• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem ani po 10 dnech nedostal

    • Nereagují na dotazy a maily.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC
    • NEDOPORUČUJI

    Dne 14.5.2017 vytvořena objednávka, dne 23.6.2017 vyřízena obj. a bude předána přepravci, dne 8.6.2017 zrušena objednávka.
    Chtěl jsem jim dát šanci, bohužel se naplnilo očekávání.. a nedoporučuji.

    • nekomunikují a nedodali mi zboží i přes moji okamžitou platbu na jejich účet
    • Žádné
    • Žádná komunikace

    Nedoporučuji, budete čekat zbytečně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží nedorazilo

    Ať posoudí sami

    • Objednavku jsem podal 27.4. a dosut jsem ji neobdrzel
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poskozene, zadna reakce ze strany obchodu

    neduveryhodny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, již je to 14 dní od provedení objednávky, obchod nereaguje na email.

    O zboží již nemám zájem a ostatní nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nákup přes internet.
    • Špatná informovanost.
    • Vybrala jsem si zboží a dostala jsem úplně něco jiného.
    • Doufám, že mně to neuškodí, neboť popis je velmi strohý.
    • Na tomto přípravku jsem prodělala, neboť v jiných obchodech je zhruba o 80,00 Kč na jednom balení levnější. Zakoupila jsem dvě balení.

    Mrzí, mě že informaci o výměně produktu jsem dostala den před převzetím.
    Informaci jsem si přečetla až následující den, když už jsem za produkt zaplatila a balíček převzala.
    Změna produktu měla být již při objednání zboží a ne až 3 dny po zadání objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednané zboží obchod uvádí skladem, 10 dní však uplynulo a zboží nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si věci na lince 2 týdny a nedostala nic dosud. Zavolala jsem a nikdo ne odpověděl. To byla moje první objednávka a já jsem velmi zklamaný.

    • Objednal jsem si Mutant Mass 6,8 kg s příchutí čokoláda oříšek a předem jsem upozornil,že jinou příchuť nechci a poslali mi příchuť čokoláda burákové máslo a na zaplacené faktuře byla příchuť čokoláda oříšek..Již nikdy váš obchod

    Zasílají jiné příchutě než jste si objednali a na reklamaci neodpopovidají..V dnešní době je velký výběr férových prodejců a proto nikdy Bio pophoda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výhody žádné
    • Bylo dodáno odlišné zboží oproti obědnávce.
    • Po stížnostech ukončena komunikace ze strany obchodu.

    Být opatrný a zde raději nenakupovat

    Reakce obchodu Bio Pohoda

    Dobrý den, za dodání odlišného zboží jsme vás do půl hodiny po odeslání vašeho emailu kontaktovali, kde lze vrátit zboží, které jste obdrželi a my Vám nabídli poslat správné zboží. My Vám nabídli řešení, které jste ale Sám odmítl. Snažíme se dělat pro naše zákazníky vše, řešili jsme reklamaci, vy jste ji bohužel odmítl. Vyměnit kus za kus není vůbec problém.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dodané nesprávné zboží, reakce na chybu ze strany prodávajícího nulová.

  • Objednala jsem si zbozi a kdyz mi do tydne neprisla zadna zprava, ze zbozi bude odeslano, tak jsem psala do obchodu, kdy zbozi odeslou a uplynul dalsi tyden a stale nemam odpoved ani zbozi nedorazilo...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík jsem obdržela i s několika moly a červy. Pro mně nechutné a nepřekonatelné. Zboží, které by mohlo být napadeno jsem ihned vrátila, nemohla bych to vzít do pusy. Navíc jedna tyčinka byla dokonce prošlá. Toto se mi ještě nikdy nestalo a je to neomluvitelné, proto nákup nedoporučuji a takový obchod by vůbec neměl fungovat.

    Reakce obchodu Bio Pohoda

    Dobrý den, za toto se velice omlouváme. U nás k tomu , aleemohlo dojít, muselo k tomu dojít během přepravy. Takový balík bychom se nikdy neopovážili odeslat. Moc se omlouváme za tuto událost. Peníze jsme Vám ihned vrátili nazpět.

  • obj.25.3 a do dnešního dne zboží ještě nemám

    Reakce obchodu Bio Pohoda

    Dobrý den moc se omlouváme. Objednávka byla ale z našeho obchodu expedována 30.3. (viz odkaz níže). Bohužel nemůžeme za to, že dopravce z nějakého důvodu zatím nedoručil zboží. Mrzí nás to, bohužel chovaní dopravce neovlivníme. Nemělo by to patřit do hodnocení obchodu, jak to často bývá.

    http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani?det=1211990222

  • Zboží dorazilo na nesprávnou adresu a ani přes urgence není na adrese, kam mělo být doručeno.

    Reakce obchodu Bio Pohoda

    Dobrý den, moc se omlouváme za vznikl problémy. Bohužel pobočka vybrána nebyla v nabídce zásilkovny, tudíž jsme ji neměli jak zvolit. Po kontaktování zasilkovny nám řekli to samé, pokud nešla v aplikaci vybrat tak máme smůlu. Moc se Vám za toto omlouváme.

  • Zboží bylo v obchodě skladem, avšak po jeho objednání mi bylo sděleno, že ve skutečnosti už vůbec není k dodání!

    Reakce obchodu Bio Pohoda

    Dobrý den, moc se Vám za toto omlouváme. Psal jsem Vám to ihned v den po objednání, ta sada, kterou jste chtěl se už bohužel nevyrábí a poslední na skladu už odkoupil někdo jiný. Já měl jenom jednu skladem a vy jste chtěl 3, tudiž jsem to neměl jak zařídit. Ale moc se Vám omlouvám, je to naše chyba.