Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží skladem a s "premium" dopravou po 8 dnech stále nedorazilo. Na trackingu dopravce již 3 dny svítí "nedostatek místa na vozidle"

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace. Zboží jsme od nás expedovali včas dle avizované doby expedice. Bohužel nemůžeme ovlivnit technické problémy na straně dopravce. Dodání budeme u dopravce urgovat.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá cena
    • Dlouhá dodací doba
    • Obchod nereaguje na emaily.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za delší dodací dobu a děkujeme za nákup v našem obchodě.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nestíhali dodat a nebyli schopni informovat, kdy dodají. Konkurenční obchod dodal druhý den a za lepší cenu

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    19.12. jste si objednal zboží s expedicí 2-3 dny. Druhý den jste si objednávku sám stornoval. U objednávek provedených do 19.12. jsme garantovali dodání do vánoc.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží skladem bylo po objednání najednou u dodavatele s dodanim 9 dni

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za delší dodací dobu v předvánoční době a děkujeme za Vaši objednávku.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dodaci doba

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za delší dodací dobu v předvánoční době a děkujeme za Vaši objednávku.
    S pozdravem tým eshopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Místo 3 kusů přišly pouze 2. A doprava zaplacená
    • Nepřišlo to co jsem chtěla, hlavně že jsem zaplatila dopravu

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě. 2 ks kávy byly poslední kusy na skladě.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nemožnost se dovolat na zákaznickou linku, telefon nikdo radši nebere.
    • doručeno po 8 dnech od zaplacení, přestože obchod uváděl, že je výrobek skladem.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace a delší dodací dobu v předvánoční době. Děkujeme za nákup v našem obchodě.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nabízí zboží, které je údajně skladem, což je falešná informace.
    • Nedbale zabaleno.

    1. Při objednávce bylo uvedeno zboží skladem. Následovaly dva informační maily o přesunech zboží ze skladu do skladu a nakonec do obchodu. Poté po urgencích konečně expedováno.
    . Nakonec balíček došel. Nádobí bylo jen omotáno bublinkou a dáno volně do krabice bez dalšího fixování. Již při přebírání obsah hlasitě chrastil. Vydržela to i skleněná poklice, asi díky České Poště.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bohužel, ač jsem včera obdržela sms od české pošty, že mi doručí zboží z tohoto eshopu, nestalo se tak. 20x jsem ten den volala doručovateli, číslo bylo buď obsazeno, nebo vyzvánělo naprázdno. urgovala jsem i zásilku po mailu, odpověď žádná.
    vím, že toto není chyba obchodu, nicméně kvůli dopravci dávám toto negativní hodnocení - objednala jsem si troubu, protože ji nutně potřebuji před vánoci. měla být doručena, tuším, co 72 hodin. nestalo se tak. je předem zaplacena a nemám nic. ať si tedy tento fail eshop vyřídí s neseriozním dopravcem.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nesplnili termín doručená - opožděno o 4 dny

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace a děkujeme za nákup v našem obchodě.
    S pozdravem tým eshopu

  • Ani 8 den po pbjednání zboží dosud nedorazilo.

    Reakce obchodu Eberry.cz

    Vážený zákazníku,
    omlouváme se za komplikace děkujeme za nákup v našem obchodě. Původní vámi vybraná Balíkovna nemohla balík převzít. Omlouváme se. Abyste si mohli balík vyzvednout co nejdříve, převezl ho dopravce na nejbližší vhodné náhradní místo.
    S pozdravem tým eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod po týdnu stornoval zboží a o platbu zpět si musím požádat sama.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Poškozený obal

    Koupila jsem zboží jako dárek a bylo mi doručeno v uplně roztrhaném obalu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    opakovaná objednávka

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.