Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedošlo, dlouhé dodací doby

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později než bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Děkujeme
    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách vašeho obchodu máte produkty které nemáte k dostání. Konkrétně jsem si chtěla u vás objednat matraci kterou nabízíte ve vašem portálu. Objednávka proběhla bez problém vše schváleno…tak jsem čekala dva týdny během té doby žádné info. jsem nedostala, byla jsem nucena vám volat. Váš zaměstnanec mi odpověděl tím stylem že bych se nedočkala jelikož už ji nevyrábíte něco v tom smyslu. Pro mě smutná zkušenost, profesionální jednání bez úrovně zda se to dá tak vyjádři… chtěla jsem si koupit u vás matraci za 40.000; obrátila jsem se zrovna na vás pro to že jsem si myslela že jste profesionálové . Měli by jste si upravit internetoví obchod nabízet jen dostupné produkty a také změnit přístup vašich zaměstnanců. Přeji vám krásný večer s pozdravem Gregorová

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš názor, kterého si velmi vážíme. U Vaší objednávky matrace bohužel došlo k souhru hned několika nešťastných náhod. Na matraci byla v době objednání značná sleva - jednalo se o několik tisíc korun a skladem bylo ve Vámi požadovaném rozměru několik posledních kusů. Bohužel došlo k jejímu vyprodání a chybou je, že Vás o této situaci nikdo neinformoval. Za to přijměte prosím naši velkou omluvu. Dobrou zprávou je, že na náš trh se nám podařilo uvést novou zcela personalizovanou DNA matraci, která Vám může být vyrobena na míru a přizpůsobena Vašim požadavkům a individuálním potřebám a situace, že by matrace nebyla k dispozici tak již nemůže prakticky nastat.

    Ještě jednou se Vám za způsobené problémy omlouváme

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednané zboží v průběhu jednoho týdne významně bylo zlevněno ,
    na objednávce to činilo 400,--Kč, mrzí mě, že mi nebylo nabídnu v nové ceně při komunikaci 17.11.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velmi Vám děkujeme za Váš názor, kterého si velmi Vážíme. Abychom se k Vašemu případu mohli vyjádřit a také se z Vašeho případu poučit, prosíme Vás o detailnější zpětnou vazbu na email [email protected] .

    Děkujeme Vám za případnou spolupráci
    Světlana, Dormeo od Studia Moderna.

  • Nemám žádné informace o stavu zásilky. Není co hodnotit.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za delší dodací dobu. Vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se ještě jednou omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]
    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

    • Půl roku čekat na matrace, děkuji nechci.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velmi Vám děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Abychom se k Vašemu případu mohli vyjádřit, prosíme Vás o detailnější zpětnou vazbu na email [email protected]

    Děkujeme Vám za případnou spolupráci
    Světlana, Dormeo od Studia Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka zaplacena již týden. Stále nic nemám a komunikace žádná.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za delší dodací dobu. Vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se ještě jednou omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací doba, vůbec nevím, kde zboží je

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za delší dodací dobu. Vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se ještě jednou omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v naprostém pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 4cm matraci. Přišla odpověď že zásilku vyřídí v prosinci 2023, to je za rok. Na mail nikdo neodpověděl. Po telefonickém dotazu mi bylo řečeno že zboží momentálně není a proto ten termín za rok.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velmi Vám děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Abychom se k Vašemu případu mohli vyjádřit, prosíme Vás o detailnější zpětnou vazbu na email [email protected]

    Děkujeme Vám za případnou spolupráci
    Světlana, Dormeo od Studia Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jsem nad míru spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží
    • Rozumné ceny
    • Rychlé dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Netuším po objednávce hned volají a nabízí další věci přes váš nesouhlas že chcete jen to co jste objednal jsou nepříjemný

    Nikdy víc objednáte otravují a pak zboží po 6 dnech nikde

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velmi Vám děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Abychom se k Vašemu případu mohli vyjádřit, prosíme Vás o detailnější zpětnou vazbu na email [email protected]

    Děkujeme Vám za případnou spolupráci
    Světlana, Dormeo od Studia Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rezervaci jsem delala před 7 dny a dosud neprisel ani email, ze by zasilka byla odeslána. Psala jsem email, ale nikdo nereaguje

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Děkujeme Vám za Váš názor a velmi se Vám omlouváme za delší dodací lhůtu této objednávky. Abychom se k Vašemu případu mohli vyjádřit prosíme Vás o detailnější zpětnou vazbu na email [email protected]

    Děkujeme Vám za případnou spolupráci
    Světlana, Dormeo od Studia Moderna.

  • Operátorky na telefonu neznají prodávaný sortiment, jejich ochota je na bodu mrazu. Navíc zákazníkům chodí emaily, které dle jejich vysvětlení neplatí - např. termín dodání v emailu neplatí - protože je zasílá automaticky stroj. Proč potom posíláte zákazníkům blbosti.
    Prostě hrůza!
    Toman

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velmi Vám děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Abychom se k Vašemu případu mohli vyjádřit, prosíme Vás o detailnější zpětnou vazbu na email [email protected]

    Děkujeme Vám za případnou spolupráci
    Světlana, Dormeo od Studia Moderna.

  • Doporučuje obchod

    20 %

    • stále čekám na zásilku
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V objednávce nebyla započtena sleva, která byla přislíbena.
    Navíc nedoručena ani po týdnu.
    Objednávku ruším.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jeste nemam
    • Nevim kdy prijde
    • Neberou telefon
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • dlouha cekaci doba na doruceni,nejdelsi ze vsech eshopu
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Tovar som onjednala 6.11 a zatial nic neprislo.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den
    velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt u kterého evidujeme zpoždění s naskladněním.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění , abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna