• Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem zboží před týdnem, že je máte skladem, po týdnu stále nic a že je na cestě, pokud dnes nebude odesláno, objednávku ruším

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše vyjádření.

    Pro vyřízení vaší objednávky jsme učinili maximum možného.
    Sešly se nám dvě objednávky na 1ks repasované tiskárny HP LJ P2055dn tiskárny.

    Aktivně jsme vás kontaktovali a sehnali těžko sehnatelnou tiskárnu v zahraničí ve velmi krátkém termínu a informovali jsme vás, že budeme zasílat tento týden.

    Více jsme pro vyřízení vaší objednávky učinit nemohli.

    Hezký den přeje za team ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní přístup

    Nepřišel mi e-mail s potvrzením objednávky ani o připravenosti. Po zavolání mi bylo potvrzeno že je připraveno k vyzvednutí - Není problém, stane se, po telefonátu bylo potvrzeno.
    Ovšem pri vyzvedávání a slušném upozornění na chybějící e-mail (zkontrolovano správně na faktuře) že se něco mohlo stát v jejich systému prodavač arogantně zdědil že emaily chodí, ať si zkontroluji spam atd. Když mu říkám a dokonce ukazuji že nic mi nedošlo že se něco mohlo stát, pokračoval že ho to vůbec nezajímá u nich jistě chyba není a nechtěl se vůbec o tom bavit.

    Takový přístup - dát pocítit zákazníkovi že tam vysloveně není vítán je dle mého názoru vysoce neprofesionální. Přitom stačilo obyčejné "podivame se na to"
    Zajímavé že dotazník o spokojenosti došel...

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše vyjádření a věříme, že vám příště email přijde stejně jako všem zákazníkům před vámi i po vás.
    Situaci jsme samozřejmě prověřili po vašem odchodu z prodejny a nezjistili na naší straně žádný problém.

    Dotazník o spokojenosti posílá někdo jiný - Heureka.

    Věříme, že budete spokojený se zbožím, které jste u nás zakoupil.

    Hezké léto přeje za team ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednáno zboží co uváděli, že mají skladem, bohužel následně chodí jen e-maily s posouváním termínu dodání. 3 týdny od objednání zatím bez zboží.
    Na stránkách pořád vedou zboží skladem, takže se jim nedá věřit, bohužel.

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše vyjádření.

    Pro vyřízení vaší objednávky jsme učinili maximum možného.

    Etikety v momentě přijetí vaší objednávky byly skladem, ale byla jimi vyřízena objednávka, zákazníka objednávajícího před vámi. Nyní jsou opět skladem.

    Vemte, prosím také v potaz 2 svátky, které vstoupily do vyřízení vaší objednávky.

    Problémy zahraničního výrobce s dodáním velmi speciálního materiálu pro výrobu etiket však neovlivníme.

    Všechny, v komunikaci přislíbené termíny, jsme dodrželi a vycházeli jsme z informací, které nám byly poskytovány výrobcem.
    Stejně tak, jako při včerejší emailové komunikaci, kdy vám bylo přislíbeno, že budeme dnes nebo zítra doručovat.
    Je tak možné, že zboží již máte, neboť se nadstandardně povedlo odeslat v den, kdy nám bylo doručeno zboží ze zahraničí.

    Děkuji za pochopení a věřím, že budete s etiketami Avery Zweckform maximálně spokojeni.

    Za team ECOPRINT.cz přeje hezký den
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • e-shop vykazuje chyby při objednávání

    nedostanete to, co jste si objednali

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši "pochvalu".
    Poslali jsme vám email před vaší návštěvou naší prodejny na který jste nijak nereagoval.
    Pokusili jsme se vám situaci vysvětlit.
    Nebylo to možné.
    Tak snad někdo jiný vám pětikusové balení baterií rozbalil na jednotlivé kusy...

    Za team ECOPRINT.cz přeje hezký den
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • doba doručení je e-shopem nadsazená; objednáno ve středu 13:52h - e-shop předal dopravci až v pátek odpoledne (zpráva 15:31h); doručeno v pondělí

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu ohledně vaší objednávky.

    Skutečně jsme o jeden pracovní den překročili termín, který uvádíme.

    Pokud vám to způsobilo potíže, omlouváme se.

