Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Předem nevíte co vám nakonec přijde.Na př.steaky z krkovice s marinádou o hmotnosti cca 200 gr nakonec dostanete o průměrné hmotnosti 440 gr.I když je u zboží upozornění,že bude účtováno dle skutečné hmotnosti,tak hmotnost navýšená o 120 % je trochu moc,takže místo předpokládané celkové váze 1,2 kg jsem obdržel 2,64 kg.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    to nás sice mrzí,ale asi s tím moc nenaděláme,krkovice,flank steaky apod mají velké hmotnostní rozpětí,ale pokud bychom to měli selektovat,měli bychom obří množství položek a ve skladu chaos

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitní sortiment
    • Doprava jen jeden den v týdnu
    • Mailové upozornění, ze např. mezi 9 a 11 hodinou budou doručovat zásilku. V dané dobe vám řidič skutečně zatelefonuje, ale pokud budete mít jiný hovor a nedovolá se vám, odjede a řekne Vám, že zboží přivezou za týden . Osobni zkušenost "čekáme pět minut máme toho moc, tak za týden .."

    Sortiment ok, doprava nezvládnutá, pokud nejste důchodce vyhlížející příjezd řidiče máte smůlu

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    mailové upozornění chodí den předem,spolu s sms, kdy upozorňujeme den dopředu na hodinové rozpětí dodávky.
    Řidič volá ještě před doručením objednávky,i pokud nezvednete telefon,dojede na místo a zazvoní.Pokud nikdo neotevře,jede samozřejmě pryčJestliže mu zavoláte po pěti,deseti minutách,nemůže se vracet,zpozdil by se u dalšího zákazníka.
    Jsme jediný eshop v republice,který vlastní dopravou opravdu zaveze úplně každé místo v republice.Máme mražené zboží,takže se servis jednou týdně je naprosto dostačující.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Uváděná gramáž hrubě nesedí

    Maso (ryba) bylo objednáno -mělo mít cca 2,5 kg, dodán byl kus téměř 2x větší. Problém u celozmrazeného rybího kusu- co potom s tím?!

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    loins je velký kus ryby vcelku,objednávají si ho většinou restaurace,resp zákazníci,kteří vědí,co s tím.Z toho se řežou steaky,ty prodáváme v balení po 1 kg.Pokud nevíte,co s loins a objednal jste si je omylem,stačilo zavolat,vyměnili bychom vám je za steaky nebo si zboží vyzvedli a vrátili peníze.Velikosti loins závisí na velikosti ryby a neumíme to rozlišit.V popisu produktu je uvedeno,že je to vážený a hmotnost se může lišit.Pro domácnosti bych doporučoval loins vůbec nekupovat,pokud neděláte nějakou větší party.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Lov sítěmi

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    úplně tedy potom nechápu,proč si ryby kupujete,je samozřejmé,že většina se loví sitěmi.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupila jsem ústřice, které byly bohužel blátivé a šťáva kalná, takže jsme z 5 tři vyhodili. Na reklamaci obchod nijak nereagoval.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    to nás mrzí,ale vždy reagujeme na reklamace a ani teď jsem zpětně nenašel mail od Vás.Ozvěte se nám.
    s pozdravem
    Pavel Domkář
    omlouvám se,už jsem mail našel,ozveme se vám,pokud to s vámi ještě dcera nevyřešila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měli by alespoň trochu okoukat úroveň logistiky např. společnosti Rohlík, cz. Rozpětí deklarovaného času doručení je značně dlouhé až neúnosné. Pro zranění jsem nemohl být den doručení na předmětné adrese. Toto jsem oznámil kurýrovi, který přislíbil její doručení v náhradním termínu, což se nestalo. Mám z toho značně nepříjemný pocit a proto společnost nemohu aktuálně doporučit svým přátelům. Jsem zvědav na vaši reakci a případnou nápravu. Člověk může být zklamaný zpravidla jen jednou. Alespoň u nás v businesse.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Při otevření Tatarského bifteku z něj vyteklo množství krve.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    ale no tak. Z masa nemůže z principu vytéci žádná krev,ta zůstala na jatkách. Všechny kusy se musí řádně vykrvit. Pokud vám při rozmražení maso pustí trochu červené štávy,je to přirozené,jestli vám to není příjemné,doporučuji konzumovat maso tepelně upravené.
    Při vakuování masa se vytvoří podtlak a to vytáhne trochu šťávy z masa i během té chvíle.než to dusíkem zmrazíme,je to naprosto normální. A taky bych podotknul,že si neumím představit,jak ze 300 g masa vyteče množství čehokoliv.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jeden ze tří steaků z mečouna byl už na první pohled zcela odlišný (Šedivý -ostatní dva krásně růžové) zřejmě zoxidovaný nebo několikanásobně zmražený...

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že jste s produktem nebyl spokojený. Záměrně bychom nikomu neprodali špatný kus, pracovníci ve výrobě to museli přehlédnout. Kdybyste nás kontaktoval, výrobek bychom Vám vyměnili nebo bychom reklamaci samozřejmě vyřídili. Případně se nám ozvěte na [email protected].

    S pozdravem,
    Nella Domkářová

    P.S. Samozřejmě,že i u nás se může stát leccos,že někdo něco přehlédne apod.ale zcela jistě se nemůže stát,že by se nám rozmrazilo zboží a my bychom ho opět zmrazili a prodávali lidem.Pokud se opomenutím někdy něco podobného stane,nebo technickou chybou,tak od toho máme výrobky pro zvířátka.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

    • na zboží jsem čekal déle než týden a poté obchod dodávku zrušil a přesunul ji na nevyhovující termín

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    zboží jste si objednal na určité datum a bohužel se nám porouchal po třech letech provozu výrobník suchého ledu,tak jsme byli donuceni přesunout objednávky z toho jednoho dne na jiný termín.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hovězí konzervy pro psy jsou mnohem kvalitnější. Toto se nedá téměř konzumovat, ani pes to nechtěl žrát. Jednoduše PODVOD. Navíc je to od cizího výrobce. Nevyráběl to BONFOOD.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    vyrábíme si konzervy sami,nejedná se o podvod,je to naše výroba,jen se jmenuje jinak,máme dvě firmy,jedna je eshop a druhá je výrobna.Konzervy z hovězího jsou vyrobeny z irské kližky a krku,bez jakéhokoliv přidání chemie.
    Trochu jsme se toho obávali,protože když se dá plná konzerva masa a nic se k ní nepřidá,tedy žádná chemie nebo třeba vepřové kůže,tak se maso po uvaření logicky srazí a je tam šťáva.
    Obávali jsme se toho ,že si zákazníci budou myslet,že je tam méně masa a dolitá voda,ale na druhou stranu většina zákazníků preferuje čistou surovinu. Proto jsme to prezentovali jako základ na guláš,tím že se jedná o čisté vařené hovězí maso,může být za studena hodně pevné. Po prohřátí změkne.
    Pokud jste nebyl spokojen,stačilo zavolat.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V dobré víře jsem zaplatila předem kartou, pak oznámili, že něco nemají a některé položky nakonec měly jinou hmotnost než původně deklarovali. Vznikl rozdíl 63 Kč v můj prospěch, poslala jsem e-mail na reklamační oddělení a od té doby se nic neděje, nepřišly peníze na uvedený účet ani jakákoli jiná zpráva. Jinak zboží je suprové.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme, rozdíl 63Kč Vám měl vrátit řidič při převzetí. Systémově máme zavedené, že veškeré přeplatky i doplatky, které vznikají jsou vyřešeny při převzetí. U řidiče situaci samozřejmě prověříme. Opravdu nás to mrzí a věřte, že to nebyl záměr. Naši zákazníci by Vám jistě potvrdili, že bychom nikoho neokradli a při doručení všem přeplatky vracíme v hotovosti. Mailem se s Vámi spojíme a budeme Vám vše kompenzovat.
    S pozdravem,
    Nella Domkářová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá komunikace s obchodem, rychlá odpověď na změnu nebo dotaz

    Tuňák po rozmražení nevypadal vůbec dobře, ani chuťově nebyl dobrý.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojený. Na tuňáka nemáme reklamace, je to ojedinělá situace. Škoda, že jste se nám neozval, mohli jsme reklamaci řešit a prověřit, zda bylo zboží ve standardní kvalitě.

