• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží dorazilo
    • poškození zboží

    Předání balíku přepravci trvalo 5 dní. Zboží přišlo poškozené a v prachu.
    Plechové krabice objednané na dárek se nedají použít. Povrch víka je v některých místech odřený. Při přepravě se u jedné krabice prohnul bok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost.
    • Pan fotograf je zbrklý a nečte poznámky od zákazníka.

    Pozor, aby pan fotograf Vaši objednávku nezkazil, jako zkazil tu mou. Opravu objednávky si pak nechal opětovně uhradit.

    Reakce obchodu FOTODÁRKY-Večerek

    Vážená paní Marie.
    Za to, že selhala služba uschovny bohužel nemohu ani já ani vy a nevidím důvod, proč bych měl za tuto chybu platit já. Zejména proto, že z mé strany jsem měl snahu si zadání zakázky ověřit telefonicky. Bohužel jste ani jednou telefon nebrala a ani jste nereagovala zpětně. Pokud tedy mohu říct jediný kdo tu nekomunikoval jste byla vy. A je od vás sprosté tu uvádět lži, že je tu nulová komunikace. Stejně tak tu sprostě lžete o mé zbrklosti, když se vám snažím několikrát dovolat , abych si zadání ověřil. Telefony jste nebrala a ani jste nazpět nevolala. O zbrklosti mohu hovořit spíše ve vašem případě, kdy jste poslala zmateně fotografie na několik částí. Minimálně jsem vám vyšel vstříc v tom, že jsem vám vzniklý problém dodatečně vyřešil expresně na počkání za sníženou cenu a vy mě tu ještě zbaběle pomlouváte.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zobrazuje jiné zboží než doručuje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriozní jednání, objednávka trvala cca 2 měsíce... Fotodárek byl, jak již název napovídá, dárkem. Přestože byla objednávka vyřizována s velkým předstihem, obdarovaný si musel nakonec značnou dobu počkat. Ze strany obchodu - žádná omluva. Příště si zde rozhodně nic neobjednám a obchod nedoporučuji. Velmi mě zklamal. Kdyby to nebyl dárek, dávno bych objednávku zrušila.

    Neseriozní jednání, objednávka trvala přes 2 měsíce... Fotodárek(fotografie na textil) byl, jak již název napovídá, dárkem. Přestože byla objednávka vyřizována s velkým předstihem, obdarovaný si musel nakonec značnou dobu počkat. Ze strany obchodu - žádná omluva. Příště si zde rozhodně nic neobjednám a obchod nedoporučuji. Velmi mě zklamal. Kdyby to nebyl dárek, dávno bych objednávku zrušila.

    Reakce obchodu FOTODÁRKY-Večerek

    Dobrý den. Paní Dominiko, velmi mě mrzí vaše zklamání a mrzí mne vaše neseriozní jednání respektive hodnocení. Máte právo být nespokojená s dodací lhůtou, ale osobně jsem vám telefonoval a vysvětloval situaci s nekvalitním dodavatelem textilu , kterého jsem zrušil a hledal jsem jinou kvalitnější náhradu. Objednávka učiněná 8.4 a expedovaná 6.5 pokud umím dobře počítat není přes 2 měsíce a bylo by seriozní aby jste tu nelhala a nezveličovala. Osobně jsem se vám ozval a ptal jsem se, zda si přejete objednávku zrušit, nebo zda jste ochotná si počkat. Při osobním rozhovoru jste ani v nejmenším nenaznačila, že by vás to jakkoliv rozladilo, nebo, že by jste si přála objednávku zrušit, což jste mohla učinit jak písemně tak při rozhovoru. Proto jsem velmi překvapen tím co tu píšete. Neseriozní jednání by bylo poslat vám osušku s vadným tiskem a nereagovat na reklamace. Má snaha však byla opačná a vaše reakce je opravdu neadekvátní. Když už tedy píšete, jak jste nespokojená pište alespoň pravdu. Ano máte právo být nespokojená s dodací lhůtou , na kterou jste byla upozorněna, ale díky tomu jste dostala výsledek ve špičkové kvalitě, na které mě záleží více než na rychlosti dodání. A pokud nepovažujete osobní telefonát s omluvou za omluvu pak , omlouvám se že to tak musím na plno napsat, zde sprostě lžete a klamete ostatní v tom jak můj obchod funguje a cíleně mě tu poškozujete.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ...zadnou
    • ...absolutne nulova kominikace ohledne dodani
    • ...nereaguji na emaily
    • ...stale marne cekam na zaplacene zbozi

