Heureka nedoporučuje nákup v tomto obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsou to podvodníci!!!!!!!!! POZOR !!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji!!! Zboží objednané před vánoci s garancí dodání do vánoc a zaplacené převodem z účtu nedorazilo do dnešního dne,telefon nedostupný a na email nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Zboží nedodáno a peníze nevrátili
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vyžaduje platbu předem a potom nekomunikuje.
    • Při objednávce garantoval dodání do vánoc a po 10dnech stále nic.

    Nejhorší obchod který znám, vyžaduje platbu předem a potom nekomunikuje. Slibuje dodání do vánoc se zárukou a potom ani neodpovídá na dotazy o stavu objednávky a na jejich telefoni číslo se dovolat nedá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opakovane sliby o vcasnem doruceni a dodnes nedoruceno
    • Telefon nedostupny
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    U sklenic, které jsem si objednal nekorespondoval popis s obrázkem zboží. Čekal jsem zboží dle fotogalerie a dorazilo úplně něco jiného. Když jsem svoji zkušenost napsal mailem zpět do obchodu, tak se už nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zbozi prislo poskozené z duvodu spatného balení. Rozměr zboží neodpovídal velikosti balení a tím pádem část zboží dorazila rozlámaná. Zlámat se to nicméně muselo jiz pri balení zbozí ne pri transportu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednala jsem si 2 zásobníky na led, dorazil jen jeden. Stále řeším vrácení peněz.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo odesláno druhý den po objednání.
    • Zboží bylo pečlivě zabalené.
    • Některé zboží bylo nekompletní - sklenice s víčkem a brčkem přišly bez brček.
    • Jedna položka - náhradní balení brček vůbec v balíku nebylo.
    • E-mailem jsem se obrátila na e-shop s žádostí o doslání chybějících položek, ale ani po čtyřech dnech nepřišla vůbec žádná reakce.

    Problém byl i s dodáním kurýrní službou PPL - konkrétně se změnou termínu doručení přes jejich webové rozhraní.
    V budoucnu raději zvolím jiný e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nevím
    • nenabídl podobné zboží

    spíše ne

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží přišlo v jiné velikosti aniž by mne někdo informoval, vypadalo to, že menší nádoba již nebyla skladem a tak to vyřešili po svém. Nádoba, která dorazila se mi úplně nehodí.
    • Tudíž to hodnotím jako špatnou komunikaci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1. objednávka byla potvrzena
    2. Podle prodejce bylo zboží předáno PPL
    3. Přišla faktura za zboží
    4. objednávka byla prodejcem zrušena , protože
    zboží není skladem . / tak co předali PPl /
    Nešlo to již na začátku ? To by zákazník pochopil. Krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dostatek přehledně uspořádaného zboží
    • delší doba dodání

    Nakupuji většinou přímo v obchodě a jsem spokojená. Tentokrát se ale povrch zakoupeného lívanečníku začal loupat po prvním použití

    • nedostatečná komunikace

    neobjednávat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nevím
    • Zboží dorazilo poškozené, ačkoli obal vůbec poškozený nebyl. Protože se jednalo o dárek, který jsem chtěla darovat na konci listopadu, okamžitě jsem tentýž den telefonicky kontaktovala obchod Orion (konkrétně 13. 11. p. Vařeku). Vysvětlila jsem mu situaci a požádala o vyjádření, zda mi stihnou včas zboží vyměnit, že nemohu čekat 30 dnů, až vyřídí reklamaci. Řekl, že to není problém, doporučil mi, ať si z webových stránek stáhnu jejich reklamační formulář, vyplním ho, pošlu e-mailem, oni pak budou moji reklamaci okamžitě řešit a dají mi vědět do konce následujícího týdne. To se však nestalo, již 11 dní žádné informace nemám, ačkoli jsem okamžitě udělala vše, co mi bylo doporučeno. Vím, že mají ze zákona 30 dnů na vyřízení reklamace, ale uvěřila jsem slibům p. Vařeky, že mi dají vědět mnohem dřív a dárek stihnou do konce listopadu vyměnit. To se ale nestalo, od odeslání reklamačního formuláře se nikdo neozval s jakoukoli informací. Takže sháním jiný dárek a rozhodně nebude od Orionu.

    Pokud zboží dorazí nepoškozené a nebudete ho tedy muset reklamovat, možná budete spokojení. Z vlastní zkušenosti však tento obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vzhledem k tomu že zboží stále nemám jsem hodně zklamaná.

    Je to asi jen moje zkušenost, ale zboží stále nemám. Komunikace sice super, pán hned ba můj dotaz odpověděl, ale vykrajovačka stále nikde. Snad to příště bude lepší...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost se domluvit na reklamaci zboží. Na uvedená telefonní čísla nikdo nereaguje.

    Nedoporučuji, zboží přišlo poškozené. Jednalo o dva jídelní termonosiče. Oba byly poškozené. Jeden mála a druhý hodně. Snažím se dovolat ohledně reklamace, ale na uvedená telefonní čísla nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nemá aktuální zboží v e-shopu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dorazilo jiné zboží než jsem objednal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • nebylo předem sděleno, že Orion má omezené prodejny, že není Orion jako Orion.

    Nevím, zda si objednané zboží vůbec vyzvednu, v objednávce mi nebylo naznačeno, že sídlo prodejny s místě mého bydliště neprovede místní pobočka že budu muset si pro pouhý hrnec ve slevě jet někam do Loštic.

    Reakce obchodu domacipotreby-lostice.cz

    Dobrý den,
    na stránkách eshopu je jasně vyznačeno, kde jsou výdejní místa.Váše poznámka, že si to vyzvednete na místě co si vymyslíte Vy je bohužel neakceptovatelná.