    Přeji hezký zbytek dne.
    S pozdravem,
    Nella Domkářová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dle mého subjektivního názoru zboží neodpovídalo popisu.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    na to se dá dost těžko reagovat,měl jste steaky z tuňáka,je to jeden ze tří nejprodávanějších produktů,takže nevím,v čem neodpovídá popisu.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velmi mi vadí "slevy", kterými lákáte zákazníky a na které jsem se nachytal i já. Například jsem u Vás nakupoval Lososa obecného v 41% "slevě", ale z prodejního hlediska tam byla uvedena cena ne za 400g, ne za 1000 g, takže původní cena byla přes 850 Kč za kilo a to je na tento druh masa opravdu hodně. a ani po slevě není tato cena nijak atraktivní. Příště si dám velký pozor na to, co od Vás kupuji.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den pane Roušare,
    je mi líto, ale na stránkách máme u každého produktu jasně uvedenou cenu za produkt i cenu kilovou, včetně běžných cen a cen v akcích. Zcela jistě nikoho neklameme a ani to není naším záměrem. Naopak se snažíme, aby bylo vše přehledné. S takovouto stížností se setkáváme poprvé, ceny produktů i váhy jsou psány přímo u názvu, není třeba ani koukat na detail produktu. I v potvrzení přijetí objednávky je uveden název zboží a cena, tedy: Losos obecný steak 500 g, 299 Kč. Jestliže jste s objednávkou nesouhlasil, stačilo nám napsat a stornovali bychom ji. Záleží na tom, s čím naše produkty cenově srovnáváte, lososa máme v perfektní kvalitě a je možné ho konzumovat i syrového.
    S pozdravem,
    Nella Domkářová

    Já bych k tomu ještě podotknul,že co se týká označování cen,nemáme žádný prostor,zákon jasně určuje způsob označení ceny. Co se týká srovnávání cen, k nám si zákazníci chodí především pochutnat,ne ušetřit, při nákupu suroviny je pro nás na prvním místě kvalita,ne cena.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nemohu již doporučovat obchod svým známým, udělala jsem, vzala pro ně výrobky a vyslechla množství kritiky, jeden Vám i volal sám. Zhoršili jste, myslím, že jste zpychli a nebo jak se rozrůstáte, nestíháte. Už to není jako v začátku. Je to velká škoda.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den paní Jano,
    kvalitu výrobků kontrolujeme pořád stejně. Určitě se může stát, že nám někdy něco uteče, ale vždy se snažíme chybu napravit. Pokud jsme Vaši reklamaci nedořešili, kontaktujte nás, prosím. Nejsme si toho vědomi.

