Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • příjemná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nákup z pohodlý domova. Vše proběhlo v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše ok
    • Delší doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Téměř žádná komunikace, objednávka vytvořena 14.11.2022, dosud
    • nedorazila

    Výhoda žádná
    Nevýhoda - od 14.11.zboží nedorazilo, komunikace velmi špatná, dotazník na hodnocení fi zaslán dřív, než byla potvrzena objednávka. NAPROSTÁ NESPOKOJENOST - NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržel dotazník dříve, než svou objednávku, ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Neplní dobu dodání

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spolehlivost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo bez nejmenších problémů! Spokojenost!

  • Zboží dosud nedorazilo, nehodnotím

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi, které si velice vážíme. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna 7dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu.

    Pevně věříme, že se zbožím budete spokojen/a a čekaní se Vám vyplatí.
    Děkujeme
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dobrá nabídka zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem přistýlku, zaplatila ji okamžitě kartou a po týdnu čekání nic. Začala jsem tedy pátrat, nakonec mi bylo řečeno, že přistýlka není a nejspíš ani nebude i přes to že ve chvíli objednání "byla skladem"

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku není aktuálně znám termín dalšího naskladnění, proto jsme Vás informovali formou emailů o zrušení objednávky.

    Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

    • po sedmi pracovních dnech nedoručeno

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt/y u kterých evidujeme zpoždění s naskladněním. O situaci jsme informovali formou SMS a emailů.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Objednáno před týdnem a zboží, ikdyž bylo skladem, zatím nedodáno.

    Už nikdy více. Plno reklamy v televizi a zbytečně. Hlavně že opakovaně obtěžují telefonicky.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt/y u kterých evidujeme zpoždění s naskladněním.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později. Jako omluvu Vám na email zasíláme slevový kód na Vaši další objednávku.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • skladem "jakože skladem někde"

    Zboží údajně skladem nebyli schopní doručit ani po 21 dnech od objednávky, přitom svorně tvrdí, že doručují od 3 do 5 prac. dnů. Neustále posouvají termín s doručením - callcentrum neschopné - nevidí víc než vy v objednávce, proč to vázne, atd.
    Odtud už nikdy !!!

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za dlouhou dodací dobu.
    O datu dalšího naskladnění jsme Vás informovali formou SMS a emailů.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.

    Za prodlevu se ještě jednou moc omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Už jsem si u vás objednávala a byla jsem spokojená

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Dlouhá doba dodání, volil bych jiného přepravce.
    • Nemůžu hodnotit. Zatím jsem se zboží nedočkala.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později že bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Za prodlevu se ještě jednou moc omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
    Děkujeme
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Při objednávce bylo avizováno dodání cca do dvou dnů. Nejprve přišla zpráva s posunem termínu dodání a následně přišla zpráva, že je objednávka na cestě. Nový termín doručení byl dnes, ale dle trackingu nebyla zásilka zatím ani předána dopravci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po telefonu tvrdí, že je zboží odesláno a nedokáží říct číslo zásilky, slíbí doručení a opět nedorazilo.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za dlouhou dodací dobu.
    ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Spokojenost zákazníků je náš cíl.
    Děkujeme
    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 9 dnech jsem vznesl dotaz na udělanou a zaplacenou objednávku, bylo odpovězeno, že do 5 dnů vrátí zaplacenou částku a zboží nedodají.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat a byli jsme tak bohužel nuceni objednávku zrušit. Platba byla vrácena na účet v nejbližším možném termínu.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.