Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 20 %

    • Žádné
    • Neochota
    • Dodací lhůta
    • Komunikace
    • NEDOPORUČUJI

    Mám stejnej problém jako ostatní.
    Objednáno 14.8. matrace cena 14 000
    Dneska 11.10. žádné vyjádření, žádná komunikace.

  • 10 %

    • ŽIADNA
    • Dlhá dodacia doba
    • Žiadna komunikácia

    Absolútna NESPOKOJNOSŤ!!!
    Tovar som si objednala 25.07.2023. Osoba, ktorá mi nato volala tak vravela, že do ôsmych dní mi bude matrac doručená. Ako som sa potom informovala kde to je, tak mi bolo povedané, že ona ta čakacia doba je nakoniec 10 týždňov. Dnes je 06.10.2023 a tovar stále nedorazil a niesú SCHOPNÍ ani odpovedať ma email - jak dormeo, tak ani studio moderna.
    NEODPORÚČAM!!!!!!!!!!!!!!

  • 90 %

    • Lživé informace na webu, řešení objednávky, neochotní operátoři,

    Mám uplně tu samou zkušenost jako paní předemnou.
    7.7 tchýně objednala přistýlku a dva polštáře. Platba proběhla v pořádku. Nepřišel ale žádný email o přijetí, potvrzení…. Prostě žádný. Po dvou týdnech (jak bylo uvedené při ojednávání na netu) zboží nebylo dodáno. Při voláni pouze informace o tom, že objednávku evidují. A koncem července, začátkem září bude objednávka odeslaná. Dnes je 8.8. Dnes mě odkázala jiná paní na zákaznický servis. Mluvila jsem tedy s paní Hosmanovou. Ta mi pouze suše sdělila že objednávku evidují, že bude možná odeslaná za měsíc. A že údaj na stránkách o dodání do 14dní, že v tu chvíli se mohla vyprodat. Ale pokud paní co objednávala den před námi měla ten samý údaj o odeslání do 14dnů, tak chyba určitě nebude v tom, že v tu chvíli jako jsme objednaváli mi se vyprodala. Tudíž tato chyba tam byla uvedena minimálně 24hod. Takže tuším, že jednání společnosti dormeo a jejich zaměstnanců je velice nedostatečná.
    Nejen že údaje na internetu o dodání je lživá. Nikdo si nedělá starost odeslat aspoň jeden email. A domluva žádná. Při mé žádosti dát mi kontakt na někoho kdo to bude řešit, prý existuje jen email. A to je přesně zase email do toho zákaznického servisu kam jsem se dovolala.
    Nedoporučuji a budu řešit dále.

  • 10 %

    Už nikdy více. Jsou to podvodníci. Telefony neberou. Když už se člověk dovolá , tak jediné co od nich uslyšíte je , že vám zavolají zpět. Nikdo nikdy během 2 měsíců nezavolal. Peníze jsem zaplatila hned. 32000kč. Momentálně vše řeším přes právníka. Určitě se této firmě vyhněte hodně velkým obloukem. Lžou , zboží nedodají a peníze jim slouží jako bezplatná půjčka!!!!

  • 10 %

    • Obchod absolutně k ničemu. Jen lžou a ještě se osočují že to není pravda. Při objednávce která byla před více jak 2 týdny nepřišel potvrzovací email. Tak tam volám jestli byla objednávka vytvořena, paní říká že ano ale, že mám zaškrtnuto políčko kde si nepřejí dostávat emaily. Tak to se týká přece reklam, objednávka a její potvrzení je přeci něco jiného. Po 2 týdnech čekání volám znova kde mi jina operátorka tvrdí že to je problém IT oddělení že mají výpadky potvrzování. No tak by se dámy měli domluvit aby aspoň lhali stejně, dále že zboží budou odesílat až další týden. Takže doručení 4 týdny a to vlastně jen možná, že údajně internetové stránky nejsou aktuální proto je tam dodání 1-2 týdny. Ale zvláštní je že akce a slevy aktuální jsou. Nedodržení obchodních podmínek a při otázce že se prostě budem řídit doručení 2 týdnů kde je objednávka mi to raději operátorka položila. Tohle mi jako férové jednání nepřijde.
    • Po telefonim urgovani kde je zboží kde vlastně psali že doručení 1-2 týdny ihned na stránkách změnili doručení na 2-4 týdny. Dnes jsou tomu 4 týdny a stále nic nepřišlo, po telefonickém hovoru kde jedna slepice tvrdí že se nedá nic dělat. Nevadí jim ani že nedodržují obchodní podmínky a že když teda se mi to nelíbí mám zrušit objednávku a nic si neobjednavat, tak dámo to není pro mě ale pro babičku kterou i jiné oblbujete teleshoppingama ta na to čeká. Je smutné že jsou tu pořád šmejdi obchodníci co se umí jen prizivovat na starých lidech.

    Kdyby neměla tato firma ty teleshoppingy tak by nemuseli blbnout důchodcům hlavy a my by sme se s touhle příšernou firmou nemuseli rozčilovat. Za mě si raději polštář koupím v ikei než u Dormeo.

  • 50 %

    • Dlouhá dodací doba
    • Nepříjemný muž na call cantru... Nedokázal pochopit, že o některé produkty nemá člověk zajem

    Těšili jsem se na kvalitní přistýlkou, bohužel začínám pochybovat, jestli objednávka vůbec dorazí po přečtení několika recenzi tu. Objednáno v dubnu, předpokládaný termín v půlce května 2 dny po předpokládaném doručení email, že dorazí 6.6. Tak jsem dost zvědavá. Naštěstí jsem objednávala na dobírku...

