Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které jsem objednal bylo dle obchodu skladem ale když jsem se slušně pozastavil nad tím že nefungoval slevový kupon a na délce doručení zboží obchod mojí objednávku zrušil. Opět upozorňuji vše jsem psal slušně a nikoho jsem nenapadal a neurážel. Celou komunikaci mám uloženou a rád doložím. Po zrušení první objednávky jsem udělal objednávku novou, objednávka byla 5.4.2024 potvrzena a jelikož do 9.4.2024 jsem nedostal další info zeptal jsem se v chatu na jejich webu kde byla odpověď pište na mail... tam jsem napsal a odpověď byla opět že mě ruší objednávku.... považuji to za klamání spotřebitele a věc předávám ČOI.
    • Zboží které jsem objednal bylo dle obchodu skladem ale když jsem se slušně pozastavil nad tím že nefungoval slevový kupon a na délce doručení zboží obchod mojí objednávku zrušil. Opět upozorňuji vše jsem psal slušně a nikoho jsem nenapadal a neurážel. Celou komunikaci mám uloženou a rád doložím. Po zrušení první objednávky jsem udělal objednávku novou, objednávka byla 5.4.2024 potvrzena a jelikož do 9.4.2024 jsem nedostal další info zeptal jsem se v chatu na jejich webu kde byla odpověď pište na mail... tam jsem napsal a odpověď byla opět že mě ruší objednávku.... považuji to za klamání spotřebitele a věc předávám ČOI.

    NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu DůmZahrada.cz

    Dobrý den,
    s ohledem na výše uvedené skutečnosti jsme nuceni reagovat. Naší obchodní filozofií je respekt a pokora ke každému jednotlivému zákazníkovi. Bohužel jsme se v tomto případě setkali ze strany kupujícího s nebývalou arogancí a povýšeností hluboko za hranicí slušného chování. Podmínky pro uplatnění slevového kódu nebyly kupujícím splněny a z tohoto důvodu nemohl slevu uplatnit. I přesto jsme slevu, pro spokojenost kupujícího, uplatnili dodatečně. Reakce kupujícího byla urážlivá, ofenzivní a pro operátorku chatu frustrující. Neustávající napadání kupujícím, snižování našeho morálního kodexu a v neposlední řadě jasně projevená nedůvěra v zakoupený produkt již před odesláním, nás vedli ke zcela výjimečnému řešení, a tím bylo stornování objednávky. Stornování proběhlo v souladu s obchodními podmínkami. K tomuto kroku jsme se odhodlali po pečlivém zvážení všech okolností. V našem zájmu je v první řadě spokojenost zákazníka. Pokud je zákazník nespokojen s produktem a naším pracovním nasazením již před vyřízením objednávky, neseznali jsme důvod, proč bychom jeho nedůvěru a zklamání nadále prohlubovali. V tomto případě jsme se vzdali prodeje a kupujícímu dali možnost, aby k nákupu využil nabídky jiného prodejce. Vzhledem ke skutečnosti, že na podnikající osobu nepohlíží zákon jako na spotřebitele, nemůžeme bohužel od České obchodní inspekce čekat vyjádření. 
    Závěrem bychom chtěli kupujícímu i nám popřát spokojenější zákazníky, než byl on sám.

    Leoš Šiška
    Oddělení péče o zákazníky e-shopu DumZahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Udávané rozměry kámen neodpovídají skutečným rozměrům! Hned první den používání kamen odpadla azbestová šňůra na obou dvířkách kámen a plastová kulička na otvírání dvířek se úplně roztavila a odkutálela se žhavá na koberec! Škoda 12000Kč! Teplo, které jsou kamna schopný dodat je na bodu mrazu!Řeším to s právníkem.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednávku zrušil obchod a poté zboží zdražil o 300Kč.Děkuji.

    Reakce obchodu DůmZahrada.cz

    Dobrý den, jen bychom rádi uvedli Vaše nepravdivé tvrzení na pravou míru.
    První objednávku, kterou jste učinil 24.10.2023 nebyla ani po urgenci do 31.10.2023 uhrazena a proto jsme ji dle OP stornovali.
    Následně jste nás kontaktoval 2.11.2023, že máte o produkt zájem.
    K 30.10.2023 byla akční cena zboží vrácena na původní hodnotu.
    Napsat zde, že jsme Vám jen tak zrušili objednávku a následně zboží zdražili, je tedy mírně řečeno nepravda !

    S pozdravem
    Team e-shopu Dumzahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dávejte si pozor na reklamace, chovají se jak pojišťovna jen ,aby nemuseli nic zaplatit. Já tam nekoupím nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Údaje o rozměru objednaného výrobku nesouhlasili s dodaným zbožím , což bylo u krycí plachty zásadní .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo v potrhaném obalu a bylo poškozeno.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Kamna jsou jiná než jsme čekali

    Reakce obchodu DůmZahrada.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že nejste s nákupem spokojeni.
    Bohužel nedokážeme ovlivnit Vaše očekávání.
    Pro tyto důvody, že zboží nesplňuje Vaše představy můžete využít zákonný nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez uvedení důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně se rozcházejí informace na internetových stránkách DůmZahrada.cz s dodanou realitou !

    Absolutně se rozcházejí informace na internetových stránkách DůmZahrada.cz s dodanou realitou ! Jde jednoznačně o klamavé informace - detaily uvedu v samostatném e-mailu, který obdrží obchod DůmZahrada.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednal jsem zbozi ktere bylo skladem po tydnu kdy jsem nemel zadnou odezvu a kontaktoval jsem obchod jsem zjistil ze zbozi skladem neni na co jsem nebyl informovan ani pri telefonickem rozhovoru.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychle vyřízená objednávka
    • Nekvalitní výrobek

    Konstrukce foliovníku - nesedí nebo nejsou dovrtané díry. Nebyl ani správný počet šroubů a matek. Sama bych to nesložila, manžel nadával. Fólie je na konstrukci malá, nešlo to k tyčím pořádně zapnout a nezapnou se dveře, chybí více, jak 10 cm v šířce a půl metr od země nezapnu. U zipu u nové fólie přesekané díry na jedné straně. Jsem zklamaná výrobkem. Jak by nemohl výrobce fólii udělat trošku větší. Škoda, že nejde vložit foto.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • neschopnost řešit reklamace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • do dnešního dne jsem zboží neobdržel
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednané rukavice měly být skladem, po dohodě telefonem náhradní zaslané rukavice jsou nepoužitelné díky kazům a děravému povlaku, o protiprořez. odolnosti nemůže být ani řeč

    Dodané zboží neodpovídá uvedeným parametrům. Rozměr plachty 5x3 menší o 20cm na každé straně ( tolerance uvedená +/- 5%) výsledek je v neprospěch zákazníka - více jak 1,5 metru plochy zakrytí. Gramáž taktéž neodpovídá údaji 120g/ metr plochy!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Bohužel koupený výrobek neodpovídá parametrům a bohužel mi stím vznikla skoda
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo včas, bohužel není příliš kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ochota personálu, rychlost vyřízení obědnávky
    • Přišel první vítr a utrhaly se suché zipy které připevňují plachtu ke konstrukci. Chybí spojovací trubka ve hřebeni fóliovníku, plachta se prohýbá a drží v prohlubni voda. Výrobce by měl ještě vyřešit připevňující prvky konstrukce k zemi.
    • Cena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná neboli žádná komunikace, na dotaz zda box maji skladem?

    Reakce obchodu DůmZahrada.cz

    Vážený zákazníku,
    v objednávce jste si zvolil platbu předem na náš účet - platbu jsme ani po týdnu neobdrželi.
    V případě kdy neobdržíme platbu do 5 prac. dnů je objednávka v souladu s OP automaticky zrušena.
    Produkt je samozřejmě skladem, jak bylo i uvedeno v objednávce.

    Hezký advent i Vám
    Team e-shopu Dumzahrada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Zboží poškozené z výroby (poškrábaný stůl, hřebík trčící ven ze stolu, špinavá židle, poškrábané madlo a židle, které chyběly šrouby u sedáku...atd)

    Velká nespokojenost s výrobkem. Lajdácké provedení.
    Vše půjde na reklamaci