• I přes informaci "skladem, dodání do 2 dnů" mi zboží nebylo dodáno. Po 3 dnech zrušení objednávky ze strany obchodu. Přes to všechno stále u relevantních produktů svítilo "skladem, dodání do 2 dnů".
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pozor na to,že zboží uváděné jako skladem,vlastně skladem není,je to podvod na zákazníky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • obdržel jsem jiné zboží než objednané
    • zaslané zboží bylo vyrobeno před 11 lety v roce 2003 (tento model se už asi 10 let nevyrábí)
    • po vrácení zboží a žádosti zaslání správného modelu provozovatel pouze arogantně připomněl délku reklamační lhůty. Potom následovala omluva a příslib že budu informován o dalším jednání s dodavatelem. Uplynulo 11 dní a dál nekomunikuje

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchodník zrušil objednávku po týdnu, až jsem se ptal, v jakém je má objednávka stavu. Odhaduji,že zboží nebylo dostupné, i když informace v e-shopu byla "skladem". Vůbec se nelze spolehnout.
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nízké ceny
    • neakceptovatelné dodací lhůty. zboží, které je skladem je připraveno k expedici po urgenci až po týdnu.

    Dobrý den,
    U položek, které máte skladem, je na vašem e-shopu uvedeno dodání do 2 pracovních dnů při objednání do 15.hod.
    Objednávku jsem udělal později po 15.hodině, proto jsem očekával doručení do uterý 11.2. na uloženku.

    Co se týče vámi zmiňovaných termínů, dovolím si toto rozporovat a tvrdit, že záměrně nesdělujete pravdu.

    1. Objednání 6.2 pozdě večer - souhlasím
    2. Zpracování objednávky 7.2. - souhlasím
    3. Doručení z centrálního skladu 10.2.- chce tvrdit, že mát více skladů?? Proč tedy neexpedujete rovnou z jakéhokoliv skladu. Sice si myslím, že už tady si vymýšlíte (je evidentní, že nemáte vlastní sklady, ale pouze přeprodáváte), ale budu se tvářit, že vám věřím.
    4. kontrola a zabalení 10.2. - budiž, Tento den jste mě informovali mailem, že "objednávka se vyřizuje a bude u mne během 2 dnů"
    5. Podle váše sdělení v tomto mailu bylo expedováno 11.2. - Tady lžete. Dne 12.2. jste mi zaslali mail s omlouvu, že došlo ke zpoždění a objednávka se stále vyřizuje,, zároveň šla informace, že bude doručeno do konce týdne. Tento mail jsem dostal v 13:47
    6. 12.2. v15:36 jsem obdržel informaci, že zboží bylo expedováno. Mám zásadní důvody se domnívat, že bez mého připomenutí by zásilka byla expedována ještě později, ale to už jsem v rovině dohadu.
    7. 13.2. v 11:25 jsem dostal informaci o uložení zásilky. Tedy přeprava včetně logistického zpracování trvala pouhou jednu noc, nevidím v tom žádnou složitější přepravní situaci.

    Reakce obchodu DIGIspot

    Vážený pane Hrbku,

    Je nám líto že k nám zastáváte takto negativní postoj ikdyž jsme se vám snažily vyjít vstříc,a vy jste nakonec ani expedováné zboží nepřevzal.

    Nicméně abych přešel k věci.
    Vaše zboží bylo objednáno 6.2. v pozdních večerních hodinách a tudíž byla zpracována až 7.2. načež následoval výkend.

    Z centrálního skladu k nám zboží dorazilo 10.2. kdy bylo řádně překontrolováno,zabaleno a expedováno 11.2. .

    Jelikož jste si přál doručit zboží na odběrné místo Uloženka.cz , chcete-li HeurekaPOINT je nutné počítat s prodlevou dodání na vámi požadované místo skrze složitější přepravní situaci.

    I tak ale zboží bylo dle našich dat zboží připraveno nejpozději 13.2. k odběru.

    Přijměte prosím naší omluvu.

