Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamná inzerce.

    Na obrázku je zobrazeno větší množství produktů než následně dorazí. Jedná se o klamnou inzerci. Dávejte si všichni pozor. Společně s cenou doručení se jedná o několikanásobnou cenu než v normálním obchodě. Na EasyToys nikdy více!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sada nebyla úplná a jsem z ní velice zklamaná. Budu se snažit výrobek vrátit a dostat zpět peníze.

    Nejsem spokojená s výrobkem a budu se snažit ho vrátit. Nestálo to za ty peníze.

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Bohužel neovlivníme kvalitu zboží od dodavatele, zejména, pokud je zboží vadné.
    Máte právo na reklamaci, prosím, zboží pošlete bezdobírkově (s přiloženou kopií faktury a popisem reklamace) na naši adresu:
    Fonetip s.r.o.-reklamační oddělení,
    K Ochozi 663,
    593 01 Bystřice nad Pernštejnem.
    Pěkný den, tým EASYTOYS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    moje objednávka ještě nedorazila a žádáte o zpětnou vazbu.

    Objednávka 150210915

    poskytněte mi aktuální informace, moje telefonní číslo 773013774

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den,
    zakázku jste objednal 1.4.2022, ale zaplacena byla až 4.4. a ihned vyexpedována. Dle informací dopravce jste vyzvedl 5.4.2022.
    pěkný den, tým EASYTOYS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednavku jsem ucinila v dostatecne predstihu pred vanoci. Bylo uvedeno, ze zbozi doruci 16.12., nicmene ani 17.12. sem nedostala zadnou zpravu, objednavka byla ve stavu vyrizuje. Na telefon se nedovolate, na emaily vam nikdo neodpovi.Chtela sem od nich pouze vedet, zdali to stihnou dorucit do vanoc. Nereagovali absolutne vubec. Kdyz sem jim pak v pondeli poslala zpravu, ze rusim objednavku, reakce stale nula. Pote co jsem zrusila objednavku, mi v utery prislo, ze objednavku odeslali. Objednavku (zrusenou) nakonec tedy dorucili vcas, ale komunikace ze strany obchodu 0.

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s našimi službami nespokojena. Pro komunikaci se zákazníky upřednostňujeme e-mailovou konverzaci, nicméně rádi Vám dotazy zodpovíme i telefonicky. Zřejmě byla naše telefonní linka skutečně přetížena. Omlouváme se za způsobené potíže.
    Vánoční čas v roce 2021 byl opravdu velmi hektický a objednávek, emailů a telefonátů bylo mnoho.

    Děkujeme za pochopení.
    tým EASYTOYS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerované zboží vůbec neměli

    Objednal jsem zboží a zaplatil, ale obchod inzerované zboží neměl k dispozici.

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost s naším obchodem.
    Počet kusů jednotlivého zboží se odvíjí od aktuálního stavu našeho skladu a skladu dodavatele. Pokud se na jedno zboží vytvoří více objednávek v určité chvíli, stane se, že se vyprodá. Poté musíme bohužel pouze stornovat zakázky. Omlouváme se.
    Tým EASYTOYS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobrá cena a rozsáhlý sortiment
    • Dlouhé čekání na expedici i když byly položky skladem. Využili jsme Balíkovnu. Objednáno v neděli. K vyzvednutí na Balíkovně v pátek, i když bylo při objednávce deklarováno úterý.

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den, velice nás mrzí zpoždění. Je stále velká poptávka po on-line prodeji, a tak i v expedici máme na pilno.
    Přijměte prosím naši omluvu.
    tým EASYTOYS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • slibovali, že zboží dorazí v určitý den, ale sliby chyby

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den,
    omlouváme se za posunutí termínu dodání.
    Záleží, zda zboží bylo skladem u nás, nebo u dodavatele. Důležitou informací také je, zda v danou chvíli nepřijde více objednávek na to samé zboží.
    Pokud je zboží skladem, snažíme se expedovat v ten samý den objednání. Při velkém nárůstu objednávek se termín může o jeden den posunout.
    Pokud je zboží u dodavatele, musí se objednat a záleží, zda dodavatel odešle včas. Může se tedy stát, že se zpozdí.
    Zboží jste objednala 1.6., zboží jsme expedovali 4.6. Dále je to v kompetenci zásilkovny.
    pěkný den, tým EASYTOYS

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo nekompletní. Mimo obecných frází nemám žádné vyjádření o řešení reklamace. Mám být trpělivý.
    Dovolat se na reklamace nelze, emailová odpověď sice přijde, ale řešení v odpovědi chybí.

