• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na strankach automotofans uvedena informace, ze cinnost prodejny konci, ale objednavky je mozno vyzvednout, ale nebylo jiz uvedeno, ze vyzvednuti neni v miste prodejny, ale v prodejne motovsem v Jesenici. I kdyz ono zbozi bylo pritomno v koncici prodejne automotofans nebylo mozno nam jej vydat, protoze je "komfortnejsi" pro zakaznika ono zbozi prevest do prodejny v Jesenici, kde komunikace probehla velmi amatersky, po udajnem nepochopeni se v rozhovoru s mou pritelkyni, ktera jiz chtela zrusit objednavku helem, ale zanechat pouze mou objednavku dvou ze tri paru rukavic, ji bylo udajne nekolikrat volano pro objasneni objednavky. Pritelkyni ale nikdo nevolal, jak pan tvrdil, coz jsem se dozvedel po nekolika dnech, kdyz jsem volal na prodejnu motovsem, kde mi onen pan sdelil at si radeji udelam novou objednavku, kterou tedy pak udelal znovu s tim, ze nasledujici den mi bude dorucena kuryrem, coz se ani po trech dnech nestalo a nikdo me opet o nicem neinformoval. Jeste mi bylo doporuceno, jestli bych si radeji nechtel rukavice prijet vyzkouset osobne do Jesenice. Ne, opravdu nechtel, vybral jsem si prodejnu automotofans prave z duvodu blizkosti, abych tim usetril cas, jelikoz jsme helmu a rukavice potrebovali co nejdriv. Chapu, ze se skoncenim cinnosti obchodu byvaji spojeny pripadne problemy s objednavkami, ale melo by to byt prioritni s minimalnim dopadem na zakaznika, ktery by mel byt pro Vas na prvnim miste. Znesnadnili jste nam tak situaci, jelikoz jsme ji museli resit vyberem a nakupem veci u Vasi konkurence, ktera nastesti funguje vice profesionalneji. Pokud Vas castka cca 4000,- za veci, ktere jsme si u Vas chteli zakoupit nepali, tak si jen uvedomte, ze jedna negativni recenze je horsi nez tisic pozitivnich! A tvrzeni, ze bylo pritelkyni nekolikrat volano a pritom nebylo, at si radeji prijedu veci vyzkouset, kdyz jsem stal ve stejne mistosti, kde se nase zbozi nachazelo jeste ve stare prodejne, ze po znovuobjednani druhy den dorazi a po trech dnech nic, ani zadna informace a cekani od 23.7.a stale nic, mi prijde velmi neprofesionalni. Myslim, ze kdyby onen kuryr sel z Jesenice pesky, ze by davno jiz na me adrese musel byt. Ale ve Vasem zajmu to nebylo, stejne tak jako v nasem zajmu nebude jiz cokoliv u Vas nakupovat, natoz Vasi prodejnu doporucovat. Radeji bych zbozi za uvedenou cenu, nez zadne zbozi s nejakou slevou. A jestli nad timto jako nad mavnete rukou, protoze jsem jen nejaky nespokojeny stezovatel, ktery resi hlouposti, tak si zrekapitulujte cely Vas postup od nasich prvnich objednavek od 21. a 23.7. a zamyslete se jestli bylo vse ok a proc se x lidi musi prizivovat na prevazeni zbozi z bodu A do bodu B, kdyz jsme byli primo v miste s danym zbozim. Dalo se to vyresit zcela jednoduse a administrativne a ucetne jste si to mohli doresit bez dopadu na zakaznika. Ale tusim, ze Vam to bude lhostejne jako cely Vas pristup k nam. Tot odpoved na nevhodny automaticky email na spokojenost s automotofans resp. motovsem.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Opravdu došlo k akvizici AutoMotoFans.cz s firmou Motovšem.cz a AutoMotoFans.cz jako takové tedy skončilo.

    Na vyzvednutí zboží jste se dostavil na prodejnu AutoMotoFans dříve, než vůbec byla Vaše objednávka vyřízena a kdy právě probíhala inventura. To byl základ toho, kde problém vznikl. Kdyby jste čekal na výzvu až bude objednávka připravena, nemusel jste vážit zbytečnou cestu.

    Děkujeme za pochopení.

    Robert Došek
    jendatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dopředu jsem si nechal poslat tabulku velikostí - zboží došlo, ale velikosti vůbec neodpovídaly tabulce

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost.

    Tabulku velikostí jsme Vám poslali tu, kterou uvádí přímo výrobce značky.

