Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Poslali úplně jiné zboží. Věci "skladem" neodpovídají jejich dostupnosti. Ztráta času s tím to obchodem. Vrácení zboží víceméně zvládli vykomunikovat dobře. To ovšem, nenahradí týden času, který vyšel vniveč jen kvůli šlendriánu na straně obchodu :(

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený pane Drbiku,

    Velmi nás mrzí vaše zklamání z objednávky na našem eshopu. Objednané zboží je vysoce specifické a bohužel nešlo nahradit alternativou. Náš tým eshopu vám poskytnul dárek k dalšímu nákupu, který můžete využít kdykoliv během roku 2024. Věříme, že následná zkušenost bude 100%.

    Ještě jednou zopakujeme, že nás vzniklá situace velmi mrzí.
    Přejeme hodně úspěchů
    Eshop tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod inzeruje zboží, které nakonec nemá a další dodání únor.

    Plánovaná výhoda vyzvednout zboží v obchodě skončila špatně.Objednavku jsem zrušil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena

    Katastrofální komunikace eshopu a výdejny v Odrách. Informace o dodání zboží si musím zjišťovat sám. Na výdejně v Odrách nelze zaplatit kartou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím, objednal sem, zatím stále nic ...už je to 2.týden, třeba to Standa do vánoc stihne ...
    • a moc nechápu, proč to po mně chce hodnocení, když tu věc ještě nemám ... no na tenhle comor(r)t asi srat ... dělaj machry a hajzle maj na chodbě ...
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží u kterého nejsou schopni ani doplnit popis produktu a je jen uvedeno "Omlouváme se, ale na popisku již pracujeme." Stále jen toto napsané i po víc než týdnu. Nikdo na tom nepracuje. A ještě směšné, když místo obrázku monitoru je zobrazený vymyslený energetický štítek - dost trapné u počítačové firmy.
    Nabízejí dopravu u zboží, které touto dopravou nejsou schopni ani dodat a stále tuto chybu mají - jde vidět, že firma jejich problémy neřeší. Tedy další zákazníci budou mít stejný problém při volbě dodání většího monitoru přes zásilkovnu.
    To že nejsou schopni dodat zboží vybranou dopravou umí kompenzovat jen 3 směšnými nabídkami - antivirovým programem roku 2019 (Bitdefender Total Security 2019), který asi už neumí nijak jinak udat (protože už je na jejich stránkách neprodejný), flask diskem s ubohým prostorem 32GB a třetí sleva na další nákup v hodnotě 200 korun.
    Zavolají druhý den po objednání a do minuty jsem jim volal zpátky a nikdo to nevzal a jen mail, že se mě nedovolali a druhý den další telefon s těmito nabídkami . Když jsem odmítl kompenzaci, že jsou neadekvátní, tak zrušení objednávky.
    Je mi jaké jak se bude obchod bránit, že nabídli kompenzaci. To je sice prada, ale prostě žádná diskuze o dohodě náhrady. Buď přijmete jejich "směšné kompenzace" nebo zruší objednávku.
    Hlavní problém celého obchodu je to, že chyby co mají na stránkách neřeší, i když o nich vědí. To ukazuje, že problémy zákazníků s případnou změnou dopravy jsou jim úplně jedno.
    Obchod by si měl uvědomit, že nedodržení vybrané dopravy je nedodržení jednoho bodu objednávky, protože druh dopravy byl součástí objednávky a toto by s měl obchod uvědomit. A podle toho že to nikdo neřeší, tak nejsem asi ani první a asi ani poslední.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený pane Martine,
    Velmi nás mrzí vaše zklamání z objednávky na našem eshopu. Společnost Zásilkovna má určité limity pro velikost zásilek a my pracujeme na technickém řešení, aby v takovém případě nebyla možnost Zásilkovnu zvolit. V únoru 2024 máme v plánu řešení spustit. Zákaznická podpora eshopu vám nabízela několik možností pro doručení zboží.
    Když se podíváte na naše hodnocení, vidíte primárně maximální spokojenost a to je pro nás priorita. Stejně tak u vás, jsme vám nabízeli jiné dodání a navíc ještě dárky jako omluvu, které jste ale považoval za neadekvátní.
    Ještě jednou zopakujeme, že nás velmi mrzí, že jste nebyl spokojen s nabídkami řešení.
    Přejeme hodně úspěchů
    Eshop tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Extremne neprijemny prodavac, navic neskutecne pomaly. Nechape kdyz clovek rekne NE.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Obchod má kamenné prodejny.
    • Obchod se mě snažil telefonicky kontaktovat, ale nemohla jsem zvednout, a pak poslal email, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Když jsem přišla na prodejnu, notebook byl vystavený (neuvedeno při objednávce) a nezabalený. Bylo mi sděleno, že ho musí ještě dát do továrního nastavení a zabalit a bude to trvat minimálně půl hodinu, co už ale dnes nestihnou (přišla jsem večer 20 minut před zavřením prodejny). Objednávku jsem proto po zvážení zrušila. S vrácením peněz nebyl problém.

