Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené jako "skladem" nebylo odesláno ani po týdnu a jediná odpověď (od Heureky) je, že máme dále čekat (!)
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručení - až týden
    • Výmluvy ohledně důvodu včasného dodání zboží

    K tomu co jsem uvedl i arogantní jednání na jejich kontaktním telefonu. Už nikdy více DNO

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení, jelikož se zpožděním dodávky jste byl seznámen již v okamžiku provedení objednávky. Vzhledem k nastupujícím Vánočním svátkům, byl Vámi vybraný model ve chvíli provedení objednávky vyprodán a čekali jsme na další naskladnění, což jsme Vám sdělili ihned po provedení objednávky a vzhledem k nastupujícímu víkendu, jelikož jsme Vaši objednávku vyřizovali v pátek, jsme Vám sdělili i to, že naskladnění již ten samý den nestihneme a proběhne až po víkendu a tedy i navazující expedice. Vy jste souhlasil, ale po víkendu jste nám volal, byl arogantní a křičel na nás do telefonu, že je objednávka zpožděna, načež Vám náš operátor sdělil, že pokud již nechcete čekat na naskladnění zboží, že Vám ihned budou vráceny peníze, což se také stalo. A tedy nerozumíme Vašemu nařčení z dlouhých čekacích lhůt dodání či výmluv ohledně dodání zboží. Velmi nás mrzí toto neférové jednání, jelikož i v tomto, pro všechny náročném období, se snažíme udělat maximum, aby zboží bylo naskladněno i vyskladněno včas a minimalizovat prodlení dodacích lhůt a je nám líto, že i přesto jste s naším jednáním nebyl spokojen, i když jsme udělali vše, co v danou chvíli bylo možné.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Obchod jsem si vybral, protože sliboval českou distribuci. K výrobku bylo přiloženo asi 10 návodů ale ani jeden v češtině. Pochybuji, že i výrobek, který jsem dostal je pro český trh.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    veškeré výrobky, které jsou dostupné na našich stránkách jsou samozřejmě určeny pro český trh, výrobky musí projít schvalovacími procesy a být opatřeny potřebnou dokumentací aby mohly být distribuovány v České republice a tedy v opačném případě byste si výrobek u nás nemohl zakoupit. Co se týče návodu, je ke stažení na stránkách výrobce u každého produktu, pokud Vám návod stáhnout nejde či nevíte jak, obraťte se na naši zákaznickou linku či nám zašlete e-mail a návod Vám obratem zašleme elektronicky. Velmi nás mrzí, že kvůli banalitě jako je chybějící návod, jsme od Vás dostali takovouto zpětnou vazbu, nehledě na to, že informace o výrobku jste si mohl ověřit jak u nás, tak na obchodním zastoupení dané značky, které jsme Vám poslali, aby jste si informace mohl opětovně ověřit sám.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které přišlo nebylo evidentně nové, pytlík se součástkami byl roztržen, jedna součástka chyběla.
    • Podle stavu krabice (přelepovaná), už toho digestoř nacestovala více, takže pochybuju, že se jednalo o nové zboží.
    • Plech digestoře byl prohnutý, pravděpodobně došlo během jedné z cest k naražení.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    tuto situaci jste řešil s naším reklamačním oddělením, kdy jste nám hlásil nejdříve chybějící součástku(zpětnou klapu), která Vám měla v balení chybět a žádal jste po nás proplacení nákladů, když si ji sám koupíte. Na to jsme Vám reagovali, že tato součástka v balení ani být neměla, jelikož se jako náhradní díl dokupuje zvlášť u některých modelů, což Vám potvrdil i výrobce a je to uvedeno i v návodu samotné digestoře. Co se týče poškození zboží, které bylo poškozeno v přepravě, vzhledem k tomu, že jste na zboží spěchal kvůli montáži do kuchyně, jsme Vám navrhli vrácení ve 14 denní lhůtě( na které máte nárok nezávisle na této skutečnosti) s tím, že Vám budou vráceny peníze, či vyměněn spotřebič za nový. Bohužel i přesto jste si namontoval tento poškozený odsavač do kuchyňské linky a teď místo řešení reklamace jste raději svůj čas věnoval sepsáním recenze a místo nového budete mít v lince spotřebič poškozený a obviňujete z toho nás.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost zaslání
    • Velmi nevhodné jednání p.***editováno*** která si dělá sama unáhlené závěry a už dopředu se chce vzdát odpovědnosti za případnou reklamaci. Balík mi přišel domů v době dovolené a přebíral ho tedy soused, kterého jsem o to musela požádala. Já jsem paní napsala, že zboží vyzkouším, až bude instalováno po ukončení stavebních úprav ve školce a ona mi hned napsal e-mail - že na pozdější reklamaci nebude brát zřetel, když se zboží nachází na stavbě. Nechápu z čeho si odvodila, že se balíček s mikrovlnkou nachází na stavbě ? Zboží po návratu domů vybalím a zkontroluji, předpokládám, že bylo z vaší straně adekvátně zabaleno, aby se zabránilo případnému poškození při přepravě a pokud nebude přístroj fungovat, tak budu mít právo na reklamaci kdykoliv po dobu 24 měsíců od obdržení zboží.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den vážená zákaznice,