    Věřím, že nám zachováte přízeň a jsem s pozdravem za team ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod existuje a lze se do něj dovolat
    • Mizerná komunikace
    • Na zboží čekám desátý den

    10.9. jsem objednal 100 kusů kotoučků do etiketovacích kleští, které byly na webu obchodu uvedeny jako "skladem". Po dvou dnech přišel mail. Etikety nemáme, budou za 5 dnů. Dnes je 19.9. a zásilka nikde. Volám do firmy a dozvím se, že to, že je zboží uvedeno jako "skladem" ještě neznamená, že je skladem v mnou požadovaném množství. Dnes už ale prý skladem jsou a ve čtvrtek bych je mohl mít na výdejním místě. To je 12 dnů od objednávky. Naštěstí se paní, které jsem se dovolal, uvolila zaslat mi zásilku jinou cestou, abych jí měl co nejdříve. Snahy si cením, ale byl to můj první a poslední nákup v této firmě.

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu!
    Situaci jsem prověřil a zjistil následující:
    - Objednávka byla učiněna v 8:37 v sobotu 10.9., tedy v den, kdy máme zavřeno.
    - Za dva dny, v pondělí, tedy ihned, jak jsme měli otevřeno, v 10:51, jsme vás informovali, že nemáme všech 100 objednaných kusů a že budou skladem za 5-7 pracovních pracovních dní.
    - Dnes je 7 pracovní den ode dne objednávky.
    - V objednávce jste požadoval dodání pouze kompletní objednávky.
    - Náš eshop nezobrazuje přesnou skladovou zásobu, ale informuje, zda je zboží skladem a také zákazník ví v momentě objednávky, že to platí pro 1 kus.
    - Vpravo dole na našem webu má každý zákazník možnost provést přes chat dotaz na cokoliv, týkající se naší nabídky každý den, ne jen v pracovní dny.

    Pro vyřízení vaší objednávky jsme učinili maximum a není mi jasné, co bychom mohli udělat lépe.

    Řídili jsme se vaší objednávkou, nabídli nejlepší možnou cenu, dodrželi jsme termíny, které jsme slíbili, vyhověli vašemu požadavku na dodání kompletní objednávky a nakonec jsme se telefonicky domluvili na dražší a rychlejší přepravě přes PPL zdarma.

    S přáním hezkého dne za team ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednáno 19.8., první kontakt ze strany prodávajícího z 30.8. o tom, že objednané zboží nemají skladem. Nevím, asi jsem už rozmazlený lepší flexibilitou ostatních obchodů, ale tohle mi přijde dost pomalé

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu!
    Situaci jsme prověřili a zjistili pochybení při předávání informací mezi jednotlivými pracovníky v době letních dovolených.
    Vaše stížnost pomohla zlepšit procesy při vyřizování objednávek.
    Věříme, že budete s našimi službami příště spokojen jako naprostá většina našich zákazníků.

    S pozdravem za ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

    • Obchod žádal platbu za obejdnávku ale tím to zhaslo. Zboží nedodané

    I když jsem objednal zboží a zaplatil, dosud jsem nedostal žádné vyrozumění zda zboží skutečně dostanu. Komunikace zůstala na bodu mrazu.

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.
    Dle našeho zjištění jsme vás kontaktovali, avšak nereagoval jste.
    První reakce byla tato recenze.
    Aktuálně je objednávka vyřízená.

    Za team ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekám na zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 11 dnech po objednání, psán mail, na mail reagováno že dají info, info zatím nikde zboží placeno kartou

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký výběr
    • dobrá cena
    • nemám zboží
    • delší dodací lhůta

    Zboží "skladem k odběru" mělo být k vyzvednutí za 1-2 pracovní dny, ale ani po týdnu není.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Proč nabízí zboží, když jej nejsou schopni dodat, dle termínu.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod deklaruje, že při objednání do 13:00 doručí kurýr tentýž den bezplatně po Brně. Objednáno bylo ve středu, doručeno bylo v neděli :-(

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.
    Dovolujeme se proti této vaší informaci však ohradit a uvést vaše údaje na pravou míru.

    Repasované tiskárny jsou specifické zboží a před odesláním procházejí vždy výstupní kontrolou - abyste nedostali tiskárnu vadnou.

    27.10., v den přijetí objednávky, jsme vás informovali telefonicky, že tiskárna je fyzicky připravena, avšak technik byl na servise mimo Brno a je třeba udělat výstupní kontrolu.

    Následoval svátek 28.10. - den volna.

    29.10. v pátek jsme předali tiskárnu kurýrovi a ten vám ji doručil kolem 16:31, což máme potvrzeno emailem.
    Nikoliv tedy v neděli.

    Přejeme vám, aby vám dělala tiskárna radost a díky pečlivé výstupní kontrole našeho technika tiskla dlouho a spolehlivě.

    Za team ECOPRINT.cz přeje hezký den
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádne info k vyzvednutí objednávky!
    • Cena a funčnost
    • Neuvěřitelně neprofesionálně zabaleno, víceméně vylučuje vrácení ve stejném obalu.
    • Tiskárna přišla sice s návodem, ale tato bez jakéhokoliv kabelu včetně napájecího!

