Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si dvoje brýle,jedny na blízko, druhé na dálku, zaplatila na místě více jak 22.000 Kč dne 10.10.2023. Brýle na blízko měly být hotové 13.10., obchod se ani neozval, komunikace žádná. Dnes je 17.10.2023. A žádná zpráva, že by brýle hotové byly.

    Už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé doručení. Dodání proběhlo v pořádku.

    Kupoval jsem pouzdro pro přítelkyni jako dárek. Nebyla uvedena nikde žádná velikost, tak jsem si myslel, že to bude nějaká "univerzální". Pouzdro je malé a pokud by se dovíralo, tak po čase poškodí brýle.

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobry den,
    pokud Vám pouzdro nevyhovuje, můžete nám ho do 14 dnů vrátit nebo vyměnit za jiné.
    Rozměry pouzdra doplníme do popisku. Bohužel úplně univerzální velikost tohoto pouzdra není.
    Je nám líto, že jste nebyl s nákupem spokojený.
    S pozdravem,

    Brýle-domů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Brýle dlouhá léta kupujeme s manželem v tomto jediném obchodě. U mých posledních brýlí, které dosud byly v záruce, došlo k poškození skel stejným způsobem, jako o brýlí předchozích, které jsem ovšem používala déle. Symetricky ve středu obou skel se vytvořily dvě čáry. Domnívala jsem se, že jde o výrobní vadu, v obchodě jsem však byla poučena, že jde o poškrábání, že s brýlemi špatně zacházím, neměním pouzdro, pokládám je skly na podložku apod. S brýlemi zacházím stejně jako s dalšími z tohoto obchodu, u kterých je vše v pořádku. Je pravda, že u těchto jsou lepší skla, u poškozených byla skla obyčejná. Pracovnice obchodu mi řekly, že řešením je pouze zaplatit si nová skla. Chovaly se ke mně sice hezky, za což děkuji, ale mrzí mě, že mě neupozornily, že vzhledem k předešlé nedávné objednávce manželových brýlí mohu uplatnit slevu 15 % na nákup. Přitom historii nákupů mají v počítači. Dále mi sdělily, že při vyzvednutí hotové zakázky dostanu pouzdro, ale nestalo se tak, brýle byly pouze v pytlíku. Celé mě to mrzí a velmi pochybuji, že se do tohoto obchodu vrátím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    příliš drahé !!!

  • ještě nic nemám, čekám na dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice dobrý a vstřícný přístup optometristky k zákazníkovi.
    • Naprosto neprofesionální práce samotného prodejce s klientem - nedozvěděla jsem se žádné bližší podrobnosti zejména k samotnému určení výpočtu ceny brýlí. Poslouchala jsem jen řeči neřeči o nutnosti pořízení brýlí s nejlepšími parametry. Poté mi spadla brada při stanovení konečné ceny brýlových obrub a skel. Doma jsem si vše rozmyslela a neprodleně jsem zrušila objednávku. To nehovořím ani o tom, že z emailem doručené objednávky není zcela zřejmé , z jakých dílčích položek byla konečná cena stanovena (uvedeny byly druhově popsány pouze obruby brýlí). Člověk-laik prakticky neví, jaké brýle si pořídil kromě toho, že jsou na dálku nebo na čtení, ... mám na mysli jejich vlastnosti.

    Zákazník by měl být na vše, co souvisí s objednávkou brýlí, a zejména s jejich cenovou nabídkou (vzhledem k věku i finančním možnostem), bezprostředně upozorněn ještě před samotnou realizací měření zraku optometristou.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Není, snad jen bydliště.
    • Objednal jsem si brýle za cca 5 litrů, ok budou do 3 dnů. Ok dorazily po urgenci kdy jsem navštívil prodejnu po 10 dnech. Převzal jsem, doma jsem zjistil pravé sklo uvolněné nesedělo v rámečku a díra nekecám mezi sklem a rámečkem cca 2 milimetry. Jdu reklamovat Ok prej není problém spravíme????? Já převzal nové brýle za 5 litrů a kdo kontroluje výstup a to že to opravíte o tom nemíním diskutovat to je jasný. Takže ok dalších 7 dní. Mněl jsem náhradní jinak asi velký problém. Sorry příště už ne a to jsem Vás obhajoval před rodinou a teď musím dát za pravdu. Bohužel někde je chyba, ale to Váš problém. Sbohem.
  • Po tydnu od objednavky nemam bryle ani zadnou zpravu. Zatimco obchod ma penize a vyplneny dotaznik “spokojenosti”. Vic snad dodavat netreba. Pry 21.stoleti:-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlá doprava
    • Kvalita

