Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Rychlé dodání
    • Vrácení zboží

    5x zaslán výrobek na reklamaci k výrobci. Při odstoupení od smlouvy a požadování vrácení peněz zpět nastal problém s majitelem, který firmu prodal a současná dává od reklamace ruce pryč. ( v jednání již od 6/2015). Nemám ani výrobek a ani peníze.

  • 100 %

    • Tímto bych se chtěl omluvit za předešlou zpravu. Chci dodat zekkaždý dělá chybi a já jsem nebyl včera výjimkou, no ještě jsem malí kluk (je mi 14let). Tímto se ještě jednou omlaovam za predeslí komentář. A ještě chci dodat ze touto zprávou MAŽU predeslí komentář!!!!! :-[ :-[

    Omlouvám se

  • 20 %

    • Ve čtvrtek jsem přímo na uvedenou adresu odvezl notebook na opravu. Ten dům který je na adrese uvedene na officialni stránce vypadal s prominutím jako u "socialek,, . V pátek jsme tam volali jak to vypadá a pan nám řekl že se na to večer podívá.V sobotu jsme mu volali jak to vypadá a on nám řekl se na tom pracuje a ozve se nám zítra. Dneska je neděle, vůbec se nám neozval a když jsme mu volali tak nezvedal telefon. Tak uvidíme jak to bude v pondělí! :'( :-(

    Jsem smutnej protože už asi nikdy neuvidím svůj notebook, který stál 11000kč a dnes stojí (novej) 6000kč ,ale ještě tam je několik dost drahejch her a hodně osobních dat, hesel, osobní data znamejch...

    • I přes informaci "skladem, dodání do 2 dnů" mi zboží nebylo dodáno. Po 3 dnech zrušení objednávky ze strany obchodu. Přes to všechno stále u relevantních produktů svítilo "skladem, dodání do 2 dnů".
  • 10 %

    • lehce přijít o peníze
    • před rokem jsem reklamoval tablet a do dnes nemám tablet ani peníze , pozor na pana Sedláčka je to podvodník velkého kalibru

    vřele nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pozor na to,že zboží uváděné jako skladem,vlastně skladem není,je to podvod na zákazníky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • obdržel jsem jiné zboží než objednané
    • zaslané zboží bylo vyrobeno před 11 lety v roce 2003 (tento model se už asi 10 let nevyrábí)
    • po vrácení zboží a žádosti zaslání správného modelu provozovatel pouze arogantně připomněl délku reklamační lhůty. Potom následovala omluva a příslib že budu informován o dalším jednání s dodavatelem. Uplynulo 11 dní a dál nekomunikuje

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchodník zrušil objednávku po týdnu, až jsem se ptal, v jakém je má objednávka stavu. Odhaduji,že zboží nebylo dostupné, i když informace v e-shopu byla "skladem". Vůbec se nelze spolehnout.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • RYCHLOST, PŘEHLEDNOST, CENY, JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM.
    • Žádné negativní pocity

    Velká spokojenost - určitě se budu vracet

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Přehledné stránky, bezproblémový nákup
    • Absence potvrzení přijaté platby e-mailem

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • cena, rychlost, kvalita

    Jednání s obchodem bylo rychlé, chtěl jsem zboží vyzvednout ještě v pátek na Heureka pointu, volali mi aby mi řekli, že se to stihne, ale bohužel jen na druhé pobočce, takže jsem měl vše v dobu jak jsem chtěl. Prostě super podpora.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Kvalitní tovar
    • Nízke ceny
    • Menší ponuka

    Kdo hledá kvalitní tovar za příznive ceny, tak váhat nemusí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nízké ceny
    • neakceptovatelné dodací lhůty. zboží, které je skladem je připraveno k expedici po urgenci až po týdnu.

    Dobrý den,
    U položek, které máte skladem, je na vašem e-shopu uvedeno dodání do 2 pracovních dnů při objednání do 15.hod.
    Objednávku jsem udělal později po 15.hodině, proto jsem očekával doručení do uterý 11.2. na uloženku.

