• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopravit zboží z Anděla na Vinohrady trvalo firmě asi týden i kdy zboží bylo skladem. Nakonec jsem obdržel 25 vod od úplně jiné firmy. Kdybych byl v práci, zboží bych okamžitě vrátil.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den, na stránkách máme upozornění, že v případě výpadku zboží nahrazujeme konkurenčním produktem, který je navíc v lepší kvalitě! Asi jste to přehlédl :) Hezké svátky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dodací lhůta a nekomunikace ohledně stavu objednávky.Bylo zaplaceno kartou a zbozi dorazilo cca za 14dni mezitím dlouhá prodleva v komunikaci.Mozna jen z důvodů velkého množství objednávek.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dorazilo jiné zboží, než jsem objednala a po telefonické reklamaci mi bylo sděleno, abych si přijela do Prahy zboží vyměnit - bydlím 100 km od Prahy.

    Už zde nenakoupím. Chybí spolehlivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nakoupila jsem zde poprvé a asi i naposled, zboží uváděli jako skladem a dodnes nic nedorazilo (10 dní).žádný email o odeslání zboží, pouze potvrzení o přijetí objednávky. takže už nikdy víc.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vázne komunikace, zboží jsem zatím nedostala, nevím, kde se nachází.

    Nedoporučuji, objednané zboží stále nemám, nedávají vědět, kde zboží je, adresu skladu na osobní výdej neuvádějí.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den přeji

    adresa skladu je samozřejmě adresa prodejny, která je uvedená na našich stránkách v kontaktech. Informovali jsme Vás minulý týden a 1ks nedostupném u výrobce.

    s pozdravem Biomana.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod má skvěle zmáknutý shop a různorodost sortimentu. Avšak mimojiné nedodržuje dodací lhůty, balík kompletovali a odeslali až po mé urgenci. Stav zboží skladem je fajn uvádět pravdivě! Když tedy balík dorazil, zjistila jsem, že obal fazolí je prasklí, fazole rozsypané v balíku a chyběl jeden produkt. Nelenila jsem a zvedla jsem telefon a všechny své podněty panovi Mirkovi sdělila, za nic se neomluvil a sdělil mi, že reklamaci pořeší. A? Už se neozval.... :) Díky, nikdy již!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím
    • nabízí zboží,které nemá

    nabízí zboží,které nemá skladem,které nemůže sehnat,což je u betaglutamatu problém

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den nevíme proč se vyjadřujete k objednávce která byla zrušena jelikož se již daný produkt nevyrábí. Bylo Vám to oznámeno ihned po objednávce. Biomana.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Široký sortiment zboží.
    • Komunikace se zákazníkem.

    Nebyla jsem informována o tom, že mi některé zboží nebudou schopni doručit. Jedna věc co měla přijít nepřišla vůbec. Další tři výrobky přišli špatně. Díky arogantní odpovědi na můj problém situaci ani nebudu řešit, protože se s takovými lidmi nehodlám hádat.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den přeji paní Naďo ohledně Vaší objednávky Vám bylo voláno, jak jsem Vám psal i v emailu, avšak 2x jsme se nespojili. Chybějící slunečnici jsme Vám chtěli doposlat zárověň vyměnit i ocet , který jste chybně objednala. 3 výrobky o kterých mluvíte nebyly u distributorů momentálně dostupné, tudíž se Vám nemohli poslat.Nikdo se nechtěl ani hádat ani cokoliv jiného, naše chyba tam byla i jsme ji chtěli dořešit, tudíž nechápeme tento Váš postoj.Ale to je Vaše věc.

    s pozdravem Ondřej Černo BIOMANA.CZ

  • Velmi mne mrzí, že zboží, které jsem si objednala dorazilo s dobou minimální tvranlivosti v rozmezí max 3-5 měsíců dle typu zboží.
    Musela jsem většinu zboží vrátit, protože bych si jej s takhle krátkou dobou spotřeby nekoupila. V obchodě na to neupozornili, představovala bych si, že takové zboží by se mělo nabízet už se slevou.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Slečno Kecková, již jsem Vám to vysvětloval na prodejně, že rostlinné proteiny a obecně rostlinné výrobky nemají tak dlouhé expirace jako chemické proteiny a výrobky z fabrik. Ohledně delších expirací se musíte obrátit s prosbou přímo na výrobce zboží, my s tím nic neuděláme. Nechápu proč si kupujete rostlinný výrobek a plánujete ho otevřít za půl roku. Díky Mirek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem... odpověděl automat... potom se nikdo neozval.. tak jsem objednávku zrušila.. a to se tedy taky nikdo neozval

