Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem školní batoh s příslušenstvím pro dceru. Dle informace na webových stránkách byl batoh včetně příslušenství skladem s dodací lhůtou do 2 dní. Objednávka byla předem zaplacena a obratem mi přišlo potvrzení o přijetí objednávky i platby. Po dobu následujícíh 10 dní mi nepřišla o zboží žádná zpráva. Až na základě mého telefonického dotazu jsem zjistila, že zboží skladem není ( a to i přesto, že na webových stránkách je nadále uvedena klamná informace, že skladem je) a byla jsem ujištěna, že bude naskladněno následující den. Tomu se tak ale nestalo, prý jsem se s paní špatně pochopila a zboží má být naskladněno až 2 dny po našem hovoru. Poté mi přišla zpráva, že zboží bude expedováno za 4 dny po našem hovoru. Tak doufám, že zboží skutečně přijde a bude v bezvadném stavu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza, hrůza, hrůza ..... naprosto amatérský obchod s hrůzostrašnou obsluhou. Už nikdy více ....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zprvu se jevil jako každý jiný e-shop
    • Zprvu se jevil jako každý jiný e-shop
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejistý termín nespolehlivy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uplynul týden, nulová komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    První nákup byl super do 3 dnů doma. Druhý od 3.4. mi ještě nedorazil a na můj tel. dotaz proč, mi bylo odpovězeno, že jeden druh obj. nebyl na skladě, ale že na to bylo upozorněno v katalogu, což není vůbec pravda.Ale prý už je vše OK a balíček bude dnes t.j. 11.4. vyexpedován. Je pondělí odpol a zatím se nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Penal mel jinou barvu nez se uvadelo na netu,bohuzel zklamamni

  • Nemohu hodnotit zboží, které stále ještě nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o žádné
    • neochota, nepříjemnost, zmatečnost, pomalost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud nemám zboží ani informaci o tom, že by již bylo odesláno. Zvažuji odstoupení od smlouvy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízel to co jsem pro vnučku hledala
    • Bohužel i když v nabídce uváděli dostatek zboží na skladě to neměli takže by to nestihli doručit tak jsem objednávku zrušila. Oceňuji komunikaci obchodu,že na to ihned upozornili,každopádně mě mrzelo,že jsem nemohla udělat radost. Měla jsem to jako dárek k narozeninám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí se zboží, které není skladem ani v jiných obchodech "Drak létající Krtek plast 68 x 73cm asst v sáčku". Vrátí peníze nebo náhradní zboží.

  • Nic nepřišlo,ani se nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možna funguje dobře
    • Zboží jsem koupil přes Heureku, týden se nic nedělo, požádal jsem o prověření Heureku, slíbili, že prověří a kontaktují, místo toho mi přišla za dva dny SMS, abych znovu zaplatil ! Znovu jsem se obratil na Heureku, bez omluvy a vysvětlení, mi bylo sděleno, že zboží je připraveno k expedeci. PPL doručila za 26hodin. Nekupujte zboží přes Heureku, kupte si jej u prodejce, myslím, že by to vyšlo levněji a hlavně rychleji! Nedoporučuji Heureku!!!

    Heureku nebrat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • delší doba dodání a zřejmě není kontrolováno zboží odesílané zákazníkovi

    Nakupoval jsem poprvé, jedna ze dvou věcí-osuška od f. Matějovský (Krtek v balóně) má kazy, vracet nebudu, protože by se mi to nevyplatilo, navíc je určena pro malé dítě, které z toho ještě "nemá rozum". Obchod by měl kontrolovat, co odesílá zákazníkovi, bylo to viditelné, aniž by se muselo zboží rozbalit. Pro mne osobně první a poslední nákup.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Botičky protetika 1923 (T1168032) mají kluzkou podrážku. Kloužou na lině, moje dcera je nemůže mít na taneční kroužek, kde v nich údajně trpěla. Není možné je mít ani doma, na jakékoliv podlaze, povrchu. Nechápu, jak je toto možné u ortopedických bot PRO DITĚ! Jsem velmi zklamaná, cena byla vysoká a ve skutečnosti jsou nepoužitelné. Nemohu je ani reklamovat, protože jsem je měla jako dárek a 14 dní nároku na vrácení jsem propásla.

    Reakce obchodu Detskyeshop.cz

    Dobrý den,
    bohužel Vaše reklamace nebyla uznaná výrobcem, toto rozhodnutí nemůžeme nijak ovlivnit. Přímo v popisu u výrobce je napsané, že boty jsou vhodné jako přezůvky do školy nebo na doma, pantofle nejsou vhodné na sport.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání zboží. Týden je trochu moc.
  • zboží v nabídce ,nebylo skladem ,bohužel nás o tom nikdo neinformoval .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Po urgenci něco slíbí a pak nedodrží

    19.6. jsem provedla větší objednávku, kterou jsem ihned uhradila kartou. Přišlo potvrzení o přijetí objednávky a potvrzení o zaplacení. Nic se nedělo, tedy 25.6. jsem do obchodu telefonovala, kde mi bylo sděleno, že jednu položku za 30kc nemají. Ač v e-shopu zboží bylo skladem a neobdržela jsem ani žádnou informaci. Domluvily jsme se s paní, že mi do objednávky dá něco jiného ve stejné hodnotě a týž den posílá ke mně. Dnes je 30.6. a mě přišel e-mail, že teprve předali dnes přepravci. Takže synku, mám pro tebe krásný dárek za vysvědčení

    Reakce obchodu Detskyeshop.cz

    Dobrý den, paní Alex, moc se omlouváme za vniklou situaci, přecházeli jsme na novou technickou koncepci řešení eshopu a proto došlo ke zdržení s odbavením Vaší objednávky. I tak doufáme, že synovi udělalo nové školní vybavení radost. Jako omluvu, prosím, přijměte dárkový poukaz se slevou. Podrobnosti Vám pošleme mailem. Děkujeme za pochopení a přejeme hezké léto!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rozpor informace o dostupnosti a terminu dodani mezi informaci na webu a naslednou mejlovou komunikaci.

    Nejvice mi vadilo vzajemne si odporujici tvrzeni v mejlove komunikaci.