• nikdo nekomunikuje, telefony nezvedají
    • V obchodě jsem nakupovala již několikrát. V loňském roce mi objednávka dorazila se značným zpožděním až po mé urgenci. Myslela jsem si, že je to výjimečně. Od mé současné objednávky už uplynuly cca 3 týdny, do obchodu se mi dovolat nedaří, na maily nikdo nereaguje. Na štěstí jsem nezaplatila dopředu. Za mě - BIOMANA UŽ NIKDY VÍCE
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nekomunikují, proto jsem objednávku zrušila, stále čekám na vrácení peněz.....
  • Nekomunikují, nereagují, nelze se dovolat,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadne zkusenosti a nebudou ani dalsi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno zboží, které bylo skladem. Po 10. dnech jsem se dotázal, jak to ze zásilkou vypadá, odpověď byla, že se zboží teprve vyrábí.
    Škoda

  • Obchod má špatnou komunikaci a informovanosti zákazníka o stavu jeho objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zadna zprava o zpracovani a postupu v objednavce. Zbozi dosud nemam. :/

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den objednala jste si nedostupné zboží což Vám bylo avizováno emailem. S pozdravem Biomana.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo ani nikdo neinformoval o prubehu vyrizeni objednavky. Je to jiz vice, nez 10 dnu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednano již přes týden a žádné info od obchodu.....

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den výdejní místo na Praze 5 již není,tudíž lze vyzvednou přes zásilkovnu či uloženku. Zdraví Biomana.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • Vůbec nemám informaci, že zboží došlo!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes urgence zboží po více jak měsíci nedorazilo,a nikdo se
    nesnaží ani komunikovat.To jsem nezažil ani za Komunismu!
    Tam mi řekli alespoň nemáme.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobry den pane Kroupo

    bylo vam sdeleno že určité produkty nejsou u distributora a budou dostupné v pulce rijna. Ostatni produkty jsou skladem a mohli vam byt poslany i pres tuto informaci. Vyjadreni od vas nam nedorazilo, az nyni na heureka.

    S pozdravem zákaznicky servis Biomana.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nabízené na webu nebylo na skladě a objednávka nebyla vyřízena ani po 10 dnech. Komunikace ze strany obchodu je velmi nevrlá.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobry den přeji druhý den po objednávce jsme Vás informovali o dostupnosti za 7-10 dnů u produktu. Druhy produkt byl pro Vás připraven k odeslani. Souhlasila jste s tím že počkáte na naskladnění.Rozumíme tomu že na zboží pospícháte , ale není potřeba psát polopravdy.Děkujeme.

    S pozdravem vedoucí e-shopu biomana.cz Ondřej Černo

    • hrozná komunikace
    • neupozornění že objednávka nebude kompletní
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Jeden z výrobků nebyl skladem (káva). Obchod bez předchozí domluvy nahradil tento výrobek jiným (čaj) ve stejné hodnotě, o čemž mě pouze po odeslání zboží informoval.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • Posílá poškozené věci a při nápravě neplní své sliby!

    ABSOLUTNĚ NEJSEM SPOKOJENÝ!Jedna miska přišla poškozená (odštípnutý kousek).Měl to být dárek. Mailem jsem se spojil s obchodem a na jejich žádost jsem poslal fotografii poškozené misky. Uznali svou chybu a bylo nám slíbeno že do vánoc pošlou novou. Několikrát jsme to telefonicky urgovali a znovu to byli jen sliby.
    Do teď se nikdo neozval a tak vás nikomu doporučovat nebudu ba naopak!!!Jsem zvědav jestli jsem tento formulář navyplňoval zbytečně a jestli se mi někdo ozve.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Pred jedenacti dny bylo zbozi objednano, zatim nedorazilo a nejsou dostupne zadne informace o statu.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Zboží jste si objednával nedostupné navíc ne přes náš e-shop, . Skladem bude po Novém roce. Zdraví Biomana.cz