Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    The experience with the shop is good, but I don't like the coffee. It is difficult to evaluate the taste of the coffee when it is over-roasted. I expected much better quality of the roastery.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hello,

    thank you for your order and rating. We are very sorry that our coffee did not meet your expectations. We have sent you and e-mail for more informations regarding the purchase.

    Best regards

    Veronika, ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zabaleno v samém plastu!!!

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku i udělené hodnocení. Velmi nás mrzí, že náš e-shop nedoporučujete. Co se týče obalového materiálu, snažíme se být co nejefektivnější a zboží zabalit vždy tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poničení. K tomu využíváme jak plastových obalů tak kartonových. Váš podnět ke snížení plastu při expedici však předáme kompetentní osobě v naší společnosti. Spokojený zákazník je pro nás na prvním místě a pokud došlo k nějakým dalším negativním okolnostem, které Vás přiměly k udělení nedoporučujícího hodnocení, budeme moc rádi, když nám poskytnete bližší informace. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a vážíme si i těch negativních, jedině tak totiž můžeme případně něco změnit anebo zlepšit.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Monika Vaněčková
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    sušenky mi byly dodány s trvanlivostí na 3 měsíce, tím pádem je můžu dnes vyhodit. U předchozí objednávky byla trvanlivost přes rok a půl.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hezký den, pane Friši,

    nejprve Vám moc děkujeme za Váš nákup i čas na udělení tohoto hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojený s krátkou trvanlivostí sušenek a neozval jste se nám dříve. Uvědomujeme si, že došlo při expedici zboží k pochybení na naší straně a za to se Vám velice omlouváme. Budeme velmi rádi, pokud se nám ozvete v reakci na e-mail od nás a vše vyřešíme v kladném duchu.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Pavel Zuska
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • French press po druhém použití praskl!!!

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hezký den,

    nejprve Vám moc děkujeme za Váš nákup a čas při udělování tohoto hodnocení. Velmi nás mrzí, že Vám french press po druhém použití praskl. Věříme, že po naší telefonické komunikaci se podaří problém kladně vyřešit v reklamačním řízení. Budeme rádi, pokud nám zachováte i přes toto nedorozumění svou přízeň :)

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Pavel Zuska
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobrá komunikace a přístup k
    • Nedostatečné zabalení produktu
    • Zboží neodpovídá popisu

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas při udělování tohoto hodnocení. Je nám líto, že náš obchod nakonec nedoporučujete. Popisky u produktů neustále kontrolujeme, opravujeme a v případě nutnosti aktualizujeme. Mrzí nás tak, pokud máte dojem, že některé neodpovídají danému zboží. Děkujeme Vám také za cenný podnět, na základě kterého jsme upozornili naše kolegy z expedice na lepší balení zásilek. Jsme velice potěšeni, že oceňujete naši komunikaci a přístup. Budeme se těšit na naši případnou další spolupráci :)

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Tereza Jalčáková
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Káva namletá den před odesláním
    • Káva určena na espresso byla namletá příliš hrubé i když dodatečně jsem uvedl do objednávky namletí na espresso

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za nákup i Vaše hodnocení. Těší nás, že jste byl spokojený s čerstvým namletím kávy před odesláním. Zároveň nás velice mrzí, že jste s hrubostí mletí nebyl spokojen. Je nám líto, že jste se neobrátil jako první přímo na nás, abychom mohli problém vyřešit a eventuálně Vám zaslat jinou kávu. Budeme rádi, pokud nám zareagujete na náš zaslaný e-mail.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Pavel Zuska
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Parkování

    Neochota prodávajícího.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas při udělování tohoto hodnocení. Je nám líto, ale parkování v centru Prahy bohužel ovlivnit nedokážeme. Pokud jedete autem, zaparkujte nejlépe v Kamenické ulici, kde jsou parkovací zóny pro návštěvníky. Naše prodejna se navíc nachází na velmi dostupném místě a lze k ní dojít do cca 3 minut z tramvajových zastávek Kamenická či Letenské náměstí. Pokud Vám však vyzvedávání objednávek za daných podmínek nevyhovuje, můžeme Vám nabídnout služby přepravců WE|DO, DPD či Zásilkovna, se kterými spolupracujeme. Více informací o těchto způsobech přepravy včetně jejich poplatků naleznete zde https://www.cerstvakava.cz/doprava-platba/.

