Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Místo hnědých závěsných, ne-levných květináčů dorazily s týdenním zpožděním ( i když měly být skladěm IHND k odeslání) černo černé. achjo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží sice dorazilo,ale po rozbalení nastal šok v podobě dolíku na boční straně mrazáku,přičemž jsme nebyli informováni o tom,že zboží není 100%.Takže budu muset řešit vznikly problém a jsem zvědavá jak se k tomu postaví dodavatel
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vařič jsem musela 2x reklamovat se stejnou chybou a to, proto že nebyl stabilní, jedna nožička kratší. Opět mě byl poslán stejný vařič se stejnou jednou nožičkou kradší. Považuji to za slušně řečeno nefer jednání se zákazníkem.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    na základě vaší reklamace jsme vám zaslali nový kus vařiče. Nikoliv ten samý. Reklamační oddělení zde u vařiče zkoušelo jeho stabilitu. Kývání se u nás neprojevilo. Reklamace byla nakonec vyřešena vrácením peněz.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Umí velmi dobře slibovat
    • 15.4.jsem objednal Modem Archer odepsaly že se převáží na sklad kde jej zabalí a pošlou.18.4. Napsaly že mají technické potíže a zboží leží na externím skladě .20.4. Se omluvili a že přiloží dárek ale zboží zatím nejede.23.4.Po mé urgenci kde se modem nachází mi bylo zděleno že mají problém s dodavatelem tj.od začátku klamaly že je zboží skladem .Bohužel nejsou jediný kteří takhle klamou zákazníky.At si každý rozhodne jestli s tokovými dodavatele spolupracovat ale za mně neee.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám, že jste si vybrala náš eshop a omlouváme se za komplikace, které jsme vám způsobili.
    S pozdravem tým eshopu

    • dodání trvalo opravdu dlouho, na můj vkus
    • měl to být dárek, takže jsem nevěděla, jestli to dorazí včas

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za delší dodací dobu způsobenou technickými problémy na našem externím skladě.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta. Na objednaná sluchátka čekám už týden...

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za delší dodací dobu. Objednávka s avizovanou expedicí 2-3 dny byla potvrzena v pátek 12.4., v pondělí odpoledne jsme zboží balili a v úterý 16.4. předali zásilku dopravci.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výběr zboží, ceny

    mají u zboží psáno skladem, což si myslím, že co nejdříve odešlou,
    v potvrzení objednávky je psáno expedice za 2-3 dny,
    ve skutečnosti odešlou až za týden,
    pokud na zboží spěcháte, nákup zde rozhodně nedoporučuji...

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám, že jste si vybrala náš eshop a omlouváme se za komplikace, které jsme vám způsobili.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nečinnost

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám, že jste si vybrala náš eshop a omlouváme se za komplikace, které jsme vám způsobili.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevim
    • meli psáno u zboží skladem
    • lehatko objednáno 25.3.
    • teprve ho naskladňovali a odeslali 28.3. přijde až po Velikonocích
    • také mají u zboží psáno doprava zdarma, neni to pravda
    • platí to jen u balikovny a výdejny GLS kam samozřejmě lehátko poslat nelze, přesto maji u lehátka psáno-na toto zboží máte dopravu zdarma!
    • už bych tu nenakoupila...

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    velice se omlouváme za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě. U zboží avizujeme expedici za 2-3 pracovní dny. Dopravné vám samozřejmě vrátíme zpět na váš účet. Budeme vás kontaktovat.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Problematicnost vraceni zbozi - moznost pouze drahou ceskou postou na adresu, i kdyz oni sami vrati minimalni postovne. Navic sice maji na strankach vzor odstoupeni od smlouvy, ale neni mozne s nim pracovat v telefonu.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    u vrácení zboží do 14 dnů si zákazník hradí dopravné sám a volí si i způsob vrácení. Vše je uvedeno v obchodních podmínkách, se kterými zákazník musí před odesláním objednávky souhlasit. Z naší strany problém s vrácením zboží ve zákonné lhůtě není. Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy není online a je jak uvádíte pouze vzorový. Jakým způsobem je odstoupeno od smlouvy je na zákazníkovi. Formulář obsahuje údaje, které pro odstoupení od kupní smlouvy požadujeme. Odstoupit lze i E-mailem, či telefonicky.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel, nemůžu dát pozitivní hodnocení. Objednala jsem zboží, které mělo uvednou dostupnost skladem, následně mi byla druhý den objednávka potvrzena, dostala jsem dokonce e-mail o tom, že byla objednávka předána přepravci. Počítala jsem tedy, že je zboží na cestě a až pak jsem zjistila, že později poslali další mail, ve kterém se omlouvají, že zboží vlastně nemají a dorazí jim až cca za 2 týdny (což bylo pro mě pozdě). Stratila jsem zbytečně čas, kdy mi mohlo být doručováno zboží z jiného eshopu. Jinak po zrušení objednávky mi vrátili platbu obratem, to proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě. Bohužel před expedicí zboží nás sklad informoval, že jedna položka z objednávky na skladě není.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Cena
    • Krabice rozlepena
    • Krabice celá špinavá, jak když to vytáhli ze šachty, plná špíny a prachu. Jako dárek to nevypadá vůbec hezky. Takže panenka levná ale skladování bůh vi kde, tak by bylo vhodné ji alespoň utrit

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    moc omlouvám se za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě. Na sklad jsme poslali nové prachovky a jako kompenzaci posíláme hezký dárek:-)
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    co se týká obchodu - problém není. Problém je s dodaným výrobkem - přišel neúplný - budeme reklamovat

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouvám se za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě. Bohužel nejsme schopni ovlivnit, zda je uvnitř balení produkt z výroby kompletní. Kontaktujte nás a problém vyřešíme k vaší spokojenosti.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem foťák, který byl skladem, na splátky přes ESSOX. Objednávku potvrdili, ale než jim potvrdil ESSOX, že schvalují úvěr, tak zboží vyprodali. Žádná rezervace tam zřejmě nefunguje. Druhý den slibovali, že se ozvou ještě v průběhu dne, jestli je zboží u dodavatele. Neozval se nikdo. Ale spamy na mail s reklamou začali posílat okamžitě!

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky na splátky se nám importují do našeho informačního systému, až když nám od spol. ESSOX přijde informace o dokončení podpisu úvěrové smlouvy. Dokud nemáme dokončení podpisu a potvrzení smlouvy od úvěrové společnosti, zboží nelze rezervovat. Protože nám další naskladnění zboží náš dodavatel nepotvrdil, neměli jsme tuto informaci k dispozici. Reklamní E-maily zasíláme dle občanského zákoníku našim zákazníkům, kteří objednali zboží na základě oprávněného zájmu. Při zasílání obchodních sdělení dodržujeme obecně závazné právní předpisy, zejména ustanovení § 7 zákona o některých službách informační společnosti. Ze zasílání newsletterů se lze jedním kliknutím odhlásit.
    S pozdravem tým eshopu