Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ryby, kvůli kterým jsem začala v Bon Food nakupovat, jsou doufám stále v pořádku a bez různých přidaných sajrajtů. Kupuji hlavně filé z tresky a to je výborné.
    • Vepřové ve vlastní šťávě - u výrobku napsáno klasická receptura kdysi oblíbené konzervy, ale bez vepř.kůží. --- na etiketě pak je mimo masa a koření také dusitan sodný, a dále zahušťovadla a stabilizátory (E407,E410,E415,E508). Fuj.
    • Vepřová paštika hrubá s brusinkami - na webu se píše: podle receptury starých mistrů --- na etiketě je kromě vepřového masa a jiných dobrých věcí také ještě rychlosůl - stabilizátor: dusitan sodný a antioxidant E316. Nevím, co by na to staří mistři.
    • Játrová paštika - uvedené složení na e-shopu: vepřové maso, sádlo, játra, koření. --- ale na skleničce je ještě navíc rychlosůl - stabilizátor: dusitan sodný!

    Ryby jsou, doufám, stále ok. Ale jsem naprosto zklamaná z domácích paštik a rybích salátů. Prý vyrobené podle receptur starých mistrů. U rybího salátu je dokonce napsáno "Poctivé, bez KONZERVANTŮ a bez chemie a vyrobený z makrel, čerstvé cibule, hrášku, mrkve a majonézy. Tyto výrobky jsem koupila (paštik dokonce několik) právě proto, že jsem věřila, že budou poctivé, bez konzervantů. Takže mám pocit, že jsem naletěla a proto nebudu tentokrát chválit a doporučovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tragická firma
    • nekomunikují, zboží nedoručeno

    26.3. mi mělo být doručeno zboží. Dnes 2.4. nemám zboží, ani zprávu o stavu mé objednávky

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,pane Kubáčku,
    Vaše objednávka byla stornována,protože na maily jste neodpovídal a telefonní číslo zvedá někdo jiný, takže za mně je to fejková objednávka za účelem vytvoření negativní recenze, jinak si to neumíme vysvětlit.
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si ryby a hovezi za 3000kc. Udelala jsem tresku a porad mi neslo do hlavy, proc nechutna dobre. Kdyz jsem si pozorne prohledla balicky, zjistila jsem, ze polovina ryb je temer 2 roky stara a ta druhá polovina je stara trictvrte roku. Chapu, ze lovit na aljašce nelze porad, ale popravde za ty penize si nepredstavuji, ze dostanu ryby z predminuleho leta (nyni je jaro). Jsem hodne zklamana. Ty “mladsi” ryby jsem jeste nemela sanci ochutnat. Doufam, ze to bude lepsi. Ale uz zde nenakoupim.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    kvalitu ryb určuje rychlost zmražení a čas od ulovení do zmražení, pokud jsou zmražené, nemá na kvalitu skladování třeba 2 roky žádný vliv. Většina ryb se loví jen jednou ročně a do vnitrozemí nemají šanci dorazit dřív než za několik měsíců. Logicky se prodávají minimálně do další sezony. Pokud se ryby udržují kvalitně zmražené, není žádný rozdíl mezi třeba 3 měsíce nebo 12 měsíců,zkoušeli jsme to i laboratorně,podle hladiny dusíkatých látek. U chlazených ryb naopak rozhoduje každý den.
    Rybáři se spíš smějí tomu,když jim řekneme,že u nás se prodávají chlazené mořské ryby.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, za které jsem zaplatila 2.374,- Kč, mi nebylo doručeno v plánovaném termínu a ani firma nereaguje na moje dotazy… zatím nemám ani refundaci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Horší kvalita produktů

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    snažíme se držet stále stejnou kvalitu,pokud se nám někdy něco nepovede,stačí napsat nebo zavolat.Ryby nejsou všechny stejné a někdy se může stát,že něco třeba není úplně v pořádku,ale ve zmraženém stavu to není třeba vidět.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velky radius rozvozu
    • komunikace obchodu naprosto silena
    • ridic z rozvozu vam v pohode zatyka a buransky vam i zacne nadavat
    • prodavaji podradne zbozi

    bohuzel prodavaji naprosto podradne zbozi, uplne jina kvalita nez inzeruji, rad bych pripojil foto, ale nejak to sem nejde. napiste mi a poslu fotky.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    pokud nejste spokojen s kvalitou,stačí napsat nebo zavolat,jednání řidiče prověříme a zavoláme vám.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nerozumím systému vrácení chladícího boxu. Zaškrtnul jsem že ho chci vrátit ale stejně mě bylo účtováno dodatečných 242 Kč.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    stačilo se zeptat, peníze vracíme proti vrácení boxu, čili většinou se vrací s další objednávkou,to,že chcete vrátit box,je pro nás informace,abychom měli místo v autě, jinak za box platíte a pokud ho příště vrátíte, dostanete zálohu zpět,nedává přece smysl,abyste si objednal zboží v boxu,když ho nepotřebujete a vracel ho obratem při doručení objednávky
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodržování váhy při ceně, složený flank ze dvou kusů např

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Není možné,abychom účtovali špatně kilovou cenu,ale může se lišit váha,každý flank nebo steak má samozřejmě jinou hmotnost, upozorňujeme v popisu,že hmotnost je orientační a cenu účtujeme podle skutečné hmotnosti

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doposud kvalitní maso a ryby

    Nakolupoval jsem spoustu let a byl jsem spokojen. Bohužel mi přišel email, že z bonfoodu, který dříve prodával kvalitní maso, se pomalu stává fastfood (ikdyž oni tomu říkají foodtrack, ve finále je to jedno).. Škoda, jeden z mála prodejců, který prodával kvalitní ryby za příznivé ceny.. a oni z toho udělají druhý mekáč. Příště už nenakoupím a raději si najdu jinýho dodavatele

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    nějak nechápeme, jak to, že otvíráme další větev prodeje, kde si potřebujeme zajistit odbyt pro naše hovězí maso, ovlivní kvalitu prodeje ryb na eshopu.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupují zde často, ale dnes zklamání viz.maso....roštěnec mini, kotleta velikosti panenky, a plec uříznutá špatně po vláknu.
    Příští nákup si rozmyslím:-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží z bonfood-u bylo většinou ok, ovšem před delším časem, jsem objednal steaky marlina, přišly mi takové kusy s chrupavkami, že jsem třetinu "masa" musel vykrajet a vyhodit. Což u ryby, která byla tehdy cca 500,-Kč /kg, není málo. Dokonce jsem to nafotil a na bonfoo zaslal. Bylo mi slíbeno, že dostanu jako kompenzaci, body na další nákup. Nic takového se ovšem nestalo. Škoda.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, zjistím,kde se to zadrhlo.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Behem roku privezou v poledne, ted jen do 10. Jidlo neni ten problem, ale doprava je omezena.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    asi jste se spletla,nevozíme jídlo na objednávku,ale máme rozvozové časy pro mražené.
    Čili nikdy si neobjednáváte na určitý čas,je ta recenze určena nám?
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Ještě nedávno bych doporučila. Ale zakoupili jsme u vás 1 kg párků"nestandard", a byla je to fakt nestandardní síla. Párky jsou téměř nepoživatelné. Trupelnaté, úplně suché, připadáte si, že jíte piliny. Asi není divu, jelikož jejich povrch je tlustě pokrytý jakýmsi omastkem, zřejmě při špatné přípravě vše vyteklo ven. Pokud máte zájem o podrobnosti, zboží jsem nafotila. Takové produkty byste opravdu prodávat neměli. Co teď s téměř kilem párků, co se nedají jíst? Zkusili jsme jen jednou....
    Děkuji za odpověď.
    Šárka Bayerová

