Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží jsem objednal, zaplatil. Nelze vybrat zásilkovnu, jen odběr na pobočce a ten je taky zpoplatněný. Prišlo potvrzení a pak se nic nedělo. Pobočka, na kterou jsem zboží odeslal měla dovolenou, jenže při zadávání objednávky se tohle nikde neukázalo. Takže dárek objednaný týden předem přišel až po události.
    • Ještě na prodejně jsem přikoupil další zboží, jen abych zjistil, že to samé je o kousek vedle o dost levnější.

    Byl to můj preferovaný obchod, byl blízko a fungovalo to.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsem ověřila. U každého produktu uvádíme termín doručení a ve Vašem případě jsme informovali o skutečnosti, že termín vybraného zboží nedokážeme garantovat.
    Pokud byste našel u vybraného konkurenta cenu levnější, s radostí ji dorovnáme i s bonusem navíc. Je zde možnost využít nabídky garance férové ceny https://www.czc.cz/garance-ferove-ceny/clanek

    Velmi by mě mrzelo, pokud by jakékoliv zklamání mělo přetrvávat. Spojím se s Vámi, abychom se společně na vše podívali.
    Děkuji Vám.

    Pohodové a příjemné dny.
    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno včas, ALE BOHUŽEL JSEM NEMOHLA VRÁTIT ZBOŽÍ, KTERÉ NEVYHOVOVALO, PROTOŽE V NAŠEM MĚSTĚ CZC.cz ZRUŠILI POBOČKU !!!

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš hovor.
    Zboží lze vracet i přes dopravce, kompletní informace jsme zaslali na Váš e-mail.
    https://www.czc.cz/odstoupeni-od-smlouvy/clanek
    Za CZC Tomáš.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si telefon čené barvy. Zboží které mi bylo zasláno neodpovídalo ani fotografii (černý telefon) na eshopu a i na faktuře bylo napsáno černý telefon, bohužel jsem obdržel stříbrný, při reklamaci mi bylo sděleno, že reklamace se zamítá, že fotky na str.jsou pouze orijentační a že mohu za svoje náklady poslat zboží zpět. Recenze normálně nepíši, ale musel jsem..., nechápu při evidentní chybě prodejce takový postoj k zákazníkovi, sto korun za zpětné zaslání obětuji, ale bohužel na czc.cz již nic nekoupím.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Váš čas v rámci telefonické komunikace. Váš požadavek jsem prověřila a zaslaný produkt odpovídá parametry skutečnosti, které jsou vidět na našich stránkách. V případě, že Vám doručené zboží nevyhovuje, lze jej vrátit ve 14 denní lhůtě a částku bychom vrátili samozřejmě zpět.
    V případě dalších dotazů, podnětů či přání se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.

    S přátelským pozdravem
    za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ve výdejním místě v Boleslavi jsem byl již 3 x. Stále nic a nezájem?

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší zpětnou vazbu. Pokud je zboží připraveno k vyzvednutí na vybraném výdejním místě, vždy informujeme jak na kontaktní telefon, tak zasíláme e-mail.
    Vámi objednaný produkt byl odeslán na pobočku a v průběhu zítřejšího dne se Vám ozvu, abych Vás ubezpečila, že se můžete dostavit.
    Věřím, že vše proběhne v pořádku a v případě dalších dotazů, podnětů či přání se na mě neváhejte kdykoliv obrátit. Jsem zde pro Vás.

    Příjemný a pohodový den.
    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní zabalení

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Váš čas v rámci telefonické komunikace, který jste mi věnoval.
    V případě, že Vám dorazí zboží ve stavu, které Vám nevyhovuje neprodleně se na nás neváhejte obrátit. Je zde možnost jeho vrácení a částku bychom samozřejmě zaslali zpět. Veškeré informace naleznete na našich stránkách https://www.czc.cz/kontakty
    Budeme i nadále ve vzájemné komunikaci, aby vše bylo vyřízeno k Vaší plné spokojenosti. Děkuji Vám.

    S přáním hezkého dne
    za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dalsi produkt ke kteremu se neobtezuji dat ani anglicky navod. Crsky navod samozrejme take nebyl. Nedodali cesky navod ani kdyz jsem ho pozadoval.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší zpětnou vazbu, která byla zaevidována v rámci zkvalitnění našich služeb. Velice se omlouváme za absenci českého návodu u zakoupeného produktu. Ten je samozřejmě standardně součástí balení, tento kus je výjimkou a bude Vám rozhodně doposlán. Děkuji za pochopení a Vaší trpělivost.
    Budeme i nadále ve vzájemné komunikaci, aby vše proběhlo k plné spokojenosti.

