Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dost neochotný personál,zapomněli připočítat slevu, brýle po necelých 3 letech ztratily průhlednost i antireflex, přesto že oboje předešlé brýle měly celoživotní záruku, tyto ne, prý proto, že jsou to drahá skla, ale po přesklení jsem na ně celoživotní záruku dostal. Brýle (obroučky) vráceny špinavé, prý to nejde umýt, před opravou jsem je nečistil v domnění, že to půjde lépe bez skel. Prý ne, tak jsem to za 5 minut vyčistil doma.

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste s našimi službami nespokojený. Podle všeho se jednalo o brýle z kategorie Premium. Nyní máte na své brýle doživotní záruku, a proto v případě, že ji budete chtít uplatnit, žádný takový problém nevznikne. Více o doživotní záruce najdete zde: https://www.bryle-domu.cz/dozivotni-zaruka.html.

    Co se týče stavu obruby při jejím vydání, bohužel zpětně nevíme, o jaké konkrétní znečištění se jednalo. Brýle do opravy přijímáme zpravidla čisté. Pokud byly brýle už při přijetí znečištěné, velmi pravděpodobně je optik vyčistil ultrazvukem. Ultrazvukové čištění je k brýlím šetrné a nehrozí poškození brýlí. Ultrazvukem také čistíme brýle před jejich vydáním.

    V případě jakéhokoliv dotazu či potíží jsme Vám k dispozici na bezplatné telefonní lince 800 299 992.

    Tým Brýle-domů.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velice příjemná obsluha.
    • Velký výběr
    • Na webových stránkách se brýle zobrazovaly jako připravené na prodejně na kterou dorazily až další den .
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Brýle mi nesedí, budu je vracet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Nespolehlivost České posty
  • Vulgární recenze byla smazána.

  • nemohu posoudit

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Asi cena
    • Ani po 14 dnech nemám objednané brýle, komunikace žádná , zatím jen sliby , brýle měli být původně před týdnem , po mé urgenci tento týden , že budou ve středu , ale zatím se nikdo neozval , uvažuji o zrušení

    Komunikace a délka objednání

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nemožnost bezprostřední/přímé komunikace s dodavatelem brýlí - po obdržení jsem zjistila, že jedno sklo je v obroučce volné, ale nedá se dotáhnout, tedy je podbroušené a že jsou krátké bočnice - tlačí za ušima tak, že z toho bolí hlava.
    • žádné
    • bylo to poprvé a naposled

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den, nepodařilo se mi Vás zastihnout telefonicky, abych se dozvěděl informace z Vaší strany. Podle mých zjištění jste si objednal brýle se skly mimo standardní rozsah, které jsou na objednávku. Bohužel nám ve Vámi požadovaném krátkém termínu dodavatel skla nedodal. Zhotovili jsme Vám tedy na naše náklady provizorní brýle s o málo nižšími dioptriemi, abyste viděl alespoň trochu, než budete mít ty "své". Po celou dobu jsme s Vámi o prodloužení termínu komunikovali. Je mi líto, že jsme se i přes tento náš vstřícný postup dočkali takto negativní zpětné vazby. S pozdravem, Pavel Tichý, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrý den, že zboží nedorazí v dohodnutém termínu jsem schopna pochopit, že mi není sdělen náhradní terním dodávky je již méně srozumitelné, ale že mi přijde dotazník spokojenosti zákazníka před doručením zboží je pro mne absolutně nepřijatelné. Zachová

    Dobrý den, kromě absolutně nepochopitelné nenavazující komunikace viz předchozí komentář jsem doposud byla s obchodem spokojena. S pozdravem Zachová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si sluneční brýle, měsíc se nic nedělo, objednávka nedorazila. Na svém účtě jsem pouze našla informaci, že zboží je ve výrobě. Po měsíci čekání mi přišel e-mail následujícího znění: Dobrý den, velice se omlouváme, ale Vámi objednané brýle již bohužel nemáme na skladě. Pokud byste si vybrala jiné, můžete nám dát vědět přes tento mail." Tak mám pocit, že na tuto informaci jsem nemusela čekat měsíc. Za mne tedy komunikace obchodu děsivá a rozhodně nemám zájem vybírat si jiné brýle, nemusela bych se do konce léta dočkat.

