ale nedodává
    • slibuje dodání zboží do 3 dnů, asi jsou to 29. únory

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Omlouváme se vám, za delší dobu dodání. Všechny objednávky se snažíme vyřizovat v co nejkratším možném čase ke spokojenosti zákazníka. Občas se ale stane, že zboží hlášené od dodavatele, že ho má skladem, se pro velký zájem vyprodá a tudíš se poté dodání protáhne.
    Ještě jednou se omlouváme.
    Za kolektiv elektrovoracek.cz, s pozdravem Jan Vrba

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • na internetu uvedeno zboží skladem - po tel. hovoru bude zboží až do 14 dnů
    • ?

    zatím objednávám poprvé - nevím

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nevím
    • při osobním potvrzení objednávky žádali poštovné, které by zvýšilo cenu objednaného zboží o více než 10%, i když v eshopu byla volba doprava - zdarma a stejně pak znělo i elektronické potvrzení podání objednávky.

    snad celkem přijatelné ceny, jen pozor na trik s poštovným, zřejmě je to způsob, jak zvýšit ziskovost. Nalákat a pak lehce zvýšit cenu. Proto raději počítejte s

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,

    u Vámi vybraného výrobku doprava zdarma není. U výrobku, kde doprava zdarma je, tak je označena přímo na kartě tohoto výrobku. Bohužel se stala chyba u našeho programu, kde při objednávce je možnost zaškrtnout ve způsobu dopravy kolonku doprava zdarma. Na této chybě se již pracuje a bude co nejdříve odstraněna.

    S pozdravem a přáním pěkného dne kolektiv elektrovoracek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena
    • Dlouhé dodací lhůty,špatná komunikace

    Příznivá cena,dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrá komunikace a rychlost dodávky.
    • Jelikož Vaše firma nabízí i základní zapojení a předvedení zboží. Vaši pracovníci neměli s sebou potřebné komponenty k zapojení - konkrétně prodlužovací spojku k přítokové hadici na vodu. Takže s tímto servisem jsme značně nespokojeni, protože si to musíme udělat na vlastní náklady.

    Komunikace a rychlost dodávky - OK
    Instalace - naprostá nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žádné jsem nezjistil
    • Objednat si zboží, které je deklarováno skladem a do 10-ti není ze strany obchodu reakce žádná - toto je již v současné době nepřijatelné. Velmi často na webu objednávám, takový přístup prodávajícího jsem ještě nezaznamenal.

    NEBRAT !!

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Plotostřih byl doprodán.Po objednání jsme spolu mluvili telefonicky. Do telefonu jsme si odsouhlasili , že si počkáte na zboží do deseti dnů.S pozdravem Zdeněk Jirka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • v nabídce skladem, ve skutečnosti vyprodané

    špatná zkušenost

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Velice se omlouváme za naši chybu.Komponent k bazénu byl vyprodán.Jme hlavně zaměřeni ne elektrospotřebiče Miele a Liebher.S přátelským pozdravem Pavel Voráček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • když jsem chtěla od vás nabídnout podobný produkt, neobtěžovali jste se s odpovědí

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Omlouváme se , ale model mikrovlnné trouby whirlpool ,je určen do rohu. Tento model se nedá nahradit. Proto jsme nemohli udělat nabídku.S přátelským pozdravem Pavel Voráček

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jako většina internetových obchodů.
    • Jako většina internetových obchodů.

    Jako většina internetových obchodů.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Příjemná komunikace.
    • Zobží uvedené "Skladem" ve skutečnosti objednává u dodavatele, který jej skladem mít nemusí a nedá se tak spoléhat na uvedenou dostupnost zboží na stránkách eshopu.

    Komunikace s obchodem byla příjemná, ale bohužel nemají moc přehled o uskutečněných objednávkách. Když jsem tam volal po pár dnech po objednání s dotazem kdy zboží dorazí, byl jsem ujištěn, že nejpozdeji za 4 dny. Když jsem tam volal podruhé za dašlích 5 dní, tak mi bylo opět řečeno že je vše (objednávka) v pořádku a že se čeká na dodavatele. Teprve až jsem se zmínil o tom, že už to trvá nějak moc dlouho a že navíc objednané zboží dokonce zmizelo i z nabídky v jejich eshopu, začal pán zjišťovat čím to je a po pár minutách mi zavolal a omluvil se mi, že už zboží nemohou sehnat a že mi musí zrušit objednávku. Možná to byla náhoda. Jednání obchodníků bylo příjemné ale to jak vidno nestačí.

    Reakce obchodu ElektroVoráček.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za vzniklé potíže. Zboží momentálně nebylo na skladě k dispozici a pracovníci, kteří vyřizují objednávky Vám tento fakt, určitě nedorozuměním, nedali vědět.
    Jsem si jist, že toto se již nebude opakovat.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem, Petr Koch.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží přišlo celkem rychle,objednal jsem si mrazničku.První problém byl ten,že na mě čekala mraznička před domem, řidič neměl rudlík,aby zboží odvezl aspoň do domu.Doprava zdarma,to bych zas tak neřešil. Druhý problém je ten, že jsem k tomu dostal prospekt v angličtině a aby toho nebylo málo, prospekt je k nějáké chladničce, takže úplně k něčemu jinýmu.Psal jsem, aby mi poslali správný prospekt v češtině a za cca deset dní mi nebyl nikdo ani schopen odpovědět co se zvniklou situací dál.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně pěkné a přehledné stránky, k některý výrobkům je nabízena doprava zdarma a vždy jsem se dovolala bez problémů na uvedené číslo, když jsem potřebovala vyřídit problém s dodáním.
    • Nabízí zboží, které nemá skladem a dlouho jsem čekala, než bylo zasláno na prodejnu a odesláno mě. Nikdo se neobtěžuje zákazníka kontaktovat, že se stala chyba (pokud neklamou zákazníka úmyslně) a doručení zboží bude trvat déle. V tomto případě, že zboží neměli skladem, jak uváděli, bych objednala zboží u jiné firmy, kde bych ho měla do 2-3 dnů doma.

    Zboží sice přišlo, ale musela jsem dvakrát volat, kde se zdrželo. Zjistila jsem, že nebylo skladem jak uváděli, takže než zboží objednáte, tak si telefonicky ověřte, že mají zboží fyzicky skladem na své prodejně a ne na skladu někde v tramtárii. Trvalo 5 dní, než ho někdo dovezl na jejich prodejnu. Pak teprve odesílali mě.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • žádné
    • dodací lhuta.Přesto ze obchod uvadízbozí na sklade není to pravda.

    uvádí nepravdivé udaje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zatím nemohu posoudit
    • Zboží bylo na stánkách skladem,(ojednávala jsem mezi svátkama)poté mi volal nějaký muž(po svátcích),že to zboží skadem není,jestli to spěchá?Pak mi řekl,že se jěště podívá a zavolá za deset minut aby mě nemystifikoval a už se neozval (dnes je to 5den od telefonátu)

    špatná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrá komunikace přes telefon

    nákup nedokončen, majitel se neozval s dokončením objednávky, balík nedorazil

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si zboží, prodejce mou objednávku potvrdil, s tím, že je zboží objednáno u dodavatele, ale až po 10 dnech mě informoval, že zboží je dlouhodobě nedostupné.Proto nehodnotím tento obchod jako spolehlivý.