Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zdravím, koukám že nejsem jediná, která má s eshopem problém. Mám dotaz co dělat, když obchod nevyzvedl zaslanou reklamaci a teď se mi zásilka vrátila? Děkuji :)

  • Tak problém nie je len v reklamáciách, ale aj neplatení mzdy za odvedenú prácu. Svoju výplatu, čakám už 2. mesiac a stále nič, hoci som dostala uisťujúci e-mail, že výplatu mi pošle. Myslím, že okrem sociálneho, zdravotného a finančného úradu, sa určite na spoluprácu KM solution s.r.o. veľmi rado pozrie aj úrad práce, ktorým začínam v pondelok 23. 6. 2014.

  • Dobrý večer, hlásím, že peníze po několika měsících konečně vráceny. Šance je, jen se nevzdávat ;))

  • Datum splatnosti dobropisu se bliži.Penize pořad v nedohlednu.Jakmile penize do ponděli nepřijdou jdu na policii a podavám trestni oznameni!!!!!!!

  • Z důvodu, že objednané zboží již firma neměla skladem, odstoupila jsem dne 21.3.2014 od smlouvy. Peníze dosud vráceny nejsou. Dne 5.5. firma slíbila prověřit celou věc, od té doby se opět nic neděje, na maily žádná reakce, telefony nedostupné.
    Blanka Straková, Kdyně

  • Objednal jsem si boty za 1090,-kč. Při objednávce nad 1000 doprava zdarma! Možná mou chybou jsem si nevšiml ,že zdarma pouze u dopravy PPL. Napsal jsem tedy,že prosím o zrušení objednávky č.1 s poštovným 129,-kč a udělal jsem objednávku č.2 s poštovným 0,-kč. Přišla mí odpověď, že po komunikaci semnou, ruší objednávku č.2. Odepsal jsem, že chci rušit č.1,vždyť si celou dobu píšeme e-maily pod hlavičkou objednávky č.1. Ale holt arogantní zaměstnanec uznal,že si asi moc vymýšlím,proto stornoval mou objednávku č.2. Ještě,že je tu spousta jiných e-shopů

  • Zdravim,všechny.Tenhle tyden mi Shop poslal dopropis v kterem mi vrací penize za vracené zboži.Ale taky na mě skoušeli že jsem jim poslal špatnou fakturu a vyznělo to jako že jsem ji padělal neuvěřitelné o co se snaži!!!!Datum splatniosti je 25.5.2014.Skusim počkat jestli mi penize važně vratí.Nicmeně stižnost na čoi jsem podal už před tim než mi poslali dobropis.Jestli penize nepřijdou podám taky trestní oznamení! Mějte všichni pevné nervy a nedejte se!!!!

  • Dne 4.11.2013 jsem si objednal kalhoty za 1590,- které jsem platil přes účet, zboží sem se nedočkal až po několika dnech napsali že zboží není a ani nebude. Tak jsem požadoval navrácení peněz! Vyplnil jsem 2 dostupní smlouvu. Napsal několik e-mailu, několikrát jsem volal a nedovolal. Dnes máme 15.5.2014 a peníze stále nemám!!! Tak si na ně dejte pozor ať vás také neoškubou! Pokud mi peníze nevrátí do 30.6.2014 podám na ně trestní oznámení!

  • Dobrý večer,
    reklamace bot s obchodem probíhá už skoro půl roku. Eshop nehodlá problém řešit. Nereaguje na telefonáty ani emaily ani zprávy na fb stránce.
    Proto jsme celý případ také předala ČOI, snad si eshop proklepnou a pomůžou nám zákazníkům ke spravedlnosti. Nebojte se a také se obratte na ČO!! ;))

  • Po 47 dnech mi konečně vrátili platbu za vrácení zboží (reklamaci). Přeji všem velkou trpělivost při uplatňování reklamací a čekání na reakci obchodu.

  • Je mi Vás líto, ale buďte ráda, že Vám peníze zaslali do 14 dnů. Pravděpodobně bylo evidentně vidět, že je každá bota jiná (otevřeli oči ???). Já podala reklamaci již v březnu a peníze nikde. Jen jsem vrátila zboží, které neodpovídalo velikosti. Měli by si pročíst obchodní podmínky, kterými by se měli sami řídit !!!
    Už je nás kupujících více, co podali stížnost na Českou obchodní inspekci. Jsou to podvodníci !!!