    Rádi bychom Vás také požádali o podrobnější informace k Vaší druhé zmínce ohledně neochoty prodávajícího. Na spokojenosti našich zákazníků si velice zakládáme a kolegové ze zákaznického centra i prodejny prochází důkladným školením. Dlouhodobě máme výborné hodnocení našeho zákaznického servisu jak na e-shopu, tak na prodejně. Zajímá nás tak, s čím konkrétně jste byl nespokojen. Každá zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a vážíme si i negativního hodnocení. Velmi oceníme, když nám poskytnete bližší informace odpovědí na zaslaný e-mail, abychom mohli případně něco změnit anebo zlepšit.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Tereza Jalčáková
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka mi dorazila nekompletní.. místo dvou objednaných kusů Konviček na kávu mi dorazil pouze jeden kus..takže sem dostal jednu konvičku za dvojnásobnou cenu ..

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hezký den,

    nejprve Vám moc děkujeme za Váš nákup i hodnocení. Velmi nás mrzí, že jste s námi nebyl spokojený a nedoporučujete nás. Uvědomujeme si, že došlo při expedici zboží k pochybení na naší straně a za to se Vám ještě jednou velice omlouváme. Věříme však, že jste byl spokojený s rychlostí vyřízení reklamace a zasláním chybějící moka konvičky, kterou jsme obratem doposlali. Budeme rádi, pokud nám zachováte i přes toto nedorozumění svou přízeň :)

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Pavel Zuska
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oba dipery byly rozbité.

    Oba dipery byly rozbité. Balení vypadlo poměrně kvalitně, v jedné z krabiček chyběly některé úlomky - myslím tedy, že už bylo odesláno rozbité.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš čas při udělování tohoto hodnocení. Je nám velice líto, že jste obdržela poškozené zboží. Rádi bychom Vás však ujistili, že zboží před expedicí vždy kontrolujeme, a tak se nemůže stát, že bychom jej zasílali již rozbité. Velice nás mrzí, že jste se na nás neobrátila a situaci s námi neřešila. Poškozené zboží bychom Vám samozřejmě obratem vyměnili a celou situaci vyřešili k Vaší maximální spokojenosti. Budeme rádi, když nám odpovíte na námi zaslaný e-mail, abychom se dohodli na způsobu řešení.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Tereza Jalčáková
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Kava nebyla cerstve umleta,nevonela,nebyla dobra. Uz ji tomto obchode
    Cerstva kava nikdy nekoupim. Zklamali mne.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a Váš čas při udělování tohoto hodnocení. Velice nás mrzí, pokud Vám obdržená káva nechutnala. Rozhodně není naším cílem zasílat nekvalitní zboží. Na kvalitě naší čerstvě pražené kávy nám velice záleží a věnujeme ji tu nejvyšší pozornost. Kávu meleme opravdu až v den expedice, a proto pokud máte pochybnosti o její kvalitě, samozřejmě nám ji můžete vždy reklamovat. Je nám tak velice líto, že jste se s námi nespojila a reklamaci kávy s námi neřešila. Pouze tak bychom dokázali posoudit, zda se opravdu jednalo o nekvalitní kávu. Budeme rádi, když nám budete reagovat na náš e-mail a celou situaci s Vámi rádi vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Tereza Jalčáková
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání

    Obchod v pořádku, ale pěnič mléka co mi došel moc nefunguje, vypadává horní část, někdy po zmáčknutí se s pustí někdy ne. Měla jsem zůstat u Tescomy, za stejné peníze mnohem lepší kvalita.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hezký den,

    velmi Vám děkujeme za objednávku a samozřejmě také děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velmi důležitá. Velice nás mrzí, že zakoupený napěňovač mléka není zcela funkční. Naším cílem je zákazníkům poskytovat pouze kvalitní zboží společně s kvalitními službami, a tak nás ještě více mrzí, že jste se nám neozvala, abychom mohli celou situaci vyřešit k Vaší maximální spokojenosti. Samozřejmě s Vámi rádi vyřídíme reklamaci produktu, bližší informace k postupu jsme zaslali na Vaši e-mailovou adresu.