    Reakce obchodu FOTODÁRKY-Večerek

    Dobrý den. Omlouvám se za komplikace, ale z vaší strany dodnes žádný e-mail s dotazem nedošel , a vaše objednávka je zaparkovaná z důvodu neuhrazené platby. Mohu tak říct, že z vaší strany máme nulovou komunikaci z naší strany máte zatím alespoň potvrzenou objednávku a výzvu k platbě. Pokud však máte dojem že na maili nereagujeme zřejmě v tom bude nějaký problém, když žádný e-mail nemáme. Ale máme také telefon a tím se dá celá věc vyřešit tak, že zboží do 24h vyexpedujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodržení slíbeného termínu dodání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují, nedodrží "garantovaný" termínu poté, co objednávka zaslána 2 dny před uvedeným termínem ale následně zaslána reakce že byla přijata až den po termínu.

    Uvádená telefonní čísla bez reakce na opakované volání, nedodržení tzv. garantovaného termínu, odmítnutí zrušení objednávky s tím že je třeba řešit se slevovým serverem, který následný dotaz rovněž ignoruje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před měsícem jsme objednali hrníček, doteď žádná komunikace ze strany obchodu, a to měli uvedeno Garance dodání do Vánoc... je po Vánocích a zboží doteď nepřišlo, firma nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost dodat zboží v garantovaném termínu

    Objednejte si zboží jinde!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena

    Zboží jsem objednala až po telefonátu s pánem. Volala jsem mu, jestli zboží stihne přijít do Vánoc, jestli to můžu objednat, pán mi řekl, ať to objednám, že to určitě přijde. Bohužel nepřišlo a já 23. sháněla náhradní dárky pro půlku rodiny. Přepravní společnost za to také určitě nemůže, protože 22. jsem objednávala jiné zboží od jiné firmy (ale stejná př. společnost) a do Vánoc přišlo. Z tohoto důvodu nedoporučuji, stačilo říct, že si není jistý doručením a já bych s tím 100% nepočítala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi, velmi spatna komunikace se zakaznikem...

    Zbozi sem si objednala, protoze slibovali doruceni do vanoc. Prislo mi poze potvrzeni o doruceni objednavky a v ni veta, ze to jiz do vanoc nestihnou. Na muj dotaz, kdy jsou schopni zbozi dorucit jsem nikdy nedostala odpoved. Tak opravdu nevim, jak si tento obchod vazi svych zakazniku, kdyz nejsou schopni s nim ani komunikovat! S takovym jaednani mejsem v dnesni dobe naprosto spokojena. Dokonce jsem si myslela, ze to jsou podvodnici. A oni mi klidne jeste poslou mail at jejich obchod ohodnotim! Co mam jako hodnotit, kdyz se mnou nekomunikuji a zbozi jsem stale neobdrzela?????

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavý sortiment za nízké ceny
    • Nulová komunikace v předvánočním čase, nedodržení objednací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost
    • dlouhá dodací doba
    • bez komunikace
    • pan Večerek je arogantní

    Zboží, které pan prodával s garancí dodání do Vánoc, nestihl vyrobit. Na e-maily nereaguje vůbec, dvakrát jsmem mu i volala. Poprvé čtvrt hodiny něco mlel o stroji a jak funguje a že neví, jestli to stihne. Číslo objednávky nebo jméno ho vůbec nezajímalo. Podruhé 22.12., kdy nám řekl, že do 19 h napíše mail, jestli to stihl, číslo objednávky ho znovu nezajímalo, prý nemá čas se podívat. Takže jsme bohužel bez části vánočních dárků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které bylo garantováno do vánoc nedorazilo.
    • Neodpovídá na mejli, dotazy v zák. sekci ani na sz na facebooku.
    • Když už náhodou napíše tak je arogantní a neodpoví ani na to na co se člověk ptal.
    • Zkažené vánoce jak pro mě tak pro všechny co měli být obdarováni.

    Jak již jsem psala p. Večerka nedoporučuji protože neplní to co slibuje a pak píše srdceryvné statusy jak se strašně snažil ale je to arogantní člověk kterému ani nestojíte za odpověď. Přeji mu stejně zkažené a hnusné Vánoce které bude mít díky němu nejen spoustu mých nejbližších ale spousty dalších lidí kteří díky tomuto tlučhubovi nedostanou své dárky včas..... Jo a nakonec bych ráda upozornila že jsem objednávala 6.12 a byla mi zaručeno 100 % dodání do Vánoc tudíž pokuď zítra nedojde což díky statusu že se ještě vyrábí nepředpokládám tak mám v úmyslu řešit ještě jinde .......