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    úplně tomu nerozumím,cokoliv se nám někdy nepovede,nedosahuje to námi požadované kvality, nabízíme za nákladovou cenu a jasně označíme jako nestandard.
    Nelze tedy u toho zboží očekávat standardní kvalitu, ale nikdy neprodáváme něco, co si myslíme,že nejde konzumovat,jenže právě pokud je to nestandardní výrobek,je těžká diskuse,kde je pro někoho ta hranice.
    Párkům nic není, po ohřevu není rozdíl mezi standardním a nestandardním tak výrazný.Obsahují pouze maso,žádný separát,30 % hovězího,70% vepřového.Jen vyšší teplotou při zpracování vyteklo trochu tuku,proto jsou sušší a na povrchu může být tuk.
    Jediné,co se k tomu dá říci,pokud vyžadujete kvalitu,nekupujte,prosím,zboží označené jako nestandard.
    Je hodně zákazníků,kteří nestandardní zboží využívají k další kuchyňské úpravě,a ocení výrazně nízkou cenu,je nám to líto vyhodit. Myslím,že námi zvolený postup,kdy se zboží jasně označí jako nestandard je vůči zákazníkům fér.
    Nemyslím,že bychom v budoucnu tento přístup měnili.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doprava zdarma od 3000,-, logicky tedy objednávám ryby za 3040. A co udělal obchod? Dali mi do objednávky ryby s hmotností pod 3000, takže jsem si ještě hezky připlatila za dopravu. S tímto přístupem zde už nenakoupím.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    neobjednala jste si zboží za 3040 korun, zřejmě jste se přehlédla a 3040 byla cena objednávky včetně dopravného. Doprava zdarma je od 3000 korun za zboží. Systém je navíc tak nastavený,že pokud při převážení klesne cena pod 3000 korun,dopravné zůstává zdarma.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Podle kladných recenzí jsem si objednala několikrát lidmi "opevovane filé". Ale chuť tedy nic moc, hodně suché. Ani vinné smetanové klobásy nebyly nejlepší a párky se nedaly pozrit :/. Takže nejlíp vyšlo jen kureci maso.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • The Tuna was not sashimi grade.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    preferuji kratší dobu (stáří) zmražení, dostal jsem ryby 13 měsíců od zamražení...

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    to my bychom preferovali třeba taky,ale zejména u divokého lososa je to nereálné, museli bychom část roku zůstat bez zboží. Divoký losos se loví jednou ročně, takže datum zmražení je třeba v září, k nám ale dorazí taky za 3 - 4 měsíce po výlovu, není to tak,že hned po výlovu jede zboží do Evropy.Pokud bychom tedy chtěli datum zmražení max 6 měsíců, mohli bychom ho prodávat max 2 měsíce, u ostatních ryb je situace podobná, nic se neloví celoročně, to by v moři nic nebylo.
    Kvalita ryb je daná rychlostí a kvalitou zmražení po výlovu, doba skladování to ovlivňuje minimálně.
    Mimochodem datum zmražení je jedním z důvodu obliby tzv čerstvých ryb, když se rozmrazí, maximálně se tam napíše,že je rozmražené, datum prvního zmražení zmizí.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vždy v pořádku, řidiči jezdí na čas, zavolají předem a ten čas dodrží. Veškeré potraviny zmražené tak, jak má být. Cena za dovoz je pro mě lepší varianta, jak to mít zadarmo, ale povolené.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kvalita masa
    • Váha

    Chápu že ne každý balíček masa bude mít 1,5kg přesně a že je tam uvedeno že má cca 1,5kg masa, ale když si objednám 4 balíčky krkovice kde pouze jeden má 1,4kg a ostatní po 1kg takže ve výsledku místo 6kg masa mám 4,5kg jako 3 balíčky a dozvím se to vlastně při doručení a placení je dost k naštvání a fakt velké zklamání, ještě když to mám na oslavu a počítal sem se 6kg masa....

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    to nás mrzí a omlouváme,někdy se to prostě sejde. Většinou je to při více balíčkách plus minus stejně.Nejsme opravdu schopni to uříznout přesně, obvykle se snažíme,aby to bylo spíš o trošku více,než méně. Zase potom někdy řešíme problém,že zákazník si objedná 5 kg a dostane 6. Ve skladu je minus 20°C a skladníci váhu ani nevidí,vydávají podle EAN kodů. Je to opravdu problém, kde nedokážeme najít uspokojivé řešení.Omlouváme se.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodávajú na SK

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    ne,nedodáváme na SK ani jinam do zahraničí.Nikdy jsme neměli takové ty panevropské expanzní chutě a ani jsme to nikdy netvrdili nebo neslibovali.
    s pozdravem
    Pavel Domkář