• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • absolutně nulová komunikace

    obchod nedoporučuji, co píší že je skladem tak není pravda, pak nikdo nekomunikuje až se nakonec dozvíte že objednávku zrušili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic.
    • Největší slabinou je sám provozovatel obchodu.

    Další šmejd na českém internetu. Po deseti dnech od objednání, objednané zboží nemám. Obchod nekomunikuje. Nedoporučuju nikomu zde nakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízí zboží s uvedením, že je na skladě - objednávku zruší a zboží nadále nabízí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které nemá
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekvalitní zboží

    Zboží dorazilo, bohužel nekvalitní, zaslala jsem ho zpátky. Peníze vrátili, to jo (musí se s nimi komunikovat a urgovat), ale příště již zde nakupovat nebudu. Už nevěřím kvalitě zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kvalitní zboží, dobré značky.
    • Opakovaně nejsou schopni dodat zboží, které je prezentované v e-shopu jako skladem. Dokonce i pote, co me informuji, ze zbozi nejsou schopni ani objednat u dodavatele, je v e-shopu uvedene jako dostupne "skladem". Dale neustale navysuji ruzne "slevy", fakticky ovsem navysuji "puvodni ceny".

    Neseriozni obchod, slevy nejsou slevami, zbozi udajne "skladem" neni "skladem" ani nahodou...

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den Vážená zákaznice,

    to, že se občas mění ceny u některého zboží, znamená jediné. Dle dohod s našimi dodavateli se musíme řídit jejich doporučenými cenami. Abychom byli schopni našim zákazníkům poskytnout stále výhodné ceny zboží, na tuto situaci reagujeme právě slevovými kupóny.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost.

    Co se týče skladové dostupnosti, může se občas stát, že na poslední kus zboží skladem v jeden okamžik spadne více objednávek. V tuto chvíli se snažíme zákazníkovi, jehož zboží je aktuálně nedostupné, zboží doobjednat. Ve většině případů se to podaří.

    Velice se Vám omlouváme za případné komplikace, naší prioritou je samozřejmě spokojený zákazník.

    Pokud máte zájem, neváhejte a obraťte se na náš Zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat jak jen to bude možné.

    Pavlína Svobodová
    Zákaznický servis
    Streethouse s.r.o.
    provozovatel internetových obchodů
    IČ: 28411480
    nám.Komenského 536
    26301 Dobříš
    email: [email protected]
    tel.: +420 312 777 998

    • Opět není zboží skladem i když na webových stránkách uvádějí dostupnost ihned k dodání.
    • Tentoktát nepospíchám tak čekám na doručení.

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den,

    může se občas stát, že na poslední kus zboží skladem v jeden okamžik spadne více objednávek. V tuto chvíli se snažíme zákazníkovi, jehož zboží je aktuálně nedostupné, zboží doobjednat.

    Proto se dodávka může opozdit.

    Omlouváme se a děkujeme za Vaše pochopení. V případě dalších dotazů či připomínek se obracejte na kontakty uvedené níže.

    Děkujeme za Váš nákup.

    S pozdravem

    Pavlína Svobodová
    Zákaznický servis
    Streethouse s.r.o.
    provozovatel internetových obchodů
    IČ: 28411480
    nám.Komenského 536
    26301 Dobříš
    email: [email protected]
    tel.: +420 312 777 998

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Asi nízká cena
    • Neplní podmínky, které sám stanoví. Objednala jsem zboží označené jako "skladem", ve skutečnosti zboží nejen že nebylo skladem, ale ani za týden nebylo údajně dodáno od dodavatele, takže původně slíbená dodací lhůta by se prodloužila na více jak 2, možná 3 týdny. Objednávku jsem proto zrušila.

    Pokud Vám nezáleží na délce doručení, můžete obchod vyzkoušet.

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla realizována v době, kdy úplně dobře nefungovaly "dodávkové kanály" mezi námi a dodavatelem. Přesto jsme se snažili zákazníky informovat o prodloužené dodací lhůtě. Dokonce jsme změnili dostupnost z 3-5 dní na "Na dotaz".

    V současné chvíli je situace vyřešena, dodávky fungují, takže zboží ve skladové dostupnosti 3-5 dní zákazník skutečně za tuto dobu (resp. max. 6 pracovních dní - 1 den navíc doprava) zásilku obdrží.

    Omlouváme se za komplikace, rádi bychom měli jen samé spokojené zákazníky.

    Děkuji za Vaše pochopení, budeme se snažit, abyste příště byli opravdu spokojeni.



    Pavlína Svobodová
    Zákaznický servis
    Streethouse s.r.o.
    provozovatel internetových obchodů
    IČ: 28411480
    nám.Komenského 536
    26301 Dobříš
    email: [email protected]
    tel.: +420 312 777 998

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výhodné akce
    • Dlouhá dodací lhůta

    Nakoupila jsem zboží v akci za dobré ceny. Doposud nepřišlo. Po telefonickém rozhovoru zmatené informace o dodávce zboží. Nakonec jsme se domluvily a zboží prý brzy dorazí.

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den,

    některé z námi nabízeného zboží doobjednáváme u externích dodavatelů. Bohužel v posledních dnech se některé dodávky opozdily. Samozřejmě se snažíme zákazníkům podávat průběžné informace.

    Vzhledem k opožděným dodávkám jsme změnili skladovou dostupnost u zboží z 2-3 dnů na 3-5 dnů (plus 1 den na doručování přepravcem).

    Děkujeme za Vaše pochopení, za Váš nákup a doufáme, že se zbožím budete spokojeni. Pokud ne, kontaktujte nás na níže uvedených kontaktech.

