Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Skvěle funguje zákaznická linka, paní na lince i o svátcích vše zachránila.
    • Objednáte si boty, které mají na obchodě skladem a protože se tomu zřejmě nikdo nevěnoval, tak boty prodali. A pozor, den předtím Vás donutí zaplatit (skoro 5tis).

    Za mě zákaznický servis obchodu katastrofa. Paní na lince super, děkuji za její snahu a vstřícnost.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem zaplatila, ale zatím nedorazilo a nebyl mi sdělen důvod

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Složité vrácení/ jen do kameného obchodu/. Jinak na vlastní náklady na poštu

    Složité vrácení/ jen do kameného obchodu/. Jinak na vlastní náklady na poštu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručeni
    • Špatná kvalita bot,budu reklamovat.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Chyby na eschopu, nabízejí zboží, které nakonec nemají, peníze sice po týdnu vrátí, ale žádná kompenzace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel musím napsat negativní zkušenost, boty za 3000, kč, jedna bota od lepidla druhá ve špičce špatně slepená kde se tvoří varhánky, nechápu jak někdo může takové boty posílat zákazníkovi, budu vracet
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Tak nějak neumí dělat ani eshop ani kamenné prodejny. V obou vládne zmatek. Přišlo mi to, jako by se banda přátel dohodla u pivka, že si spíchnou eshop a uvidí co se stane.

    Objednávka zaplacena a druhý den zrušena obchodem. Mají v tom pěkný bordel říkal jsem si, ale jeste jim dam šanci. Vybral jsem si jiné a vyrazil pro ně na prodejnu, chyba. Při osobní návštěvě mi sdělili, že už je asi nemají, ale že mi příjemná prodejkyne vyjde vstříc a ověří dostupnost na jinych kamenych prodejnách, řekl jsem si super, tak konečně se svých střevíců dočkám. Byl jsem tedy prodejkyni nasměrován do jejich dalšího obchodu, kde údajně měli mít zboží skladem, tak jsme tam vyrazili a ejhle. Po dlouhem patrani jsme na informacích zjistili, že zmiňovaný obchod už je nějaký čas uzavřený. Což jí její systém jaksi zapomněl říct. Takže za mě zkušenost s touto značkou je jedno velké zklamání. Už nikdy víc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hrozná zákaznická podpora, prodavači nemají tušení jak funguje jejich vlastní e-shop.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • za vrácené zboží 1.6.2023 jse doposud neobdržel peníze zpět!
  • Zboží vůbec nepřišlo, peníze vráceny, důvod mi nikdo nevysvětlil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobry den, boty jsem objednavala a platila minulou sobotu. Do ted je nemam. Boty jsem kupovala za plnou cenu cca 2290,-(presne si nepamatuji) a v pondeli byla cena o necele 500,-levnejsi...muj dotaz, jestli by bylo mozne castku vrátit a nebo aspon voucher na dalsi nakup, mi bylo zdeleno, ze nelze. Nechapu, kdyz kupuji pres eschop, mohu boty vratit do 14 dnu, bez udani duvodu a samo jsem si je mohla koupit levnejsi. Bylo mi napsano, ze na to mam narok, ale ze penize, tedy rozdilou částku mi nemohou poslat. Tak doufam, ze boty dorazi co nejdrive.
    S pozdravem Marie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jediná objednávka a stačilo. Koupila jsem si NOVÉ boty a přišly mi boty, které mi dorazily ve stavu, kde bylo vidět, že v nich už někdo chodil. Špinavá podrážka, dokonce i tkaničky na jedné botě. Nevím, jestli si mysleli, že u celých bílých bot si toho nikdo nevšimne..
    Nechala jsem to být, protože jsem je zrovna akutně potřebovala, ale rozhodně to byla má poslední objednávka. Férový obchod to určitě není. DESTROY =

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotný

    Boty po 3 hodinách nošení praskly a po reklamaci na obchodě do 14 dni řekli ze boty nevymění ani nevrátí peníze , tak jak to normálně bývá ve všech obchodech. Boty byly jako dárek k narozeninám a teď musíme čekat jeden měsíc na to zda nám vůbec budou vráceny peníze. Poprvé v životě mám takovou zkušenost s nakoupení bot. Tím pádem do teď nemáme ani boty a peníze za vraceni!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si boty, doba dodání neodpovídala slibované, ale budiž měly to být boty zimní a není třeba spěchat... Boty dorazily, ALE špatná velikost ve správné krabici... Bylo mi tedy od zákaznické podpory porazeno, že mám boty zaslat zpět a zažádat na vratce o výměnu. Stalo se tak hned další pracovní den. V den kdy boty dorazily zpět, mi napsali ze zákaznické podpory, že boty bohužel již nemají a vrátí mi peníze. Boty ale dál na svých stránkách prodávají, jen již nejsou ve slevě, což jsem odpověděla a trvala si na výměně za správnou velikost. Najednou boty byly a prý to mysleli dobře, že by mi vrátili peníze a já bych si objednala znovu, bylo by to prý rychlejší. Fajn přístup a postup jak vydělat - vrátíme ti peníze za slevněné boty a ty si kup znovu za plnou cenu a třeba už přijdou ty správné. Za mne poslední nákup a budu doufat, že nedojde na reklamaci....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od 24.5. zaplaceno, objednáno zboží deklarované jako na skladě, ale dodnes do 31.5. není nic vyřízeno. Špatná zkušenost !!

    od 24.5. zboží zaplaceno, objednáno;
    deklarované jako zboží na skladě v prodejně,
    ale dodnes do 31.5. není nic vyřízeno.
    Špatná zkušenost !!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I’m totally NOT satisfied
    • It’s been 3 weeks I did the purchase and I don’t have any news about it!!!
    • The website don’t give me any number for tracking ou any information about the goods.

    I’m really unhappy with this website, they have no communication through email, and also on line, I cannot track my order.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bad communication

    I finalize the purchase on Monday 12/04, today is Tuesday 20/04 and so far no news about the product, they didn’t send any email, on the website also there is no new information. I have no idea if or when they will deliver my order. I’m very unhappy with their service.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho čekání na vrácení peněz
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nelze zboží vrátit zavezením na adresu shopu, komplikované vrácení kdy za chybnou vel.bot člověk na poštovném při dodávce a vrácení zaplatí skoro více než za samotné zboží, které si objednal. slečna na info lince nebyla vůbec ochotná toto nějakým způsobem kladně vyřešit. jiné shopy vratku zpravidla berou na svůj účet a nebo mají někde výdejní okénka skrze které je možné špatnou vel. vyměnit či vrátit.

    když jsem fyzicky nakupovala v obchodě na Chodově byla jsem s ochotou personálu, zbožím i vším maximálně spokojená. nákup přes e-shop však v tuto chvíli nedoporučuji viz výše uvedené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špátná komunikace (nedá se do firmy dovolat)
    • velmi nepříjemný personál
    • velikost neodpovídá

    Zakoupila jsem boty, které přišli v pořádku, ale bohužel velikost neodpovídala té, co jsem si objednala, tudíž jsem boty chtěla vyměnit. Volala jsem kvůli tomu problému, ale bohužel mi mobil nikdo nevzal, až po delší době jsem se dovolala. Hovor byl pro mě velice nepříjemný, jelikož paní byla dost povýšená a protivná. Je smutný, že zrovna známý obchod Destroy, není schopen normální komunikaci.