Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Před vánoci jsme koupili houpací křeslo. Po rozbalení jsme zjistili, že je pro obdarovaného zcela nepoužitelné. Uběhla již patnáctidenní lhůta pro vrácení bez udání důvodu, tak jsem začal s obchodem komunikovat vrácení zboží. Za měsíc neodpověděli na jediný email a to jsem psal na všechny emailové adresy uvedené na jejich webových stránkách.
    Shrnutí: Zboží dostaneš a když se ti libí, máš štěstí. Pokud ne, tak máš smůlu, nás už to dále nezajímá.

  • K obchodu nemám výhrady, jen by mě zajímalo, kde se vzal název BOMBA CENY. Chtěl jsem objednat hračku, která je u jiných obchodů plusmínus stejná, kolem 2.400, ale v tomto obchodě jí nabízí o 400 dražší. V čem je ta bomba?

  • Objednávala jsem zboží, které mělo být skladem, přišlo asi po týdnu. ALE..v průběhu týdne jsem psala emaily a ptala se, jak to vypadá s dodáním a odpověď žádná, což se mi vůbec nelíbí.
    Přesně z tohoto důvodu nakupuji jedině na dobírku.

  • Již přes měsíc čekám na zboží,které mám zaplacené a jen samé výmluvy.Absolutně nedoporučuji