    Budeme velmi rádi, pokud se na nás ohledně reklamace obrátíte, a pevně doufáme, že i přes tuto záležitost nám zachováte přízeň.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Petra Králová
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Moka konvicka dorazila cela votukana, uvnitr bylo rozlite cosi mastneho. Proste okamzite vraceno a never again.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, pokud jste nebyla s obdrženou moka konvičkou spokojena. Naším cílem je zákazníkům poskytovat pouze kvalitní zboží společně s kvalitními službami, a tak nás ještě více mrzí, že jste se nám neozvala, abychom mohli celou situaci vyřešit k Vaší maximální spokojenosti. Ve formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy jste důvod vrácení bohužel také neuvedla, a tak jsme bohužel neměli možnost s Vámi situaci řešit. V případě, že byste nám zaslala fotografie moka konvičky, kterou popisujete v hodnocení, rádi bychom Vám ji samozřejmě vyměnili.

    Na základě Vašeho hodnocení jsme znovu vrácenou moka konvičku zkontrolovali, abychom se ujistili, zda opravdu došlo k odeslání zboží v takovém stavu. Vámi vrácená moka konvička je však v naprostém pořádku, není potlučená a ani se uvnitř nenachází mastná tekutina, jak jste uvedla. Domníváme se, že se tak jedná o nějaké nedorozumění a budeme moc rádi, když nám poskytnete bližší informace ohledně celé situace do e-mailu, který jsme Vám zaslali. Věříme však, že jste byla spokojena s rychlostí vyřízení Vašeho požadavku na vrácení zboží a následného proplacení peněz zpět na Vaši platební kartu.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Tereza Jalčáková
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem ještě nedostal a nevím jestli se dočkám. Počkám do 5.2.21
    a pak si zboží objednám jinde.
    S pozdravem Antuška

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hezký den, pane Antuško,

    děkujeme za Vaši objednávku a samozřejmě také děkujeme za Vaše hodnocení. Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velmi důležitá. Velice nás mrzí prodlení vyřízení Vaší objednávky, ale bohužel objednaný produkt nemáme momentálně skladem. O této skutečnosti jsme Vás informovali zasláním e-mailu a informace je uvedena také na našem e-shopu. Jakmile k nám produkt dorazí, Vaši objednávku obratem vyřídíme.

    Nedoporučující hodnocení nás také nutí k zamyšlení, zda jste zaslaný e-mail o nedostupnosti obdržel, anebo z jakého jiného důvodu nedoporučujete náš e-shop. Velmi oceníme, když nám poskytnete bližší informace v odpovědi na zaslaný e-mail. Rádi situaci vyřešíme k Vaší 100 % spokojenosti.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Jana Gunst
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlost dodání
    • Zpravidla rychle odpoví na mail
    • Doručeno špatné zboží
    • Zatím stále nevráceny peníze