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den, velice se omlouváme se za vzniklé komplikace.
    Kolegyně z reklamačního oddělení s Vámi komunikuje a doufáme, že vše bude nakonec vyřešeno.
    pěkný den, tým EASYTOYS.CZ

    • Zásilka nebyla do dnešního dne doručena.

    Reakce obchodu EasyToys

    Dobrý den,
    omlouváme se za posunutí termínu dodání. Záleží, zda zboží bylo skladem u nás nebo u dodavatele. Také záleží, zda v danou chvíli nepřijde více objednávek na to samé zboží.
    Pokud je zboží skladem, snažíme se expedovat v ten samý den objednání. Při velkém nárůstu objednávek se termín může posunout.
    Pokud je zboží u dodavatele, musí se objednat a tam záleží, zda dodavatel odešle včas. Může se stát, že se zpozdí.
    Dle naší dokumentace byl balík od nás expedován 9.4.2021.
    Ale podle stránek zásilkovny byl vydán až 16.4.2021.
    Snad i přes tyto komplikace je vše v pořádku. Přejeme pěkný den, tým EASYTOYS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přišla jiná barva zboží,na vlastní náklady jsem musel poslat zpátky.Komunikace pouze emailem a to jen jednou,telefony nefungují.Nedoporučuju.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání

    Zaslali rozbalené poničené zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měla jsem objednanou knihu pro vnučku. Byla jsem zklamaná, kniha přišla zabalená jen v krabici, krabice byla neporušená a kniha byla poškozená. Vazba knihy byla prasklá a rohy knihy zmáčknuté. Neřešila jsem to protože vnučka měla po obdržení knihy, druhý den narozeniny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Škoda, že jsem si nepřečetla recenze dřív, než jsem nakoupila..
    POZOR, provozovatel má více webů: mrakyhracek.cz a fonetip.cz !
    Byla mi doručena jiná varianta hračky než jsme objednali a než byla vyobrazena (varianta, kterou dcera nechtěla a kterou bychom jinde pořídili levněji). Telefon uvedený na webu nikdo nezvedl za celý týden mých marných pokusů se dovolat (zrovna tak na telefony výše zmíněných webů)..Vždy mě automat odkázal na mail. Ten jsem poslat nemohla, neb jsem ho měla zablokovaný (nejspíš napaden hackerem). Stejně by mi to bylo k ničemu, neboť, jak je v negativních recenzích tohoto obchodu uvedeno, nikdo na emaily nereaguje. Napsala jsem alespoň na facebook Easy toys, ale na zprávu mi ani po měsíci nikdo neodpověděl. A to ani přesto, že 6 dní po zaslání zprávy přidali nový příspěvek. NÁKUP ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní obchod zboží mi nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Bylo uvedeno, že je vibračni, válec nevibruje a není na baterie
    • Zboží bylo špatně zabalené. Lena Káča je rozbitá, chrastí jen ji vezmete v krabici do ruky.
    • Dlouhá doročvací doba oproti jiným e-shopům.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No, co říct a nelhat. Ano, vládní nařízení, stav ohrožení, a čert ví co, ale... v neděli 15.11. si objednám adventní kalendář, okamžitá platba kartou. V pondělí 16. dorazí zpráva, že balík byl předán dopravci a od večerních hodin lze trasovat. Přůběžně občas kontroluji, ale tak lock-down, člověk musí být chápavý, že? 23. pondělí už mám pochyby, tak volám na zákaznickou linku. Firma neodpovídá. Tak píšu mail. Také žádná odpověď. A pak 27. (čtvrtek) dorazí první zpráva od dopravce, že balík teda existuje a doručí 1.12. No, ještě že tak, později už není úplně ono pro adventní kalendář.

    • Na telefon nikdo neodpovídá,moje objednávka není vyřízená již 14 dní peníze jsem poslala dopředu.Nemám ani peníze ani zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za 11 dnů zboží nedorazilo!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu jsem se telefonicky a mailem dotázal, zda a kdy bude zboží doručeno, když Zásilkovna stále čeká na předání. V obchodě zmatek s tím, že je složitá doba a neví, zda bylo zboží odesláno, či se někde ztratilo, což se jim údajně stává... Tak jsem objednávku zrušil a objednal jinde, odkud došlo do druhého dne. Naprosto nespolehlivý obchod...!!!