    Vzhledem k rozdílnosti lidských postav a také k tomu, že každé oblečení má trošku jiný střih, je tabulky velikostí nutno brát pouze orientačně a s tímto u nákupů před internet počítat a z toho důvodu máte samozřejmě možnost zboží vrátit.

    Náš obchod vždy důrazně doporučuje před nákupem oblečení vyzkoušet.

    Tým AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dodání bylo garantované do 1-3 dnů, místo toho mi zboží přišlo 6. Pracovní den. Nedoporučuji nikomu.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Pokud se dobře podíváte, tak u dostupnost 1 - 3 dny máme uvedeno toto: "Dodání na prodejnu nebo expedice za 1 - 3 pracovní dny". Vaše zboží jsme expedovali 3. den, takže jsme splnili to, co uvádíme.

    Bohužel vznikl problém na straně Zásilkovny, potažmo přímo ve smluvním výdejním místě tohoto dopravce.

    Omlouváme se, ale komplikace vznikla u dopravce, takže nespokojenost je i na naší straně.

    tým AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Prodávající

    Ať si každý udělá svůj názor - možná jsem měl jen smůlu na špatnou náladu prodávajícího

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den pane Svobodo,

    mrzí nás Vaše hodnocení. Nejednalo se zde o špatnou náladu, naopak vycházíme zákazníkům vstříc tím, že často velikosti helem, bot a oblečení se zákazníky telefonicky řešíme, abychom minimalizovali zbytečné výměny, které nejsou příjemné ani zákazníkům ani nám.

    Objednal jste jednu z posledních okrajových velikostí bot. Proto jsme se s Vámi telefonicky spojili a objednanou velikost jsme s Vámi řešili.

    Přes Váš počáteční postoj, že Vám bez diskuse musíme poslat to, co jste si objednal (v čemž máte pravdu), jste přistoupil na to, že jsme velikost konzultovali a sám jsme uznal, že velikost není vhodná.

    Přesto jsme se dohodli, že si věc přes noc rozmyslíte a dáte nám vědět, zda-li je tedy chcete objednat na prodejnu nebo ne. Byli jsme ochotni Vám je na prodejnu zajistit i přes to, že by Vaše cesta byla zbytečná - aspoň tedy co se týče těchto bot. Možná bychom Vám ale nabídli alternativu. Komunikace z Vaší strany poté zcela utichla.

    tým AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednaná vánoční zásilka nedodána zřejmě díky dodávkové službě.
    Na zákaznickém centru PPL jsem denně zásilku urgovala,avšak bez úspěchu.Balíček mi byl doručen po několikadenním telefonování /hovory jsou nahrávány/ ZNAČNĚ POŠKOZENÝ,takže jsem ho nemohla přijmout...
    Vázne komunikace mezi PPL, zákazníkem a obchodem.
    Nezaslouží si důvěřivý zákazník alespoň omluvu???

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den paní Svatá,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale když se díváme pohyb balíčku na stránkách PPL, je zřejmé, že dopravce Vás opakovaně nezastihl a balík Vám tudíž nemohl předat.

    Pohyb balíku zde:
    https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=Package&idSearch=40190540861

    O situaci jsme z Vaší strany nebyli nijak informování, nemohli jsme ji tudíž nijak řešit.

    tým AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jsem objednal.zaplatil a melo byt skladem. Nakonec ho skladem nemeli a dodnes nemaji.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den pane Vančata.

    Děkujeme i za Vaší negativní reakci, je nám námětem na zlepšení.

    Celou situaci s dodáním kufru SH42 jsme Vám vysvětlili. Nabídli jsme Vám vyšší model SH45 za stejnou cenu nebo kterýkoliv jiný model za nákupní hodnotu.

    Na naší nabídku jste nepřistoupil a naši omluvu nepřijal. Kufr jste zakoupil jinde podstatně dráže a s tím my bohužel nejsme schopni nic dělat. Za ceny konkurenčních obchodů nejsme zodpovědní a rozdíl v ceně Vám uhradit nemůžeme.

    Mrzí nás, že jste za model SH42 utratil u konkurence víc, než by jste zaplatil za model o dvě třídy vyšší (SH46), který jsme Vám nabízeli s nabízenou slevou.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

    tým AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobrá cena, rychlá doprava
    • Dorazila jen polovina objednaného zboží. Vysvětlení žádné.

