Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zbozi bylo vyprodano, dodani nahrady se vleklo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvádí, že mají zboží SKLADEM, ale ve skutečnosti ne. Oproti objednávce se snaží udat něco jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží špatné kvality
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • obchoduje zřejmě s nekvalitním zbožím
    • popruh na batohu se rozjel prostě špatně ušitý

    Byl to dárek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží hezké, ale slibovaný dárek navíc nedorazil. Syna to mrzelo, i když šlo o drobnost. Když jsem jim to psala, odpověď zněla, nj, to se stává, za to můžou ve skladu. Žádná omluva, ani zmínka, že by to poslali dodatečně! To se jim už prý finančně nevyplatí?! Oni něco popletou a my jako zákazníci na tom máme tratit?! Za jejich sliby-chyby?!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na objednávku z internetu jsem čekala 14 dnů...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nebyl schopen mi do týdne dodat zboží, které mělo být dostupné do 2 dnů. Přestože jsem na potřebu dodání do týdne upozornila a dostala příslib e-mailem. Další komunikace k náhradnímu zboží nebyla možná, nedalo se nikomu dovolat, v komunikaci nebylo uvedeno ani jméno osoby, která mě o dodání ubezpečovala. Obchod jsem zvolila kvůli jeho blízkosti mému bydlišti, nakonec jsem zboží dostala obratem z obchodu vzdáleného 80 km. Dnes mi jako výsměch přišel dotaz na spokojenost s výrobkem.... Sem už nejdu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží skladem nebylo skladem. Po týdnu jsem si musel zavolat sám jak to vypadá s mojí zaplacenou objednávkou. Obrázek si udělejte sami.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhy tyžden a zboži nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Když si něco objednáte z jejich e-shopu, vyřídí objednávku opravdu rychle. V tom je musím pochválit. Jen si to pak pečlivě zkontrolujte.
    • nepříjemný personál

    Objednala jsem si více kusů zboží na jejich e-shopu. Objednávka byla nachystána velice rychle k vyzvednutí. Mimo jiné byla v objednávce i Albi tužka v balení společně s knihou angličtiny a k tomu další kniha Albi anglický slovník. Vyúčtovali si vše jak mělo být, ale nedali mi knihu s albi tužkou (takže pokud bych si toho nevšimla, přišla bych o 800kč), pouze knihu samotnou. Když jsem na to upozornila, byla paní velice nepříjemná, nechtěla mi to věřit a pořád mi tvrdila, že se pletu. Pořád jsem ji říkala, že se stačí podívat do objednávky. Tu si paní neuměla zobrazit. Dohadovaly jsme se pěkně dlouho, pak si paní zavolala kolegyni a po nějakém čase to rozšifrovaly, že mám vlastně pravdu, ta druhá paní odběha dozadu, přinesla konečně tu správnou knihu a bez jediné omluvy to tam mrskla. Pak jsem dalších 10 minut čekala, než prodavačka dobojuje s PC a konečně jsem mohla odejít. Při odchodu jsem se podívala na dveře na otevírací dobu, protože jsem čekala ještě balíček z Geis,který má u nich výdejnu. Balíček byl k odebrání v pátek. Na dveřích napsáno, otevírací doba-pátek do 16:30. V práci jsem si zařídila dřívější odchod, do obchodu jsem dorazila 16:05. Bylo zavřeno, ale prodavačky byly uvnitř. Když jsem na ně zaťukala, zmizely dozadu. Po čase vylezly a když mě viděly, že tam stále stojím, tvářily se jako furie a neotevřely mi. Musela jsem si přijít pro balíček až v pondělí. Když to všechno manžel viděl, radši si svoje balíčky nechal doručit na jiné výdejní místo, o 200m jinde, kde bylo vše zcela bez problémů.
    Chápu, že je před Vánocemi a všechny obchody mají honičku a chyba se může stát, ale stačí obyčejně říct: omlouváme se, stala se chyba....a vše je vyřešené......K otevírací době.....No comment

  • Nekvalitní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku nevyřídili, nekomunikovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem synovi set školní aktovka+ vybavené pozdro. Asi po třech dnech mi zavolala paní, že pouzdro s tím motivem není, jestli mi bude vadit pouzdro s jiným. řekla jsem jí, že ne. Za dva dny balík přišel, ale pouzdro bylo úplně jiné a bez vybavení. volala jsem tam, řekli, že se domluví a zavolají zpátky, už se neozvali, telefon nezvedají....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá čekací doba
    • o zboží se musí člověk sám zajímat, jinak obchod neiformuje o nedodání...
    • arogantní prodavačka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Klidně mi poslali rozbité dřevěné počitadlo , ano správně počítali , že kvůli 70,- Kč to nebudu vracet. Ale rozhodně nedoporučuji. Vše přišlo den před nástupem do školy.

  • Doba dodání delší než týden, nakonec se objednávka úplně ztratila zásluhou České pošty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi zboží z kazem, to se může stát, však komunikace s obchodem velice vázla.. Několikrát jsem musela urgovat vrácení peněz, nakonec skoro po 4 týdnech sláva mám peníze zpět.

    Reakce obchodu Detskyeshop.cz

    Vážená zákaznice,
    mrzí nás, že jste byla nespokojená s průběhem reklamace. V uvedeném čase probíhalo stěhování naší firmy do nových prostor a samozřejmě to komplikovalo běžný chod e-shopu. Za situaci se omlouváme, vše je již dořešeno.

    S pozdravem

    Detskyeshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V den doručení mi volala paní z obchodu,že zapomněla poslat moje objednané zboží a že mi přijde v jiný den. Po mém odmítnutí mi přišel email,že jsem objednávku zrušila já!! Přitom byla chyba na straně paní co vyřizuje objednavky.

    Reakce obchodu Detskyeshop.cz

    Vážená paní Sommerová,
    při zadávání objednávky jste měla požadavek na pozdější termín odeslání zásilky. Tuto službu nemáme bohužel automatizovanou, musíme ji osobně hlídat. Bohužel došlo k pochybení při kontrole a Vaše zásilka tak neodešla ve Vámi daném termínu. Za tuto situaci jsme se Vám již omluvili telefonicky a činíme tak i zde.
    E-mail, který Vám přišel, odesílá systém automaticky při stornu objednávky, jeho znění nemůžeme ovlivinit. Je to informace pro zákazníky o zrušení objednávky.

    S pozdravem

    Detskyeshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V nabídce je zboží, které již není na skladě.

    Reakce obchodu Detskyeshop.cz

    Vážená zákaznice,
    zboží na našich stránkách je aktualizované a set byste tam tedy nenašla. Došlo k technickému nedopatření ve spojení s webem Heuréka.cz, kde se zboží zobrazovalo špatně. Za situaci se pochopitelně omlouváme.

    S pozdravem

    Detskyeshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • jako jedni z mála nabízí určitý druh pastelek
    • zboží přišlo rychle
    • poslali mi jiné zboží, než jsem si objednal

    Reakce obchodu Detskyeshop.cz

    Vážený zákazníku,
    pokud došlo nedopatřením k záměně zboží (zaslání jiného typu pastelek), kontaktujte nás. Na naše náklady zboží vyměníme.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem

    Detskyeshop.cz