Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    To je neskutečné... měsíc naháním kohokoliv, aby mi zaslali fakturu na zboží. Ani call centrum, ani účetní, nikdo nezvedá telefon, na 4. email nikdo neodepíše...

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    faktura Vám byla po doručení odeslána emailem - podívejte se prosím do spamu či hromadné pošty, případně můžeme zaslat znovu pokud byl uveden chybný email. Žádné dotazy ohledně odeslání od Vás nemáme bohužel v emailu zaznamenány, budeme Vás kontaktovat.
    Děkujeme,
    COMFOR team

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Obchod Ok
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi dlouhá dodací doba od objednání zboží které je skladem!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zasílání newsletter bez souhlasu, požadavek na hodnocení před dodáním zboží, dlouhá doba dodání a nejasnosti v platbě zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Popis na obchodu nebyl vůbec pravdivný neměl zanechávat otisky na skle ale to nedělal a nebylo 2.5 ale 2D hrany byly ostré že se telefon nedal ovládat gesto zpět bylo na pořezaní prstu. Pak sem jim psal email a nikdo mi do dnes neodpověděl o tom že ten popis je špatný a tím pádem sem vyhodil peníze za to sklo pak sem tam byl na podpoře a ta mi slíbila že mi do košíku hodí službu nalepení skla za kterou si učtují celých 99 korun no po odeslání čísla objednávky mi nikdo na chatu ani po 2 hodinách nenapsal napsal sem jim teda na messenger kde sem jim poslala email a že už mi někdo napíše a vyřeší to no nenapsal mi nikdo do večera musel sem tam volat sám a domluvit si to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání (nakonec jsem objednávku zrušil)
    • zboží bylo skladem doručováno týden a nepředáno přepravci
    • storno objednávky přes email týden bez odpovědi
    • stále čekám na peníze zpět

    Objednal jsem si 16. 3 (doprava Zásilkovna) SSD platbou předem, které bylo skladem. Večer 22. 3 píši email, že chci zrušit objednávku, protože zboží stále nebylo předáno přepravci. Do dnes 27. 3 nemám žádnou odezvu od obchodu o doručení nebo zrušení objednávky. O penězích zpět ani nemluvím

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    jednalo se o poslední kus zboží na prodejně a u zaslání z prodejny bohužel nedopatřením vznikl problém s dopravou. Velmi se omlouváme za komplikace.
    COMFOR tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potřeboval jsem náhradní baterii k notebooku. Ze stránek výrobce jsem si vybral tohoto dodavatele. Zboží jsem objednal, aniž bych se registroval. Záhy po objednání ni začaly chodit nevyžádané reklamy. Nejprve v nich ani nebyla možnost je odhlásit. V jedné z nich byla. Ani to ale nezabralo. Kdyby se takto chovaly všechny obchody, je e-mail nepoužitelný. Samozřejmě si u nich už nic nekoupím.

    Vzhledem k nesmyslnému chování obchodníka , rozesíláním nabídek a reklam je nákup trpká zkušenost. Nevím, co je to za šílený nápad po jednom nákupu bombardovat zákazníka spoustou nesmyslných nabídek. Kdyby se takto chovali všichni, můžeme e-mail komunikaci odepsat. Hrůza a děs. Toto mne naprosto znechutilo.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    Vaše nepříjemná zkušenost nás velmi mrzí. Nicméně při dokončení objednávky máte možnost zakliknout kolonky s tím, že si nepřejete být kontaktován marketingovou nabídkou či dotazníkem. Samozřejmě není naším cílem zahrnout zákazníky reklamou a jakkoliv jim tak znepříjemňovat další nákup. Dle Vaši zprávy výše jsme Vás vyřadili z možnosti dalšího kontaktování.
    Děkujeme za pochopení,
    COMFOR tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále se mi neozvali.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Ještě jednou dobrý den,
    jsem ráda, že jsme společně záležitost s objednávkou úspěšně vyřešili. Pokud budete samozřejmě do budoucna cokoliv ohledně zboží a objednávky potřebovat, můžete se na mě obrátit.
    Přeji příjemný zbytek dne.
    Zákaznická podpora, COMFOR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jestli něco nechcete tak to můžete koupit zde v Ústí nad Labem.
    • I když je to velký dodavatel atcomp tak na ne není spolehnutí.
    • Když to měli na pobočce tak i tak jsem čekal 24.hod.
    • Nešlo zaplatit kartou

    Objednal jsem si zboží který bylo na pobočce ,ale i tak jsem čekal 24.hod když přišla sms ,že mužů to vyzvednout. Když jsem tam přijel řekl jsem číslo objednávky a řekl že zaplatím kartou tak řekl ,že to nejde a že mám přijít později tak jsem řekl ,že tu cestu mi někdo nezaplatí.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží, 4GB DDR4-2133MHz Patriot CL15 SR, nebylo v den objednávky skladem přímo na prodejně v Ústí nad Labem. V ten den jsme objednávku zpracovali a zaslali zboží z centrálního skladu. Z toho důvodu bylo k vyzvednutí po 24 hodinách. Co se týče platby na prodejně, bohužel v den Vašeho vyzvednutí z technických důvodů nefungoval platební terminál. Kolegové Vás určitě měli kontaktovat předem telefonicky, ohledně této výjimečné situace, za to se velmi omlouváme.
    Věříme, že Vás tato zkušenost zcela neodradila a zaujmeme Vás některou z našich akcí na eshopu Comfor.cz.
    Děkujeme za pochopení.
    COMFOR tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno před 10 dny.Do dneška žádná zpráva o stavu objednávky!!!