    Neúplné informace na webových stránkách - chybí parametry k notebookům a informace o tom, že se jedná o vystavený kus.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo dodáno ani po dvou týdnech od objednání, přestože ho uvádějí jako skladem. Ani žádná reakce obchodu. Jediné, co od Comforu chodí, tak jsou emaily s nabídkami. Nejspíš je to podvodná stránka, jejíž učelem je sběr kontaktů pro rozesílání spamu.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,
    Mrzí nás vaše reakce a samozřejmě jsme hned situaci prověřili. Nicméně máme transparentní informaci, že jste byl partnerem Comfor informován o připraveném zboží k výdeji. Vy jste objednávku odeslal 16.3.2023 a zboží bylo připraveno k vyzvednutí druhý den a byl jste o tomto informován níže uvedenou zprávou, datum 17.3.2023 15:37:02

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží je u nás na prodejně připravené k vyzvednutí. Preferujeme platbu v hotovosti.

    Máme otevřeno po-pá, 9-17.
    --
    S pozdravem / Best regards
    Jaroslav Horváth
    Mascat PC s.r.o.
    Telefon: 725 092 799

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Dopoledne jsem se registroval s volbou "nezasílat obchodní sdělení". Vzápětí přišel e-mail, že jsem se z odběru obchodních sdělení odhlásil (no, já jsem se nikdy nepřihlásil, ale budiž) a odpoledne dorazilo první obchodní sdělení. (Ke cti obchodu je nutno přiznat, že okamžitě přislíbil nápravu a za incident se omluvil.)
    • Obchod používá trapné "devítkové" ceny typu 99 Kč nebo 15.9990 Kč - to bylo zajímavé za časů Bati a nyní to svědčí o nedostatku invence, jak oklamat zákazníka jiným způsobem.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekontrolují stav objednávky jestli je daná věc funkční
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zlyhaní platobnej brány vyžiadaná zálohová faktúra, faktúru prisľúbili, neposlali, zboží předali inému záujemcovi, strata niekoľko dní a bez vysledku

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vratka peněz za nedodané (původně nabízené) zboží proběhla obratem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nesoulad skladových zásob se zobrazením na e-shopu
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nepřišla faktura
    • obsluha měla zboží ale neviděla objednávku v systému
    • byla požadována jiná cena
  • přišlo použité zboží, na email e-shop nereaguje

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,
    Velice se omlouváme a mrzí nás vaše nespokojenost. Pracovník eshopu vás několikrát neúspěšně kontaktoval telefonicky s cílem vás informovat, že se jedná o poslední kus na prodejně a tento kus je rozbalený. Protože klademe vysoký důraz na rychlost dodání zboží zákazníkovi, pracovník eshopu zboží odeslal, přestože se mu nepodařilo vás informovat.

    Věříme, že další zkušenost s námi, bude k vaší maximální spokojenosti

    Comfor eshop tým

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    komunikace obchodu je velice špatná!

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,

    Velmi se omlouváme a mrzí nás vaše nespokojenost s naším pracovníkem zákaznické podpory, který s vámi vaši objednávku řešil. Ano, bohužel se stala v rámci interní komunikace chyba, tuto zkutečnost umíme přiznat a ihned jsme vše napravili a dořešili k vaší spokojenosti. Dovolím si ještě jednu poznámku. Kolega, který s vámi vrácení zboží řešil, vám vyšel vstříc a zajistil svoz daného zboží, což není standardní postup a šlo o snahu nabídnout komfortní řešení.

    Věříme, že příště budete s našimi službami maximálně spokojen

    S pozdravem

    eshop tým Comfor