Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sluchátka dorazily nefunkční. Reklamace trvající téměř měsíc, takže asi tak...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čekal jsem tyden. objednávka byla zrušena aniž by ukázala přičinu.

    Reakce obchodu Český-mobil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakce. Nic méně objednávka byla stornovaná z důvodu neuhrazení objednávky. V objednávce jste zvolil platbu kartou online, ale neuhradil jste jí. Zboží rezervujeme 7 pracovních dnů, kdy je možné nás kontaktovat a my případně objednávku změníme na jiný způsob platby a zákazníkovi odešleme. V informačním mailu máte také kontakt na náš, kdy je možné nás kontaktovat v případě nejasností.

    S pozdravem Tým Český-mobil.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Šílená komunikace obchodu!!

    Šílená komunikace s obchodem - nespolehlivost!

    Reakce obchodu Český-mobil.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakce. Nevím jakou komunikaci máte na mysli. O všech změnách jste byl informován ihned mailem. Ano zboží nebylo nakonec skladem, nic méně i o tom jste byl informován.

    S pozdravem Tým Český-mobil.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka byla zadána s pokynem k platbě bankovní kartou při převzetí na adrese pobočky. Během 6 dnů mě nikdo nekontaktoval, aby mi vyjasnil objednávku nebo způsob platby. Objednávku jsem musela zrušit z důvodu podezření, jelikož se jedná o mou první objednávku v Český-mobil.cz, nebyla jsem si jistá slušností tohoto obchodu provést platbu předem. Po zrušení objednávky se však dle dopisu od pracovníka obchodu ukázalo, že obchod čeká na platbu předem! Zajímalo by mě, kdyby došlo k nedorozumění ohledně platebních podmínek, jak dlouho by obchod čekal na platbu a nekontaktoval mě? Dva týdny, měsíc?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlost ,cena
    • Pokud zboží reklamujete a vracíte zpět, začíná teprve zábava. Hodinky rozbalené, na ruku dané na spárování atd. na ruce asi hodinu, odpojovali se neustále a šíleně rychle vybíjeli, ten den opět zabalené. Následně odeslané. Příjmuté 2.11. servisním technikem. Nápsáno: Žádné viditelné poškození.
    • 23.11. odeslaný dotaz, jak to vypadá s vyřízením reklamace.
    • 24.11. mi přišlo Dobrý den,
    • píši vám ohledně vaší zakázky. Bohužel jsme na zařízení našli známky použití zejména v oblasti displeje z tohoto důvodu navrhuje kolega ponížení částky o 149 kč.
    • S pozdravem a přáním krásného dne Vaše XM.cz
    • 24.11. jsem psala já- Dobrý den. Pokud mi přišel servisní list s tím, že je bez známek viditelného poškození, tak doopravdy neočekávám, že mi až po urgenci, najednou napíšete, že má viditelné poškození. Hodinky jsem měla jenom chvilku a nedělám v lomně. Toto jednání mi doopravdy přijde, zcela nevhodné. Takže doufám, že se jedná jenom o omyl. Prodávající má dle § 1832 odt. 1 OZ povinnost vrátit kupujícímu bez zbytečných odkladů nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na podání, které od něho přijal.
    • 28.11.xm mi napsalo Dobrý den,
    • při příjmu zboží na vrácení/reklamaci prohlíží pracovník přijmu který nemá k dispozici všechnu dostupnou metodiku pro detailní prozkoumání zboží. To dělá až technik. Který pomocí zařízení prověří zboží důkladně. V příloze zasílám fotografie stavu zboží.
    • pak mi bylo telefonováno, že se rozhodli mi vrátit celou částku, nic se nedělo, napsala jsem tedy negativní hodnocení, která se stále neobjevila na Heurece.
    • 5.12. mi přišlo toto Dobrý den,
    • reaguji na negativní recenzi od Vás, která nám přišla na náš internetový obchod cesky-mobil.cz.Vidím, že Vám byla objednávka odeslána. Ráda bych se tedy zeptala, zda sní bylo něco v nepořádku? Nebo proč jste takto hodnotila?
    • Děkuji za odpověď.
    • 5.12. jsem tedy odeslala jsvou konverzaci s ČESKÝM MOBILEM po té už s XM.CZ
    • 6.12. mi přišlo Dobrý den,
    • děkuji za odpověď. Po domluvě s kolegou, Vám vrátíme celou částku, pokud by jste tedy byla ochotná nám recenzi smazat.
    • Děkuji Vám.
    • 6.12. jsem psala já Dobrý den,
    • za 1. už mi někdo volal a celou částku slíbil a za 2. recenzi jsem psala, až po té, co jsem peníze neměla na učtu.
    • Má ochota, vaší prodlevou velice slábne.
    • 6.12. odpověď Dobrý den,
    • tomu rozumím. Nic méně to, že Vám volal kolega dříve, než jsem Vám já napsala, bylo na můj popud, kdy jsem ho žádala o to, aby se Vám vrátila celá částka. Bohužel nesedím u mailu neustále, řeším tu i jiné věci, expedici a další, tudíž byl kolega zřejmě rychlejší.
    • Děkuji.
    • s pozdravem
    • Zuzana Vanáková
    • obchodní oddělení
    • 8.12. jsem psala já Dobrý den, koukám, že kolega byl sice rychlejší, ale ten kdo má vracet peníze, zřejmě není v práci. Stále nemám peníze na účtu.
    • Reklamace byla přijata dne 2.11. S pozdravem
    • od té doby nic a peníze stále nemám na účtu

    Obchod český mobil nedoporučuji a jelikož reklamace mají stejné, tak ani obchod XM. cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po písemné urgenci obchod slibuje dodání návodu a pak nic nepošle, i přes jeho povinnost dodat návod v češtině

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U zboží není uvedený termín dodání :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno a zaplaceno v úterý večer. V pátek měli doručovat, ve čtyři email, že telefon nemají... V nabídce byl telefon stále skladem.

    • Zboží není skladem i přes to, že eschop udává, že ano.
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka trvá dlouho a zatím nedorazila, nechodí mi automatické emaily o stavu objednávky.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • PODVODNÍCI

    zboží jsem chtěl vrátit ve 14ti denní lhůtě ihned 3tí den po doručení jsem nepoužité vracel.
    Obchod tento proces neoprávněně zamítl. Peníze nevrátil a zboží poslal zpět. Po tel. dohodě jsme se domluvili, že vrácení nakonec proběhne.
    Po druhém odeslání zboží do obchodu se 14dní nic nedělo a poté co jsem obchod opět urgoval, tak mi oznámil, že vrácení zamítají a poslali mi to zpět. Když jsem zboží otevřel nestačil jsem se divit. Sluchátka poškrábaná, sériové číslo bylo strženo. Z nových sluchátek udělal nepoužitelný šunt.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udělal jsem zde objednávku na Xiaomi 12t, obchod mi objednávku nedodal, kvůli změně ceny, nabídli mi slevu na produkty na které jsem nepřistoupil. Český-mobyl nehodlá dodržet své povinnosti. Bohužel pracuji na podání stížnosti ČOI. Nedoporučuji zde nakupovat, jelikož vám změní cenu po přijetí objednávky. Radši se podívejte někde jinde a ušetříte si čas a peníze