• Zatím nic nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi spatná komunikace, nedostupnost obchodu, protože temer stale zavřeno, komunikace k moznosti vyzvednuti žádná či az následná, takze k nicemu. Tyka se osobnihp vyzvednuti. Treba zasilky jsou na tom lepe?! V kazdem pripade jsem rada, ze jsem neplatila předem.

    • Nemohu ohodnotit vaše zboží, jelikož jsem ho ještě neobdržel. Prosím sdělte mi, kde si mám zboží vyzvednout, nebo komu jste ho předali. Jsem zklamán, měl to být dárek. S pozdravem Ludvík Zrůstek.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo na dotaz nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nemám ač před 3 týdny přišla zpráva o jeho odeslání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chci část objednávky vrátit, ale na stránkách nemají uvedenou adresu, kam vrátit. Psala jsem na mejl a odpověď žádná.

    • Žádná komunikace ze strany obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože obchod avizuje zboží skladem a dodání do 3 dnů, po 6 dnech ještě zboží nedorazilo. Informace o stavu objednávky chybějí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemôžem ohodnotiť niečo, čo ani neprišlo. Čakala som na to týždeň, lebo to bol darček, a nakoniec som musela kúpiť niečo iné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje , poslali e-mail,že zboží bylo odesláno ,zatím nic nedorazilo , na dotazy nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem zboží, které při dodání neodpovídalo rozměry ani kvalitou popisu na netu. Reklamovala jsem klamavé zboží a požadovala vrácení celé částky včetně poštovného zpět. Obchod si kompletně dodané zboží na vlastní náklady svezl, teď má zboží i mé peníze. Nekomunikuje, peníze stále nemám. Podávám podnět na ČOI. Mám smluvenou schůzku s právníkem. Pokud máte někdo také takovou negativní zkušenost s tímto obchodem, napište mi na [email protected] , můžeme řešit společně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím mi nedorazila žádná informace o tom v jakém stadiu je vyřizování objednávky a kdy si zboží mohu vyzvednout, je to dost dlouhá doba na to, aby se obchod ozval; zatím je ticho po pěšině

    • Šok po rozbalení výrobku. Nedbale ušité, křivé, a ještě s kazem !!!

    NEDOPORUČUJI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu osobně vyzvednout, psala jsem mail, aby mi potvrdili , kdy mohu vyzvednout - bez odpovědi. Telefonovala jsem - nikdo nebere .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednávku nikdo nereagoval. Prostě se nestalo vůbec nic, i když dle e-shopu bylo mé objednávce přidělené číslo. Ani potvrzovací mail nepřišel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Ani po týdnu nebyl balík doručen

    Objednávku jsem platila předem, bohužel ani po týdnu balík nepřišel. Žádný e-mail s info, žádná omluva.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velmi složitá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    I když jsem mi obchod poslal emailem upozornění, že zboží odeslali, zřejmě se nezakládalo na pravdě. Jako dopravce jsem zvolila Zasilkovnu, která je více než spolehlivá, a ta by mi dala vědět, když by zboží od nich přebrali. Velmi nedůvěryhodní. Díky bohu, že jsem zvolila platbu dobírkou, což standardně nedělám. Tady intuice zafungovala skvěle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden od objednání nemám informaci o vyřizování nebo vyřízení již zaplacené objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • psala jsem email ohledně nedoručeného a zaplaceného zboží. Žádná reakce.
    • Telefon nikdo nezvedá ?

    objednávka 20248