    S dostatkem komunikace možná dostanete co si objednáte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nízké ceny
    • dodací doba u položek skladem 2 týdny (ne dny jak udává prodejce)

    kdybych na to nepospíchal bylo by mi to jedno, ale v obchodních podmínkách píšou že zboží skladem odesílají nejpozději do druhého dne

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bylo naslibovano dle mych parametru a nakonec doslo bozi ktere jsem vyslovne odmital.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    Vaše hodnocení nám není jasné. Vybral jste náhradní model kšiltovky za tu, která nebyla do vánoc dostupná a tu jsme Vám týž den odeslali. Byla Vám nabídnuta sleva 30% k Vaší spokojenosti. Nyní píšete, že jste obdržel něco, co jste odmítal.
    S pozdravem,
    AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost eshopu, který ale neuvádí pravdivé informace
    • Klamavé informace v eshopu, arogantní a neochotný personál.

    Už se nikdy nebude opakovat.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    vybral jste přes eshop velikost mikiny XL, která Vám byla po vyzkoušení velká. Tabulka velikostí je dodávána přímo výrobce a řídit se dle ní může být vodítkem, ale nemůže nahradit osobní vyzkoušení.
    Menší velikosti již nejsou a nikdy nebudou a ani kdybychom projevili tu největší ochotu na světě, tak je již nedokážeme zajistit, protože se jedná o výprodejový model.
    Mrzí nás, že jste vážil zbytečnou cestu až z Vinohrad a mikinu si pro její nevhodnou velikost nakonec neodvezl.

    S pozdravem,
    AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Myslel jsem, že solidní nákup po internetu
    • Obsluha obchodu- již chápu proč prodávají po internetu, protože ti "odborníci" s jejich přístupem k zákazníkovi by neprodali ani rohlík. Hlavně si nesmíte dovolit přijít zboží reklamovat.

    Při vrácení zboží mi prodavač sdělil, že nechápe lidi, kteří si kupují helmu po internetu. Já zase nechápu proč toto zboží nabízejí bez toho, aby si kus alespoň prohlédli. Sami mohli zjistit, že celá helma je křivá a něco na ní nefunguje (odvětrání).
    Navíc když jsem si chtěl zkusit jinou helmu přímo na prodejně, tak mi řekli, že toto nelze,že je nemají.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, a také že jste jel dalekou cestu zbytečně. Možná se ale tomu všemu dalo předejít.

    Opravdu VŽDY doporučujeme, že je výhodnější cestu na prodejnu vážit už před nákupem, než koupit přes internet produkt, který jste nikdy před tím nevidět a pak se divit, že Vám helma koupená naslepo nepasuje. To že Vám helma nesedí, není ani vina helmy, ani vina obchodu. Helma byla v naprostém pořádku, NEBYLA KŘIVÁ, ale prostě Vám neseděla na Váš tvar hlavy.

    Co se týče druhé přilby, kterou jste chtěl zkoušet - zboží, které není označeno "skladem", skladem bohužel není a tudíž není ani na prodejně. Snad každý v dnešní době již zná pojem zvaný "dostupnost zboží" a ten je třeba brát v potaz.

    Takže do budoucna doporučuji:
    1. Před nákupem tak důležitého bezpečnostního prvku jako je helma, VŽDY napřed vyzkoušet. Předejdete tak zklamání, že nepasuje.
    2. Před dalekou cestou pro jiný model napřed zjistit dostupnost, která je uvedena na webu. Předejte tak zbytečné cestě pro zboží, které zboží není skladem na prodejně.

    Zákazník náš návrh na objednání zboží na výměnu neakceptoval, další cestu již vážit nechtěl. Peníze jsme vrátili následující den poté.

    S pozdravem,
    AutoMotoFans.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poslali jiné zboží než jsem si objednal.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    omylem jsme poslali nový model místo staršího, který je až na malé detaily prakticky identický. Bohužel náš nový zaměstnanec nebyl v tuto dobu ještě tyto malé nuance identifikovat a proto došlo k záměně.
    Navrhovali jsme Vám výměnu na naše náklady, na tu jste reagoval kladně, ale nakonec se tak nestalo.
    Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží nepřišlo všechno, přišla polovina. nikdo se neozval. ani emailem

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    ano, je tomu skutečně tak. Primárně jsme odeslali pouze zboží, které bylo skladem, aby jste nemusel čekat na zbytek - a to z toho důvodu, že jste odškrtnul check box "chci dodat pouze kompletní objednávku". Informovat jsme se chystali poté, ale ve spěchu se na to trošku zapomnělo. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatně vyznačené zboží, zmatené objednávky-přišlo něco jiného a ještě byli nepříjemní vůbec komunikovat

    Nebyla jsem spokojena hlavně s přístupem k řešení problému ( jiný kus než bylo objednáno)

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Při výběru náhradních dílů na motocykl je potřeba vycházet z daného modelu a roku výroby a nikoliv vybírat podle obrázku. V popisu tohoto zboží je fakt, že obrázek je pouze ilustrativní, uveden tučně a velkým písmem červeně s vykřičníky.

