Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemá v pořádku pořadu

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Dobrý den paní Michaelo Páníková z České Lípi,
    jak můžete hodnotit obchod, když Vaše objednávka je stále nezaplacená.
    Objednávku jste chtěla odeslat do zásilkovny ovšem objednávku jste si vytvořila na odeslání ČESKOU POŠTOU.
    Objednávka Vám byla opravena a vyhověno na odeslání do zásilkovny a stejně není ani po 14dnech zaplacená.
    Komunikace na FB proběhla dlouhá, kde jste chtěla stále něco měnit v objednávce přidat atd... snažila jsem se vyhovět. Na FB MICHAELA MICHAELA jste se raději zablokovala, abych Vám nemohla napsat a zde když se nepodepíšete myslíte, že nevím od koho zpráva ( hodnocení je).
    Váš komentář „Nemá v pořádku pořadu“ znamená co ?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží přišlo po delší době z důvodů objednání polštáře, který se asi šije až po objednávce. Toto chápu a je to v pořádku. Objednané látky jsou pěkné, ale přišla mi jedna v jiném odstínu než jsem objednala. To jsem napsala obchodu s tím, že látku vracet nebudu, protože je na utěrku a teda budu mít jiný odstín utěrky raděj než absolvovat kolečko s výměnou zboží. Upozornila jsem obchod, že jim barvy na fotce neodpovídají odstínu látky, stejně tak jako neodpovídá název odstínu. Místo omluvy za dodání špatného odstínu se mi dostalo se mi odpovědi, že jim špatný odstín poslal dodavatel, že je u látek napsáno, že odstín nemusí zcela odpovídat realitě a že si odstíny můžou pojmenovat jak chtějí. Nechápu. Očekávala jsem aspoň omluvu za špatně dodané zboží, té jsem se však nedočkala.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Děkujeme za reakci .

    Pro nás je to barva ŠEŘÍKOVÁ , že pro Vás je to barva starorůžová neovlivním .Každý máme barevné cítění jiné a pojmenování barvy je opravdu na nás . Pokud i dodatel dodává pod názvem šeřík nemáme co řešit .
    Zboží Vám nebylo dodáno špatně , ale spíše jste očekávala jinou barvu než jak bylo pojmenováno . Výměna zboží , tedy spíše vrácení možné bylo .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr látek

    Opakovaně mi přišel balík nevhodne zabalený, a to i přes to, že jsem v minulosti řešila poškození jejich balíku a znicene látky v něm. Pošta tehdy vydala potvrzení, že byl balík špatně zabalený. Zboží za 10000 Kč poslane v tenkém pytli, který je průhledný a snadno se při přepravě potrha NENÍ VHODNÉ.

    Opakovaně mi byly zaslány látky s kazy z výroby, prodávané jako 1.jakost za plnou cenu. V každém balíku na několika vzorech. Bavlneny svět vady neuznává pokud se na ně neupozorni ihned v den převzetí balíku. U mě je toto nereálné - nemám čas, ani prostor procházet vše ihned po přijetí - objedvam kolem 100 metrů metraze. A kazy na mě vyskakují průběžně při siti.

    Doporučuji tedy nakoupovat v jiných e-shopech s látkami, kde jsou mnohem vstřícnější. S Bavlnenym světem mám bohužel nepěkné zkušenosti.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Dobrý den paní Michaela Lohrová,
    Tento Váš příběh se nezakládá na pravdě a je velice smutné , že takto reagujete na to , že Vám nebyla sloučena objednávka .Pokud kouknu do historie nakupujete u nás už několik let :-) DĚKUJEME . Jednou se řešila reklamace a byla kladně vyřešena . Že po Vaší reklamaci že přišel balík poškozen balíme úplně jinak jste musela poznat i vy , škoda že sem nejde dát fotka balíku jak je precizně zabalen . O kazech na látkách píše jen sem .... ... Je mě velice líto, že takto reagujete a moc Vás tedy žádám, aby jste opravdu nakupovala jinde předejdeme dalším komplikacím . Krásný den Součková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při nákupu PES kuliček 10kg a jiného zboží se platí 2x poštovné
    • Musí se vytvořit dvě objednávky kvůli poštovnému
    • Eshop ma zastaraly vzhled
    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Vážená paní Romano Malíková
    děkuji za recenzi a za to , že u nás nakupujete od roku 2016 :-) a až nyní když si nepřečtete podmínky dodání PES KULIČEK 10Kg nás vlastně NEDOPORUČUJETE . Vaše recenze nám vůbec v ničem nepomohla ... takto se kuličky objednávají několik let a zákazník s tím nemá problém ( výrobek nehodláme zdražovat aby se tam poštovné započítalo ) a nemusela jste dělat objednávky 2 .
    Dodací dobu všichni chválí a to že u nás nakupujete několik let vlastně odpovídá tomu .......................... .V minulé objednávce jste se spletla a dala osobní vyzvednutí , hned Vám bylo psáno zda to platí a objednávka měněna , upravována a vyhověno , takže to bylo v pořádku . Nyní když jste si nepřečetla podmínky dodání a byla jste na to upozorněna tak Vám to nevyhovuje což je v absolutním pořádku . Nelze vyhovovat každému . Doba dodání odpovídala 3 prac. dní ( dodáváme 2-5dní )
    Krásný den a těším se na další objednávku :-) :-) !!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr látek, pěkné ceny
    • Neochota a přístup některých z personálu
    • Není možné sloučit objednávky

    Látky měla jiné barvy než bylo uvedeno. Reklamace odmítnuta, žádná ochota řešení.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Děkujeme za reakci ,
    u daných fotek je psáno .

    Odstíny barev u fotografií zboží nemusí zcela odpovídat skutečnosti.

    Bohužel paní si představovala jiný odstín mentolové barvy než byla ve skutečnosti ... Vysvětlení že i mentolová má několik odstínů nepochopila . Reklamace nebyla uznaná a to z důvodu , že se nejednalo o reklamaci tedy naší chybu , zákaznici bylo nabídnuto , že látku může vrátit , látku vyměníme bohužel na její náklady . Ochota řešit byla jen né podle představy zákaznice .
    Objednávky neslučujeme a máme to psané v podmínkách a přesto pokud to jde vyhovíme :-) . Neuznání reklamace neznamená neochotu daný problém řešit .
    S přáním krásného léta Součková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle dodání
    • Balík přišel poškozený, některé látky zničené
    • Řeším Reklamaci, zatím neznám výsledek šetření

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Vážená paní Lohrová ,
    při odeslání zboží jste byla informována a to písemně :

    Důležitá informace:
    Prosíme o důkladné zkontrolování balíku u převzetí zásilky. Pokud balík vykazuje znaky poškození, požadujte sepsání Protokolu o poškození balíku.
    V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Překontrolujte i obsah . Opožděné reklamace nebudou uznány.

    Pokud jste balík převzala a nezkontrolovala byla jste hned mnou informována co máte dělat ,nejednalo se o skrytou vadu ale vadu viditelnou , kterou jste měla řešit hned při převzetí s přepravcem . Reklamaci tedy musíte řešit sama s poštou ( kterou tedy řešíte ) . Pokud by jste balík nepřevzala reklamaci by jste řešit nemusela . To že příjde balík poškozený není naše vinna , ale přepravce . Snad bude vše brzy vyřešené .

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velmi rychle dodani
    • Komunikace - komunikuji, vysli vstric - abych zbozi poslala zpet na reklamaci a ze to vrati dodavateli a poslou na rozbor do labotore.
    • Nektere zbozi se po prvnim vyprani (na 40 stupnu) vysisovalo a ztratilo svou barvu a udelalo mapy
    • Komunikace - myslim, ze by chtelo zapracovat na zpusobu komunikace (prokliensky pristup) "mrzi nas tato situace", nepouzivat vykricniky, kdyz chce zakaznik vysvetlit, jak objednat
    • Eshop - spoustu veci neni skladem a kdyz pouzijete filtr "pouze sklade" po prechazeni na dalsi stranku uz filtr nefunguje
    • U konkretni latky neni uvedeno (nebo jsem si nevsimla) za jakou jednotku je cena uvedena
    • Objednavani delky - 0,5000 proc takto slozite ? Nikde neni uvedena jednotka...
    • Az v kosiku (po hodinovem vyberu) jsem zjistila, ze nemuzu objednat zbozi, protoze skladem je 0,3 a ja objednavam 0,5m. 0,3 objednat nejde - bylo by super toto upozorneni dat hned a ne na konci v kosiku! Ladila jsem k sobe 4 latky a az pak jsem zjistila, ze ta hlavni neni v pozadovane vysi skladem.

    Eshop ma sice velky vyber platen, ale skladem je malo veci a neni to vubec proklienske. Objednani me stalo asi 2 hodiny casua diky upozorneni az na konci objednevky, ze neni skladem pozadovane mnozstvi, jsem objednavku musela 3x upravovavat. Kdyby si u me neobjednali konkretni latky jini lide, objednavku bych ani neudelala. Stalo me to nervy. Po doruceni u 2 ks latek se objevil kaz - byl dodrzen postup prani. U 2x 0,5m latky za 70 kc se mi ale reklamace nevyplati. Velke zklamani a objednavat zde jiz nebudu. Jedima vyhoda je velmi rychle dodani a hezke ceny.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Vážená zákaznice , děkuji za recenzi i negativní recenze nás může posunout o krok dále . V některých bodech s Vámi plně souhlasím . V době kdy je NOUZOVÝ STAV , rouškománie a celé Česko šije tedy i látky se vyprodávají takovou rychlostí jakou nikdo nečekal . U nás v současné době na skladě chybí 500 položek tedy 500 druhů vzorů a to díky vyprodání . S tímto stavem souvisí spoustu dalších věcí a to i ta nemilá věc , že něž dojdete na konec objednávky , látky se vyprodají a vy zase musíte objednávku překopat jelikož v 1 moment objednává současně několik desítek lidí ( proto také nějaké filtry nefungují eshop je přetížen ). U každého zboží je psáno kolik je skladem . Jak objednat , jaké jsou ceny , jaká je jednotka atd...je psáno dole
    Časté dotazy - jak u nás objednávat .
    Na e-shopu neustále pracujeme a je stále ve vývoji takže nepůjdete třeba dát do košíku něco co už není skladem v požadovaném množství ( věřím že je to otrava ) .
    Eshop tvoří vývojáři - šablonu si koupíte a proč tam je 0.50000 - takto složité , jelikož to šablona takto má .
    K Vaší reklamaci - látky si sama peru , sama zkouším a když někdo napíše něco jdu se přesvědčit . Jsou reklamace , které jsou plně uznáni a jsou i takové , kteří tvrdí že je látka praná na 30 a přitom je vyvařená .Proto takové látky posíláme výrobci který má svoji laboratoř a který také sám ověřuje . Látky jste zpět neposlala sama jste napsala nebudu to řešit .
    My si uvědomujeme danou situaci , kterou se snaží každý z nás nějak vyřešit , řešit , pracovat jak to jde a možná kdyby jste zavolala a zeptala se na určité věci , které nejsou nebo proč se tak děje mohl nákup proběhnout mnohem lépe .
    S pozdravem Taičmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Hodnotím záporně, jelikož vaše operátorka, mi napsala nezdvořilou poznámku, že když se mi u vás na stránkách nelíbí, můžu jít jinam!!!!!
    Hnus !!!
    Byla jsem u vás poprvé a nevěděla jsem, proč se nedá zboží objednat. Hvězdičky tam sice u některého zboží byly, ale ne u všeho. Látky jsem si objednala u vás z nouze, ale věřte, že naposledy. Jako všichni jsem chtěla látky na roušky, čeho všichni prodejci zneužívají v cenách i v nouzovém stavu, což i vaše firma. Nejsem spokojená a tudíž jednou a naposledy stačí. Vaše pisatelka nemá ani tu zdvořilost, aby se pod svůj nekorektní přípis podepsala.
    Vše pokazilo chování vašeho neprofesionálního týmu. Neopouštím drzost a nekorektnost. Já jsem klient, jestli to vaše dámy neví.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Děkuji za reakci , vidíte přišla jste jen v nouzi ... ceny nezneužíváme řekla bych že naopak mluví o tom i naše hodnocení . Zákazník náš pán ? Ano slušný zákazník náš pán . Omlouvám se vždy se snažíme vyjít vstříc poradit , pomoci, vyhovět , ale asi to u Vás nešlo a kdyby jste se podepsala mohu přesně kouknout co jste psala ,kdo a co psal Vám, abych byla i já jako majitelka v obraze a mohla lépe reagovat . Nelze se zavděčit všem a tak i toto hodnocení beru . Krásný den kliente :-) Taičmanová

    PS Ilona Herlíková - tak jsem si našla co jste chtěla jen samé PROČ nemáte toto skladem, proč nejde objednat toto , proč když jsem chtěla a najednou to tam není .... myslím že napsáno správně a jednoduše PROTO a v jediném v čem souhlasím MÁTE PRAVDU je jiná situace a nouzový stav , proto také plno látek nešlo objednat jelikož nebylo ..............všichni šijí roušky .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s obchodem na nízké úrovni

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Važená paní Jiřino, to že píšete po týdnu a vzpomenete si na poslední chvilku a víte že máme od daného dne dovolenou je mě líto ....komunikace byla na vysoké úrovni . V době dovolené jsem se snažila domluvit se předat zásilku i o víkendu . Snaha byla , komunikace pak vázla z Vaší strany . Vše vyřízeno až po dovolené . Kdo nerespektuje ani to .............nemám již co dodat .
    Děkujeme za předešlé nákupy :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jiné podmínky při objednání a jiné pri doručení. Není uvedeno, ze za vzorky latek se musí platit dopředu. Pokud chcete zásilku přes ulozenku, i přesto Vám přijde přes českou poštou.
    • V případě urgence doručení zboží, vzorky mohou dojít i po měsíci, za tu dobu se změní skladové zasoby a látky budete muset hledat jinde.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Dobry den,
    uloženku neprovozujeme ( NEUMOŽŇUJEME ODESLÁNÍ NA ULOŽENKU ) také jste si ji nemohla zvolit , jiné podmínky jste nemohla mít , zvolila jste českou poštu , českou poštou také byla odeslána .Schováváte se za anonym ,ale podle času a dne objednání Vaší objednávku lze dohledat , je zde datum objednání 25.2 a recenzi píšete 8.3 je zřejmé, že jste nakoupila před 14 dni a píšete, že na vzorky které jste si objednala jste čekala měsíc ? V TOM PŘÍPADĚ JE JEŠTĚ MÍT ANI NEMŮŽETE , MĚSÍC JEŠTĚ NEUPLYNUL .
    Celé se to liší od toho co tu popisujete . Vzorky prodáváme u kterých je cena psaná , NENÍ UVEDENÉ ŽE JSOU ZDARMA předem cenu víte a je na Vás zda si je koupíte nebo ne . Máme vzorky těch látek, které máme standartně skladem a pokud jsou vyprodané doskladnuejeme každý týden .
    Děkuji tedy za recenzi která se nezakládá na pravdě .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velmi špatná komunikace s p. vedoucí P.T.

    Tentokrát zklamání s tímto eshopem,kde jsem v minulosti několikrát nakoupila.Látky přišlo méně než bylo objednáno.Po tel.hovoru paní vedoucí velmi nepříjemná,skáče do řeči a jede si svou...to není možné že by se to mohlo stát???jsme jen lidi...proč by se nemohlo stát,že děvčata v dílně špatně naměří...takže nepřímo řečeno jsem si to asi ustřihla doma.
    Chyba,že jsem si látku hned po převzetí od dopravce nezkontrolovala a zjistila to až po pár dnech,myslím ale že vysledek by byl stejný jako ted.
    Bez náhrady....v tomto shopu již nenakoupím.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    :-) Máte pravdu , posíláme zákazníkům méně látky a čekáme zda nám to projde. Řešíme to tak , že na zákazníka řveme jako oni na nás , Nesnažíme se nic vyřešit .Nenabízíme jiné řešení . Takže sice paní v minulosti několikrát nakoupila a vše v pořádku , ale dnes má špatný den takže raději práskne telefonem a jde psát hodnocení . Já mohu jen dodat - bohužel na sebe nenechám řvát . Děkujeme :-)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • látky levné a hezké, odpovídají fotografii
    • rychlé dodání
    • metráž dobře střižena
    • komunikace
    • nažehlovací záplaty nemají český návod a polsky neumím

    Obchod připravuje novinky ve fungování eshopu, takže se v době mého nákupu zobrazovalo něco, co nemělo. Konkrétně výpočet poštovného. Když jsem toto využila, zmizel mi téměř celý nákup. Že jsem zboží do košíku nevrátila všechno, jsem zjistila, až když jsem přebírala balík a byl menší, než jsem čekala. Myslela jsem, že paní majitelku upozorním emailem, aby to napravili, ale se zlou jsem se potázala. Udělala ze mě blbce, že jsem si spletla obchod atd. Tak jsem ji poslala printscreen vlastního eshopu. Odpověděla mi, že jde říct programátorovi ať to vypne, a že od září budou mít to a to... a že děkuje. Ani jednou se neomluvila a její komunikace mi svou arogancí vyrazila dech. A proto nakonec píši toto hodnocení, ačkoliv jsem jim původně chtěla pomoci. Hlavně, že všem píše, že se mají nejdřív ozvat jí s problémem a né psát negativní hodnocení.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Děkuji za recenzi ,
    To že se ptám, zda jste se nespletla obchod z Vás nikdo nedělal blbce byl to dotaz , nebylo by to poprvé kdo se spletl .
    Obsah objednávky zjistíte hned když Vám potvrzení příjde na email , objednávka zněla platba převodem (asi 5 položek které se dají snadno překontrolovat ) musíte tedy vědět když objednáte za 2000Kč a platíte jen 1000Kč v něčem je chyba . Paní jsem slušně napsala zda se nespletla a naopak moje odpověd zněla - Dobrý den
    nemusíte se omlouvat a ani neobtěžujete já se jen snažím najít chybu a přijít na to.....a také proč se to asi stalo .......DĚKUJI.................snaha byla najít chybu a vyřešit . Návod na použití nažehlovačky ( jsem poslala kde najde) - máte v popisu výrobku na e-shopu jako návod na praní látek atd...
    Návod použití:
    1) Na čistou a suchou látku přiložte aplikaci, látka nesmí být naškrobená.
    2) Položte na žehlící prkno tak, aby nažehlovačka byla vespod a přes ní látka.
    3) Žehličku nastavte na 150°C.
    4) Nažehlovačku přežehlete pod větším tlakem 8 - 10 vteřin, poté nechte vychladnout.

    Když někdo nechce pochopit ať děláte co děláte nepochopí asi jako v tomto případě .

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží jsem objednala 6.5. zaplatila 7.5. Vše mělo být skladem. 14.5. mi volali, že jedna z látek skladem není a zřejmě ani nebude. Nakonec jsme se sice dohodli, ale vadí mi, že jim trvá týden než zjistí, že zboží nemají. Na otázku jak je to možné, když v době objednání bylo skladem, mi bylo řečeno, že jsem zaplatila pozdě, tak ho vyprodali. Tenhle přístup mi prostě vadí a už tam znovu neobjednám.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Děkuji za připomínku a hodnocení .
    Vaše platba přišla po svátcích a to 10.5 a hned 3 pracovní den Vás děvčata o této situaci informovala .
    Objednávky vyřizujeme postupně, někdy prostě nelze reagovat hned po přijetí platby ( záleží na počtu objednávek) a ty vyřizujeme do 5dní ) .Že se látka vyprodá je bohužel možné na této situaci a pracujeme a předěláváme odečítání ze skladu i když ani pak to nebude 100% , jelikož někdy se najde na látce kaz , jindy je od výrobce sešitá atd ...To by jste nejprve musela čekat na ověření dostupnosti a pak teprve platit . Vždy se snažíme se zákazníkem najít alternativu a kolegyně se dohodli nakonec i s Vámi .
    Děkuji za pochopení .Taičmanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    nepřesné informace o zboží a hlavně rozložení vzoru

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Děkujeme za hodnocení a informaci .
    U látek máte přiložený metr, kde můžete velikost a rozložení vidět . Pokud je vzor nějaký velký nebo má špatné rozložení u popisu píšeme kolik doporučujeme dané látky koupit .
    Pokud si není zákazník jist doporučuji zavolat jsme tu pro Vás , rádi zodpovíme Vaše dotazy a poradíme s nákupem .

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé doručení
    • Příjemná a rychlá komunikace
    • Metráž byla o 5cm kratší, než jsem si objednala
    • Křivě střiženo

    Obchod má pestrý výběr látek a galanterie. Pri objednání metráže radši do košíku zadejte o pár cm více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Arogance a nezdvořilost osoby starající se emailovou schránku
    • V podstatě mi bylo vyčteno, co si dovoluju je otravovat, i navzdory slušně formulovanému e-mailu z mé strany
    • V době generátorů náhodných čísel a symbolů vymýšlejí kódy na poukazy "manuálně"???

    V emailech obchodu stojí, že v případě dotazů má zákazník odpovědět na jeden z těchto mailů. Tudíž jsem této možnosti využil, abych zjistil jestli bude poukaz doručen včas. Svůj e-mail jsem formuloval slušně, zdvořile, dokonce jsem vyjádřil pochopení, že toho před Vánocemi mají hodně.
    Ovšem po odpovědi obchodu, jež dorazila zhruba minutu po odeslání mého mailu, mi spadla čelist.
    Osoba vyřizující maily mi sice sdělila, že poukaz, jež jsem měl objednaný, bude odeslaný, ale prioritu mají poštovní zásilky.
    Tato informace byla podána stylem "Co si vůbec dovolujete otravovat? Až to bude, tak to bude!" a také asi dotyčná osoba asi zapomněla, že má zapnutý CapsLock.

    Vzápětí dorazil další email od obchodu, jež reagoval na mé pozastavení se nad tím, co je třeba připravit na elektronicky posílaném kuponu. V tomto mailu jsem se dozvěděl, že je třeba zmíněný kód vymyslet (???) a zadat do systému. Do té doby jsem žil v domnění, že generátory náhodných čísel a symbolů jsou běžná záležitost pro e-shopy.
    Ale to by se dalo i přejít.

    Ovšem naštvanost osoby spravující e-mail mi leží v žaludku.
    Když už má zákazník možnost se zeptat a zeptá se slušně, mělo by mu stejným způsobem být odpovězeno.
    Mé hodnocení by vypadalo určitě jinak, kdybych v emailu našel zprávu formulovanou tímto způsobem:
    "Dobrý den,
    buďte bez obav, vaše objednávka XYZ Vám bude doručena včas. Pochopte prosím, že se snažíme nejdříve vyřídit objednávky, jež přepravuje Česká Pošta a až poté elektronicky zasílané poukazy, jejichž kódy vymýšlíme sami.
    S pozdravem
    Bavlněný Svět"

    Z vlastní zkušenosti vím, jaký frmol mají obchody a výdejní místa během Vánoční sezóny, zažil jsem ho z perspektivy obchodu hned dvakrát. A kdybych takto odsekl zákazníkovi, když by se mne slušně zeptal, tak bych měl okamžitý vyhazov.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste ze psaného slova cítil aroganci a nepochopil že se snažíme dárky doručit včas a tak tedy vyjít všem zákazníkům vstříc a dokonce i v době dovolené odeslat poslední balíčky .Jak a za jak dlouho objednávky vyřizujeme( V DOBĚ PŘEDVÁNOČNÍM ) bylo psáno na stránkách a přesto že jste objednal na poslední chvilku Vám byl poukaz doručen hned druhý den po ZAPLACENÍ odpovězeno leč stručně , ale slušně
    na Váš dotaz

    Dobrý den ,

    VŠE POŠLEME VČAS A JELIKOŽ JE DO DO EMAILU A NÉ POŠTOU tak moc děkujeme za strpení , ale nejprve se vyřizují objednávky které musí doručit přeprava. Ještě jednou DĚKUJI ZA STRPENÍ ................

    Nevím co je na tom k nepochopení nebo arogantně napsané .Bohužel nejme žádný velký řetězec jako je A...., M....atd a bohužel ANO V době generátorů náhodných čísel a symbolů vymýšlíme kódy na poukazy "manuálně" . Ještě jednou se omlouvám a věřím že dárek i k Vám došel včas !

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    rychlost vyřízení objednávky

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Že by chyba ? Dá nám anonym 100% a obchod nedoporučuje :-( ŠKODA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • příjemná komunikace asi i kvalita a rychlost
    • za mě jsem velice nespokojená protože na stránkách píšou výplň kuličky ale mě přišel s dutým vláknem a to jsem nechtěla. musím si koupit jiný.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Dobrý den , to je mi líto jenže chyba není na naší straně paní Helenko , stačí číst a koukat na obrázek který je u každého zboží , DUTÉMU VLÁKNU se říká PES KULIČKOVÉ VLÁKNO asi si pletete PES A EPS ale na obrázku máte vše vyfocené .-) .Takže jste koupila a dostala co jste si objednala jen to chce pozorně číst polštář můžete i vrátit , Je mi líto že nejprve nevoláte do obchodu jak věc vyřešit a hned píšete hodnocení . Krásné léto

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o žádných, neměl jsem tu čest nějakou poznat
    • - všechny, na které si vzpomenete.
    • - tahání za nos
    • - malý kšeft není kšeft (4 kapsáře)
    • - neochotný personál - nejde, to může jen paní majitelka, ta je pryč...
    • - arogantní majitelka paní Taičmanová, která vás odpálkuje a ještě si dovolí děkovat za pochopení.

    Arogantní chování. Jeden den vám paní majitelka telefonicky slíbí zakázku, za 2 hodiny poté provedete objednávku a druhý den vám sdělí, že ji nepřijímají, že dostali lepší kšeft a paní majitelka to odůvodní tak, že si můžou vybírat zakázky jaké chtějí. Nejdřív, že na to nemají čas, a když se tedy slušně zeptám, kdy může být zakázka nejdříve vyřízena, pak že ji nezpracují vůbec. Jen tak bez udání důvodu..absolutní ignorantství..obchod, který nestojí o zákazníka.
    Pravdivost této situace mohu doložit maily.

    Důrazně doporučuji se tomuto rádoby obchodu vyhnout velkým obloukem.
    A to si dovolí napsat na svůj web:
    Vaše přání splní BAVLNĚNÝ SVĚT ..to by z toho člověk blil...jsem zvědavý na reakci paní majitelky, jak se z toho bude chtít vylhat..

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    S pánem jsme mluvila, RECENZI NEOPRAVIL ..
    Již v roce 2016 jsem pro tohoto pána šila, vše bylo v pořádku byl spokojený .Letos opět přišel s tím že chce ušít 4 kusy kapsářů a prosí o ceny.Ceny napsány , nakonec koupil látky a nechal šít u jiné firmy ( švadlenky) která ovšem ušila špatně a tato paní mi volala zda bych kapsáře neušila že bych jí tím pomohla , ale že pán je náročný a řeší každý centimentr. odpověď zněla POŠLETE ALE NEVÍM POKUD JE PÁN PUNTIČKÁCH A ŘEŠÍ CM NEVÍM ZDA JSME SCHOPNA ZAKÁZKU ŠÍT , KOUKNU A NAPÍŠU nic jsme tedy neslibovala ani paní švadlence ani nikomu jinému . Že děvčata nevyřizují za mě zakázky a napíší zákazníkovy odpoví paní vedoucí , ale je mimo firmu napíše jak jen bude možné V TOM NEVIDÍM NIC ŠPATNÉHO . Po ujištění že jsem už jednou tyto kapsáře nacenila a u nás nastala personální změna bylo tomuto zákazníky napsáno že zakázku nepřijímáme a že prosím at se obrátí na jinou firmu DĚKUJI ZA POCHOPENÍ .......Nepotřebuji se z ničeho vylhávat i já mohu doložit email jen škoda že tel rozhovor se nedá nikam nahrát , jelikož i tento pán se pak do telefonu omlouval ...ČEKALA JSEM , ŽE RECENZI OPRAVÍ A JÁ ŽE SE ZNOVA O VÍKENDU KOUKNU ZDA BY ZE ZAKÁZKA NEDALA UŠÍT ...no nevím zda se mám ještě na něco koukat , abych neušila 4 kapsáře a jak předchozí švadlenka a pak je nemusela prodávat někomu jinému ......