Přihlásit se a přidat příspěvek
  • KaKr: Dejte to nějakému specializovanému servisnímu opraváři, aby vám vybavil posudek, my sme byli bohužel blbí a dali to na opravu obyčejnému technikovi a řekl nám, že teď bohužel už nám to neuznají, protože do toho vlezl on, ale že telefon se pokazil kvůli nefunkčnosti částečky, která je dražší než celý telefon proto nám telefon tenkrát poslal obchod zpátky a napsali, že byl telefon namočen, kdyby jsem to dali tomu servisákovi, vypracoval by nám posudek a poslali bychom to na ČOI, tohle je příklad z Datart.cz, nejedná se o tenhle obchod. Tady bych si nekoupila už ani ponožky :)

  • Dobrý den všem,
    chystám další právní kroky proti společnosti Maxart media s.r.o. zastoupenou panem Z.Maslem. Prosím, kdo je ve stejné situaci jako já, aby mne kontaktovali na email: [email protected] a pokusíme se domoct svých práv hromadně.

    V mém případě pan Maslo nerespektuje 30 ti dení zákonou lhůtu pro vyřízení reklamace a dodnes mi dluží peníze za zboží. Nereaguje, slibuje a lže.

    P.Štěpán

  • Mám tu samou zkušenost - reklamaci jsem řešil 3 měsíce od zaslání výdejky ze servisu. Volání s pánem po telefonu je jako mluvení z okna...

  • Dnes jsem mou stížnost ohledně reklamace předal Obchodní inspekci. Nemají snahu věc řešit.

  • Zdravím všechny podvedené, je to vůbec možné že někdo takový v tomto státě může stále fungovat?? To není žádná obrana? Hlavně když někdo chce něco po nás, to mají páky jak to z nás dostat, to se s náma nepářou.
    Hajzlové.
    Když podám trestní oznámení, policie jistě už má záložku s trestními oznámeními od ostatních, to stačí jen nahlásit prodejce že? Má někdo už něco vyřízeno a jak toho dosáhl, poradte,děkuji.Veselý.

  • David Valehrach: Dobrý den, vyřešila policie něco, hodlám také podat trestní oznámení.Děkuji, Veselý.

  • KaKr: Telefon jste k reklamaci osobně předali s prasklým displejem (tuto skutečnost jste potvrdili v protokolu!), reklamace byla vyřízena v zákonné lhůtě a autorizovaný servis tuto reklamaci neuznal (servisní list jste taktéž obdrželi). Bohužel již není možné jakékoliv vstřícné jednání, displej Vám zadarmo bohužel neopravíme. Přístroj jste si poškodili vlastním zaviněním nebo nevhodným zacházením, bohužel opravu si musíte uhradit na vlastní náklady.

  • David Valehrach: Říkal jste že předáte celou vaši kauzu Policii, jak to dopadlo??? Já se asi přidám k těm co budou psát na ČOI

  • Syn si koupil telefon zn. DOOGEE Dager DG 550 a již po 2 dnech začal vynechávat a prostě blbnout, nakonec zamrznul. Když chtěl vydělat baterku, telefon obrátil jakoby chtěl baterku vyklepnout a najednou v rohu dispeje se objevila malá pavučina, tak jsme to šli reklamovat a i když jsme řekli že telefon začal blbnout a až potom display praskl, tak vadu neuznali a řekli že je neopravitelnýa že nám spadl na zem nebo do vody. A stále bylo tvrzení proti tvrzení....takže máme doma telefon, který je nový, nefunkční a jel cca 2 dny a prodejce, nechce s námi komunikovat, prý ať ho klidně dáme k soudu. Chápu že když praskne display ta se vždy řekne že spadl na zem, ale komunikace by měla od prodejce být vstřícná a nabídnout nám řešení....byť by nám reklamaci neuznali....
    Proto internetový obchod elektromix nikomu nedoporučuji, neumí jednat s lidmi....

  • Objednání a dodání zboží má prodejce ještě docela v pořádku. Jakmile však s prodejcem chcete řešit jakoukoliv nesrovnalost tak se to stává noční můrou! Když se Vám podaří s ním spojit tak neustále jen slibuje, že příští týden to již bude (za týden říká to samé), na mejly neodpovídá (ani na jeden jediný) když mi slíbili, že mi zavolají tak se také tak nestalo. Pokud se Vám podaří z nich dostat peníze, tak jedině se značným zpožděním po zákonné lhůtě (porušují zákony České republiky!!!) a to pouze když to dojde do bodu právní žaloby a stížností na ČOI. Což doporučuji podniknout, jste v právu. Jakýkoliv nákup však u prodejce rozhodně nedoporučuji!!!