    S pozdravem

    --
    Pavlína Svobodová
    Streethouse s.r.o.
    provozovatel internetových obchodů
    IČ: 28411480
    nám.Komenského 536
    26301 Dobříš
    email: [email protected]
    tel.: +420 312 777 998

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží skladem opět nemohou zaslat z důvodu nedeostatku skladových zásob. Zvláštní.

    Každý den posílají informace o výprodeji. Pokud si ale něco z výprodeje objednáte, tak Vám to pravděpodobně nedojde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobre ceny
    • Neaktualnost nabidky vuci zasobam
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • V současné době žádné.
    • Těch je!

    Nespolehlivost. Pokud na Babysportu objednáte, můžete jen doufat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment za dobré ceny.
    • Píšou skladem, ale zboží nemají.

    Další obchod, kde píšou skladem a pak když si něco objednáte, tak to nemají. Stále mi chodí emaily jaké mají slevy, likvidace atd... a když už si teda konečně něco objednám, tak nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jako obchod nemám problémy, ale co se týče velikosti výrobku úplný propadák. Ještě, že se najde někdo v okolí, kterému zboží darujete, protože na jedné zakoupíte zboží v akci a reklamací prostřednictvím pošty se to nevyplatí. Vybrala jsem si zboží dle přehledu velikostí a to mě zdrtilo. To je důvod mé nespokojenosti.

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den,

    je nám moc líto, že Vám u nás zakoupené zboží nesedělo. Tabulky velikostí jsou většinou velmi přesné, ale sem tam se najde výjimka, kdy má zboží trochu jiné rozměry. Bohužel není nyní v našich silách veškeré zboží přeměřovat, protože ho máme na skladě obrovské množství a také některé zboží odesíláme přímo od dodavatele a tak zboží nemáme fyzicky k přeměření. Tento nedostatek si ale silně uvědomujeme a do budoucna plánujeme mít co nejvíce zboží přesně naměřeno, ale také zvažujeme zavedení kvalitnějších služeb reklamací, které by pro zákazníka byly jednoduché a výhodné. Tzv. by se o nic nestaral a vše bychom zařídili my, na naše vlastní náklady.

    S pozdravem Michal Louda - Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízíme zboží a není na skladě
    • Slibujete dodací lhůtu a nedodržujete ji
    • Nedáte vědět kdy zboží dorazí

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za tyto problémy, muselo dojít nejspíš k nějakému nedorozumění. Ve výprodejích je o produkty mnohonásobně zvýšený zájem a tak se mohlo stát, že si jeden produkt zakoupilo více zákazníků najednou, protože úprava skladových dostupností probíhá z technických důvodů jednou za cca 10-15 minut, podle zátěže serveru. Také je možné, že se zboží muselo objednat u dodavatele a ten již také mohl mít zboží vyprodané nebo ho již nebyl schopný zajistit. Na informovanosti zákazníků se snažíme neustále pracovat a zlepšovat ji, ale mockrát čekáme na informaci přímo od dodavatele a tím se může zdát, že se dlouho neozýváme. Ještě jednou se moc omlouváme.

    S pozdravem Michal Louda - zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velky sortiment zajimaveho zbozi.
    • Obchod nabizi zbozi, ktere pak neni schopen dodat. Objednala jsem si 5 kusu obleceni, dorazily pouze dva. Operatorka me sice infornovala, ze jim mnou objednane veci nedorazily, ale kdyz jsem zbozi objednavala, vse bylo udajne skladem. Zbozi bylo ve sleve takze chapu duvody nedodani, ale v tom pripade nemaji uvadet, ze je zbozi k dispozici. Povazuji to za neseriozni.

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za tyto problémy, muselo dojít nejspíš k nějakému nedorozumění. Ve výprodejích je o produkty mnohonásobně zvýšený zájem a tak se mohlo stát, že si jeden produkt zakoupilo více zákazníků najednou, protože úprava skladových dostupností probíhá z technických důvodů jednou za cca 10-15 minut, podle zátěže serveru. Pak se tedy zboží muselo objednat u dodavatele a ten již také mohl mít zboží vyprodané. Již pracujeme na novém technickém řešení, které by mělo aktualizace urychlit. Ještě jednou se moc omlouváme.

    S pozdravem Michal Louda - zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snad přehlednost stránek, ceny
    • Nulová komunikace.

    Zboží jsem objednala, zatím nedorazilo, nikdo nás neinformoval, co se s objednávkou děje. Z minulé doby mám i velmi špatnou zkušenost s vracením peněz za vrácené zboží, po třiceti dnech jsme museli telefonovat a připomínat, aby nám peníze vrátili. Již zde asi nebudu.

    Reakce obchodu Babysport.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za problémy. Na konci roku nám vypadl celý informační systém a bez něj jsme nebyli schopni pořádně fungovat. Můžete nám prosím napsat na email [email protected] číslo vaší objednávky a my Vaši objednávku dohledáme? Moc se za tyto komplikace omlouváme.

    S pozdravem Michal Louda - Zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezke přehledné stránky
    • Špatná komunikace a žádná snaha o nápravu problému

    Zboží bylo velmi výhodné a měla jsem pocit,že jako v předchozí objednávce před rokem vše bude v pořádku.Škoda,že se to neopakovalo i tentokrát.Čekala jsem dost dlouho na zboží a nakonec jsem si vše musela zjistit sama a zrušit objednávku kvůli nekompetenci pracovnic po telefonu.Škoda!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží objednáte a dlouho se nic neděje
    • Pokud máte štěstí, někdy přijde i po 2 měsících
    • Kamarádka dostala z cca 5 objednaných věcí jednu a stalo se i to, že objednávka byla ze strany obchodu zrušena - bezdůvodně, asi to, co nabízeli, vůbec neměli

    Je to sázka do loterie - pokud věc potřebujete a do nějakého konkrétního času, raději NE