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehlednost stránek a rychlou komunikaci
    • V mém případě nabízel zboží které nemá na skladě, již déle než týden čekám na dodání zboží.

    Nevím

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím
    • dlouhá dodací lhůta

    nedoporučila kvůli délce dodací doby

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Odpuzovač ptáků nefunguje. I po opakované aplikaci ptáci na odpuzovač nijak nereagují.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den, zde se nehodnotí kvalita produktu, ale obchodu. Recenze na produkty se píší na záložce produktu. Nejsme výrobci produktu, pouze prodejci. Pokud máte problém s kvalitou výrobku, musíte ho u nás reklamovat. Díky za pochopení Mirek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nejdříve telefonicky ověřit, je-li zboží za jimi udávanou cenu!

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobry den prejeme omlouvame se chybne udanou cenu, ale pokud je prodejni cena nizsi 3x nez nakupni, je samozrejme ze zbozi Vam nemuzeme dodat. Zdraví Biomana.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrý sortiment
    • výdejní místo v centru zdarma
    • špatné informace na webu
    • špatná komunikace
    • špatné služby

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den přejeme

    dostupnost výrobku s Vámi byla konzultována naším zaměstnancem ihned po objednávce, tak zde zbytečně lžete a uvádíte nepravdy. I tak děkujeme.

    zdraví Mirek BIOMANA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Sleva vypadala velmi dobře, takže jsem si zboží objednala. Všechno bylo v pořádku i doba dodání. Později jsem zjistila,po porovnání s jiným obchodem, že sleva ve skutečnosti byla jen Kč 3,- na jeden kus. Když připočtu poštovné, tak se mi to v žádném případě nevyplatilo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • rychlost dodání
    • na základě reklamy
    • v mém případě nabízí neůčiný přípravek na odpu-
    • zování ptáků

    nedoporučuji pro ztrátu důvěry

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den přejeme paní Miloslavo

    již jsme prodali dostatek těchto přípravků nyní(cca 25 balení) a popravdě jste první kdo si stěžoval na nefunkčnost. Navíc jste volala pomali hned po 2 dnech, tudíž bych tomu dal více času, jelikož tento výrobek opravdu funguje. Navíc my nejsme výrobce tohoto produktu, ale pouze prodejci , tudíž nevím o jaké důvěře mluvíte. Zboží jsme dodali v pořádku v nejkratším možném čase a v pořádku.

    zdraví zákaznický servis BIOMANA.CZ

    • Komunikace se zákazníkem, kdy nevím, zda je zboží objednané skladem po 10 dnech odeslané.

    Nedoporučuji. Žádný mail, zda je zboží odesláno po 10 dnech od objednání. Všechno zboží mělo být skladem. Chtěla jsem platit předem převodem na účet. To jsem naštěstí neudělala.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Možnost odeslání zboží na zásilkovnu či uloženku, tedy nižší poštovné.
    • Na stránkách jsou uvedeny položky, které pak údajně nemají.

    Dohoda přes email asi taková, že vám bez vašeho souhlasu něco uberou z vaší objednávky, aniž bych s tím souhlasil. Pak tam přidají dokonce něco co člověk nechtěl, prostě na mě působí tento obchod špatně, ještě uvidíme co dojde za zboží. Je to 10 dní a zatím se nic neděje.
    Podle zkušeností doposud, nedoporučuji.

    Reakce obchodu Biomana.cz

    Dobrý den,na stránkách máme uvedený počet kusů skladem. V případě, že objednáte více kusů, dodání objendávky se prodlouží, zboží musíme naskladnit. Díky Mirek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    už tam nepůjdu, koupím jinde.