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    vzniklé nedopatření s vyzvednutím objednaného zboží, které na Vás již druhý den po objednání čekalo na prodejně, nás velice mrzí. Nicméně jsme rádi, že jsme mohli tuto situaci společně vyřešit a napravit k úspěšnému předání.
    Děkujeme,
    COMFOR tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Paměť SODIMM po dokončení objednávky stála 527kč, doprava na výdejní místo zdarma. Při vyzvednutí cena 590, bez nějakého upozornění.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den, jsem ráda, že jsme se telefonicky spojili k dořešení této záležitosti.
    COMFOR tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušili a nabídli 500 slevový kupón který však nebylo možné uplatnit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je nefunkční
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace,dostal jsem akorát automatickou odpověď po objednávce a nic víc.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    Vaše nemilá zkušenost je pro nás stejně nepříjemná jako pro Vás - budeme rádi, když se nám podaří s Vámi spojit a vzniklou situaci si vysvětlit a vyřešit.
    Děkujeme,
    COMFOR team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vytvořil jsem objednávku na zboží v akci s nižší cenou. Po 14 dnech mě obchod kontaktoval, že za tu cenu mi to prodat nemůže že mi zboží prodá, ale pouze za plnou nezlevněnou cenu. Pravděpodobně se jednalo o jednání o smlouvě bez úmyslu smlouvu skutečně uzavřít. Což odpovídá klamavé obchodní praktice. Celou věc jsem již nahlásil na ČOI. Z tohoto důvodu nedoporučuji v tomto obchodě kupovat cokoliv v akci či zlevněšné, může se Vám stát totéž.
    Komunikace s obchodem probíhala velice arogantně až lhostejně i přes to, že mám vytvořenou objednávku a i jí potvrzenou na udanou cenu.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Vážený zákazníku,

    Velmi nás mrzí vzniklá situace. Kontaktovali jsme vás po 14 dnech, protože daný produkt nebyl dostupný a na eshopu byla informace o termínu dodání. Ihned jakmile jsme dané zboží naskladnili, jsme vás kontaktovali. Zboží nebylo v akci, nebylo nikde uvedené jako akce, ale bohužel se nám na dané zboží uložila chybná cena levnějšího modelu. Emailem i telefonicky jsem se vám jménem společnosti Comfor Stores omluvil a vysvětlil co se stalo. Došlo omylem k chybě, která byla opravena. Vysvětlil jsem vám a omluvil se, že vám nemůžeme prodat XBOX model X za cenu modelu S. Nicméně jsme uznali chybu, že jsme měli chvíli chybně uvedenou cenu a za to, jako kompenzaci, jsem vám nabídl poukaz na 1500 Kč, dále jsem vás informoval, že v rámci nákupu získáte hodnotný dárek v rámci akce „Rozdáváme vánoční dárky“. Z naší strany byla snaha vám kompenzovat nepříjemnou situaci, která vznikla technickou chybou.

    Vážíme si každého zákazníka a nejvyšší prioritou je pro nás jeho spokojenost.
    COMFOR

  • Objednané zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přišla mi pouze část objednávky
    • Podpora neodepisuje na zprávy

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    jsme rádi, že se situace vyřešila k Vaší spokojenosti. Zboží odcházelo ze 2 skladů, z toho důvodu bylo doručeno na části - z toho důvodu jsme se Vás také pokoušeli i kontaktovat kvůli změně u dopravce. Věříme, že s příští objednávkou budete již spokojena na 100%. V případě jakýchkoli informací či dotazů do budoucna neváhejte kontaktovat naši bezplatnou zákaznickou linku 800 105 205.
    Děkujeme,
    COMFOR tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel měli nedostatečný/zavádějící popisek zboží a kvůli jejich chybě mi objednávku zrušili, ani mne nekontaktovali pro řešení situace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále marně čekám na CLI 521Y.Proč to vlastně nabízí když to pak dodávají ze 3 různých skladů je mi opravdu záhadou???

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za pozdní doručení jednoho s tonerů, ihned po zjištění jsme komunikovali s kolegy.
    Věříme, že aspoň využijete zaslaný voucher na další nákup.
    Děkujeme,
    COMFOR tým

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Již je to třetí týden a stále zboží ještě nedorazilo a obchod mlčí, nekomunikuje.

    Reakce obchodu Comfor.cz

    Dobrý den,
    věříme, že s příští objednávkou již nebudete mít žádné starosti a vše proběhne hladce.
    Děkujeme,
    COMFOR tým