    S pozdravem majitel E-shopu DIGIspot.cz Jiří Sedláček

    • žádné
    • nedodal žboží

    špatné

    Reakce obchodu DIGIspot

    Vážený pane Cozl,

    Můžete nás prosím kontaktovat ohledně objednávky kterou jste u nás uskutečnil a tvrdíte že nebyla doručena?

    V našem systému je vedena jako odebraná.

    Můžete využít telefonní linky 733172268,
    popřípadě email : [email protected]

    Předem děkuji za odpoveď.

    S pozdravem Jiří Sedláček,majitel E-shopu DIGIspot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na stránkách jsou uvedeny nepravdivé informace; objedával jsem zboží, které bylo uvedeno jako "skladem", které ale skladem nebylo a obchod ho musel teprve objednávat od dodavatele, který mu sdělil, že mezitím se cena zvýšila.

    Pro obchod jsem se rozhodl ze dvou důvodů: zboží, které jsem chtěl, měli za nejnižsí cenu a skladem. Jak se však ukázalo, ani jedno z toho nebyla pravda. Proto už zde podruhé nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu DIGIspot

    Dobrý den Vážený Zákazníku.

    Omlouváme se za komplikace které nastaly při vaší objednávce,ovšem tvrzení že uvadíme nepravdivé informace je více než silné.

    1) zboží které je uvedeno jako skladem,skladem doopravdy je.
    At už u nás nebo u našich smluvních partnerů.

    2) Bohužel jste si objednal zboží které bylo v akční nabídce a vy jste si objednával v termínu kdy zkončila a systém překlápěl ceny.
    O této skutečnosti jste byl neprodleně informován.

    Shrnutí závěrem zní.

    Skladem znamená skladem a to jestli přímo u nás nebo u našich partnerů nijak nebrání včasným dodávkám zboží.

    Za komplikace se omlouváme a vaše rozhodnutí u nás nenakupovat respektujeme.

    S pozdravem Jiří Sedláček.

    Majitel Eshopu DIGIspot.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zásláno jiné zboži oproti původní objednávce,peníze dosud nevráceny.
    • Po týdnu přišlo zboží dle objednávky,ktere jsem musel opět zaplatit.

    Když si obchod udělá pořádek v přípravě objednávek, aby poslali to co si kupující objedná, tak to možná půjde,ale nevím,nevím!!!!!

    Reakce obchodu DIGIspot

    Vážený Pane Smerdel. Jsme hluboce zarmouceni z vaší recenze i když jsme se v nastalé situaci snažili vám vyjít vstříc a bleskově reagovat.

    Je nutno uvést věc na pravou míru.

    Dne 14.10. jste si u nás objednal vámi vybrané zboží,které jsme vám obratem zaslali.

    Bohužel v této situaci nastala chyba ve skladu kdy skladník omylem přehodil nálepku pro PPL na balíku a vám bylo zasláno zboží které jste si neobjednal.

    Tuto situaci ačkoliv byla velice nepříjemná jsme se snažili urgentně vyřešit k vaší spokojenosti kdy jsme objednali svoz PPL a následně vám expedovaly balíček pro vás který byl chybně označen dobírkou.

    Peníze které jste platil za první zásilku jsme vám tedy odeslali zpět dne 24.10. ale musíte vzít prosím v potaz že bankovní převod trvá až dva pracovní dny.

    Je nám líto že došlo k těmto komplikacím a věřte prosím že na naší straně jsme přijali opatření které by v budoucnosti mělo těmto případům snad zcela zamezit,ale je třeba brát v potaz že i na straně našeho eshopu pracují "jen" lidé a bohužel se může stát že náš pracovník pochybí.

    Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za vzniklé komplikace.

    Závěrem nezbývá než popřát aby výrobek od nás alespoň splnil vaše očekávání a byl jste s ním spokojen.

    Za vaši trpělivost Vám děkujeme.

    Jiří Sedláček.
    Majitel E-shopu DIGIspot.cz