    Co se týče vámi zmiňovaných termínů, dovolím si toto rozporovat a tvrdit, že záměrně nesdělujete pravdu.

    1. Objednání 6.2 pozdě večer - souhlasím
    2. Zpracování objednávky 7.2. - souhlasím
    3. Doručení z centrálního skladu 10.2.- chce tvrdit, že mát více skladů?? Proč tedy neexpedujete rovnou z jakéhokoliv skladu. Sice si myslím, že už tady si vymýšlíte (je evidentní, že nemáte vlastní sklady, ale pouze přeprodáváte), ale budu se tvářit, že vám věřím.
    4. kontrola a zabalení 10.2. - budiž, Tento den jste mě informovali mailem, že "objednávka se vyřizuje a bude u mne během 2 dnů"
    5. Podle váše sdělení v tomto mailu bylo expedováno 11.2. - Tady lžete. Dne 12.2. jste mi zaslali mail s omlouvu, že došlo ke zpoždění a objednávka se stále vyřizuje,, zároveň šla informace, že bude doručeno do konce týdne. Tento mail jsem dostal v 13:47
    6. 12.2. v15:36 jsem obdržel informaci, že zboží bylo expedováno. Mám zásadní důvody se domnívat, že bez mého připomenutí by zásilka byla expedována ještě později, ale to už jsem v rovině dohadu.
    7. 13.2. v 11:25 jsem dostal informaci o uložení zásilky. Tedy přeprava včetně logistického zpracování trvala pouhou jednu noc, nevidím v tom žádnou složitější přepravní situaci.

    Reakce obchodu DIGIspot

    Vážený pane Hrbku,

    Je nám líto že k nám zastáváte takto negativní postoj ikdyž jsme se vám snažily vyjít vstříc,a vy jste nakonec ani expedováné zboží nepřevzal.

    Nicméně abych přešel k věci.
    Vaše zboží bylo objednáno 6.2. v pozdních večerních hodinách a tudíž byla zpracována až 7.2. načež následoval výkend.

    Z centrálního skladu k nám zboží dorazilo 10.2. kdy bylo řádně překontrolováno,zabaleno a expedováno 11.2. .

    Jelikož jste si přál doručit zboží na odběrné místo Uloženka.cz , chcete-li HeurekaPOINT je nutné počítat s prodlevou dodání na vámi požadované místo skrze složitější přepravní situaci.

    I tak ale zboží bylo dle našich dat zboží připraveno nejpozději 13.2. k odběru.

    Přijměte prosím naší omluvu.

    S pozdravem majitel E-shopu DIGIspot.cz Jiří Sedláček

    • žádné
    • nedodal žboží

    špatné

    Reakce obchodu DIGIspot

    Vážený pane Cozl,

    Můžete nás prosím kontaktovat ohledně objednávky kterou jste u nás uskutečnil a tvrdíte že nebyla doručena?

    V našem systému je vedena jako odebraná.

    Můžete využít telefonní linky 733172268,
    popřípadě email : [email protected]

    Předem děkuji za odpoveď.

    S pozdravem Jiří Sedláček,majitel E-shopu DIGIspot.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nízká cena
    • přehledné stránky

    Bezproblémový nákup.

    Reakce obchodu DIGIspot

    Děkujeme vám za vaše hodnocení,velice si ho vážíme.

    S pozdravem tým DIGIspot.cz

  • Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • -
    • -

    Dobrý

    Reakce obchodu DIGIspot

    Děkujeme vám za vaše hodnocení,velice si ho vážíme.

    S pozdravem tým DIGIspot.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ještě jsem slabiny nenašel.

    Solidní jednání. Aktivní přístup, sám mě obchod telefonicky pomohl upřesnit objednávku.

    Reakce obchodu DIGIspot

    Děkujeme vám za vaše hodnocení,velice si ho vážíme.

    S pozdravem tým DIGIspot.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost, velký výběr sortimentu
    • o žadných nevím

    tento obchod doporučuji

    Reakce obchodu DIGIspot

    Děkujeme vám za vaše hodnocení,velice si ho vážíme.

    S pozdravem tým DIGIspot.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.