  • Již 2 měsíce čekám na vrácení peněz za tablet, který jsem vrátil ve lhůtě 14dní v perfektním stavu i s obalem. Na mail již nereagují. Ani po 4tém telefonátu a ujištění peníze stále nevrátily. Takže se rád připojím k hromadnému oznámení na ČOI, PČR. [email protected]

  • Měsíc čekám na vrácení peněz za myš k pc. Myš byla nevhodným dárkem, nebyla rozbalená a obal zcela neporušený. Při každém telefonátu jsem ujišťována, že se věc řeší, že budu mít brzy peníze na účtu. Dnes jsem slyšela pohádky typu, že mají hodně vratek, že je nezodpovědné si objednat zboží a pak si ještě dovolit ho vrátit atd... Pokud do tří dnů nebudu mít peníze na účtě, podávám stížnost na ČOI.

  • Stejná zkušenost. Ceny dobré ale v případě problému řešení není. A to je důležitější než cena. TADY ROZHODNĚ NEKUPOVAT!

  • Jakub Kocourek: Mam uplne stejnou zkusenost

  • Dokud se zbozi nesnazite reklamovat, vse se zda byt v poradku. Ale kdyz se snazite na strankach zjistit, jak postupovat pri reklamaci, jste jen vyzvani at si napisete e-mail na jejich reklamace, kde vam instrukce sdeli. No e-mail pak neprichazi, tak zkusite telefonicke upozorneni - a e-mail stale neprichazi. Takze snad pouzitelne jen v pripade, ze si koupite vec, ktera se nekazi a nedojde k reklamaci, protoze pak se hraje predstaveni s nazvem Mrtvy brouk.

  • Dobrý den,
    v zákonné lhůtě 14 dní jsem vrátila zboží, neporušené a v původním obalu, společně s odstoupením od smlouvy. Bohužel ani po dvou měsících telefonování a ujišťování ze strany obchodu, že je vše v jednání a peníze budou do 2-3 dnů přeposlány na můj účet, nepřišel ani dobropis, natož peníze.
    Nyní se v této diskusi dočítám o úplně stejných případech a stejných reakcích pana za telefonem. Těch slibů mám již plnou hlavu a trpělivost překročila kritickou hranici. Ráda se přidám mezi nespokojené zákazníky, kteří to nechtějí nechat "jen tak".
    Varuji zákazníky před tímto obchodem, který paradoxně na Heurece nese známku kvality. Je vidět, že nižší cena láká zákazníky a je zřejmé, kde tento obchod bere peníze na dotaci těch nižších cen !!!

  • Zítra ještě předávám celou událost Polici CŘ. Tak uvidíme co se bude dít. Podle Právníků tohle snima musí hnout a já věřím že ano, protže věřte přijít o tolik peněz není sranda. Lidé dobří prosím pokud máte stejné problémy ozvětě se třeba na e-mail [email protected] děkuji.

  • Dobrý den, lidi stěmito lidmi se jedná prostě nedá. Koupil jsem od nich mobil LG G3 za 14000Kč fungoval 2 dny poslal jsem ho zpět na záruku po 3 měsících mě ho vrátily neopravený a řekli ať si ho pošlu do servisu sám a tam mě napsali vyjádření že je mobil poškozen nějakou kapalinou a Pan. Máslo se pořád vymlouvá slibuje mobil nebere. Takže mám doma nefukční mobil peníze nemám nikdo stím nehodlá nic dělat pořád vás obviňují že jste si to poškodily sami. Předal jsem tento podvod na Českou státní obchodní inspekci ze strany servisu se chyba nestala a teď jsem všechno předal Televizi a pořadu Černé ovce takže lidi nebojte se pojděte dotoho semnou jinak znich nedostane ani korunu. Jsou to pěkní výte co.... PS.: mimochodem telefon už nemam od září.

  • Je to možný?! Od minulého týdne se tam snažím dovolat. Nikdo to nezvedá. Psal jsem 2 emaily - žádná reakce.

  • Pane Maslo,
    prosím o vrácení peněz z vratky obj. 8150116006.

    Zdeněk Čtvrtníček