Přihlásit se a přidat příspěvek
  • od 4.10.2012 se snažím s touto firmou spojit. Měla jsem na reklamaci chůvičku philips a autorizovaný servis mi vydal potvrzení na vrácení peněz. Na bezplatné lince 800 110 111, kterou mají uvedenou na stránkách www.elektrohome.cz mi sdělili, že s tím nemají nic společného, že jsou konkurenční firma Proton, no tomu trošku nerozumím, proč mají na svým stránkách telefon konkurence. Nicméně další telefoní čísla jsou buď vypnutá nebo je tam záznamník. Na emaily rovněž také nikdy nereaguje. Opravdu velmi neseriozní firma, už bych si tam nikdy nic nekoupila, raději si připlatím a zvolím osvědčenené internetové obchody mall.cz, kasa.cz, ale elektrohome již nikdy z důvodu velmi problémové komunikace.

  • Tereza Pavelcová: Včera nám konečně lednici odvezla přepravní firma, tak doufáme že vše dopadne v pořádku. Komunikace ze strany Elektrohome se zlepšila a na další emaily už v pořádku odpovídali...

  • Dobry den,
    28.2. jsme nahlásili závadu chladničky, zakoupenou v obchodě Elektrohome, sdělili nám, že přijede technik, který závadu nedokázal odstranit a odkázal nás přímo na prodejce s žádostí o výměnu chladničky. Psali jsme tedy email, tak jak nám bylo řečeno, se všemi údaji, seriovými čísly apod. po týdnu čekání se stále nikdo neozval, napsali jsme tedy druhý email, s tím že požadujeme znovu to, co jsme psali v emailu první. Dnes je 9.3. a stále nepřišla jediná odpověd. Na telefonu uvedeném na webu elektrohome mi bylo sděleno, že nejsou prodejcem, že volám na špatné číslo, a odkázali mě na číslo jiné, na kterém mi bylo sděleno to samé s odkazem na telefon 774 008 802. Volám na toto číslo od dnešního rána, celkem už asi 6x a stále nikdo telefon nezvedá...chladnička nefunguje, na reklamace nikdo nereaguje...tento obchod tedy rozhodně nedoporučuji.

  • Dobry den,

    vybral jsem si u vas odsavac par. Odsavac par mi prisel poskozeny a navic byl zrejme spatne uskladneny, protoze mel jiz rezate matky.
    Poslal jsem vam dva emaily s dotazem – nikdo na ne nereaguje.
    Nekolikrat jsem vam volal na obe telefonni cisla, ktere mate uvedene na webu – 530 512 512 a 774 00 88 02.
    Prvni cislo mi neustale rika, ze vsechny operatori se venuji jinym zakaznikum – provolal jsem uplne zbytecne cca 30 minut.
    Na druhe cislo jsem se po nekolika volanich dovolal.
    Odsavac par jsem vam okamzite poslal zpet na vymenu.
    Uplynuly dva dny a nic se nedeje. Zadna informace.
    Opet se k vam nemohu dovolat.
    Jsem s vasim pristupem a podporou velmi nespokojeny.

  • Chtěl bych se informovat, zda v pondělí 18.7 bude ukončena inventura a nastolen opětovný provoz od 9-17 hodin?
    Moje zkušenost, zatím proběhli dva nákupy k mé plné spokojenosti...
    Děkuji Gabriel

  • Jaroslav Urbánek: Mně paní v e-mailu navrhla jako náhradu zakoupení jiného typu telefonu nebo storno. Nejvíce mě na celé věci mrzí jednání, které není dle mého soudu čestné. Pokud se mi na můj e-mail ozvou, dám Vám vědět. Nevím, zda se chcete bránit, pokud ano, mohlo by se Vám hodit toto: http://www.pomocvpravu.cz/viewtopic.php?t=2487&f=42 http://www.coi.cz/files/documents/zprava-o-elektronickem-obchodovani-v-eu-ceska-verze.pdf
    Já to hrotit nemíním. Přeji Vám pěkný den.

  • Sněženka: Taky se mi zdá že tam něco nesedí. Dne 30.6. jsem si objednal daný telefon za akční cenu necelých 5 000. Jakmile mi dorazil e-mail s potvrzením objednávky koupil jsem si k němu příslušenství. A odpoledne když jsem se podíval na mejl. Měl jsem tam zprávu

    "Dobrý den,
    Velmi se Vám omlouváme, ale při expedici Vašeho zboží bylo skladníky zjištěno, že je poškozené, z tohoto důvodu Vám jej nemůžeme dodat.
    Bohužel se aktuálně jednalo o poslední kus na skladu, další kusy již nebudou."

    Přitom jak říkáte vy. Telefon je stále v nabídce ale za mnohem vyšší cenu. Žádal jsem je že objednávku nechci stornovat ale dodat telefon co nabízejí ale za původní cenu. A nikdo mi už na můj e-mail neodpověděl.

  • Jaroslav Urbánek: Včera jsem si objednala Sony Ericsson Xperia X10 a večer mi přišlo vyjádření, že pán přede mnou koupil poslední kus (prý nebyla zaktualizovaná data) a že bude tento typ telefonu brzy stažen z nabídky. Nechala jsem tedy objednávku stornovat a dnes se nestačím divit, že je stejný produkt nabízen. Napsala jsem do obchodu a jsem zvědavá, jestli se nějak vyjádří.

  • Neměl dnes někdo problém s objednávkou Sony Ericsson Xperia X10? Měli jí za akční cenu necelých 5 000.

  • Dobrý den, měla bych zájem o kombinovaný sporák
    Mora MK57325GW1 bílý. Bydlím v Modřicích u Brna.
    Sdělte mi prosím cenu za dopravu a kdy je možné jeho dodání. Děkuji

  • Mě obchod velice zklamal, po dvoudenní komunikaci se nejsme schopni domluvit, tvrdí si stále svoje a pravda je vždycky na jejich straně. Nikdy bych tady už nenakoupila.

  • Mě obchod celkem zklamal. Po objednání zboží, které měli uvedené v e-shopu skladem, jsem zboží zaplatil převodem. Druhý den mě přišel mail, že ho skladem nemají. Napsal jsem jim tedy, že chci objednávku stornovat a peníze vrátit, na peníze čekám již 5 dní a furt nic...

  • Nevidím důvod proč obchodu nevěřit. Docela mě překvapil i příchozí dotazník o spokojenosti se službou, který se okamžitě objevil na webu obchodu, zdá se bez cenzury i přes moje záporné hodnocení. A kladná hodnocení ostatních zákazníků převládají. Já pouze nejsem spokojen s dobou dodávky, která se mi zdá oproti jiným obchodům dlouhá a nedostatečnou informovaností v jakém stavu dodávka je a kdy přijde. Člověk také nemůže pořád sedět doma a čekat kurýra.

  • Pane Smejkal a vy jste konkurence, které odchází zákazníci k panu Přívarovi?

  • Tak tomuhle obchodu bych moc nevěřil, když si ho pochvaluje jen vlastní majitel :)

    Místní recenze je od uživatele sonome, což je Tomáš Přívara, majitel firmy.

    viz. http://www.firmy.cz/detail/1360115-elektrohome-cz-brno-lesna.html