  • 20 %

    • Peníze byly vráceny .
    • Nedoporučuji

    Ze strany obchodu skoro žádná komunikace. O všechno se musíte starat sami.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po objednání a zaplacení mi bylo sděleno ,že zboží již není dostupné a cekala jsem na vrácení peněz.....

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    v objednávce byly položky, které již nebyly skladem dostupné a tato informace bohužel nebyla na našich webových stránkách aktualizována a za to se Vám velmi omlouváme. Ke stornu došlo během víkendu, platba byla vrácena cca do 5 dnů.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 6.2. jsem objednala peřinu s tím, že termín doručení byl uveden 10.2. Do dnes, tj. 27.2. se mi nikdo neozval, že bude objednávka opožděna, nebo že třeba peřina není skladem, jestli tedy o ní mám nadále zájem. Objednávka byla placena předem. Chápu že nemusí být veškeré zboží skladem, ale v dnešní době jednoduché komunikace by bylo dobré zákazníka informovat a ne přijmout peníze a ticho po pěšině. Dnes jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní nedokázala říci, kde vlastně má peřina je, pouze jsem se dozvěděla, že tento týden opustí sklad v Polsku. Na otázku, jestli je možné zjistit, kdy tedy opustí sklad, jestli to bude opravdu tento týden, nedokázala odpovědět, což mě docela zaráží. Dle mého mají nějaký systém-když už mají zákaznickou linku, kde vidí, kde se zboží nachází a v jakém je objednávka stavu, případně zvednu telefon a objednávku prověřím a podám zákazníkovi bližší info. Nu což, počkám do konce týdne, poté objednávku zruším a budu doufat, že při navrácení peněz budu čekat kratší čas a bude alespoň někdo vědět, kde se mé peníze nachází ‍♀️ snad se také nezaseknou na dlouhé cestě z Polska

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky došlo k vyprodání přikrývky a objednávka tak musela být bohužel zrušena. Chybou je, že Vás o této situaci nikdo neinformoval. Za to přijměte prosím naši velkou omluvu. Platba byla neprodleně vrácena zpět na účet.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hruza spinave flekate miry nesedi o 10 cm . Zbozi priserne

    Zbozi nekvalitni v reklame krasne a ve skutecnosti hruza. Matrace o 10 cm kradsi urizle snad nozem spinave flekate a posilaji prelozenene na 2x matrace se nesrovnala ani za 3 dny šit prvni třídy uz nikdy si nekoupim u nich nic .

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    na produkt byla vypsána poměrně značná sleva v řádu několika tisíců korun. Produkt je dodáván ve vakuovém obalu a případná závada se bohužel projeví až po jeho rozbalení. Produkt byl zaslán zpět a platba byla neprodleně vrácena na účet.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super zboží a rychlé zaslání

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velice nás těší, že zboží už máte doma.

    Věříme, že se zbožím budete spokojena a moc děkujeme za kladné hodnocení.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost, rychlost
    • memá

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velmi nás potěšilo Vaše kladné hodnocení nákupu. Pevně věříme, že Vám náše přistýlka spánek zkvalitní.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání, kvalita zboží
    • nic

    rychlost dodání, kvalita zboží

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám velmi poděkovali za kladné hodnocení Vašeho nákupu u Dormea. Přejeme Vám ať Vám náš polštář spánek zpříjemní.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé,spolehlivé dodání zboží.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den

    mnohokrát Vám děkujeme za Váš nákup a také za pozitivní hodnocení nákupu u společnosti Dormeo. Věříme, že Vám naše matrace spánek zkvalitní.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    rádi bychom Vám poděkovali za Váš nákup a také za kladné hodnocení Vašeho nákupu u společnosti Dormeo.

    Velmi si Vašeho hodnocení vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Seriózní jednání a rychlé dodání zboží.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám poděkovali za nákup a také za Vaši kladnou recenzi, které si velmi vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodani vše ok.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát Vám děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení nákupu u Dormea.


    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spokojenost

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den

    rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za kladné hodnocení Vašeho nákupu u společnosti Dormeo, kterého si velmi vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přistýlku jsem objednávala pro Babi na vánoce. Když jsem ji vybalila, říkala jsem si, proboha co to je za šunt, na tom se přece nemůže dobře vyspat. A tak jsem to nejdříve zkusila na sobě. Matraci jsem si dala na gauč a spala na ni celou noc. Byla jsem mile překvapená, že se mi na ní spalo opravdu moc dobře. Babička si ji taky nemůže vynachválit, konečně v noci klidně spí. Já jsem nakonec taky zvolila nákup přistýlky, ale u konkurence Dobresny.cz, protože jsem si říkala, koupím si něco ještě lepšího se dvěma odlišnými vrstvami. No jak jsem se spletla. Jsou tři hodiny ráno a já nemůžu spát, jak mě bolí z té přistýlky záda. Takže hned jak přistýlku vrátím, koupím si raději dormeo.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za pozitivní recenzi Vašeho nákupu u společnosti Dormeo. "Babi" přejeme ať přistýlka dlouho slouží.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • - nemám co hodnotit, zboží zatím nedorazilo