    Velmi nekvalitní brýle. Dorazilo mi rozbité zboží. Naprostá ztráta času a peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doživotní záruka neexistuje je to pouze marketingove lakadlo
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zdání levných brýlí

    tvrzené čočky nedají do poloobrub (chtěl jsem pouze 0,75 cylindry)
    do poloobrub si připravte dalších 790 Kč na jiné čočky, tj. v mém případě skoro +100% ceny
    mohli by to uvádět rovnou a neplýtvat časem všech

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dřívější nákupy ok
    • 10 dnů NIC....není co hodnotit
    • NIC NEMÁM

    Nechápu??? Nechápu ani dotazník , ani lhůtu...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • výrobek zcela rozměrově neodpovídal inzerovanému typu!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerované zboží skladem vůbec nemají
    • Nekomunikují, na dotaz, jak to vypadá s mou objednávkou odpověděli za 5 dnů
    • Chyby v eshopu v oblasti uplatnění slevových kupónů
    • Celkově slabé, amatérismus

    Není důvod to zkoušet znovu, špatné od začátku do konce

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za chybu v naskladnění zboží i za prodlevu v komunikaci v době dovolených. Nabídku zboží jsme ihned aktualizovali a nemělo by k podobnému případu znovu dojít.

    S úctou
    Tým Brýle-domů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S brýlemi jako takovými jsem spokojen. Nicméně:

    Během nákupu mi nebyly adekvátně vysvětleny možnosti volby skel. Byly mi automaticky zvoleny antireflexní skla - o 800 Kč dražší než základní - aniž bych o ně fakticky stál a tušil kolik si za ně připlácím.

    Obchod sice poskytuje určitý výběr obrouček v nižších cenových relacích a celkově má oproti pražské konkurenci lehce nižší ceny, nicméně i tak ve mě marže vzbuzují pocit lehké absurdity. E.g., mnou zakoupené obruby se daly bez jakýchkoli slev sehnat ve slovenské prodejně za méně než poloviční cenu, čímž jsem na nákupu nakonec prodělal okolo patnácti set korun.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • příjemná obsluha
    • delší dodací lhůta než nám bylo slíbeno bez podání informace

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pozitivní reakci na naši obsluhu v optice. Jsme za ni rádi.

    Vaši objednávku jsme přijali 25. dubna na pobočce Litoměřice. Dnes jsme Vaše brýle do optiky odeslali z naší centrály v Praze. Vzhledem ke státním svátkům se jedná o doručení do 7 pracovních dnů, přičemž garantujeme doručení do 10 pracovních dnů. Prosíme tedy o pochopení. Jakmile budou brýle doručeny na pobočku v Litoměřicích a připraveny k vyzvednutí, obdržíte od nás zprávu.

    Pevně věříme, že bude s brýlemi spokojena. Zároveň se kdykoliv můžete zastavit v optice na bezplatné čištění ultrazvukem.

    V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit na bezplatnou telefonní linku 800 299 992.

    S pozdravem
    Tým Brýle-domů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nevim

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s našimi službami nespokojena. Vaši objednávku jsme prověřili a nic nestandardního nezjistili. Brýle byly vyhotoveny včas podle předem daných hodnot.

    Pokud byste měli a brýlemi jakékoliv potíže, neváhejte se na nás obrátit na naší bezplatné lince 800 299 992.

    Váš tým Brýle-domů. cz

  • Nikdo se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při komunikaci uvádějí, že dodají do konce týdne... začátkem dalšího týden zase uvádějí, že to bude konecm toho dalšího týdne. Takže vlastně nevím, jestli mi ty brýle dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dříve byl výběr širší a bylo možné uplatnit lékařský předpis i slevy za opakovaný nákup...
    • Teď se lékařské předpisy ignorujou a slevy za opakovaný nákup nejsou pro každého...

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu. U Vaší objednávky evidujeme uplatnění slevy plynoucí z lékařského předpisu, stejně jako uplatnění slevy 15 % na další nákup.

    Ohledně výběru brýlí nás mrzí, že máte dojem, že je menší než dříve. Statisticky máme nyní na skladě stovky nových modelů brýlí v porovnání s loňským rokem. Jedná se zejména o brýle značkové. U brýlí s doživotní zárukou udržujeme hladinu počtu modelů skladem na stabilní úrovni. Stále u nás je možnost vybrat si z mnoha brýlí od 590 Kč včetně skel a s doživotní zárukou i při poškození vlastní vinou k tomu.

    Pokud jste s nákupem u nás nespokojen, můžete se obrátit na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 299 992.

    S pozdravem
    tým Brýle-domů.cz