    Před Vánoci jsem učinil objednávku, kterou jsem předem zaplatil kartou (nikdy více), to bylo 20. prosince. Objednávka byla doručena rychle, 22. prosince. Při otevření balíku zjištěno úplně jiné zboží, kontaktována podpora mailem. Domluveno, že mi zašlou správné zboží, což se až do 10.ledna nestalo. Následně jsem odstoupil od kupní smlouvy, zaslal zpět špatně poslané zboží. To jim dle sledování zásilky došlo už minulý týden. Peníze stále zpátky neposlali a na včerejší mail také nereagovali. Jednu hvězdičku za předchozí nákupy (pravda, nikdy jsem neplatil předem) a zpravidla rychlé reakce na mail. Moje důvěra byla zklamána, přecházím ke konkurenci.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hezký den,

    děkujeme Vám za hodnocení a upřímně se omlouváme za zdržení a komplikace, které provázely expedici Vaší objednávky. Situaci jsme s Vámi obratem řešili 23. prosince, kdy jsme Vás informovali o nedostupnosti jedné z objednaných položek ve Vaší objednávce, protože jste zakoupil poslední kus. Následně jsme si potvrdili, že vyčkáte na její naskladnění. Rozumíme však tomu, že jste na naskladnění nechtěl dále čekat a rozhodl jste se odstoupit od kupní smlouvy. Na základě Vámi poskytnuté informace jsme nechali prověřit doručení vrácené zásilky – tu jsme v pořádku obdrželi a již jsme zpracovali požadavek na vrácení uhrazené částky.

    Na spokojenosti našich zákazníků nám velice záleží. Moc nás proto tato situace mrzí a velmi Vám děkujeme za upozornění na tyto nedostatky, ke kterým sice dochází výjimečně, ale neodpovídají úrovni služeb, kterou chceme poskytovat. Můžete se spolehnout, že na těchto podnětech zapracujeme.

    Ačkoliv rozumíme tomu, že jsme zklamali Vaši důvěru, stále doufáme, že někdy v budoucnu dostaneme šanci tento dojem napravit. Na Vaši e-mailovou adresu jsme proto zaslali návrh na kompenzaci za vzniklé komplikace. Doufáme, že Vás kompenzace potěší, a uděláme vše pro to, aby vyřízení Vašich případných objednávek v budoucnu probíhalo 100% v pořádku.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Jana Gunst
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem s mlýnkem spokojen. Mlýnek kávu nemele, on ji seká. Posekaná káva nemá chuť ani vůni. Na úplně prvním stupni jemnosti mletí je káva namletá hrubě.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Krásný den,

    děkujeme za Váš nákup. Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete, přes to, že jste nám nevyhovující mlýnek zaslal a po jeho kontrole Vám budou vráceny peníze zpět. Naším cílem je spokojenost zákazníků, a proto se snažíme vždy veškeré záležitosti řešit obratem. Zaslaný mlýnek jsme obdrželi až během včerejšího dne, a tak jsme neměli možnost Vás informovat o stavu vrácení dříve. Máme dlouhodobě perfektní hodnocení především prozákaznického přístupu a chceme, aby tomu tak zůstalo, proto bychom rádi celou situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Celá tato záležitost nás nesmírně mrzí. Pevně doufáme, že na nás nezanevřete a zase u nás někdy nakoupíte.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Jana Gunst
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Arogantní obsluha na Vaší prodejně na Praze 7.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Krásný den,

    děkujeme za Váš nákup i komentář a zároveň se moc omlouváme, že se nám na prodejně nepodařilo splnit Vaše očekávání. Velmi Vás prosíme o zaslání bližších informací v odpovědi na zaslaný e-mail, abychom mohli udělat vše pro to, aby se taková situace již neopakovala. Spokojený zákazník je naší hlavní prioritou. Věříme, že na náš obchod nezanevřete a opět se k nám pro nákup vrátíte.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Jana Gusnt
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace
    • nemám zboží

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Hezký den,

    děkujeme Vám za objednávku i hodnocení. Věřte, že nás celá záležitost neskutečně mrzí, objednané zboží bohužel nemáme skladem a dle aktuálních informací není skladem ani u našeho dodavatele. O této skutečnosti jsme Vás informovali již minulý týden a velice rádi bychom Vám pomohli s hledáním alternativního řešení, například výběrem alternativního produktu. Bohužel jste se na nás s žádostí o řešení této situace neobrátila a my tak neměli možnost tuto nepříjemnost s Vámi řešit a předejít tak Vaší nespokojenosti.