  • Mám potřebu se znova vyjádřit k tomuto e-shopu.Syn si vybral tenisky, které nabízel tento e-shop skladem. Doufal v brzské (tzn. doručení do 2 prac.dní) dodání, ale boty přišly až za týden od objednání a to jsme si museli ještě zavolat. Když je dostal zjistil, že jedna bota je vyšisovaná od slunce - zřejmě byla ve výloze. Hned druhý den jsme boty s vyplněným formulářem a všemi e-shopem požadovanými náležitostmi poslali na vlastní náklady zpět. Poslali jsme ještě e-mail, že odstupujeme od smlouvy, jelikož jsou boty poškozené a že požadujeme vrátit nejen částku za boty+dopravu k nám, ale i částku za dopravu zpět do e-shopu. Žádná raekce na náš e-mail nepřišla, ikdyž na stránkách mají napsáno, že vám na e-mail pošlou nějaký ID kód a že tak budete moci sledovat, jak se vaše raklamace vyřizuje - NIC!Teprve poslední možný den (=14 den)nám byly peníze připsány na účet, ale bez poštovného, které jsme hradili my, když jsme byli nuceni vrátit vadné zboží!! Po dotazu proč nám nevrátili naše peníze, se ještě divili, že nic takového oni v podmínkách nemají. NE UŽ NIKDY VÍCE!! Nejde mi o těch cca 100,-Kč za poštovné, ale o princip, jak se k danému problému e-shop postavil!! A ještě musím dodat, že během těch 14 dní, kdy jsme čekali na připsání peněz na náš účet, jsem několikrát do e-shopu volala, a chtěla jsem vědět, zda a jak se reklamace řeší. Vždy jsem se jen dozvěděla, že na tomto tel.čísle oni reklamace nevyřizují a že to předá dále - přitom jiné telefonní číslo na stránkách uvedeno nemají!! NEDOPORUČUJI!!!

  • Nebudu ,čekat do zitřka pravě jsem podal stižnost na čoi ,na tyhle podfukaře.Dělaji jenom ostudu českym skateshopum.A jestli to nepomuže podam trestni oznameni za podvod.Je na čase s těma ..........neco udělat.Doufam že to udělaji i dalši.

  • Čekám na vrácení peněz za bundu-sako BENCH již
    od března. Vyhrožování s nahlášením na Českou obchodní inspekci nefungovalo a tak jsem minulý týden podala stížnost na ČOI. Když nás bude více podvedených, jistě se na ty podvodníky konečně podívají.

  • Takže ,vidim že Chiilboards patři mezi bandu zloděju.Boty jsem vratil,jelikož mi byly velke.Už je to čtrnact dni a pořad se nic neděje.Neodepisujou ,nyni prozměnu vyply telefon.Zitra mám v planu podat stižnost na čoi a taky to udělam jelikož toho mam plné zuby.Doporučuji radši připlatit nějakou kačku a mate jistotu ,že se vam tohle nestane.

  • ..nejdřív mi potvrdili, že zboží bude v den, kdy jsem ho potřeboval (den před narozeninama mé ženy) a v ten den ráno slibovali, že mají dodávku na cestě, ale odpoledne a následující den ráno nezvedali telefon!! Kamenný obchod vypadá, jako už dlouho nepoužívaný.. Velmi neseriózní chování a s množstvím skate-eshopů na trhu řadím chillboards mezi odpad ve složce nenakupovat..

  • Vidím, že nejsem sama, kdo má problém s neseriozním jednáním firmy. Prvotní přístup při nákupu byl v pořádku. Ale na koupených teniskách jsem velmi brzo našla vady a po necelých 2 měsících nošení jsem šla reklamovat. Boty jsem osobně přinesla na kamenný obchod v prosinci 2013 a do dnes nemám ze strany obchodu žádnou zprávu o průběhu reklamace. Nehledě na to, že ze zákona je prodávající povinen reklamaci vyřídit max. do 30dnů. Včetně oprav a všech nezbytnosí.
    Na telefonáty ani emaly firma nereaguje. Jestli do konce dubna 2014 nedostanu vysvětlení. Budu se muset obrátit na českou obchodní inspekci.
    Proto nedoporučuji, příšerné jednání!

  • Souhlasím se všemi. Firma Chillboards je velmi neseriózní. Jakmile odstoupíte od smlouvy, peníze nedostanete. Čekám na platbu za vrácené zboží od února. Urgovala jsem vrácení platby 6x a ani jednou mi neodepsali. Včera jsem jim dala na vědomí, pokud nedostanu platbu za vrácené zboží do 3 pracovních dnů, předávám vše České obchodní inspekci a to také ve středu příští týden udělám.

  • Peníze byly konečně vráceny.

  • B.Olejníková: Dobrý den i já jsem na tom jako vy, po odstoupení od smlouvy mi nevrátili peníze a už je to 2 měsíce co jim přišlo zboží zpět, jen píšou změny stavu objednávky pak několikrát slibovali, že do konce týdne budou peníze na účtu a pořád nic,,ale já to tak nenechám určitě se obrátím na Českou obchodní inspekci,nebo pokud by se nás našlo víc tak na Polici