    S přátelským pozdravem
    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Osobní vyzvednutí za 40Kc
    • Totálně poničená krabice

    Moje druhá objednávka a zas úplně roztažená krabice. Takže můj poslední nákup.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsem ověřila a velmi mě mrzí nastalá situace. Částka za doručené zboží Vám byla vrácena zpět na účet.
    I pro nás je důležité, aby objednávka od samotného vytvoření až po doručení proběhla k Vaší plné spokojenosti.
    Prosím, pokud bych mohla být dále jakkoliv nápomocna, neváhejte se na mě kdykoliv obrátit.
    Děkuji Vám.

    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodržení termínu bez oznámení

    Když není skladem zboží tak raději koupit jinde

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Váš čas v rámci telefonické komunikace, kdy bylo možné se společně na vše podívat. Za prodlení, které zde nastalo se hluboce omlouváme a věřím, že i nadále se k nám budete s radostí vracet.
    Pokud bych mohla být dále nápomocna, neváhejte se na mě obrátit.

    Přeji Vám příjemné dny.
    Za CZC.cz - Eva

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 31.7. ZAPLACENO,plánované dodání 2.8. dopoledne.Dnes je 7.8.,nic nemám,nikdo se kvůli zpoždění neozval,sám jsem urgoval,prý stěhují sklad,a zbożí bude 9.8. tak uvidím.......

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    ověřila jsem Vaší objednávku a velmi mě mrzí zklamání, které vnímám. Aktuálně je zboží připraveno k vyzvednutí na vybrané pobočce a za prodlení, které zde nastalo se hluboce omlouváme.
    Spojím se telefonicky s Vámi, abych se ubezpečila, že vše proběhlo již v pořádku. Přála bych si, abyste se k nám vždy s radostí vracel a mnohokrát děkuji za Vaše pochopení.

    S přáním hezkého dne
    za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Strasne pomaly web. Trva to cca 10 vterin aby se to nacetlo, a pak jeste to obcas zasekne na nekolik vterin.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Váš čas, který jste mi věnoval v rámci telefonické komunikace.
    Pokud zobrazení našich stránek není zcela ideální v zobrazení pouze na jednom z Vašich zařízení, doporučujeme nahlédnout v jiném prohlížeči.
    V případě dalších rad neváhejte využít našich techniků, kteří Vám s radostí pomohou. Kontakt na kolegy - [email protected]
    Pokud bych mohla být dále jakkoliv nápomocna, obraťte se na mě a pomohu Vám. Jsem zde pro Vás.

    Příjemné a pohodové dny.
    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Garantováno dodání do 2.dne, už čekám týden, objednávka nebyla ještě ani zabalena, přesto, že je vše z mé objednávky skladem. Volal jsem na linku CZC a bylo mi řečeno, že vše je z mé objednávky skladem a že brzy dorazí. Objednávka nebyla pořád odeslána ani zabalena. Kdyby se někdo ozval, aspoň, že z technických důvodů objednávka bude zpožděna nebo nějaká věc není na skladě, tak vše v pořádku, může se to stát ale nikdo se mi ani neozval.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    Vaší objednávku jsem ověřila a ještě dnes bude předáno zboží vybranému dopravci. Ten Vás informuje o termínu doručení. Velmi se omlouvám za prodlení, které zde nastalo a děkuji za Vaše pochopení.
    Vše si dále aktivně hlídám, abych se ubezpečila, že bylo vyřešeno k Vaší nejvyšší spokojenosti.
    Děkuji Vám.

    Příjemný den.
    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V pátek 4.8. 2023 mi přišel složený počítač, který jsem si postavil v konfigurátoru na czc.

    Vzadu jsou ne souosé konektory vzhledem k stříbrnému kovovému plíšku. VIZ FOTKY NA CZC.CZ U SKŘÍNĚ Endorfy Signum 300 Air, TG, černá

    Na tom stříbrném plechu mě ještě zaujalo to, že např. v místě vstupu usb jsou průchody blokovány kovovými částmi. Nemůžu to samozřejmě tvrdit s jistotou ale podle mě k tomu nedošlo při přepravě.
    Kabel hdmi na monitor je taky celkem slušně mimo.