    Budeme velmi rádi, pokud se na nás obrátíte, abychom se mohli pokusit vyřešit celou situaci k Vaší maximální spokojenosti :)

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Jana Gunst
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Když jsem četl reklamu na kakao od babičky, vůbec jsem neregistroval údaj šestnácti procent kakaa. Nikdy by mě nenapadlo, že si koupím odporně přeslazenou směs 16 kakao - 84 cukr. Nejdražší cukr mého života a babička by ta gaunery zmydlila potěhem.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Dobrý den,

    mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete a že Vám nevyhovuje chuť zakoupené čokolády. Chuťové preference každého z nás se liší, vždy je tak nejlepší prohlédnout si přesné složení produktu, které na našem webu u tohoto produktu uvádíme. V případě, že jste si složení všiml ještě před otevřením čokolády, můžete nám ji vrátit, a to i po uplynutí 14denní zákonné lhůty. Rádi ji přijmeme zpět a vrátíme Vám za ni plnou částku. Věříme, že s případným dalším nákupem se Vám 100% trefíme do chuti :-)

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Monika Ludmilová
    KÁVA KÁVA

  • Kupon na slevu 10% na mail nepřišel...

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Krásný den,

    je nám líto, že náš obchod nedoporučujete z důvodu, že Vám nepřišel slevový kupon. Situaci jsme ale ihned ověřili a dle našich informací Vám byl slevový kód na e-mailovou adresu odeslán. Mrzí nás, že s námi nekomunikujete a to i přes to, že jsme se s Vámi snažili celou situaci obratem řešit. Věříme však, že i přes to jste byl se zakoupenou kávou spokojený a budeme rádi, když se k nám pro nákup někdy vrátíte.

    S pozdravem a přáním příjemného dne

    Tereza Jalčáková
    ČERSTVÁ KÁVA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Na Čerstvá káva nakupuji běžně, prozatím nebyl problém. Tentokrát jsem si objednala zboží k osobnímu převzetí v Praze, zboží bylo skladem, ale objednávka byla vyřízena a připravena k vyzvednutí až po deseti dnech. Mezitím jsem objednala zboží online s doručením přes Zásilkovnu. Objednávka proběhla ten den odpoledne a zboží bylo v Zásilkovně připraveno již druhý den. Po otevření balíčku tak trochu šok, když jsem místo objednaných 5 ks našla pouze 1! Proběhla reklamace a zbytek objednávky byl odeslán. Tentokrát doručení do 1 týdne. Paráda. Žiju v zahraničí a v Čechách jsem jen na pár dní, takže odjíždím bez toho, co jsem si objednala a zaplatila. Balíček má totiž dorazit po mém odletu z Čech. Čerstvá káva, tentokrát jste to fakt nevychytali.

    Reakce obchodu ČERSTVÁ KÁVA

    Krásné odpoledne,

    děkujeme Vám za hodnocení. Věřte, že nás celá záležitost neskutečně mrzí, objednané zboží bylo skutečně skladem a dle našich informací Vám byly zaslány dvě výzvy k osobnímu odběru, nicméně nyní již těžko soudit, zda Vám tyto výzvy byly skutečně doručeny do Vaší e-mailové schránky. Za pochybení při expedici zboží se samozřejmě ještě jednou hluboce omlouváme, rozhodně to nebyl náš záměr a uznáváme naši chybu, kterou jsme obratem napravili. Je nám velmi líto, že díky našemu pochybení si nemůžete zboží odvést s sebou do zahraničí, ještě jednou se omlouváme. Věříme, že i přes tuto nepříjemnou záležitost na nás nezanevřete a jako kompenzaci za vzniklé potíže Vám rádi při další objednávce zašleme naši čerstvě praženou kávu zcela zdarma.

    Přejeme Vám úspěšný vstup do nového roku a pevně doufáme, že se na nás v novém roce již nebudete zlobit a zase u nás nakoupíte.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Ivana Reich
    ČERSTVÁ KÁVA