• Do dnešního dne jsem neobdržela uhrazenou částku zpět. Na e-mailový dotaz, kdy tomu tak bude, nepřišla odpověď.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • chaoz, každý dělá něco a nakonec nemá nikdo přehled, když se v tom sami ztratí, tak později raději nekomunikují, zodpovědnosti za poškozené zboží se zříkají, navíc velice neochotní při nestandartním řešení, při koupi bot mi dokonce zavolali, ať si koupím větší, abych do nich dala ponožku, jinak jim je budu vracet a oni budou muset OPĚT platit poštovné, což jim celkem vadí...TEN OBCHOD JE KATASTROFA

    V obchodě jsem zakoupila SNB boty, po doručení jsem je šla NEČEKANĚ používat a poty se po první jízdě rozbily...konkrétně utahování vnitřní části boty. Na reklamaci si samozřejmě nechali 30 dní - kdyby mohli, nejraději by mi je poslali až v červenci - dnes se mi boty vrátily přesně po měsíci s tím, že reklamace byla zamítnutá, protože neumím boty používat (správně mají asi ležet v botníku)... Sdělili mi, že plastový stahovák tkaniček, který byl vyrobený asi z pet lahve slouží pouze k uzamčení utažené tkaničky, aby nedošlo k jejímu povolení - vysvětlení závady - stahovák jsem si neodemkla při povolování či utahování a proto se rozbil... a já jsem asi uplně blbá - ten , kdo to posuzoval měl tu botu i stahovák nejspíš v ruce poprvé, je to absurdní nesmysl,stahovák je takovým způsobem roztržený, že je zřetelné, že sám by to člověk ani nedokázal...mimochodem zkusili jsme ho roztrhnout rukou na druhé botě a NEJDE TO... z věci vyplývá, že mi reklamaci zamítli a vrácení peněz též (nečekaně) neboť jsem boty NOSILA!!! dokonce JEDNOU!!! samozřejmě se hned v pondělí obracím na ČOI a situaci budu dále řešit..Jde mi pouze o princip, je to sice banalita, ale vytírat se sebou podlahu já rozhodně nenechávám, z vyjádření je víc než jasné, že od reklamace dávají záměrně ruce pryč.. Přeji hodně štěstí těm, co budou riskovat další nákupy!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nevím
    • nechtěli vzít zpět zboží objednané přes internet

    Tady už nic nekoupím. Objednal jsem si boty značky Globe. S touto značkou mám dobré zkušenosti, ale bohužel tento model se jim zřejmě nepovedl. Bota mě po pár dnech začala tlačit na kloubu u palce a malíčku. Volal jsem jim teda, že boty nechci, že se po několika dnech projevila tato ,,závada''. Řekli mi, že použitou obuv již nemohou vzít nazpět. Myslím, že serióznější obchod by boty vzal zpět. Tento to ale není. Co bude s boty, nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • balik jsem vratil a jeste me neprisly penize zpet a nikdo uz se od te doby neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • neseriózní jednání

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí zboží,které nemají.

    Reakce obchodu Bigboardshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám i za záporné hodnocení, ale myslíme si, že si takové hodnocení nezasloužíme. Informovali jsme Vás telefonicky, že Vámi objednané zboží bylo těsně před Vaší objednávkou vyprodáno a po vzájemné dohodě Vám byly zaslány jiné alternativy. S pozdravem tým Bigboardshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zaplatil jsem objednávku ihned přes Paypal a oni mi balík odeslaly na dobírku, zbytečné komplikace

    Reakce obchodu Bigboardshop.cz

    Dobrý den,
    za tuto chybu se Vám velmi omlouváme, ale při větším množství objednávek může k takovému nedopatření dojít. Děkujeme za pochopení Tým Bigboardshop