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní zpracování
    • Velmi špatná komunikace se zákazníkem ( absolutne nereaguji na nic) velmi pravděpodobně z důvodu přetížení pred Vánoci.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s obchodem byla bez problémů. Zboží bylo doručeno také rychle a bez problémů. Bohužel hotový výrobek - polštář s fotografií - přišel v jiné barvě, než jakou jsem sama navrhla a jakou jsem odsouhlasila po příplatku firmě za grafické služby. Chápu, že se barva obrázku na monitoru a ve skutečnosti může trochu lišit, ale rozdíl mezi fialovou barvou a svítivě sladce růžvou barvou je přecejen mnohem větší. Pro mě je bohužel tento polštář nepoužitelný a jako dárek jej nemohu dát. Reklamaci mi firma neuznala. Proto ji nemohu doporučit.

    Reakce obchodu FOTODÁRKY-Večerek

    Dobrý den. Reklamaci bohužel nelze uznat.
    Vážně mne to mrzí, ale tisková data jsou ve formátu CMYK a vy posuzujete barvy RGB na různých typech monitoru. Z toho vyplývá že na dálku nikdo neuvidíte jaký bude opravdový tón barvy. Z tohoto důvodu pokud někdo potřebuje přesný tón jako například firma co má přesně definovanou barvu v logu objednává vzorek tisku na kterém jsou odstupňované tóny aby se to dalo trefit.
    V obchodních podmínkách píšu, že v tisku je vždy odchylka barevnosti z těchto důvodů.
    Dále nikde jste v objednávce neuvedla že by měla být barva podle vašeho oblečení, protože pokud by jste to tak napsala načetl bych si barvu přímo z něj a shoda barev by byl a téměř jistá.
    Řešení i přes neuznanou reklamaci jsem vám nabídl ale ani za 10% původní ceny nejste ochotná koupit nový potah z čehož vám podle mého dojmu na tom zas tak nezáleží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    hrneček dorazil odřený, nevím kdo ho poškodil, obal v kterém to bylo doručené byl v pořádku, ale na hrnečku je rýha, když jsem zkoušela jak hrneček funguje, zhrozila jsem se. Po zalití ten hrneček vypadá jak špinavý, jsou tam nevzhledné fleky, fotka je tmavá a na jednom místě snad i mizí kousek saka. Vůbec nejsem spokojená. Hrníček se mi nelíbí. Vím, že pan co to vyrábí má asi dost práce, ale takhle odbytou práci bych si nedovolila komukoliv poslat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neumí upravit fotografie do velikosti kterou vyžadují. Nikdy jsme neviděla fotoaparát který fotí kulatě.!

    Reakce obchodu FOTODÁRKY-Večerek

    Vážená dovolte, abych se pousmál. Jsem profesionální fotograf www.pavel-vecerek.cz a grafik a musím se smát vaší recenzi na zboží, které jste si nekoupila a zejména tomu že si pletete pojem zvětšení fotografie a změna z čtverce na kruh. Objednala jste si čtvercové hodiny s kulatým ciferníkem, zaslala jste koláž do čtverce a nedokázala jste pochopit, že pokud to dám do kulatého ciferníku tak vám to vezme polovinu obličeje. Bylo nad rámec vašeho chápání, že i přesto, že obvod hodin je čtvercový tak ten ciferník je ovšem kulatý. Když vám volám 3x denně abych splnil vše přání a koláž udělal za vás zdarma , nejste schopna na výzvy reagovat. A nakonec píšete recenzi na to, jak jste byla spokojená s nákupem i přesto, že jste nic nekoupila.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neostré obrázky,v náhledu byly mnohem lepší.Místo skla poslali plexisklo.Budu ještě řešit.

    Předražené nekvalitní a dodáno na poslední chvíli až po urgenci.

    Reakce obchodu FOTODÁRKY-Večerek

    Dobrý den. Cena za akrylové sklo je výrazně dražší než sklo samotné. Ostrost obrázku na monitoru se nikdy nemůže srovnávat s tím co natiskne tiskárna na předmět. To je bohužel fakt a neumím udělat náhled výtisku , který teprve do tisku jde. To že selhal dodavatel je mě opravdu líto ale zboží bylo doručeno expresní službou. Pokud jste nespokojená a přejete si zboží vrátit měla jste možnost tak učinit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    nedoporučuji