    velmi nás mrzí Vaše rozhořčení, leč došlo k nedorozumění z Vaší strany. Naše kolegyně Vás pouze upozornila na porušení obchodních podmínek, které jste četla a se kterými jste souhlasila v okamžiku vytvoření objednávky. V podmínkách je důrazně uvedeno, že zákazník je povinen spotřebič neprodleně po převzetí zkontrolovat a případná poškození nahlásit. Sama jste sdělila, že ani po týdnu spotřebič nemáte rozbalený a zkontrolovaný a nyní se dozvídáme, že ho dokonce přebíral soused, který ho mohl a nemusel řádně zkontrolovat a tedy výrobek může mít skryté poškození pod obalem, které se musí hlásit do 24 hodin od převzetí spotřebiče na přepravní službu, aby se mohlo zahájit reklamační řízení a Vy jste měla doma nový spotřebič a ne poškozený. Bohužel nikdo spotřebič nezkontroloval ani nerozbalil a tedy případná poškození budou později neprokazatelná jak z naší, tak z Vaší strany. Vám se to možná zdá jako nevhodné, leč my se také musíme řídit pravidly a věřte, že vše děláme v zájmu zákazníka, tak aby, když si objednáte spotřebič, jste ho obdržela v pořádku a funkční. Na spotřebič běží od nákupu záruka, takže samozřejmě právo na reklamaci máte, to Vám nikdo neupřel, jen již bohužel nemáte právo na odstoupení do 14 dnů od nákupu v případě nespokojenosti s produktem, když je spotřebič někde stále uložený. Věříme, že s výrobkem budete spokojená a na náš obchod v případě dalšího nákupu nezanevřete.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,
    DNO elektro

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zcela tristní komunikace s obchodem. Lednice mi přišla tuknuta, cože mohlo být vinou dopravce. Přijal jsem s výhradou. Za toto mi obchod přislíbil kompenzaci, která mi ale po 14 dnech stále nepřišla.
    • Dalším problémem je to, že ta malá lednice špína každých 20-25 minut, což podle jejich vyjádření není v pořádku. Lednici jsem jim nicméně nedokázal vrátit, protože argumentují, že zákonných 14 dnů se na toto nevztahuje právě kvůli zmíněným závadam.
    • Objednali mi tedy servis, který mě měl kontaktovat do 3 dnů. Samozřejmě ani to se nestalo. Mezitím, místo abych lednici odevzdal a koupil si jinou, mi žere neskutečně elektřiny (věčným spínáním), protože pokud nechci všechny potraviny vyhodit, nemám na výběr. Díky!

    Tomuto obchodu se obloukem vyhněte. Pokud bude vše v pořádku, pak možná nic nepocitite, ale v případě zádrhele, tam, kde se láme chleba, je to opravdu problematický partner.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den vážený zákazníku,
    velmi nás mrzí Vaše neoprávněné negativní hodnocení našeho obchodu a poskytovaných služeb. Nikdy se nestavíme k řešení jakéhokoliv problému zády, naopak se snažíme o rychlé vyřízení ve prospěch zákazníka. Zásadní problém nastal v převzetí již dodávaného zboží s viditelně poškozeným obalem, který ve Vašem případu bohužel nesplnil ochrannou funkci. Poté jste zjistil i samotné byť velmi nepatrné kosmetické poškození dvířek (promáčklina velikosti mince). Kdyby jste výrobek odmítl na místě, dostal byste lednici novou okamžitě, bohužel s převzetím poškozeného výrobku tento nárok na okamžitou výměnu zaniká a řeší se reklamace s přepravní službou. Na přepravní službu jsme toto poškození nahlásili okamžitě a nabídli jsme Vám finanční kompenzaci, se kterou jste souhlasil, poněvadž se jedná o drobnou kosmetickou vadu. Peníze Vám odeslány nebyly, jelikož reklamační řízení stále probíhá a snažíme se nyní pro Vás získat co nejvyšší finanční kompenzaci, kterou by bylo možné za toto poškození získat. Lednice je zcela funkční, uvádíte však, že kompresor spíná často, což může být ovlivněno i vnějšími faktory i samotnou vadou spotřebiče, proto jsme doporučili kontaktovat servis, který reaguje rychleji na zákaznické reklamace, než na ty, které sjednáváme zákazníkům jako firma my. Uvedl jste nám, že nemáte čas uskutečnit jeden hovor na autorizovaný servis. Pravděpodobně sepsání recenze je časově méně náročné. V každém případě jsme za Vás servis kontaktovali s příslibem, že se Vám ozve technik. Reakční doba servisů se různí. Nemůžeme příliš ovlivnit případnou "nezodpovědnost" jednotlichvých techniků méně renomovaných značek . Z naši strany proběhly 3 urgence servisu nejmenované zakoupené značky. Je také velmi pravděpodobné, že může technik shledat výrobní vadu a vystavit garanční list, na základě kterého bychom měnili ihned výrobek za nový kus případně dle dohody vraceli kupní cenu a jednání o výši kompenzace za vadu na dvířkách, kterou jste požadoval, by tak bylo zcela irelevantní. Prosím tedy o trpělivost, děláme vše, co je v našich silách, aby reklamace byla vyřešena co nejdříve a pro Vás co nejlepším způsobem, avšak některé věci ovlivnit nedokážeme.