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den, Váš případ jsme dohledali a došlo opravdu k chybě na naší straně a objednávka nám zůstala viset mezi nevyřízenými. Je nám líto, že jsme Vás zklamali, k podobným chybám občas dochází, ale naštěstí jen velice zřídka. Pokud byste si chtěla oobjednat jiné, nebudeme Vám účtovat alespoň poštovné. S pozdravem, Pavel Tichý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pro nemoc optičky v Písku byly v objednávce chyby. Požadovala jsem upravení brýlí - naprostá neochota. Příště zvolím bývalou optiku - poradenství naprosto nulové neochota neustálé problémy , mimo lepší ceny žádné výhody.

    Reakce obchodu Brýle-domů.cz

    Dobrý den paní Sedláčková, omlouváme se za problémy. Personální situaci v naší písecké pobočce intenzivně řešíme. Budeme rádi, pokud nás v budoucnu ještě vyzkoušíte.
    S pozdravem,
    Pavel Tichý, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemusíte z domu
    • Brýle jsou celkem dobře popsány
    • Dobrá šíře sortimentu
    • Komunikace

    Potřeboval jsem brýle na čtení, za které se mi v optice nechtělo dávat tisíce, ani si kupovat brýle "z benzinky". Myslím, že půjde o rozumnou kvalitu, dnes stejně celá řada optik nakupuje brýle v balících z Číny za pár dolarů.
    Vadou na kráse je komunikace. Brýle mi došly v obalu, který dává firma zdarma jako dárek. Ono se říká darovanému koni... bohužel, ale brýle jsou na krabičku velké, nejde zavřít a brýle by do ní šly dostat pouze násilím, ohnutím nožičky brýlí samotných, takže si člověk stejně musí koupit krabičku svoji.
    Zkoušel jsem kontaktovat prodejce prostřednictvím emailu i formuláře na stránkách s dotazem, jestli se nespletli a neposlali malou krabičku, nebo mají prostě jednu stejnou a ty moje se do ní zrovna nevlezou, ani na jedu zprávu mi však nepřišla odpověď (je to už skoro týden, tak za tu dobu, kdyby chtěli nějak zareagovat, asi mohli).
    Jinak bych asi neměl výhrad, ale mohli mě místo nekomunikace odbýt aspoň tím, že mám smůlu, protože když prodejce vůbec nereaguje, je to špatné. Tohle také rozhoduje o tom, jestli si od obchodníka něco příště koupíte.
    Proto ho nemohu známým doporučit, nevím, jak by se na mě dívali, kdyby chtěli řešit případný problém a obchodník by se jim neozval zpět, místo emailu nebo vyplnění dotazu do kontaktního formuláře na stránkách prodejce by nejspíše museli posílat doporučený dopis. Známým mohu doporučit pouze to, kde jsem byl já sám 100% spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ani jednou nedodržená lhůta dodání

    Brýle v pořádku ale neserióznost v dodací lhůtě a to je u brýlí dost podstatné!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Možnost výběru v klidu domova
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem pred 10 dny a zatim nic nedorazilo ale jnak pekny obchod a privetive ceny bohuzel ta doba dodani, mozna jsem jen ale ojedineli pripad :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena rychlost odeslání
    • Obruby mi seděly velmi dobře-bohužel skla již ne. Mám cilindr+osu a z brýlí mne bolela hlava i oči,nedaly se nosit.
    • Kupující ,kteří mají klasické čočky bez cilindru a osy budou asi spokojeni.

    Dobré ceny,bohužel mi skla neseděla.
    Budu muset zakoupit v optice.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - nemusíte nikam chodit a objednáte si v klidu přes internet
    • - nakoupila jsem zde, protože jsem dostala dárkový poukaz na brýle
    • - jediná pobočka v Praze, kde se dají brýle vyzkoušet

    - nakoupila jsem zde, protože jsem dostala slevový poukaz do této prodejny
    - s dodávkou jsem spokojena nebyla, ale věřím, že se to napraví

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedodržení dodání zboží. Neinformovanost, proč zboží nepřišlo.