    S pozdravem,
    Nella Domkářová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Mrzí mě, že jsou ryby baleny už třeba v roce 2017. Což je dle mého názoru již hodně dlouho. I mražené suroviny ztrácí postupem času na kvalitě.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    divoký losos se loví jednou za rok, vzhledem ke vzdálenostem k nám dorazí zboží ze sezony 2018 obvykle tak v lednu únoru 2019,čili prodáváme sezonu 2017,zákazníci si málokdy uvědomí,jako obrovské vzdálenosti zboží překonat.Pro kvalitu zboží je rozhodující rychlost zmražení po ulovení,skladování má na kvalitu minimální vliv.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dostala jsem karbanatky s prošlou datou spotřeby.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den, moc se za situaci omlouváme, budeme Vás kontaktovat a reklamované zboží Vám samozřejmě budeme kompenzovat.
    S pozdravem,
    Nella Domkářová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si zboží v hodnotě cca 1100 korun. Z toho jsem zaplatil snad 350 korun za vodu. Krevety (Vietnam) byly po grilování téměř nepoživatelné. Děkuji, nikdy více.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,pane Fialo,
    mrzí nás,že nejste spokojený, ale určitě nemůžeme souhlasit s tím,že by zboží obsahovalo 30% přidané vody.
    Filé je bez glazury, a jedině krevety obsahují povrchovou glazuru, krevet jste z celkové objednávky měl 500 g.
    Krevety jsou samozřejmě z Vietnamu, je to největší exportér krevet na světě, nejsou chemicky ošetřené a kromě povrchové glazury,která je u krevet bezpodmínečně nutná, neobsahují přidanou vodu.
    Jsou ze šarží, vyráběných pro Japonsko a USA.
    A nějak si opravdu nedovedu představit, jak nemohou být po grilování k jídlu, na tom skoro není co zkazit.
    Jsou jen prakticky dva způsoby- nechat krevety na grilu příliš dlouho, u krevet je grilování v řádu minut.
    Nebo, a to jen při přípravě na pánvi, pokud hodíte na příliš malou pánev příliš velké množství zmražených krevet, zchladíte ji a krevety se začnou dusit a pouštět vodu.
    Co se týká ostatního zboží, lososa porce atd, můžete se podívat na recenze, naprosto vylučuji jakoukoliv vodu.
    U aljašské tresky vylučuji vodu taky, ale připomněl bych,že jste si vybral zboží, označené jako nestandard.
    Pokud budete mít jakékoliv připomínky,třeba k těm krevetám,zavolejte mně.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, objednané zboží mi nebylo doručeno, řidič nenašel cestu ke mně do práce. Podotýkám, že pracuji v hotelu na břehu Slapské přehrady, kam běžně najde cestu cca 150 lidí týdně. Napsal mi sms, že se nedovolal a že už je někde jinde. Další dodání (za týden) jsem zrušila, protože jsem si nebyla jistá, že řidič najde cestu.

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,paní Zahrádková,
    trochu si dovolím vám osvěžit pamět.
    Zadala jste špatnou adresu a navíc jste měla nedostupný telefon. Viz váš mail níže. Zadání správné dodací adresy je elementární podmínka pro doručení.
    Váš email-
    Dobrý den,
    při zadávání dodací adresy jsem zadávala VZ Měřín (teď jsem se podívala na svůj profil u vás a je to tam), ale máte pravdu, v emailu, kterým jste mi oznamovali přijatou objednávku to není a já si toho nevšimla.
    s pozdravem
    Pavel Domkář

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Slušný výběr, některé zboží nadstandardní kvality (zmrzliny apod.)
    • Neuvěřitelně špatně zabalené zboží. Protržené obaly u uzených (!) ryb (velmi drahých), deformované kelímky se zmrzlinami, vše naházeno v jednom pytli se zmraženými rybami.

    Dokud se nezmění systém balení, doporučuji se tomuto dodavateli vyhnout. K sortimentu, který sám označuje za prvotřídní kvalitu se chovají jako k výprodejové sortě ležáků těsně před koncem trvanlivosti. Co je platný výborný servis (doprava, přehledný e-shop atd.), když je pak výsledkem zklamání?

    Reakce obchodu Bonfood.cz

    Dobrý den,
    je škoda, že jste se nám neozval(a) přímo. S balením nemáme problémy, je možné, že řidiči na balík něco spadlo, stačilo zavolat nebo napsat. U sáčků se někdy skutečně stane, že vlivem mrazu zkřehnou tak,že prasknou, zboží se převáží pod suchým ledem,v teplotě - 50°C a méně, takže přes garance výrobců, to někdy sáčky nevydrží. Stačí se ozvat a řešit reklamaci. Navíc zboží bylo doručeno před téměř dvěma měsíci, očekával bych v případě nespokojenosti rychlejší reakci.
    s pozdravem
    Pavel Domkář