    Pokud nám zboží dle naší dohody doručíte zpět nebo alespoň vyfotografujete kód produktu, budeme schopni identifikovat, zda-li jsme poslali zboží jiné nebo jste jej špatně objednala, ale v každém případě vyměníme.

    Bohužel jste tak zatím neučinila, bez informací a vrácení zboží nemůžeme pomoci. Další díl bez vrácení zboží nemůžeme poslat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod má velice přehledné stránky a celkový dojem e-shopu je velmi dpobrý.
    Nespokojen jsem s dodací lhůtou zboží,cca.9 dní.
    S tím že obchod mě v emailu uvedl že zboží bylo předáno dopravci ale ještě druhý den od této zprávy jsem se pod číslem zásilky na stránkách dopravce dozvěděl že zboží nepřevzal a ani jej nemá ve svém systému.
    Následující den mi bylo sděleno tentokrát samotným dopravcem,že zboží převzal a bude mi den poté doručeno.
    Nestalo se tak.
    Znova jsem tedy kontaktoval dopravce proč tomu tak je a ten reagoval s tím že po dohodě mi bude zásilka doručována o den později.
    Po jaké dohodě a s kým tuto dohodu uzavřel nesdělil.
    Má za to že prodejce neměl mnou objednané zboží skladem jak uváděl na svém webu a proto ty výše uvedené "záseky" s dodáním.

    Osobně na prodejně bych se nákupu zboží nebránil ale co se e-shopu týče,do toho již nejdu.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za delší dobu dodání - jak je zde na hodnocení Heureky vidět, PRŮMĚRNÁ DOBA DODÁNÍ je aktuálně 2,4 DNE, proto je tato situace výjimečná.
    Zdržení nastalo jednak na naší straně (z důvodů, které jsem Vám již vysvětlil v telefonu - nemocnost atd...), tak i zřejmě na straně přepravce.
    Zjistím, proč zásilka putovala tak dlouho a o jakou "dohodu" měl dopravce PPL na mysli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace, neprofesionální přístup.
    • Z objednaného zboží dorazila polovina, nikdo předem neinformoval,atd. Jsem nespokojen!!!

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den pane Schira.
    Sám jste nám volal již dvě pracovní hodiny (!!) po objednání zboží a sám jste se proaktivně informoval na stav objednávky.
    Proč jste Vaši nespokojenost neprojevil už při našich telefonních hovorech? Tvrdil jste, že Vám jde především o tu čepici a že na tričko kvůli dlouhé dodací době čekat nebudete. Určitě bychom pro Vás udělali víc než pouhou dopravu zdarma.
    Proč najednou taková kritika?

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobré ceny zboží
    • nakupoval jsem zde dvakrát a vždy bylo objednané zboží doručeno cca až po 10 - 14 dnech, i když měli uvedeno, že zboží mají skladem (prostě klamou zákazníka). Sami se neozvali, volat jsem musel samozřejmě já.

    příště si raději trochu připlatím, ale své zboží dostanu ve standardní dobu a nemusím se sám pídit, co se dějě.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení.

    Ruku na srdce, pane Vostrejši, kdy bylo zboží skutečně dodáno, je to opravdu 10 - 14 dní? Myslím, že blatníky jste měl za pět dní už i na motorce :)

    Ruku na srdce po druhé, pane Vostrejši. Opravdu jsme Vám nevolali ani nepsali s informací. Je možné, že ano?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Musel jsem se doprošovat, abych byl obsloužen, jinak jsem byl nucen sledovat vyměňování skel v brýlích předešlého zákazníka. Po mém upozornění zavolal prodejce svého kolegu.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Milý pane Štěpáne,
    omlouváme se, že jsme Vás nechali čekat, ale bylo nutné obsloužit náročného zákazníka, který přišel před Vámi a prodejce byl v obchodě v tuto dobu pouze jeden.

    Na Vaše upozornění Vám zboží vydal správce sítě, který se nám stará o PC a nemá s naších obchodem prakticky nic společného (tedy kromě internetového připojení a zabezpečení obchodu).

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny, široký sortiment.
    • Přístup prodejců při řešení problémů.

