Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím.... měli zboží které jsem potřebovala
    • lidi, kteří pro ni pracují

    Už tam nikdy nenakoupím, pracují zde lidi, kteří nedokážou přiznat chybu a navíc s Vámi komunikují jako s blbcem. Ale věřím, že jsou spokojení zákazníci, když je zakázka bez problémů.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    A OPĚT ANONYM co jiného dodat pokud chci něco po druhém tak se podepíšu , těžko mohu reagovat když nevím kdo to je .Píšete o zakázce tak pokud je to ta paní, která chtěla šité věci a já jí napsala že je neušijeme a ona tvrdí že email nedostala ( což se stát může , selže technika ) a volá po 3 týdnech kde má věci které chtěla ušít na zakázku ...Nechápu :-( pokud něco chci , zvednu telefon a volám TAM TECHNIKA SNAD NESELŽE ....NIC NEBYLO ZAPLACENO , NIKDO NEREAGOVAL a paní čeká zázraky ...nemožné na počkání ZÁZRAKY IHNED ... :-) to se teprve budeme muset naučit .Krásné pohodové dny NÁM VŠEM

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ceny
    • komunikace

    Prodává se minimálně přes 3 stránky
    e-shop, mimibazar a facebook.
    Dámy pravděpodobně nezvládají sledovat objednávky a jejich chování je na úrovni řeznického psa - neochota a arogance...
    Objednávala jsem vícekrát, pokaždé nějaký problém. Nedošla kompletní objednávka (nikdo mi nedal vědět, že zboží nebude), objednávku vůbec neakceptovali nebo vynechali některé položky (bez omluvy), telefonické dohledávání balíčku (dlouhá čekací doba - opět arogance typy postarej se sám), zboží dorazilo, ale v jiném rozměru, než bylo objednáno a naposledy vůbec nedorazil potvrzovací mail pro platbu, když jsem se zeptala (na FB), zda je možné zaslat opětovně, byla jsem odbyta, že paní nesedí u pc celou dobu a že na to nemá čas, že si mám zavolat nebo poslat mail (to jsem ovšem nechtěla z již zmiňovaných důvodů výše). Objednala jsem naposledy. Příště si raději připlatím v jiném e-shopu.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Dobrý den , ráda bych znala číslo objednávky nebo jméno ZÁKAZNÍKA pro ověření Vaší nespokojenosti , Objednává se jen na e-shopu nebo na MMB, pokud píšete na FB dávám odkaz na stránky a píši ZDE SE NEOBJEDNÁVÁ je na Vás kde objednáte je jasné pokud objednáváte všude NELZE VŠE VECPAT DO 1 OBJEDNÁVKY je tedy na Vašem rozhodnutí ( vy v tom potom děláte maglajs:-) ) Vždy voláme když je problém , vždy píšeme když je problém , vždy pošta nebo přepravce píše esemesku či e-mail o odeslání a vždy ze zákazníkem komunikujeme :-) když něco není voláme !!!! Ten kdo objednává častěji se asi diví co zde píšete a dají mi za pravdu . Ale máte pravdu u někoho kdo je na úrovni řeznického psa bych také neobjednávala a objednávku nevyřizovala ...... Přesto přeji krásné léto .Petra BAVLNĚNÝ SVĚT

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zakoupila jsem zde polystyrenové bílé kuličky EPS 20l (náhradní náplň do kojícího polštáře), nicméně množství, které dorazilo, odpovídalo objemu pouze cca 10l. Navíc neprakticky zabaleno, pouze v jedné vrstvě folie, která byla zároveň obalem balíku. Zboží jsem nevracela, nevyplatilo by se to skrze poštovné, ale odtud už určite příště objednávat nebudu.

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Vážená paní , je mi velice líto že nejprve nevoláte , nekomunikujete přímo s BAVLNĚNÝM SVĚTEM ,ale rovnou píšete že NEDOPORUČUJI .Nic méně mě není jedno zda zákazník neobdrží zboží správě nebo je nespokojený a zavolala Vám , jelikož i když je tu psaný ANONYM dá se dohledat v objednávkách. Sama jste mi řekla, že kuličky jste nepřeměřovala jen ODHADLA , stává se že si zákazník ani 20l neumí představit . Balí se do dvou balíků ( obalů ) a to pytel černý a následovně folie , ale máte z cela určitě pravdu , pokud rozbalujete lehce natrhnete a kuličky se vysypou URČITĚ SE POLEPŠÍME . Poštovné i přes reklamaci podle zákona platí dodavatel a vše se dá řešit .Smutné je že nejprve neřešíte , nedáte vědět a rovnou píšete hodnocení . Držím se přísloví ZÁKAZNÍK NÁŠ PÁN .Přeji krásné léto BAVLNĚNÝ SVĚT

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží sice bylo na prodejně připraveno brzo, ale mně o tom nikdo nedal žádnou zprávu.
    • Takže jsem čekala až se ozvou a když už to trvalo dost dlouho, tak mi dali vědět, že už je to tam dávno připravené.
    • Látka je na okraji navíc kazová.
    • A pokaždé když jsem tam šla něco koupit, tak prodavačky nebyly moc příjemné. Spíše se tvářily jak když je otravuji.
    • Už tam nakupovat nebudu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dárkový poukaz již zaplacen,zetím nedorazil

    nedopuručuji, pořád čekám na dárkový certifikát

    Reakce obchodu Bavlněný Svět

    Dobrý den,během dopoledne se vše vysvětlilo, dárkový poukaz dorazil,moc se omlouvám i za špatnou rezenci,ale hodnocení na Váš obchod došel v době, kdy jsem zaplatila,ale dárkový pokaz jsem ještě neměla.Určitě to neovlivní můj další nákup u Vás.Typ jsem dostala od dcery,která u Vás nakupuje, tak jsem ji chtěla udělat radost dárkovým poukazem
    dr strouhalová

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • neprehladnu www stranku s velmi vyraznym pozadim na ktorom zanikaju podstatne informacie (konkretne prevod meny)
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsme objednali a ihned zaplatili převodem již 25.2. a fyzicky dorazilo až 11.3. Paní sice v mailu nabídla dárek jako kompenzaci za opožděnou dodávku, žádný dárek však nedorazil. Údajně byl upevněn zvenku (!) na vnější plastový pytel. Takže nedoporučujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • poslali jiné zboží než jsem objednala