    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Spatna domluva s dopravni firmou.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí Vaše hodnocení, jsme si vědomi pozdní expedice Vaší objednávky, o čemž Vás ale kolega okamžitě telefonicky informoval, že se dodávka kvůli dodavateli zpozdí a co se týče dopravní společnosti, tak ta není naše, je to externí firma a s tou my nemáme nic společného a velmi nás mrzí, že kvůli nim jste dala špatné hodnocení nám. Hodnocení se týká pouze našeho obchodu a ne přepravních společností a ohledně Vaší objednávky jsme udělali vše, co bylo v našich silách, bohužel některé věci ovlivnit nelze. Přesto přejeme hezký den a spoustu spokojených nákupu.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo poškozené, obchod se k reklamaci postavil zadkem. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den,

    velice nás mrzí tato situace, leč musíme nesouhlasit s Vaším vyjádřením. Pro zboží jste si osobně přijel na depo, kde jste si ho zkontroloval s tím, že je vše v pořádku, zboží jste si převzal, naložil do auta a odvezl domů. Až po příjezdu domu, jste nám nahlásil, že je zboží poškozeno. Bohužel ani my, ani přepravní služba již v tuto chvíli nejsme schopni dokázat, kdy a za jakých podmínek k poškození došlo a tedy jsme reklamaci zamítli, respektive přepravní služba. Jistě pochopíte, že ve chvíli kdy řeknete, že zboží je v pořádku a podepíšete převzetí, jste za zboží a jeho manipulaci zodpovědný Vy a že jste si ho řádně nezkontroloval a nepodepsal převzetí s výhradou o poškození, za to bohužel nemůžeme. Velmi nás to mrzí, ale reklamační podmínky jsou stejné pro všechny zákazníky a souhlasil jste s nimi ve chvíli vytvoření objednávky.

    S pozdravem,
    DNO elektro

  • Zboží garantované skladem, skladem nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popis parametrů výrobku není totožný s výrobkem. V telefonickém dotazování pořád výmluvy a argumenty typu EU parametry a směrnice. Žádná omluva, nebo přiznání chyby. Doporučuji výrobek, který u této společnosti chcete koupit zkontrolovat i jinde.

    Reakce obchodu DNO elektro

    Dobrý den vážený zákazníku.
    Nařízení Evropské unie, jejíž jsme součástí je směrodatné a letos proběhlo mimo jiné změnou značení energetických štítků ! Nařízení EU a zákony nejsou výmluvy. Bohužel je mnohdy problém chtít pochopit změnu. Důležité jsou údaje o spotřebě energie, které jsou například u několik let vyráběného výrobku stále stejné, avšak kategorie výrobků například A+, A++, A+++ atd. již není aktuální, abecedně se posunulo značení na kategorie A-G, což v praxi kromě lepší orientace zákazníka neznamená vůbec nic. Neprodávají se tedy stejné výrobky s násobně horší spotřebou jak by si mohl leckdo myslet.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobré ceny
    • rychlost odeslání
    • Přepravní společnost DPD

    Rovnou říkám předem, že vím, že je toto hodnocení nefér k obchodu, ale třeba pomůže k tomu, aby se někdo chytil za hlavu a začal řešit situaci ohledně dopravy - jediná možnost dopravy (kromě osobního odběru) je DPD, za tu jsem sice kvůli vyšší ceně objednávky nezaplatil, ovšem z pondělního odeslání a plánovaného doručení v úterý nyní po sérii telefonátů na DPD linku vím, že ani zítra moje zásilka nebude doručena a nakonec si ji budu vyzvedávat osobně někde na depu za Prahou.
    Jak říkám, vím, že to není přímo recenze obchodu, ovšem s DPD řeším vážné problémy poněkolikáté, od znamých vím, že to mají podobně a jednoduše pokud bude v nabídce obchodu DNO k dispozici pouze DPD, tak už u nich nikdy více nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po čtyřech dnech čekání, nám dali vědět,že zboží již nemají skladem.