    Objednaná motohelma přišla rychle a v pořádku (alespoň jsem si to myslel), potud bylo vše OK. Nicméně kvůli nevyhovujícímu vnitřnímu tvaru jsem řešil výměnu, komunikace na straně prodávajícího trochu vázla, ozval jsem se tedy znovu a bylo mi řečeno: „Ano, když jste psal poprvé, helma v této barvě ještě byla, teď už bohužel ne.“ Nevadí, objednal jsem si tedy náhradou helmu jiné barvy (s doplatkem 800,- Kč). Helmu jsem odeslal zpět dva dny po naší telefonické domluvě, v den odeslání jsem měl ale již telefonát s tím, že mi to trvá hrozně dlouho, zákazníci na helmu čekají a že prodejce „doufá, že jim ta výměna nebude trvat tak dlouho, jako to trvalo mě“. Budiž, neřeším, že na první kontakt se mi prodejce pět dní neozval a já přišel o možnost výměny za helmu stejné barvy a ceny (a na výměnu helmy jsem nakonec čekal dva týdny, takže to byla opravdu nemístná poznámka).
    Bohužel i nová helma mě tlačila na spáncích (kvůli zkoušení se mi nechtělo jet 100km do Prahy na prodejnu, což byla chyba, jelikož jsem za poštovné nakonec zaplatil stejnou částku, za kterou bych si helmu mohl vyzvednout osobně – TO OVŠEM NENÍ CHYBA PRODEJCE), takže jsem požádal o vrácení peněz. Následoval telefonát, že původní helmu jsem nevrátil kompletní a chybí na ní dvě gumové záslepky. Po deseti minutách dohadování mi prodejce sdělil, že mi helmu pošle zpět, peníze nevrátí a pokud se mi to nelíbí, můžeme to dát k soudu nebo ať navrhnu jiné řešení. Jsem si jistý, že první helma přišla bez záslepek (u druhé mě překvapilo, že tam jsou, když jsem se snažil nasadit štítek, jako u té první), ale prodejce tvrdil, že si je jistý, že tam záslepky byly - nicméně argumenty, proč si je tak jistý, se každých pár minut měnily, až si nakonec začaly odporovat („helma je od výrobce zabalená, nikdo jí nevybaluje, takže tam být musely“; „zrovna vaší helmu jsme s kolegou vybalovaly, takže víme, že tam byly“, atd.). Následovala ještě trochu jízlivě podaná otázka, proč jsem tedy helmu nereklamoval, když u ní záslepky nebyly, na což jsem odpověděl, že v popisu produktu žádné záslepky nebyly, tudíž jsem jejich absenci mohl asi těžko reklamovat, když jsem o nich nevěděl. Přesto jsem prodejci nabídl v rámci smírného řešení kompenzaci 300,-, na kterou přistoupil. Na vrácení peněz jsem opět čekal více jak dva týdny (budiž, fakturantka měla prý týden dovolenou).
    Závěrem bych chtěl dodat, že první výměna proběhla bez jakýchkoliv rozporů (přestože prodejce čekal, až mu první helmu pošlu, aby jí mohl zkontrolovat před odesláním nové) a údajné problémy s první helmou nastaly až ve chvíli, kdy jsem chtěl vrátit peníze za tu druhou. Asi chápete, jak to na mě působilo. Prodejce těžko snáší kritiku, soudě podle reakcí na negativní hodnocení ostatních, předpokládám, že se i u mého příspěvku objeví nějaká zajímavá odpověď. Obchod můžu k nákupu jednoznačně doporučit, nicméně Vám přeji, abyste nemuseli řešit žádné dodatečné problémy a ušetřili si tak nervy – tato anabáze trvala 1,5 měsíce.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    ...raději bez komentáře...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Ačkoliv jsem komunikoval s obchodem o věci na co jí potřebuji a co od ní očekávám, koupil jsem a musím uznat že svou chybou úplně něco jiného, než jsem chtěl. Prodávající o tomhle věděl a neupozornil mne na nevhodnost produktu pro moje účely.

    Reakce obchodu AutoMotoFans

    Dobrý den, objednal jste model Sundust, kde je z popisu i samotného názvu jasné, že se jedná o plachty proti slunci a prachu. Bohužel nemáme křišťálovou kouli, abychom mohli vědět, že potřebujete plachtu do deště. V naší komunikaci byla řeč byla pouze o vhodnosti velikosti na Váš stroj. Velikosti jsem Vám doporučil dobře, dodání bylo druhý den.
    Pokud Vaší vinou (jak přiznáváte) objednáte něco jiného než chcete, jak tomu máme zabránit?
    Jak máme vědět, že chcete plachtu do deště, tedy úplně jinou věc než jakou jste si objednal?