• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednávka u jedné firmy, dodávka od jiné. Nikdo neřeší reklamaci.

    Objednal jsem lednici u p.Slavíka po osobním telefonátu, objednávka potvrzena mailem, cena včetně DPH i PHE 10597,- Kč. Lednici přivezli od Jiří Režný - Elektroservis s naúčtovaným recyklačním poplatkem, cena celkem 10800,- Kč. Lednice v náhradním obalu (změna otevírání dveří), ale poškozené madlo mrazáku. Následovalo jednání o výměně lednice nebo dveří, pan Režný nás odkázal na výrobce lednice, dosud nedořešeno. Lednici potřebujeme používat, tak je každý den zpoždění nepříjemný.

    Reakce obchodu Elektro Slavík

    Vážený pane Diviši,
    lednici opravdu doručil Elektroservis Jiří Režný, který je naším dodavatelem i dopravcem, na tom není nic neobvyklého. Dvoumetrovou lednici jste si objednal v pátek odpoledne, na Vaši žádost a s Vaším souhlasem byla lednice vybalena, technik otočil otevírání dveří a zase ji zabalil (to vše za dohodnutý poplatek 250 Kč, s tím jste naprosto a velmi rád také souhlasil, proto ve výsledku vyšší cena, recyklační poplatek byl v ceně po objednání zahrnutý). V úterý jste měl lednici doma, doprava byla zdarma a Vy nejste s dopravou spokojen? Rychleji to opravdu nejde, my jsme taky jen lidi a o víkendu si potřebujeme odpočinout.. Bohužel na původní straně po madlech zůstal nejspíš otlak v hraně lednice, ale bez řečí jsem Vás poprosil o nahlášení na servisní linku, lednici Vám Whirlpool vymění. Nezlobte se, ale ze Zlína do Plzně Vám ji vyměnit nepojedu, přijedou k Vám z nejbližšího autorizovaného servisu, který je jistě v Plzni. Whirlpool má na reklamaci 30 dnů ze zákona, Vy zatím lednici můžete používat, což jsem Vám sdělil. K lednici jste navíc získal prodlouženou záruku na 8 let, také zdarma, co víc máme udělat, abyste byl spokojen a doporučil náš obchod? Při jednání přes telefon jste se vyjadřoval úplně jinak, anonymně se to potom snadno hodnotí, snad pro Vás bude toto zklamání tedy ponaučení a příště si lednici koupíte v kamenné prodejně, kde svou nespokojenost vyjádříte určitě stejně výrazně! Udělali jsme pro Vás maximum a toto je Vaše odměna? Děkujeme tedy.. Slavík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÁ KOMUNIKACE PO OBJEDNÁNÍ

    Reakce obchodu Elektro Slavík

    Dobrý den, prodleva v komunikaci byla způsobena dovolenou, za to jsem se Vám už omluvil, ale Váš postup taky nebyl vůbec férový, 10 minut po odeslání dotazu, kdy bude lednice dodána jste objednávku zrušila, i když jsem se pak snažil situaci co nejrychleji napravit. Sama jste se pak už neozvala, i když jste slíbila, že zavoláte, jestli lednici chcete dodat, což jste neudělala, neobviňujte proto nás z toho, že Vám lednice doručena nebyla... Elektro Slavík.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

    • sliby.....
    • objednal jsem zboží co bylo uvedeno skladem,ejhle ale zboží nebylo, po tel. domluvě slíbeno dodání během příštího týdne poté znovu změněn termín dodání a za jinou cenu.

    nespokojenost

    Reakce obchodu Elektro Slavík

    Zboží skladem bylo, poslední kus na prodejně a o ten jste zájem neměli, takže neuvádíte pravdu. To, že jsem protelefonoval spoustu minut ve snaze zajistit Vám lednici do Vánoc byla má dobrá vůle a takto jste se mi odvděčil? A za to, že další zboží bude dražší nemůžeme my, ale ČNB... No každý rok stejně, všichni chtějí všechno na poslední chvíli a špatní jsme my, obchodníci...

    • hodně špatná komunikace
    • uvádí, že zboží je skladem (u jeho dodavatele)

    Druhý den po objednání tj. 26/11 (v odpoledních hodiných), jsem se musela sama informovat o stavu své objednávky, jelikož od objednání přišel jen jeden email - informace o přijetí objednávky.
    26. jsem se dozvěděla, že zboží předal přepravní společnosti, ale neví termín doručení, bohužel v 15:30 na oddělení nikdo nebyl.
    27. žádné pozitivní informace o vyřízení objednávky. 2x jsem musela volat a nakonec, když mi bylo oznámeno, že firmě chodí 300 objednávek denně, jsem objednávku zrušila (já chci zboží, fakt mě nezajímá kolik objednávek chodí, a že nestíhají je zpracovávat).
    Zboží jsem si objednala u jiné firmy, do dvou dnů lednice byla doma i s 8-letou zárukou.

    Reakce obchodu Elektro Slavík

    Dobrý den,
    je nutné uvést, že objednávka byla provedena krátce po tom, co ČNB oznámila zásah do kurzu Koruny a nárust objednávek byl v té době několikanásobný. Zboží jsme 26.11. předali dopravci, který byl ale bohužel tak zahlcen, že nebyl schopen ten den dodání zajistit a nestihl Vás ani kontaktovat, to bohužel není chyba z naší strany, ale omlouváme se za to. 27.11. jste hned ráno poslala SMS, že objednávku rušíte a nedala jste nám ani šanci Vám lednici dodat. Navíc lednice skladem na prodejně je, ale pokud si ji nechcete sama zakoupit a vyzvednout u nás, pak ji musíme odeslat ze skladu dopravce, který je má skladem originál zabalené. To, že Vás nezajímá, že je těsně před Vánocemi a že trváte na dodání do druhého dne jste měla uvést do objednávky, zařídil bych se podle toho a objednávku sám zrušil. Do telefonu jste uvedla, že sama máte eshop, proto mě Vaše reakce překvapuje, čekal bych větší pochopení. Jen mě mrzí, že si takovouto práci s vypsáním recenze nedá 99% spokojených zákazníků... Nicméně i záporná reakce nás povzbuzuje do dalšího zdokonalování a jsme za ni rádi. S pozdravem Elektro Slavík.