    Ještě nevím jestli ho pošlu zpět nebo ho dám servisu někde u nás. Nikdy jsem pc neskládal takže to nebudu zkoušet sám dát dohromady.

    Nevím proč mi dotazník spokojenosti přišel jen na procesor AMD Ryzen 7 7700X 100-100000591WOF, když jsem u czc kupoval skládaný pc s několika součástmi.

    Nejedná se tedy recenzi k procesoru ale o recenzi k smontovanému pc jehož je tento procesor součástí.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší zpětnou vazbu, kterou jsem zaevidovala v rámci zkvalitnění našich služeb.
    Záležitost aktuálně prověřuji a děkuji za Váš čas, který jste mi věnoval v telefonické komunikaci. Budeme i nadále ve spojení, abych se ubezpečila, že vše bylo vyřízeno k Vaší plné spokojenosti.
    Děkuji Vám.

    S přátelským pozdravem
    za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Nelze se na dodací lhůty spolehnout

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    ověřila jsem Vaší objednávku a aktuálně se nachází k vyzvednutí na vybraném výdejním místě. Za nastalou situace, ve které došlo k prodlení u doručení se hluboce omlouváme.
    Spojím se rozhodně s Vámi, abych se ubezpečila, že je aktuálně vše v pořádku.
    Děkuji za Vaše pochopení.

    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNOU NEVIDÍM
    • NADODRŽENÍ SLÍBENÉHO TERMÍNŮ DODÁNÍ
    • HROZNÁ KOMUNIKAC
    • NADODRŽENÍ SLÍBENÉHO TERMÍNŮ DODÁNÍ
    • NIKDE SE NEDÁ DOVOLAT, JEN NE PLECHOVOU HUBU, KTERÁ STEJNĚ NIC POTŘEBNÉHO NEŘEKNE A MELE NESMYSLY, KTERÉ TAM ZADAL OBCHODNÍK!!!
    • O ZMĚNĚ, RESP. O NOVÉM TERMÍNU, NIKDO Z CZC.CZ NEINFORMUJE
    • ZAČALI RAEGOVAT PO NEPŘÍJEMNÝCH EMAILECH, KTERÉ JSEM JIM MUSEL NAPSAT POTÉ, ZA NĚKOLIK HODIN MI DOŠEL TERMÍN K VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

    MYSLÍM, ŽE JSOU MNOHEM LEPŠÍ, POHOTVĚJŠÍ A KOMUNIKATIVNĚJŠÍ OBCHODY

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    velmi děkuji za Váš čas, kdy bylo možné se společně telefonicky spojit a na nastalou situaci se podívat.
    Těší mě, že své zboží máte v pořádku u sebe a za prodlení, které zde nastalo se hluboce omlouváme.
    I pro nás je komunikace na prvním místě a je naše přání, aby objednávka od samotného vytvoření až po doručení proběhla k Vaší plné spokojenosti.
    Věřím, že se k nám s radostí budete vracet, jako tomu bylo doposud.

    Příjemný den.
    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno s dodáním do druhého dne nepřišlo za týden z důvodu stěhování skladu na který nás předem neupozornili

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Váš čas, který jste mi věnoval v rámci telefonické komunikace i zpětnou vazbu.
    Vaší objednávku jsem ověřila a aktuálně je připravena k vyzvednutí na vybrané pobočce. Velmi mě mrzí Vaše zklamání, které vnímám a omlouvám se za prodlení, které zde nastalo.
    Věřím, že k nám budete i nadále vracet a pokud bych mohla být pro Vás dále jakkoliv nápomocna, neváhejte se na mě obrátit.

    S přátelským pozdravem
    za CZC.cz - Eva

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - při objednání na internetových stránkách obchodu bylo napsáno, že pokud objednáme 26.7. 2023 do 17:00, tak zboží bude dodáno 28.7.2023.
    Na objednávce ale naskočilo datum dodání 31.7.2023. Dobře, akceptovali jsme.
    Když zboží nebylo dodáno ani 1.8.2023, tak jsme se při telefonické komunikaci dozvěděli, že se stěhoval sklad a že se vše zdrželo.
    Je velký problém, pokud se sklad opravdu stěhoval, při objednávání zboží napsat zákazníkovi, že termín dodání nebude dodržen?
    nebo to avizovat přímo na webových stránkách...
    Toto jednání se mi zdá velice nekorektní.
    Zvlášť když mi slečna na lince řekla, že když se nám termín nehodí, ať tedy zboží nepřevezmeme.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za zaslanou zpětnou vazbu a nesmírně mě mrzí zklamání, které vnímám.