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš nákup na ECOPRINT.cz a vaši zpětnou vazbu.
    Repasované tiskárny si naši zákazníci kupují v 99% z toho důvodu, že chtějí mít tiskárny se stejným tonerem či chtějí tiskárnu s nízkými náklady na tisk. Zatím jsme však nikdy, až dosud nezaznamenali stížnost na "nehezkou krabici".
    Pokud by se však podobných požadavků sešlo více, můžeme zajistit krásné krabice s drahým výplňovým materiálem.
    Repasované tiskárny pak však budou stát v průměru o 100,- korun více.
    Máme však za to, že u repasované tiskárny je zásadní, aby nepřišla zákazníkovi nepoškozená.
    Chybějící kabely jsou omyl a nabídli jsme doposlání, avšak nebylo využito.

    Věřím, že s tiskárnou HP LJ M1120n budete spokojeni a zachováte nám přízeň.

    Za team ECOPRINT.cz zdraví
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží marně čekáme, nedodali, neomluvili důvod opoždění, přitom uváděli, že zboží mají skladem

    rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den pane Sedláku,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Situaci jsem prověřil a zjistil následující:
    - skladová dostupnost nebyla uvedena Skladem, ale SKLADEM U DODAVATELE - dodací lhůta 2-3 pracovní dny
    - zásadnější chyba však vznikla na naší straně, neboť pracovník, který vyřizuje objednávky, omylem označil vaši objednávku jako vyřízenou. Proto jste následně již nijak nebyl kontaktován, neboť jsme měli za to, že vaše objednávka byla správně vyřízena.

    Chyba tedy vznikla na naší straně, za což se omlouváme.
    Nabídli jsme vyřešení situace, avšak již nebyl zájem, což chápeme...

    Přes naši chybu věříme, že naše spolupráce je i nadále možná a jsme připraveni Vás o tom kdykoliv přesvědčit.

    Za team ECOPRINT.cz zdraví
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nedodali. Komunikace 0.

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za vaši zpětnou vazbu.

    Situaci jsme prověřili a zjistili následující:
    - Objednáno v SO 13.3. 19:20
    - Ten samý den, jste obdržel informaci o přijetí objednávky
    - U zboží nebyl informace o dostupnosti SKLADEM, ale SKLADEM U DODAVATELE.
    - V Po 15.3. jsme objednali pro vás zboží, které dodavatel deklaroval že má skladem.
    - V PO 22.3 upomínka z naší strany dodavateli - do dnešního dne bez reakce.

    Z naší současné zkušenosti i v jiných případech - výrobci neinformují distribuční řetězce o termínech dodaní a neustále mění dodací lhůty. U distributorů jsou karantény a příliš málo lidí řeší příliš mnoho požadavku, neboť se vše přesunulo na eshopy. To plodí chyby...

    Chyba je i na naší straně, kdy jsme Vás měli informovat dříve.
    Děkujeme za pochopení a mohu Vás ubezpečit, že i přes nenormálnost doby a situace v níž se nacházíme, věnujeme vyřizení objednávek maximální možnou péči.

    S pozdravem za team ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nebylo ani po 14 dnech dodáno!

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    I objednávka za 2,- Kč, jako v tomto případě musí být vyřízena z naší strany včas. S tím souhlasíme.

    15.3. se vás pokoušela kontaktovat kolegyně, nezvedal jste telefon. Dnes jsem vás kontaktoval já, nezvedal jste telefon.

    Chtěli jsme vám sdělit, že vámi objednané baterie je třeba objednat po násobcích 2, což je v názvu uvedeno.

    Vaši objednávku jsme i nadále připraveni vyřídit i když je ve výši 2x 2,- Kč, potřebujeme však vaši spolupráci.

    Děkujeme za pochopení a v dnešní nelehké době přejeme hlavně pevné zdraví.
    Za team eshopu ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost za více než dva měsíce dodat objednané zboží, nedostávám informace o objednávce...

    Reakce obchodu ECOPRINT.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Tiskárnu bychom Vám velmi rádi dodali již před dvěma měsíci.
    Díky koronavirové situaci však výrobci nevyrábějí a distribuční řetězce jsou narušené.
    V oblasti tiskáren je totální nedostatek zboží od října 2020, neustále měnící se termíny dodání zboží. Výrobci nekomunikují, jak by bylo potřeba.

    Musíme se však ohradit ohledně údajné nekomunikace. Máme záznamy dvou komunikací o stavu objednávky.

    S pozdravem a přáním pevného zdraví za team ECOPRINT.cz
    Milan Sedlák