    V těchto dnech dochází ke stěhování centrálního skladu CZC.cz v Rudné u Prahy do větších prostor.
    Tímto krokem chceme pokrýt větší množství objednávek našich zákazníků a zároveň zrychlit jejich dodání k Vám.
    Právě z tohoto důvodu se na krátké přechodné období prodloužil termín dodání zboží na našem e-shopu, abychom vše co nejrychleji přestěhovali a Vy jste se co nejdříve mohli těšit z nové elektroniky, dobrot z CZC.Labu nebo společenské hry pro chvíle strávené s přáteli.

    Mějte s námi v těchto dnech trpělivost, prosím.

    Děláme všechno pro to, abychom Vám mohli nadále nabízet kvalitní služby, na které jste zvyklí.
    Více informací naleznete na našich stránkách https://www.czc.cz/stehovani-geekovskeho-skladu/clanek

    Budu ráda, pokud se nám podaří společně se spojit telefonicky, neboť bych si nepřála, aby jakékoliv zklamání mělo nadále přetrvávat. Děkuji za Vaše pochopení.

    Budu se těšit na slyšenou s Vámi
    Za CZC.cz - Eva

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabídka je přehledná, snadno se z ní vybírá

    Zboží jsem zaplatil 26.7.2023. Do dnes (2.8.2023) nemám zprávu, kdy bude doručeno.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za zpětnou vazbu, kterou jsem zaevidovala v rámci zkvalitnění našich služeb.
    Velmi mě mrzí zklamání, které vnímám. Vaše objednávka je připravena k předání vybranému dopravci, který Vás bude informovat o přesném termínu doručení.

    V těchto dnech dochází ke stěhování centrálního skladu CZC.cz v Rudné u Prahy do větších prostor.
    Tímto krokem chceme pokrýt větší množství objednávek našich zákazníků a zároveň zrychlit jejich dodání k Vám.
    Právě z tohoto důvodu se na krátké přechodné období prodloužil termín dodání zboží na našem e-shopu, abychom vše co nejrychleji přestěhovali a Vy jste se co nejdříve mohli těšit z nové elektroniky, dobrot z CZC.Labu nebo společenské hry pro chvíle strávené s přáteli.

    Mějte s námi v těchto dnech trpělivost, prosím.
    Děláme všechno pro to, abychom Vám mohli nadále nabízet kvalitní služby, na které jste zvyklí.
    Více informací naleznete na našich stránkách https://www.czc.cz/stehovani-geekovskeho-skladu/clanek

    Budu ráda, pokud se nám podaří společně se spojit telefonicky.
    Děkuji za Vaše pochopení.

    Za CZC.cz - Eva

    • Neochota

    Dobrý den, zkusil jsem poprosit nakup přes fakturu společnosti ESSOX, obratem by společnost CZC měla zaplacené zboží, až po té bych teprve jednal o převzetí zboží, ale bohužel neochota. Toto paní od CZC odpověděla: Dobrý den pane K.,

    Bohužel u nás není možné nakupovat přes Essox, máte nastavenou platbu na hotově na pobočce a platby na splátky přes Home Credit jsem si nenastavil a zpětně nelez nastavit a ani nikdo z vedení s Vámi nevyřeší, nelze to.
    Děkuji za pochopení.
    Hana Balatá
    Zákaznické centrum
    [email protected]

    CZC.cz s.r.o.

    Reakce obchodu CZC.cz

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu, kterou jsem zaevidovala v rámci zkvalitnění našich služeb. Velmi mě mrzí však zklamání, které vnímám.
    Vaše objednávka je aktuálně připravena k vyzvednutí na vybrané pobočce. Možnost platby je zde zadána platbou hotově nebo kartou přímo na místě při vyzvednutí.
    Možnosti jakým způsobem, lze objednávky uhradit naleznete v tomto odkazu - https://www.czc.cz/doprava-a-platba/clanek

    Spojím se s Vámi, abychom se společně podívali na možnosti uhrazení Vaší objednávky.
    I pro nás je důležité, abyste měl své zboží v pořádku u sebe.
    Děkuji Vám.

    Pohodový a příjemný den.
    Za CZC.cz - Eva